Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - justrics

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
76
Segítségkérés / Nem sebez néha
« Dátum: 2012. november 19. - 21:26:35 »
Köszönöm a gyors választ! Ha jól olvastam akkor a game modo-om esetében csak includolni kell az elejére a #include <alss_remote> és az
#include <alss>

77
Segítségkérés / Nem sebez néha
« Dátum: 2012. november 19. - 19:59:55 »
Sziasztok, egy érdekes gondom akadt. Minden rendben van a modomban sem error sem warning. Még is azonban mikor felmegyünk tesztelni van úgy hogy nem sebzõdnek a karakterek. :S Mitõl lehet ez nem tudjátok véletlen?

78
Segítségkérés / Hiba lett a modban
« Dátum: 2012. november 19. - 18:05:04 »
Továbbra sem jó! Ugyan abban a sorban van problémája.

79
Segítségkérés / Rablás "Timer" Segítség
« Dátum: 2012. november 19. - 14:00:27 »
Parancsolj én magamnál így oldottam meg az atm rablást remélem segít.
 

forward atmrablas(playerid);
public atmrablas(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Most már újra rabolhatsz!\");
    rabolhato[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:atmrabol(playerid,params[])
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor || GetPlayerTeam(playerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(playerid) == Mentos)
{
SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Te legális frakcióban vagy nem rabolhatsz!\");
return 1;
}
if(rabolhato[playerid] == 1) //nem rabolható
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Te már raboltál!\");
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Próbálkozz késõbb!\");
}
if(rabolhato[playerid] == 0) //rabolható
       {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,1495.5366,-1749.8984,15.4453) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,1304.4009,-1367.9572,13.5403) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,2043.1364,-1411.9291,17.1708) ||
   IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,1495.5247,-1022.8626,23.8115) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,1172.8624,-1328.1230,15.3996))
   {
          SendClientMessage(playerid,CSARGA, \"Feltörted az ATM-et szedd össze a pénzt és fuss!\");
          //TogglePlayerControllable(playerid, 0);
          SendClientMessageToAll(PIROS,\"FIGYELEM: Kirabolták az egyik ATM-et!\");
          rabolhato[playerid] = 1; //itt már nem rabolható
          SetTimerEx(\"atmrablas\", 300000,0,\"i\",playerid); //5perces vissza számlálás
          new randomszam = (random(20000)+10000);
      GivePlayerMoney(playerid,randomszam);
          SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 2);
          SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+2);
          SetPlayerColor(playerid, PIROS);
      }
   else
      {
      SendClientMessage(playerid,PIROS, \"Nem vagy atm közelében!\");
   }
return 1;
}
return 1;
}

80
Segítségkérés / Hiba lett a modban
« Dátum: 2012. november 19. - 13:47:17 »
Így néz most ki az egész:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[46];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);
SendClientMessageToAll(CYAN, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid,udv);
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        format(penz, sizeof(penz), \"User/Penz/%s.ini\",Nev(playerid));
        if(!dini_Exists(penz))
{
        dini_Create(penz);
        dini_IntSet(penz, \"penz\", 0);
        GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(penz, \"penz\"));
        }
        else
        {
           GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(penz, \"penz\"));
        }
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        format(Pont, sizeof(Pont), \"User/Pont/%s.ini\",Nev(playerid));
        if(!dini_Exists(Pont))
{
        dini_Create(Pont);
        dini_IntSet(Pont, \"Pont\", 0);
        SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Pont\"));
        }
        else
        {
           SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Pont\"));
        }
return 1;
}

81
Segítségkérés / Hibás Sorompó
« Dátum: 2012. november 19. - 10:20:14 »
Szia! Én a következõ képpen használom a sorompót:
Az én esetemben ugye több sorompóról van szó egyértelûen, ha neked csak egy kell akkor módosítsd értelem szerûen. :)
 

forward GateClose();
public GateClose()
{
SetObjectRot(kapu2,0.00000000,90.00000000,270.00000000); //itt pedig megadjuk a zárt állapotokat
SetObjectRot(kapu1,0.00000000,270.00000000,269.99993896); //szintén
SetObjectRot(pdkapu,0.00000000,270.00000000,270.00000000); //szintén
SetObjectRot(tuzkapu,0.00000000,90.00000000,270.00000000); //szintén
}
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1065.4315,-1759.4772,13.4035)) //itt van a kapu helyzete és sugara a játékban
{
SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,270.00000000); // Megadjuk kapu2 rotációját (nyitott állapotban)
SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert
SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); //kiíratjuk, hogy 6mp múlva záródik
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1064.5264,-1772.6526,13.3552)) //tuning mûhely kapu
    {
        SetObjectRot(kapu1,0,351,269.99); // Megadjuk kapu1 rotációját (nyitott állapotban)
        SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert
        SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); //kiíratjuk, hogy 6mp múlva záródik
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7,1041.2240,-1460.6000,13.6400)) // tûzoltóság kapu
    {
        SetObjectRot(tuzkapu,0.00000000,0.00000000,270.00000000); // Megadjuk tuzkapu rotációját (nyitott állapotban)
        SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert
        SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); //kiíratjuk, hogy 6mp múlva záródik
    }
else //vagy...
{
    SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\"); //küldük egy üzenetet a playernek, hogy nincs a megadott helyen
}
return 1;
}

82
Segítségkérés / Hiba lett a modban
« Dátum: 2012. november 19. - 00:11:00 »
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni, elhoztam barátnõm laptopjára modot, hogy dolgozzak rajta és hibát talált benne, a következõ sorban:
 
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));

 
Itt vannak az errorok nem találkoztam még ilyennel ezért kérlek benneteket, hogy segítsetek. elõre is köszönöm
errorok:
 
C:\\Users\\Sari\\Desktop\\DM\\gamemodes\\dm.pwn(371) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Users\\Sari\\Desktop\\DM\\gamemodes\\dm.pwn(371) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Sari\\Desktop\\DM\\gamemodes\\dm.pwn(371) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Sari\\Desktop\\DM\\gamemodes\\dm.pwn(371) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Sari\\Desktop\\DM\\gamemodes\\dm.pwn(371) : fatal error 107: too many error messages on one line

83
Segítségkérés / Rablás mástól
« Dátum: 2012. november 18. - 13:16:28 »
Köszönöm a válaszokat esetleg abban tudtok segíteni? Plusz észrevettünk egy hibát javítottam gondoltam szólok. :)
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs közeledben!\");

 
Itt felkiáltójel kell az IsPlayerInRangerOf elé valahogy így:
 
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs közeledben!\");

 
Mert különben fordítva mûködik! :)

84
Segítségkérés / Rablás mástól
« Dátum: 2012. november 18. - 12:13:32 »
Igen nekem olyan kellene, hogy beírom /rabol ID és akkor ha a közeledben a játékos akkor kirabolja.

85
Segítségkérés / Rablás mástól
« Dátum: 2012. november 17. - 21:54:20 »
Hogyan kell megírni, más játékostól a rablást?
Ha tudtok benne segíteni segítsetek létszíves, már ötletem sincs elfáradtam. :D

86
Segítségkérés / Bilincselés ismét
« Dátum: 2012. november 17. - 16:05:20 »
Regisztráció rendszerközben újabb gondom akadt, már abban segítettetek, hogy hogyan kell id szerint bilincselni, most szükségem volna arra, hogy a távolságot, hogyan kell beállítanom? Küldöm a kódot ismét. Üdv :)
 

CMD:bilincs(playerid,params[])
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor)
    {
    new giveplayerid;
        if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid))
{return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");}
   SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
   SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");
}
else   SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");
return 1;
}

87
Segítségkérés / Regisztráció és mentés
« Dátum: 2012. november 17. - 15:36:55 »
Köszönöm szépen. Úgy nem tudnád megcsinálni, hogy mikor a user mappában létrehoz egy felhasználót akkor abba írja bele pontot? Mert azt sikerült megoldanom hogy beleírja a pontot meg a pénzt de azt nem sikerült, hogy mikor pénzt és pontot szerez és kilép akkor az ini-t felülírja. :)

88
Segítségkérés / Regisztráció és mentés
« Dátum: 2012. november 17. - 14:22:48 »
Rendben összeszedtem az egészet! Itt találtam egyébként a fórumon AmF készítette. Ezt így tettem annó a modomba, mert akkor még nem értettem ezekhez a dolgokhoz, bevallom most sem megy könnyen még. :D
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
       
        return 1;
       
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == 1)
        {
                if(!response) Kick(playerid);
               
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                                return 0;
                        }
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                        if(!fexist(File))
                        {
                                dini_Create(File);
                               
                                dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                        }
        }
       
        if(dialogid == 2)
        {
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                if(!response)
                        {
                                Kick(playerid);
                        }
                        format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Pasword\"));
                        if(!strcmp(inputtext, PW, false))
                        {
                            SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\");
                        }
                        else
                        {
                            WPW[playerid] ++;
                                SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
                                if(WPW[playerid] == 3)
                            {
                                Kick(playerid);
                                }
                               
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
                        }
        }
        return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
       
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
       
        return Neve;
}

89
Segítségkérés / Regisztráció és mentés
« Dátum: 2012. november 16. - 19:21:41 »
Átirtam többféle képpen de nem megy! Azt már sikerült elérnem, hogy xyz.ini be beírja, hogy pont=0 penz=0

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 17. - 06:23:08 )

Tud valaki segíteni? Mert nem megy nem menti le a pénzt csak beírjra az inibe a pontot meg a pénzt, ennyire tudtam rájönni.

90
Segítségkérés / Regisztráció és mentés
« Dátum: 2012. november 16. - 16:43:30 »
Sziasztok annó mikor elkezdtem írni a modomat itt találtam ezt a reg rendszert. Azonban szeretném tovább fejleszeti, hogy mentsen pénzt és pontot. Tudnátok ebben nekem segíteni, hogy hogyan kell megoldani? Elõre is köszönöm! :)
 

new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_REGISZTRACIO)
{
   if(!response) Kick(playerid);
   if(strlen(inputtext) == 0)
         {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
            return 0;
         }
   format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
   if(!fexist(File))
         {
            dini_Create(File);
            dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
         }
}
if(dialogid == DIALOG_BELEPES)
{
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!response)
   {
      Kick(playerid);
   }
format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Pasword\"));
if(!strcmp(inputtext, PW, false))
      {
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Sikeres belépés!\");
      }
      else
      {
WPW[playerid] ++;
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Rossz jelszó!\");
if(WPW[playerid] == 3)
   {
      Kick(playerid);
   }
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
   }
}
stock Nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal