Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / VeronaVille RPG« Dátum: 2011. július 10. - 16:16:20 »Szerverünk története: Elõször is, sokakban felmerülhet a dolog, hogy hmm.. zsoma.. Ritkán láttam ezt a nevet.. Vagy, hmm.. zsoma.. ez a név, csak a segítség kérésekrõl híres, tõle scriptet nem is láttam.. Nos valóban. Én egy olyan scripter vagyok, aki nem publikál soha semmit és nem készít nagyágyú scripteket. Én csendben, elvonulva a nyilvánosságtól, hobbiként programozok. Egyszer azonban eszembe jutott valami: \"Nézzük csak. Scripter vagyok, de egy scriptet se készítettem még, ami olyan érdekes lett volna mások számára. Ideje alkotni valamit.\" Ekkor kezdtem el programozni, az akkormég egyszerûen \"Roleplay Gaming\" névvel elláttott szerveremet, egyedül. Haladtam is szépen, -megjegyzem segítség topicban láthattátok gyakran, hogy érdeklõdtem egy s más iránt, mivel nem azt mondom, hogy profi scripter vagyok, de mindent meg tudok írni, csak idõ kérdése, néha nekem is szükségem van tanácsokra- csak aztán eszembe jutott, hogy hmm... Várjunk csak? Egyedül ez így nem sztár. Indoklás: -Nem haladok egyrõl a négyre. -Ha segítségre van szükségem, fórumon várni kell kicsit a válasszal, szintén nem haladok. -Egyedül néha unalmas. -Kell egy társ, akivel összebarátkozok, kiépítek egyfajta baráti légkört, amire alapozhatunk. Igenám. Ekkor jött az ihlet, és írtam egy topicot, már nem is tudom melyik fórumrészbe. A topicba röviden annyi állt, hogy intelligens, min. 15 éves haladó scripterek jelentkezését várom, hogy csatlakozzanak, vagy esetleg adjanak nekem munkát/helyet a csapatukban. Pár napra rá, kaptam is a választ Balázstól. Szépen leírta, hogy Õ és Zero dolgoznak egy szerveren, de ugyan az a probléma, hogy nem megy egyedül.. Kell egy társ. Én már akkor láttam Balázson, hogy komolyak a szándékai.. Fel is vettem vele a kapcsolatot MSN-en. Késõbb Skypen. Na ezaz. A Sykpe segített egy olyan erõs barátságot létrehozni, amirõl csak álmodni mertem. Megértjük egymást, nincs vita sem. Egyszóval tökéletes minden. Így tehát szépen belekerültem a csapatba, ahol egy 1000 soros gamemode várt engem. (Zero mûve. ) Megkaptam a modeot, átnéztem.. Hosszas tanakodás után arra jutottunk, hogy elég lenne egy kisvárosba rendezni a játékot.. Döntésünk: Las Payadas, illetve El Quebrados. Végül az a döntés maradt, hogy akkor azt az 1000 soros modeot félrerakjuk és kezdünk egy újat. Itt kezdõdik a történet. Ekkor kapta szerverünk a Veronaville RP nevet. Elkezdõdött a Veronaville szindróma. - Minden napos fejlesztések. - Kemény és kitartó munka. - Igaz barátok társaságában történõ egy valami olyan alkotása, amelyre büszkék lehetünk. Szerver információk: - Játékmode: Jelenleg fejlesztés alatt áll. - Weboldal: Várhatóan: www.veronaville.hu c. alatt lesz elérhetõ. Szerver készítõk: - Balázs (mapper, ügyintézõ, ötletadó) - ZeRo (scripter) - zsoma (scripter) - Csabesz (designer) Néhány érdekesség, információ a szerverünkrõl: Ugyebár figyelembe kell venni, hogy nyár van, jó az idõ . . . lehet mászkálni erre-arra és mint mi is, kiélvezzük szünetünket. A fejlesztésben ez sohasem okozott gondot, hogy ellazsáltunk volna napokat. A megértés jelen van csapatunkban így, ha bárkinek közbejön valami, azonnal reagálunk és átvesszük a munkát. Nincs ügy belõle. Nem idõre dolgozunk, szépen lassan szeretnénk 102%osat alkotni. Szerverünket a teljesen üres fájlból egészen pontosan 2011.06.10.-e óta készül. Munkamenet: ★ - Nincs kész, vagy nem teljesen van kész. ✔ - Kész van, vagy esetleg még van rajta kisebb munka). ✔ vSQL Adatbázis táblázatok létrehozása, egyszerû kezelhetõsége. ✔ Regisztrációs rendszer (Kisebb csinosítások, design munkálatok). ★ vAdmin rendszer, egyben: játékos kezelõfelület. ★ Házrendszer (Folyamatos munkálatok más közben is). ★ Jármû rendszer. ★ Frakció rendszer. ★ Küldetés rendszer. A munkamenetben szereplõ fejlesztések, funkciók részletes ismertetése: Regisztrációs rendszer: - Regisztrációs rendszerünk MySQLre alapszik, melyet mi csak vSQLnek neveztünk el. Az adatbázisban szereplõ táblázatok tökéletes, egyszerû és kényelmes kezelhetõsége érdekében, kidolgoztunk egy egyedi függvénykönyvtárat, mellyel könnyedén menthetünk adatokat, tölthetjük be azokat. - A szerverre belépéskor, végig Dialogos regisztráció menet fogad. Ki kell töltened a karakter adatait. Egy kicsit Sims™ jellegû a dolog, hisz beleraktunk olyan lehetõségeket, hogy a karakterednek kiválaszthatsz 5 jó, 5 rossz tulajdonságot, emellett kedvenc ételt/italt, zenei stílust. (Ezeknek a késõbbiekben igen fontos szerepe lesz.) vAdmin rendszer/Játékos kezelõfelület: -Admin rendszerünket vAdminnak nevezzük, és grafikusan, tehát dialogban elrejtett kis kezelõfelületrõl beszélhetünk. Kategorizálva tartalmazza mind a szerver oldali, mind a játékos oldali beállításokat, funkciókat. Játékos kezelõfelület: - A szerveren a TAB gomb megnyomásakor elõgördülõ játékos listában, a nevedre kattintva elõjön a szintén dialogban tárolt statisztika. Tartalmazza a karaktered tulajdonságait, készpénzed stb. Ebbõl a felületbõl továbbléphetsz a beállításokhba, ahol kényelmesen beállíthatod a karaktered adatait. (Jelszó, stb.) Házrendszer: - Hamarosan. Jármûrendszer: - Hamarosan. Frakció rendszer: - Hamarosan. Küldetés rendszer: - Na igen. Ez az a dolog, amit hiányoltam már. Ez egy igen összetett és nehéz munka lesz, de kitaláltam, megalkotom. Annyi a lényege, hogy szerverünk erre alapszik. Történetre. A szervernek lesz egy története, mely tele lesz rejtelemmel és érdekességekkel. Nem is habozok tovább. Annyi az egész, hogy ennek a rendszernek köszönhetõen akkor is tudsz játszani a szerveren ha éppen egyedül vagy. Ezt az automatizációnak köszönhetjük. A szerveren a kezdetektõl fogva segítõk (NPC-k, mint pl egyes böngészõs játékok elején tutorialként körbevezetõ tanító leckék) vesznek körül és adnak különbözõ feladatokat, MELYEK segítségével megismerheted a szerveren található összes funkciót, valamit megismerheted a kezelhetõségüket. Zárás: Itt ragadom meg az alkalmat és közlöm mindenkivel, hogy ez csak egy figyelem felkeltésként szánt topic. Komoly az elhatározásunk a szervert illetõen, csak szükség volt egy ilyen kis hátborzongatásra úgyvélem. A várható indulásról késõbb. A topicot még majd frissítem. Köszönöm a figyelmet. zsoma 77
Archívum / Candem Roleplay« Dátum: 2011. július 08. - 01:09:00 »
Azthiszem ideje közbszólnom. ::|
Az egyik fejlesztõ vagyok.. Haladó szinten dolgozom. Munkáimat 102%osra készítem el. Vitatkozhatunk itt össze-vissza, hogy ki a nagyobb egyedi programmer.. Na majd meglátjuk. Láttam én már olyat, hogy valaki 1 óra alatt írt 1500 sort. Én és fejlesztõ társamnak, ez közel egy hónapba tellett. És fogadni mernék, hogyha feljönnél a szerverünkre és végigmennél a regisztrációs rendszeren és netalántán utánozni szeretnéd... Hát igencsak utána kellene járnod, hogy mit hogyan is kellene. Jaés még annyit, hogy nem idõre megyünk. Lassan, biztosan egy olyan szervert létrehozni, amit utánna nem kell 5 hónapig a bugoktól javítani. De mindenesetre: Jó munkát, és sok sikert. zsoma 78
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 23:59:55 »
Hiányzott a p<|> . . . .
Köszönjük Zsoltinak az éjjeli mentést. ::| 81
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 20:55:53 »
Tulajdonképpen egy integert szeretnék beolvastatni..
Az enumban nincs meghatározva a mérete. (Egyértelmûen az integernek nem, sem a stringnek) 82
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 20:36:40 »
Nos. Logban van egy ilyen:
[pawn]sscanf warning: string buffer overflow[/pawn] 83
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 17:58:48 »
Sziasztok!
Olyan probléma merült fel scriptelésem során, hogy csináltunk egy \"funkciót\", ami MySQLbõl tárol adatokat. [pawn]new result[ 100 ]; mysql_fetch_row_format( result ); mysql_free_result( ); sscanf( result, \"s[24]s[24]d\", PlayerInfo[ playerid ][ Nev ], PlayerInfo[ playerid ][ Jelszo ], PlayerInfo[ playerid ][ Keszpenz ],[/pawn] Tesztelésképpen csináltam egy parancsot, ami az egyik adatot írja le. Az adatbázisban 0 van, de a parancsra 90et ír. Íme a parancs: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/év\", true) == 0) { new szoveg[128]; format(szoveg, (sizeof szoveg), \"Életkorod: %d\", PlayerInfo[ playerid ][ Eletkor ]); SendClientMessage(playerid, ZOLD, szoveg); return 1; }[/pawn] Aki tudja az okokat, kérem segítsen. Köszönöm. zsoma 84
Beszélgetés / Munka.« Dátum: 2011. június 04. - 11:44:03 »
Ááááh.
Egyedül nemjó dolgozni. Unatkozom és nincs kedvem rá. Ideje módosulni a scripter világban. Egy jó banda kell. Balázs írtam... Lusta, vegyél fel msnre. [email protected] 85
Beszélgetés / Munka.« Dátum: 2011. június 03. - 22:53:03 »
Sziasztok.
Rövid leszek és tömör. Nem kell a rizsa. Azért írok ide -és remélem jó helyre írok- mert szeretnék egy szervernél letelepedni, mint scripter. Vagy egy nagyobb scripter csapatnál elhelyezkedni.. Néhány dolog: ------------------------ -Minden megtudok írni, ami szükséges, idõ kérdése. -Gyorsan dolgozom, életemhez és szabadidõmhöz mérten természetesen. -Egyedüli hátrányosságom MySQL felépítés, de ha rendelkezel rendszerrel, tudom igazgatni azt. Megbízó feltételei: ------------------------ -Minimum életkor 15-16 év. -Komoly elhatározás a szerverével kapcsolatban. -Játékosok biztosítása. -Intelligencia. zsoma 86
Segítségkérés / fagyás?« Dátum: 2011. június 01. - 22:37:08 »
eddig lefutott rendesen.
az includeokra gyanakszom. ::| 87
Segítségkérés / fagyás?« Dátum: 2011. június 01. - 22:28:35 »
Hali mindenki.
Nem titkolom senki elõtt én egy Godfather modot szeretnék átdolgozni elég durvásan. Nem részletezem most. Nos. A amai nap kicseréltem minden sziint egyre.. fehéérre. nekérdezzétek mért. függvénykönyvtárakat cseréltem ki mert c-n is fut a szerver és a legfrissebb c-s inceket raktam be. nos. lefut a mode. elindítom de a cmdbe elakad a betöltés... nem fagy le de nem tölti be a szervert teljesen. megáll. milehet az ok? bezavarhat h minden szíín azonos a szeron? 89
Beszélgetés / SeeRPG 2011?« Dátum: 2011. május 27. - 17:12:48 »
És az átlag 12 éves játékosok mit sem sejtenek.
Csak várják és várják az új fejlesztéseket. :angel: Egy szavam van rá. Szép. Magyar. Rövid. : R Ö H E LY ! :laugh: 90
Beszélgetés / SeeRPG 2011?« Dátum: 2011. május 27. - 17:09:07 »
Hát igen. :S Sajnos szánalmasak.
Nem tudnak kitalálni egy önálló fejlesztést, csak a játékosokat tartanák meg... |