Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Spedy

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
76
SA-MP: Szerverfejlesztés / 16 Admin parancs.(rcon adminnak)
« Dátum: 2013. január 21. - 16:43:03 »
Ez jó Fun Modek -hez is de szerintem a legjobb war mode hez. Mert általába war modeoknál Rcon admin szokot csak lenni.
Jó lett grat!

77
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Freeroam GM by .$DJ$.
« Dátum: 2013. január 20. - 09:43:39 »
Nem rossz :) Ment a + !

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santosi map
« Dátum: 2013. január 19. - 15:12:13 »
Tetszik :)

79
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mountain Bike pálya a bányában.
« Dátum: 2013. január 19. - 15:10:39 »
Repül a + :)

80
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 1. Mérkõzés Idõpontok
« Dátum: 2012. december 12. - 17:10:52 »
Megfelel, és hol?

81
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / AmF vs Spedy
« Dátum: 2012. december 08. - 09:13:30 »
Hmm .

82
Munkaerő keresése / HellRPG-hez keresek scriptert
« Dátum: 2012. december 05. - 17:13:14 »
Én jelentkeznék.

83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kezdés elõtti összesítõ
« Dátum: 2012. december 02. - 15:27:23 »
Jelentkezek!

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vissza számoló
« Dátum: 2012. november 29. - 17:34:23 »
Le.

85
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vissza számoló
« Dátum: 2012. november 29. - 12:36:02 »
Sziasztok! Szeretnék bemutatni egy filterszkriptemet. Nemrég készült!
Remélem hasznát veszitek!
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
forward countketto();
forward countnegy();
forward countharom();
forward countegy();
forward countrajt();
forward stop();
new bool:a;
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
#else
#endif
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(cmdtext,\"/count\",true) == 0) {
   new pName[30];
   new string[256];
   if (a == false)
   {
   a = true;
   GetPlayerName(playerid, pName, 30);
   format(string, 280, \"Infó:%s El Beírta a /count parancsot!!\", pName);
   SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GameTextForPlayer(i, \"~r~-[]5[]-\",1000,4);
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   PlayerPlaySound(i,1056,X,Y,Z);
   }
   SetTimer(\"countnegy\",1000,0);
   SetTimer(\"countharom\",2000,0);
   SetTimer(\"countketto\",3000,0);
   SetTimer(\"countegy\",4000,0);
   SetTimer(\"countrajt\",5000,0);
   SetTimer(\"stop\",6000,0);
}
   else SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"[HIBA] Már valaki elkezdet vissza számolni!   return 1;
   }
   return 0;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public countketto()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GameTextForPlayer(i,\"~r~-[]2[]-\",1000,4);
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   PlayerPlaySound(i,1056,X,Y,Z);
   }
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public countegy()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GameTextForPlayer(i,\"~r~-[]1[]-\",1000,4);
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   PlayerPlaySound(i,1056,X,Y,Z);
   }
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public stop()
{
   a = false;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public countharom()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GameTextForPlayer(i,\"~r~-[]3[]-\",1000,4);
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   PlayerPlaySound(i,1056,X,Y,Z);
   }
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public countnegy()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GameTextForPlayer(i,\"~r~-[]4[]-\",1000,4);
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   PlayerPlaySound(i,1056,X,Y,Z);
   }
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public countrajt()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
   GameTextForPlayer(i,\"~r~-[]MEHET[]- ~y~-[]MEHET[]- ~g~-[]MEHET[]-\",1000,4);
   PlayerPlaySound(i,1057,X,Y,Z);
   }
}

 
Remélem tetszik!  :thumbsup:

86
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeretném publikálni a sáját RPG módomat!
« Dátum: 2012. november 29. - 10:37:50 »
CMD:kill(playerid,params[])
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
}

 
RPG modban /kill parancs?:D

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka Szkript by DaWee
« Dátum: 2012. november 29. - 10:35:44 »
Szép lett! Ment a +!

88
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeretném publikálni a sáját RPG módomat!
« Dátum: 2012. november 28. - 17:12:19 »
Codek közé is kiraknád?

89
Segítségkérés / Át alakítaná valaki?(amx)
« Dátum: 2012. november 28. - 12:07:14 »

90
Készülõ munkák / [GM] By RolePlay
« Dátum: 2012. november 28. - 10:15:00 »
Sok sikert!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal