Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kamionos

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
76
Segítségkérés / Jármű object hiba( Hibás parancs )
« Dátum: 2014. november 10. - 03:04:17 »
Sziasztok!
Régebben találtam még hív fórumon egy olyan fs-t amin ha parancsot beírjuk akkor objecteket rak a kocsira!
Nos az elején ment minden tökéletesen ámde, mostanában a szerver \"nem ismeri fel\" a parancsot, és még bugolni is szokott!
Tehát a bug alatt azt értem, hogy ha fenntvoltunk öten akkor én beírtam a parancsot minden jó, de mikor más beírta a parancsot eltűnt az én járművemről az object és az övére ment át!
Itt a kód:
 

new obj[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new obj2[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new obj3[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new LightPwr[MAX_VEHICLES];
new Flasher[MAX_VEHICLES] = 0;
new FlasherState[MAX_VEHICLES];
new FlashTimer;
public OnGameModeInit()
{
FlashTimer = SetTimer(\"FlasherFunc\",200,1); // \"200\" is the speed from the flashing headlights
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
KillTimer(FlashTimer);
        return 1;
}
CMD:flash(playerid)
{
   new vehicleid,panels,doors,lights,tires;
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(!Flasher[vehicleid])
   {
      if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Nem vagy kocsiban vagy nem te vagy a sofőr!\");
      }
         if (!GetVehicleModel(vehicleid)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Erre a kocsira nem tehetsz villogót\");
         if (IsValidObject(obj[vehicleid]) || IsValidObject(obj2[vehicleid]) || IsValidObject(obj3[vehicleid]))
         {
            DestroyObject(obj[vehicleid]), DestroyObject(obj2[vehicleid]), DestroyObject(obj3[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
            if(LightPwr[vehicleid] == 1)
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
            else
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
            Flasher[vehicleid] = 0;
            }
         switch (GetVehicleModel(vehicleid))
         {
            case 596://lspd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceLSPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 597://sfpd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceSFPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 598://lvpd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceLVPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 599://police ranger
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceRanger:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.524999,0.000000,1.125000,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 541://bullet
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceBullet:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.51320, -0.14420, 0.62810,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
                 }
            }
            case 560://sultan
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceSultan:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, -0.53010, -0.13570, 0.84,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 411://infernus
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceInfernus:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.49490, 0.10620, 0.70570,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 525://tow truck
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehicleTowTruck:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(19294, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, -0.52110, -0.47140, 1.45000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
         }
         return 1;
         }
         else
         {
            if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
         {
            return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Nem vagy kocsiban!/Nem te vagy a sofőr!\");
         }
            if (IsValidObject(obj[vehicleid]) || IsValidObject(obj2[vehicleid]) || IsValidObject(obj3[vehicleid]))
         {
            DestroyObject(obj[vehicleid]), DestroyObject(obj2[vehicleid]), DestroyObject(obj3[vehicleid]);
         }
      GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
      if(LightPwr[vehicleid] == 1)
      UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
      else
      UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
      Flasher[vehicleid] = 0;
   }
   return 1;
forward FlasherFunc();
public FlasherFunc() {
        new panelsx,doorsx,lightsx,tiresx;
        for (new p=0; p<MAX_VEHICLES; p++)
        {
                if (Flasher[p] == 1)
                {
                        if (FlasherState[p] == 1)
                        {
                                GetVehicleDamageStatus(p,panelsx,doorsx,lightsx,tiresx);
                                UpdateVehicleDamageStatus(p, panelsx, doorsx, 4, tiresx);
                                FlasherState[p] = 0;
                        }
                        else
                        {
                                GetVehicleDamageStatus(p,panelsx,doorsx,lightsx,tiresx);
                                UpdateVehicleDamageStatus(p, panelsx, doorsx, 1, tiresx);
                                FlasherState[p] = 1;
                        }
                }
        }
   
}

 
Válaszokat és a megoldásokat köszönöm előre is!

77
Ezt vártam! Köszi! Majd Du. megnézem!

78
De milyen kódot??? Leírtam, hogy mi a hibám.... Azt akarom, hogy skin váltó után ne spawnoljon le egyszerre. A másik meg az, hogy ha a skinváltóbol lespawnolt akkor csak a dialog után induljon el a timer, valamint a halál után is csak egyszer induljon el a timer...ehez milyen kód kellene neked?

79
Sziasztok!

2 kérdéssel fordulok hozzátok így este tájékán!


Tudom, hogy egyszerű a megoldás a kérdéseimre de valahogy sehogyan sem bírok rájönni a megoldás kulcsára!


Az első panasz.


- Hogy ha a skin választóban vagyok a spawn gombra kattintva ne egyszerre spawnoljon le a játékos!


Ugye amikor belép egy játékos a szerverre akkor a skin választóban be jönnek neki a skinek különböző kameraállásokkal ahol csapatot választ a \"<\" és a \">\" gombra kattintva! Majd ha rámegy a \"Spawn\" gombra bead egy dialogot! Amikor rámegy a spawn gombra akkor lespawnol és ha a dialogon belül kiválasztja az osztályt még egyszer lespawnol( TDM szerverről van szó).


Non és azt akarom elérni, hogy amikor rámegy a spawn gombra maradjon a kameraállás is valamint, hogy ne spawnoljon le egyszerre csak, hogy ha a dialogban kiválasztotta az osztályt!


A második panasz:


- A spawn védelem többször fut le!


Ezalatt azt értem, hogy mikor a skinváltóból ugye lespawnon hibásan a fent említettek alapján aktiválja a spawn védelmet majd mikor kiválasztotta az osztályt újra lespawnol és még egyszer aktiválja. Nos én azt akarom, hogy csak azután aktiválódjon a \"Spawn védelem\" miután kiválasztotta az osztályt. Valamint, hogy halál után is csak egyszer aktiválódjon! A spawn védelem SetTimerEx el van megoldva amivel 10 másodpercre aktiválja a \"God\" módot!


Remélem érthetően leírtam a kéréseimet.


Válaszokat előre is köszönöm és várom minél előbb!



80
Archívum / • Call of Duty • Battlefront • 0.3z •
« Dátum: 2014. november 07. - 06:20:03 »
ZyZu arra jutottam, hogy elsőnek magyarul fog futni. Hogy ha a magyar nem jön be akkor lesz két nyelvű. Ha az se jön be akkor simán angol...

81
Archívum / • Call of Duty • Battlefront • 0.3z •
« Dátum: 2014. november 06. - 22:03:45 »
Ez mind szép és jó.... de én direkt magyar nyelvűre csináltam meg. Ha angol szervert szeretnék akkor játszanék azokon tovább és esetleg adminkodnék is...de én direkt szeretnék a magyar közösség számára egy TDM szervert....akár hányszor felnézek egy hirdetős csoportba kb. 1 nap alatt 50 rp szervert raknak ki... TDM szervert mostanság még sehol se láttam! Egy esélyt adok a történetnek hisz semmi se lehetetlen ha úgy vesszük! Én nem olyan szervert akarok ahol 120-130 an játszanak és abból egyiket se értem meg...én olyan szervert szeretnék ahol egy frappáns közösség tud megalapulni és működni!

Jelenleg így néz ki a szerver első ránézésre:


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141106/440780113sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Nekem és annak a szerény társaságnak aki már látta nagyon tetszik ez a fajta stílus! De majd minden ki fog derülni!


Köszönöm a hozzászólásokat!

82
Segítségkérés / FPS Mérő
« Dátum: 2014. november 06. - 04:50:15 »
Megoldva!

83
Segítségkérés / ID BUG.
« Dátum: 2014. november 06. - 04:44:21 »
PPC mód...szokásos PPC ID bug...

84
Segítségkérés / ID BUG.
« Dátum: 2014. november 05. - 22:17:10 »
Hát ZyZu gáz van... kicseréltem a sscanf plugint arra amit ZSOLTI99 mondott....mindent kicseréltem és fellépésnél a belépő dialog megfagy...tehát nem a szerver fagy le hanem maga a dialog....

85
Archívum / • Call of Duty • Battlefront • 0.3z •
« Dátum: 2014. november 05. - 22:06:41 »
Zyzu akárhányszor felmegyek külföldi TDM szerverekre ott a 100 játékosból 30-40 magyar...és nem egy szerveren van ilyen :)
.RäNÐoM. neked meg köszi! :D

86
Archívum / • Call of Duty • Battlefront • 0.3z •
« Dátum: 2014. november 05. - 20:04:03 »
Üdv!

Azon gondolkodtam egyik nap, hogy Magyarországon van több SA:MP-os szerver. Vannak RP szerverek, kamionos szerverek, stunt szerverek, fun szerverek és freeroam szerverek. Viszont én TDM szerverről még nem nagyon hallottam mostanság! Régebben volt 1-2 nem túl jó TDM szerver Magyarországon... de azokon is már az első hetekben 30-40 átlag játékos játszott! De sajnos mindegyik bezárt 1-2 hónap után amikor teli volt játékosokkal.


Nos én arra gondoltam, hogy mi lenne, hogy ha újra lenne egy háborús TDM szerver? Ami magyar is? És ami összetett, kidolgozott és normális játékélményt nyújt? Ahol igényesen meg van oldva minden?


Végül is ezeket mind átgondolva arra az elkövetkeztetésre jutottam, hogy csinálok egy TDM szervert!


Ez egy olyan TDM szerver lenne ahol tényleg normálisan meg van csinálva minden! Nem ilyen 1-2 órás összedobott moslék lenne!


Lényegében egyrészt kíváncsiságból is megnyitom másrészt pedig az élmények miatt is!


Kíváncsi leszek, hogy hány játékos fog játszani egy ilyen szerveren és, hogy mennyien fognak majd maradni!


A játék Las Venturas sivatagi részében fog játszani!


Lesznek különböző nemzetiségek melyeken belül lesznek különböző beosztások!


Lesznek az Arabok, a Szovjetek, az Eurázsiaiak, az Amerikaiak és az Ausztráliaiak!


Többet nem mondok. Legyen meglepetés! :)


Mivel a szerver még csak a napokban fog nyílni ezért Operátor és egyaránt Admin TGF-et hirdetnék! Az operátor lényegében olyan mint egy Helper vagy egy örökös adminsegéd! Akit érdekelne ez a lehetőség az vagy írjon rám itt fórumon vagy a topic alá írjon hozzászólást!


Persze mint máshol is vannak elvárások az Operátorok és az Adminok körében itt is lesznek!


Fel sorolnék párat:


- Érett hozzáállás


- TDM fogalom és szerver ismerete


- Admin tapasztalat


- Türelmesség, csapatban dolgozás


- Skype, TS3 és mikrofon birtoklása!


De ez csak kevés a sok közül... Még azt is említeném, hogy a minimális életkor a jelentkezés megírásához +16 életév! De ha értelmes vagy és nem gyerekeskedsz akkor ettől eltekintünk! De ha kérhetem ne 12 és 13 éves emberek írjanak a félreértések és a vitatkozások elkerülése érdekében! Köszönöm!


Remélem sokatoknak fog tetszeni ez az ötlet és azt is remélem, hogy kapok majd pozitívumokat!


Kritikát és javaslatokat egyaránt elfogadok!


További kellemes időtöltést!

87
Segítségkérés / ID BUG.
« Dátum: 2014. november 05. - 19:46:28 »
Hát lehetséges.... De tudod nem mindegyik parancsnál jön elő az ID bug...ez az amit végképp nem értek.... a /warn-nál nem rossz viszont a /kick nél ugyanúgy előjön...

88
Segítségkérés / ID BUG.
« Dátum: 2014. november 05. - 01:08:25 »
ŐŐŐ próbáltuk elhiheted....bár belegondolva ezt még nem!
Mindenesetre azért köszi megpróbáljuk ezzel is! :)

89
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halloween-i tök
« Dátum: 2014. október 28. - 23:51:31 »
Nem csak, hogy lehet hanem tuti :D Fa*za lett így tovább!

90
Segítségkérés / Változó szerver idõ
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 09:54:57 »
Sziasztok!
Tudom, hogy ez egy nagyon egyszerû kód, de sehogyan se jövök rá...
Azt hogyan lehetne kivitelezni, hogy ha valóságba 12 óra van akkor a szerveren is 12 óra, és ha a valóságba 18 akkor a szerveren is 18 óra legyen az idõ...nem idõ kiíró textdrawra gondolok, hanem olyanra mint az RP szervereken van...Tudom kiszedhetném egy RP szerverbõl is....Válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal