Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Xenius

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 45
76
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. Május 07. - 09:21:40 »
SMF egy hulladék. Ez az IPS forum motor sokkal jobb és kevésbé sebezhetőbb

77
Játékok / Jó storys játékok
« Dátum: 2017. Május 06. - 21:15:56 »
Ha egy kicsit retrohoz is kedved van akkor ajánlom a Return to Castle Wolfenstein-t is. :)

78
Játékok / Jó storys játékok
« Dátum: 2017. Május 06. - 19:59:00 »
Wolfenstein: The New Order
 


   

 
Wolfenstein: The Old Blood
 


   

 

Én most játszottam végig, nagyon jó. Az Old Blood-al érdemes kezdeni, az az előzmény.

79
Segítségkérés / Bajom akadt a playSound-al! Segítsetek!
« Dátum: 2017. Május 06. - 18:14:08 »
Mielőtt elindítod a zenét ellenőrizd hogy már létezik-e és nem lesz ilyen gond.
 
if not isElement(sound) then
 
sound = playSoundCuccos
 
end

80
GTA V: Alap információk / FiveMP
« Dátum: 2017. Május 06. - 18:11:11 »
Amúgy be lehet kapcsolni az oldalon hogy jelezzen emailben ha kikerül valami. :)

81
GTA V: Alap információk / FiveMP
« Dátum: 2017. Május 06. - 16:28:15 »
Április 22-én történt, most találtam meg. Figyelmetlenek, és adatokat lopnak tőlük.
 
Aki regisztrált hozzájuk az azonnal váltson jelszót, és messziről kerülje el őket.
 
Itt tudod ellenőrizni: https://haveibeenpwned.com/
 
Kép:
 
\"d86ab6de93.png\"
 
 

82
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. Május 05. - 12:40:00 »
FiveM közel sincs működőképes állapotban. GTA-Online szinkronizálást használ, és csak idő kérdése hogy a rockstar megszűntesse.

83
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. Május 05. - 11:22:05 »
@1ST_Chr felesleges szerintem ameddig nincs működő multiplayer.
 
 
 
Másrészt találtam a fórumon egy lefordítatlan részt:
 
\"3111aca180.png\"
 
 

84
GTA V: Alap információk / GTAMP - Petíció
« Dátum: 2017. Május 05. - 11:13:28 »
Szerintem lehet zárni ezt a témát, elavult. Nem lesz soha GTAMP, ezt ők mondták.

85
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. Május 05. - 11:08:27 »
Vicc. Mintha én kilépnék a HL-től és nyitnék egy másik szervert. A világ legnagyobb pofátlanága, ha kilépsz egy jól működő projektből és elviszel onnan minden a saját hasznodra. Szerintem szánalmas ez a Multiplayer, továbbá egyik multiplayer sincs játszható szinten.

86
Segítségkérés / SetPlayerName Space használata
« Dátum: 2017. Április 30. - 09:33:31 »

string.gsub(getPlayerName(player), \"_\", \" \")

 
...

87
Segítségkérés / Modellezés HIBA
« Dátum: 2017. Április 29. - 14:50:50 »
Nem feltétlenül script hiba. Ellenőrizd TXD Workshopban (File -> DFF Check) hogy a DFF-ben lévő textúrák egyeznek-e a TXD-ben lévőkkel.
 
\"ce91baa51d.png\"
 
 

88
Segítségkérés / SetPlayerName Space használata
« Dátum: 2017. Április 29. - 14:46:11 »

local _getPlayerName = getPlayerName
local _setPlayerName = setPlayerName
function getPlayerName(player)
return getElementData(player, \"customname\") or _getPlayerName(player)
end
function setPlayerName(player, name)
_setPlayerName(player, name)
setElementData(player, \"customname\", name)
end

 
Ezeket exportáld ki egy központi resoruceból amit mindenhol használni fogsz.
 
 
 
Szerk:
 
amúgy ez egyszerűbb, ha nem akarsz ékezeteket használni
 

setPlayerName(player, string.gsub(\"Jozska Pityu\", \" \", \"_\"))

 
lekérdezés:
 

string.gsub(getPlayerName(player), \"_\", \" \")

 
 

89
Segítségkérés / Kocsik lekérése
« Dátum: 2017. Április 29. - 14:40:55 »
@DrAkE egyáltalán nem felesleges. Ha egyszerre töltesz be több ezer kocsit akkor addig a szerver lefagy, és kapsz egy jó kis Network trouble üzenetet.
 
Illetve találkoztam már stabilitási gondokkal is. A memória használat felugrott 5-6 gb-ra aztán elkezdte az mta leblokkolni a bejövő kapcsolatokat stb. Mivel a szerver csak 1db logikai szálat használ, ezért szükségesek az ilyen megoldások nagy adat betöltésekor. Nem 20-30 playeres szerverekre gondolok, illetve az async csak egy példa volt. Rengeteg féle megoldás létezik erre.

90
Modellezés / 3ds Max DFF Export Hiba
« Dátum: 2017. Április 21. - 20:28:22 »
Egyetlen objectet tudsz kiexportálni egyszerre. Attach-al egymáshoz kell tapasztani őket. Ha esetleg sok 3d objectből áll a ház, a Graph editor segítségedre lesz.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 45
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal