Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 59
76
Segítségkérés / iPleomax TD editorral modellek
« Dátum: 2016. Március 12. - 17:15:00 »
\'New\' gombnál jobb klikk.

77
Segítségkérés / KOCSIBUG/INTIBUG
« Dátum: 2016. Március 12. - 17:09:54 »
Az csak a kódhibákat jelzi. javaslom ne egy komplikált RP móddal, hanem az alapokkal kezd. :)

78
Archívum / Mta resource - ból szerver összerakás
« Dátum: 2016. Március 11. - 20:53:48 »
Nem lehet mert az MTA csak a kliens oldali fájlokat tölti le, azt is titkosítva. :) A legtöbb szkript szerveroldalon fut általában. Kliensoldalhoz pedig elengedhetetlen a szerveroldali része.

79
Archívum / [RPG] The Secret Role Play Gaming | v0.3
« Dátum: 2016. Március 11. - 15:13:54 »
Sajnáljuk, szerintem visszateheted a hamarosan nyílóba, de még kérlek ne zárd le. A téma sorsa még nem tiszta, lehet hogy nyitunk majd egy másikat ez később derül ki.

80
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2016. Március 11. - 15:09:50 »
Más-más monitorfelbontásban valamelyest módosulhat a helyzete ezért nem ajánlom hogy teljesen a szélére tedd.

81
Segítségkérés / Kocsi
« Dátum: 2016. Március 10. - 22:27:05 »
Vagy! Kurta féle streamer, és CreateDynamicVehicle.

82
Segítségkérés / Dialog és TextDraw probléma
« Dátum: 2016. Március 10. - 22:25:23 »
\"tarstring\" változónak nem adtál értéket.

83
Segítségkérés / Bója letétel
« Dátum: 2016. Március 10. - 22:20:39 »
1 másodperces, kómás válasz.
próbáld így:
 
if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
        {
                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        //GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
            return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
        {
            new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
       // GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        DestroyObject(1238);
            return 1;
        }

 
Szerk.

84
Általános / LSRP gyorstalpaló?
« Dátum: 2016. Március 10. - 19:06:32 »
Későbbiekben lehet megpróbálom, bár elég gyenge az angolom. Azt hiszem eddig ez tartott vissza.

85
Segítségkérés / KOCSIBUG/INTIBUG
« Dátum: 2016. Március 09. - 22:39:17 »
Elfoglalt vagyok, de ha itt kérdezel segíteni fognak/fogok mikor időm van.

86
Segítségkérés / KOCSIBUG/INTIBUG
« Dátum: 2016. Március 09. - 19:29:43 »
Betöltésnél nem csak a feliratot kell áthelyezni, hanem a parancsnál a koordinátákat is. Kocsibugot meg szinte sehogy nem fogod javítani, Dinivel íródott, dini meg kőkorszak.. mint ahogy az egész mód, elég elavult már.. Elég balfaszul is lett megírva, hogy egy inti miatt 8 helyen át kell irni a koordinátákat, és semmi dinamika benne. De kezdésnek még talán ez is sok, én azt ajánlom töltsd le ezt a módot, kezdj egy sajátot és ha megakarsz valósítani valamit gondolkozz, végképp nincs ötlet ebből kimásol és személyreszabás(ez fontos). Így fogod megtanulni, én sosem ajánlom senkinek h rpvel kezdjen mert az elég komplikált elsőre.

87
Segítségkérés / GetClientVarAsInt vs audiomsgoff
« Dátum: 2016. Március 09. - 18:53:04 »
Csak audioplugin.. Hidd el nem éri meg a samp féle lejátszással szenvedni, valakinek működni fog, valakinek nem. Egyszerűen Szar.

88
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. Március 09. - 18:50:53 »
Figyelj, nem neked szólt. Így is lesz min rágódnia, hisz csak az oda teleportálást írtam meg, nem magyaráztam legalább rájön, hogy mi alapján működik a dolog meg tudja keresni.. én sem tanultam másképp..
Úgyis neki kell megírni a parancs másik felét, illetve bőven lesz baja ezzel az elavult teknikájú móddal rengeteg ;)

89
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. Március 09. - 18:41:12 »
Idézetet írta: Mormota date=1457539262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59784\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megoldható, mint ,ahogy az előttem válaszoló írta, úgy meg tudod oldani. Azt ne várd el, hogy helyetted írjuk. ::|
 
Ne legyél paraszt, semmi értelme nem volt a megnyílvánulásodnak.
Tessék:
 
new VonszolTimer[MAX_PLAYERS];
if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                    tmp = strtok(cmdtext, idx);
                if(!strlen(tmp))
                        {
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /visz [JátékosID/NévRészlet]\");
                                return 1;
                        }
                        giveplayerid = ReturnUser(tmp);
                if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
                {
                        if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
                        {
                                if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
                                {
                                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?\"); return 1; }
                                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1 || PlayerTied[giveplayerid] == 1)
                                {
                                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                        SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                                                ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                                PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                        PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
                       
                                VonszolTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Vonszol\",2000,true, \"dd\", giveplayerid, playerid);
                                } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban/bilincsben!\");
                                } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég közel a játékos.\");
                        } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
                }
        } return 1;
    }
   
forward Vonszol(vonszolid, rendorid);
public Vonszol(vonszolid, rendorid){
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
SetPlayerPos(vonszolid, pPos[0], pPos[1]+2, pPos[2]);
}

 
Ez alapján meg tudod oldani a vonszolás abbahagyását is. Azért nem írtam meg mivel nem tudom hogy melyik változóval szeretnéd ellenőrözni.
Az a parancs alá pedig elég lesz ezt írnod, hogy abbahagyja:
 
KillTimer(VonszolTimer[playerid]);

 
Sajnálom hogy a fórumon milyen segítőkészség van.. de tényleg.

90
Segítségkérés / Bankrablás fail
« Dátum: 2016. Március 07. - 23:51:34 »
Ahol odaadja neki a penzt ott a \"kivanrabolva\" valtozo erteket modositsd.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal