Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Campe3r

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
76
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 12:46:23 »
Kösz, akkor újracsinálom középpontosan a bejelentkezõ rendszert. Hanyas felbontással készítsem szerinted, hogy jó legyen mindenkinek?

77
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 12:15:45 »
Mûködik, csak elcsúszik. Egy régebbi témában láttam, hogy TextDrawTextSize kell hozzá, hogy ne csússzon el. Na azzal próbáltam most, de hibát jelez.
Hiba:
 
warning 213: tag mismatch

 
Kód:
 
TextDrawTextSize(Textdraw6[playerid], 1, 1);

78
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 11:49:51 »
Sziasztok, hogyan tudnám megcsinálni, hogy ha egy textdrawra rákattintok akkor elõhozzon egy input dialogot? OnPlayerClickTextDraw-al már próbáltam, de nem jó :S

79
Segítségkérés / Textdraw mutatása csatlakozáskor
« Dátum: 2014. április 19. - 11:18:35 »
Edit: OnPlayerConnect alá beraktam, és mûködik, köszi.

80
Segítségkérés / Textdraw mutatása csatlakozáskor
« Dátum: 2014. április 19. - 11:13:50 »
Sziasztok, hogyan tudnám betenni a modomba a textdrawjaimat, hogy mikro felcsatlakozik egy ember mutassa nekik?
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 487.777740, 140.877792, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 20.147531);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 160.666656, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 164.444473, 122.951148, \"Bejelentezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 484.422363, -36.835552);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw1[playerid], 170);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888961, 164.764450, \"Felhasznalonev\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw2[playerid], 448.888946, 4.977776);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw2[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw2[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 323.431091, 164.764480, \"Beir\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw3[playerid], true);
Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 327.111175, 212.053421, \"Beir\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw4[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw4[playerid], true);
Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888931, 212.053329, \"Jelszo\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw5[playerid], 448.888885, 10.951108);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw5[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw5[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.666656, 264.320068, \"Bejelentkezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], -702.222778, -158.293304);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw6[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw6[playerid], true);

81
Archívum / Hiba a kóddal
« Dátum: 2014. március 31. - 20:57:19 »
function getMoney(thePlayer, nocheck)
if not nocheck then
checkMoneyHacks(thePlayer)
end
return getElementData(thePlayer, \"money\") or 0
end
function checkMoneyHacks(thePlayer)
if not getMoney(thePlayer, true) or getElementType(thePlayer) ~= \"player\" then return end
local safemoney = getMoney(thePlayer, true)
local hackmoney = getPlayerMoney(thePlayer)
if (safemoney < hackmoney) then
setPlayerMoney(thePlayer, safemoney)
sendMessageToAdmins(\"Moneyhack gyanú: \"..getPlayerName(thePlayer))
return true
else
return false
end
end

 
Sziasztok, ezzel a scriptel mi lehet a gond? Hibát jelez állandóan :S
Hiba:
 
Bad argument @ \'getElementData\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value]
Bad argument @ \'getElementType\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value]

 
Egyépként shodown modot használok.

82
Archívum / FreeLifeMTA RolePlay
« Dátum: 2014. március 30. - 19:47:39 »
Hát szerintem ez elég kevés :S

83
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 23. - 21:31:00 »
Van olyan rész, de nem mûködik. Nem ír ki semmit.

84
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 21. - 16:39:24 »
Valaki nem tudja mi lehet a gond?

85
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. május 11. - 14:40:42 »
86
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 11. - 14:27:09 »
Köszönöm, és tudom, de a dynamicobjectrõl leesnek a játékosok, kocsik.

87
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 11. - 13:46:31 »
Sziasztok! Hány objectet tudok létrehozni alap createobjectel? És át lehet-e állítani a max értéket?

88
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 12:52:39 »
köszönöm

89
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 12:39:27 »
Ugyanaz.

90
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 10:28:35 »
Sziasztok! A következõ errort kapom a /parkol parancsomra:
 
error 076: syntax error in the expression, or invalid function call

 
Össze szeretnék hasonlítani két stringet(jelen esetbe a jármû tulaja és a játékos neve), de valamiért hibát ír.
Kód:
 
CMD:parkol(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 1)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][Tulaj] == KarakterInfo[playerid][Nev])
      {
      }
      else
      {
         SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Ez nem a te jármûved!\");
      }
   }
   else
   {
      SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Nem vagy jármûben!\");
   }
}
}
}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal