Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ted[ULR]

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Közös Rádió?
« Dátum: 2013. február 07. - 02:18:52 »
Sziasztok!
Rég nyitottam már témát :)
Most egy olyan segítséget kérek hogy Közös Rádión bírjanak beszélni a Frakciósok.
Szóval a Frakciós Rádió.
 

CMD:fr(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
   
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
   
    SendRendorMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendMentosMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendSzereloMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RAFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RADIOS)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendRadiosMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendNavMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy semilyen frakció tagja!\");
}
return 1;
}

 
Én azt akarom hogy ez segítségével segítsetek meg csinálni a \"/kfr\"-t.
Lényege:  Ha Mondjuk rendõr ír a /kfr-el akkor így rakja a Frakciósoknak a Chat-ba:
 

[KözösRádió] [Rendõr] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
Ha mondjuk Tûzoltó:
 

[KözösRádió] [Tûzoltó] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
És így tovább!
 

[KözösRádió] [Vámhivata] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége
[KözösRádió] [Mentõs] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
Remélem értitek amit kérek :)
Remélem sokan segítenek :)

77
RP/RPG kérések / Közös Rádió?
« Dátum: 2013. február 07. - 02:18:26 »
Sziasztok!
Rég nyitottam már témát :)
Most egy olyan segítséget kérek hogy Közös Rádión bírjanak beszélni a Frakciósok.
Szóval a Frakciós Rádió.
 

CMD:fr(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
   
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
   
    SendRendorMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendMentosMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendSzereloMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RAFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RADIOS)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendRadiosMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s mondja: %s\", Nev(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendNavMessage(RADIO, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS, NARANCS);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy semilyen frakció tagja!\");
}
return 1;
}

 
Én azt akarom hogy ez segítségével segítsetek meg csinálni a \"/kfr\"-t.
Lényege:  Ha Mondjuk rendõr ír a /kfr-el akkor így rakja a Frakciósoknak a Chat-ba:
 

[KözösRádió] [Rendõr] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
Ha mondjuk Tûzoltó:
 

[KözösRádió] [Tûzoltó] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
És így tovább!
 

[KözösRádió] [Vámhivata] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége
[KözösRádió] [Mentõs] \" Neve \": \" Szöveg amit ír \" , vége

 
Remélem értitek amit kérek :)
Remélem sokan segítenek :)

78
Segítségkérés / rpg rendorseg belso
« Dátum: 2013. január 31. - 11:44:17 »
Szia!
Ha nem tudod mi az a Mappolás akkor ajánlom hogy keres egy mappert.

79
Segítségkérés / Be lehet lépni jelszó nékül? - Segícség!
« Dátum: 2013. január 30. - 16:56:21 »
Meg írod nekem? :(

80
Segítségkérés / Be lehet lépni jelszó nékül? - Segícség!
« Dátum: 2013. január 30. - 15:55:06 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1359557100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33184\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
if(Egyezik(inputtext, dini_Get(File, \"Jelszó\"))) ezt az ifet nem értem mert nincs relációs jel szóval semmi értelme
 
De az kell mert az ellenõrzi le elméletileg a jelszót....
Vala hogy ki kéne találni hogy ha nem ír be semmit és le nyomja az entert akkor miért engedi be  :yucky:

81
Segítségkérés / Be lehet lépni jelszó nékül? - Segícség!
« Dátum: 2013. január 30. - 15:29:54 »
Akkor se jó  :wag:
Ha belépésnél nem ír Semmit és nyom egy entert akkor be bír lépni..

82
Segítségkérés / Be lehet lépni jelszó nékül? - Segícség!
« Dátum: 2013. január 30. - 13:04:23 »
Helló!
Van egy mód. Abban be lehet lépni jelszó nélkül is. Tudnátok segíteni hogy ne lehessen?
Itt ellenõrzi a jelszót,ha jó tovább dobja.
 

if(!response) return Kick(playerid);
if(Egyezik(inputtext, dini_Get(File, \"Jelszó\")))
{
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Sikeres belépés!\"), Betolt(playerid);
    Beloggolt[playerid] = 1;
    SpawnPlayer(playerid);
}
else
{
    WPW[playerid] ++;
    SendClientMessage(playerid,PIROS, \"Rossz jelszó!\");
    if(WPW[playerid] == 3)
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor írj kérelmet a fórumra!\");
        Kick(playerid);
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
}

83
Archívum / Ultra Life RolePlay [ v1.5 ]
« Dátum: 2013. január 27. - 14:08:45 »
-

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal