Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
76
Archívum / Kocsi texturájának megváltoztatása
« Dátum: 2015. november 08. - 15:08:25 »
Ha azt akarod, hogy mindenki lássa akkor szerver oldalról át kell triggerelned azt a kocsit amiben ülsz kliens oldalra (triggernél persze megadod, hogy mindenkinek fusson le), kliens oldalon pedig beállítod az átküldött kocsira a textúrát.

77
Archívum / Regisztrációs/login panel gond
« Dátum: 2015. november 08. - 13:00:22 »
Nem tudja kezelni a \'safepassword\' változót mert az nem tartalmaz semmilyen értéket (nil value).

78
Archívum / Kocsi texturájának megváltoztatása
« Dátum: 2015. november 08. - 12:51:43 »
Lekéred a kocsit amiben ülsz (https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetPedOccupiedVehicle), majd az engineApplyShaderToWorldTexture-nél extraként megadod azt a kocsit amiben ülsz.
Tehát:
 

local vehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer());
engineApplyShaderToWorldTexture(__SHADER__, __TEXTÚRA__, vehicle);

79
Archívum / Admin Panel
« Dátum: 2015. november 08. - 12:41:56 »

y = 0
local selectedSite = page1
function renderAd2()
--number = number + 1
--if getElementData(localPlayer,\"adminlevel\") == 2 then
--     ad = exports.global:getAdmins()
dxDrawText(\"ADMINOK\"  ,renderData.rectangleX+260, renderData.rectangleY +19, 286, 16, tocolor(102,255,102, 255, 255), 1.0, font2o, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
local vehiclesa = getElementsByType(\"player\",true)
local count = 0;
for key, value in ipairs(vehiclesa) do
dxDrawText(\"\"..carname  ,renderData.rectangleX+150, renderData.rectangleY+99 + (count * 16), 286, 16, tocolor(255,255,255, 255, 255), 1.0, font12, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
y = y + 20
count = count + 1;
end

80
Archívum / Ez miért van?
« Dátum: 2015. november 05. - 15:02:00 »

82
Archívum / OnClientRender / onClientPreRender
« Dátum: 2015. október 23. - 17:13:07 »
Köszönöm, így már érthető!

83
Archívum / OnClientRender / onClientPreRender
« Dátum: 2015. október 23. - 15:35:28 »
Szevasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy mi a különbség az onClientRender és az onClientPreRender között, wiki-n ezt nem nagyon tudtam megérteni.
Válaszokat előre is köszönöm.

84
Archívum / Pénz limit növelése
« Dátum: 2015. október 18. - 15:14:20 »
setElementData
getElementData

85
Archívum / Carshop system resource letöltési hiba
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 19:37:27 »
meta? nincs download=\"false\"?

86
Archívum / Carshop system resource letöltési hiba
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 17:44:38 »
debugscript 3

87
Archívum / Walton Spawnolás object nélkül
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 14:00:59 »
Talán ezzel:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleVariant
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Vehicle_variants
 

Items in Bed: 0 = Two Propane Tanks, 1 = Open Crates, 2 = Propane Tank and Barrel

 
De zModeler2/3ds Max-el ha kiveszed az extrát a járműből/ről akkor is jó lesz.

88
Archívum / Bobcatbe pakolás help
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 21:37:54 »
Igen, jó.

89
Archívum / Bobcatbe pakolás help
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 18:51:16 »
http://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetDistanceBetweenPoints3D
 

local bobcat = //createVehicle.. vagy elementData
local vx, vy, vz = getElementPosition(bobcat)
local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer)
local tavolsag = getDistanceBetweenPoints3D(vx, vy, vz, px, py, pz)
if tavolsag < 5 then
   //stb..
end

90
Archívum / Bobcatbe pakolás help
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 18:21:11 »
lekéred a közeledben lévő elementeket (pl. 1 méteres körzetben), és ha az element jármű (vehicle) akkor jön a pakolás..

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal