Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - rcsbakos2
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36
76
« Dátum: 2014. március 24. - 18:16:05 »
Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|
77
« Dátum: 2014. március 23. - 22:51:30 »
Hellotok googleztam meg fórumon is néztem , ugyan ilyen kéréseket ahol nem kapott senki választ , vagy ha kapott akkor azzal nem jutottam elõrébb.Kérni szeretnék tõletek egy jarmu mentéses fs-t , ami ha kiszállok , vagy csak lekérem a kocsit az lementi dinivel magát. ezt találtam de nem jutottam vele sokra :http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=193491 Válaszaitokat elõre köszönöm!
78
« Dátum: 2014. március 23. - 12:26:02 »
Tessék, elég jó tuning rendszer: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=378132
köszönöm ez átdolgozható úgy , hogy a jatékos melletti kocsira tegye rá és ne keljen beleszállni ? (igen/nem) válaszodat elõre köszönöm.
79
« Dátum: 2014. március 22. - 20:53:10 »
hellotok tuning rendszert szeretnék rpg modomhoz és ha valaki tud akkor egy kocsi rendszert is ami csak lementi a kocsik helyzetét és idjét!
80
« Dátum: 2014. március 22. - 14:52:20 »
Hiányzik belõle a Neve karakterlánc. Gondolom a játékos nevét akarja vele jelképezni. Mod tetejére:
new Neve[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME]
Hiányzik belõle a ProxDetector függvény. Itt van, ha nincs kedved megkeresni (forrás: fórum):
stock ProxDetector(playerid, Float:radius, string[], col1, col2, col3, col4, col5) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); new Float:ix, Float:iy, Float:iz; new Float:cx, Float:cy, Float:cz; foreach(Player, i) { if(GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)) { GetPlayerPos(i, ix, iy, iz); cx = (x - ix); cy = (y - iy); cz = (z - iz); if(((cx < radius/16) && (cx > -radius/16)) && ((cy < radius/16) && (cy > -radius/16)) && ((cz < radius/16) && (cz > -radius/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if(((cx < radius/8) && (cx > -radius/8)) && ((cy < radius/8) && (cy > -radius/8)) && ((cz < radius/8) && (cz > -radius/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if(((cx < radius/4) && (cx > -radius/4)) && ((cy < radius/4) && (cy > -radius/4)) && ((cz < radius/4) && (cz > -radius/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if(((cx < radius/2) && (cx > -radius/2)) && ((cy < radius/2) && (cy > -radius/2)) && ((cz < radius/2) && (cz > -radius/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if(((cx < radius) && (cx > -radius)) && ((cy < radius) && (cy > -radius)) && ((cz < radius) && (cz > -radius))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } } return 1; }
Így már jóval kevesebb errorja lesz (remélhetõleg). A SendAdminMessage csak akkor lenne lehetséges, ha van változód, ami tárolja az adott játékos adminszintjét. A loose identitation warningok pedig csak azt kelzik, hogy nem jó számú tab van az adott sor elõtt.
Köszi most csak 6 error jött elõ :DD C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(23) : error 001: expected token: \";\", but found \"enum\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(510) : error 017: undefined symbol \"split\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 012: invalid function call, not a valid address C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : fatal error 107: too many error messages on one line sorok: 23.sorban-> enum dGunEnum { Float:ObjPos[3], ObjID, ObjData[2] }; 510. sorban for(new g = 0; g < MAX_OBJ; g++) { fread(file, buffer); split(buffer, FileCoords, \',\');<.. 510.sor ez dGunData[g][ObjPos][0] = floatstr(FileCoords[0]); dGunData[g][ObjPos][1] = floatstr(FileCoords[1]); dGunData[g][ObjPos][2] = floatstr(FileCoords[2]); dGunData[g][ObjData][0] = strval(FileCoords[3]); dGunData[g][ObjData][1] = strval(FileCoords[4]); 574.sorban lévõ hiba: if(strfind(Neve(playerid), \"_\", true) == -1 ); { SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Nem megfelelõ Név!\"); format(string1,sizeof(string1),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen név!\"); SendClientMessageToAll(RED,string1); Kick(playerid); } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 22. - 14:53:34 )
Sziasztok! Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t? Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait? [/quote] Hello ezzel elég könnyû http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640
81
« Dátum: 2014. március 22. - 14:23:27 »
Hellótok :DD ezzel mi lehet a gond :|?
CMD:felvesz(playerid, params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\"); return true; } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1; new GunID = GetPlayerWeapon(playerid); new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); if(GunID > 0 && GunAmmo != 0) { new f = MAX_OBJ+1; for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++) { if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0) { f = a; break; } } if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\"); RemovePlayerWeapon(playerid, GunID); dGunData[f][ObjData][0] = GunID; dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo; GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]); dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0); new buffer[50]; format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]); SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer); } return 1; } valamiért kiakadrá az egész gamemodom
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti? [/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba [/quote] Akkor írd hozzá az errorokat, amiket ír. [/quote]ezek jönnek elõ
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(513) : error 017: undefined symbol \"split\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(577) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(581) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(588) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(590) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(603) : error 017: undefined symbol \"SaveWeaponsToFile\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(612) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(613) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(617) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(618) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(622) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(623) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(627) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(652) : error 017: undefined symbol \"LoadWeaponsFromFile\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(662) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(663) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(680) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(707) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(713) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(732) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(734) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(749) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(751) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(766) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(767) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(768) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(784) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(785) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(786) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(795) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(801) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(814) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(815) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(829) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(829) : error 017: undefined symbol \"Neve\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(831) : error 017: undefined symbol \"Neve\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
Moderátor olvassa, akkor elnézést kérek elõre!
82
« Dátum: 2014. március 22. - 14:01:33 »
Hellótok :DD ezzel mi lehet a gond :|?
CMD:felvesz(playerid, params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\"); return true; } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1; new GunID = GetPlayerWeapon(playerid); new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); if(GunID > 0 && GunAmmo != 0) { new f = MAX_OBJ+1; for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++) { if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0) { f = a; break; } } if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\"); RemovePlayerWeapon(playerid, GunID); dGunData[f][ObjData][0] = GunID; dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo; GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]); dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0); new buffer[50]; format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]); SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer); } return 1; } valamiért kiakadrá az egész gamemodom
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti? [/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba
83
« Dátum: 2014. március 22. - 11:45:09 »
Hellótok :DD ezzel mi lehet a gond :|? CMD:felvesz(playerid, params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\"); return true; } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1; new GunID = GetPlayerWeapon(playerid); new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); if(GunID > 0 && GunAmmo != 0) { new f = MAX_OBJ+1; for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++) { if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0) { f = a; break; } } if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\"); RemovePlayerWeapon(playerid, GunID); dGunData[f][ObjData][0] = GunID; dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo; GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]); dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0); new buffer[50]; format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]); SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer); } return 1; } valamiért kiakadrá az egész gamemodom
84
« Dátum: 2014. március 22. - 11:21:50 »
Hello csak azt akarod pl.: hogy akkor forogjon tovább a függvény ha csak m4 van a kezébe:?
86
« Dátum: 2014. március 20. - 14:54:36 »
Tetszik valamelyik képen a kerítés kicsit a föld alatt van de nem baj. A koncert terület az tetszik de raghattál volna oda dolgokat mert kicsit üres
Köszi az csak színpad :DD de nem találtam állványt + más dolgokat :s De köszönöm hogy véleményt nyilvánítottál róla
87
« Dátum: 2014. március 19. - 23:43:03 »
Helltok! Véleményeket szeretnék kérni egy kreálmányomról! [igen nem teljesen az enyém mert volt fent egy map, amit direkt megnéztem, ami iszonyat rossz volt abból használtam fel párdolgot de a lényeg amit csináltam , az az enyém :DD] Képek:
89
« Dátum: 2014. március 19. - 16:30:15 »
Igazából egy olyan kellene amibe van már dini féle mentés meg bejelentkezés ennyi :DD mert editeltem egy afterlife modot , ami fent van , de az objecteket nem tölti rendesen stb. inkább neki állok egyet megírni
90
« Dátum: 2014. március 19. - 15:22:49 »
Hellotok valaki tud linekelni egy olyan rpg modot ami még nagyából csupasz ?:DD
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36
|