Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Shady

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21
76
Segítségkérés / Harc közben. +timeres textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 14:13:42 »
E:
Sziasztok. 2 Kérdésem lenne:
1. Azt az eseményt hogy kezeljem mikor valakit eltalálnak hogy mit csináljon pl. ha eltalálják akkor le játszon egy animációt?
2. Hogy csináljak egy timeres textdrawot? Timerrel nem vagyok jóba. Beir valaki egy parancsot akkor a textdraw megjelenik neki és ha lejár a timer ideje akkor a textdraw eltünik..probálgattam de warningokat meg errorokat írt és kiszedtem

77
GTA San Andreas / Eredeti PED.ifp
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 21:14:47 »
Köszi .. Adok +t

78
GTA San Andreas / Eredeti PED.ifp
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 20:31:02 »
Sziasztok.
Fel tudná nekem tölteni az eredeti ped.ifp-t valahova mert letöltöttem egy kamu eredetit... :facepalm: És ezzel meg úgy néz ki mint egy majom :DD

79
Segítségkérés / Szerver indítási hiba
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 18:18:45 »
Akkor lehet megváltozott az IP-d mert ennek igy jónak kell lennie ha a pluginod is a helyén van
Meg ha linuxod van akkor a szerver.cfg-be a pluginokat ugy ird be hogy
plugins nativechecker.SO

80
Segítségkérés / Szerver indítási hiba
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 18:11:18 »
Ezeket állítsd 1 re jónak kell lennie:
announce 1
query 1
chatlogging 1

81
Segítségkérés / Szerver indítási hiba
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 17:59:46 »
Semmi gond, ez érthetõ. A szerver.cfg beállitásait bemásolnád szervernevet jelszavakat ne

82
Segítségkérés / Szerver indítási hiba
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 17:51:22 »
A 7777 az nem az ip címed hanem az ip cimed után a port \"azonosítója\" ezt tetszölegesre is állithadod a lényeg hogy négyjegyü legyen :)
Az ip cimedet ugy deritheted ki hogy beirod googlebe hogy \'ip címem\' és az elsö linkre kattintaszj
ha megvan az ip cimed utána irod a portot vagyis a 7777-et vagy ami négyjegyü számot kitaláltál
egy szerver ipnek igy kell kinézni: 123.123.123.123:7777
Remélem érthetöen irtam :) Sok sikert

83
Segítségkérés / Kocsijavítás (PRESSED error)
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 20:18:10 »
Nem volt beállítva .. télleg :D .. Kösz


+1

84
Segítségkérés / Kocsijavítás (PRESSED error)
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 19:40:35 »
Sziasztok.
Próbáltam írni egy kocsijavítást de a PRESSED-et nem ismeri a pawnom:
 
...pwn(583) : error 017: undefined symbol \"PRESSED\"

 
itt a kódom:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
      if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)) {
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       if(IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid))
       {
             SetVehicleHealth(vehicleid,1000.0);
             PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
             RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        }
        return 1;
}
      return 0;
}

85
Segítségkérés / Kocsival kapcs.ban
« Dátum: 2013. augusztus 01. - 14:13:04 »
Bocs hogy belekérdezek a kérdésedbe de az eltolást kocsival vagy emberrel gondoltad??
Tehát hogy akkor megy arrébb a kocsi ha neki szállnak egy másik kocsival vagy akkor ha valaki gyalog arrébb tolja?
 
[/quote]
Inkább akkor ha neki száguldoznak.
 
Második: Használnod kell két függvényt: GetVehicleParamsEx és SetVehicleParamsEx [/quote]
Köszi, de fogalmam nincs hogyan kezdjem el. :)

86
Segítségkérés / Kocsival kapcs.ban
« Dátum: 2013. augusztus 01. - 00:40:11 »
Sziasztok.
2 kérdésem lenne az elsö az hogy, Meg lehet-e azt csinálni hogy pl van egy kocsi a parkolóba és ha valaki erössen neki megy akkor ne csuszon arrébb, mintha fal lenne, megmozdithatatlan legyen.. lehet ilyent csinálni?
A 2. kérdésem az hogy van ugyanaz a kocsi és azt lezárni hogy senki ne tudja kinyitni.
Tudtok segíteni? :) Az elsõ lenne fontosabb :D

87
Segítségkérés / CJ skin eltávolítása.
« Dátum: 2013. július 31. - 20:51:58 »
Talán azért van mivel nincsenek berakva skinek a szerveredbe és ezért a 0. ID-t állítja be mert az az elsö ID szám... A 0 pedig a CJ.
Találj ki valami skint az OnPlayerSpawnhoz. SetPlayerSkin(playerid, skinid);

88
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2013. július 25. - 20:16:16 »
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.[/quote]
Köszi, sikerült... :)

89
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2013. július 25. - 18:38:23 »
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid -  model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x -  posX=\"1224.69531\"  - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius -  radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
       // A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
        return 1;
    }
     

 
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog
[/quote]
Kösz már értem..  :) És ha sok objectem van?  :D Gondolom akkor kell a konvertálás  :)

90
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2013. július 25. - 15:03:17 »
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be
[/quote]
Szóval akkor ugy hogy ezeket az OnGamemodeInithez:
 
    <map edf:definitions=\"editor_main\">
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (expo_LAn) (1)\" radius=\"90.970924377441\" interior=\"0\" model=\"4101\" lodModel=\"4105\" posX=\"1224.69531\" posY=\"-1782.20312\" posZ=\"29.89844\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (staples_LAn) (1)\" radius=\"88.024833679199\" interior=\"0\" model=\"4103\" lodModel=\"4104\" posX=\"1104.09375\" posY=\"-1780.90625\" posZ=\"25.29688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (1)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1109.69531\" posY=\"-1752.61719\" posZ=\"11.85156\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (2)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1098.41406\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (3)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1055.28125\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    </map>

 
Ezt pedig az OnPlayerConnecthez:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);

 
A RemoveBuildinget nem kell behelyettesíteni és elég belõle ez az egy kód?  :)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal