Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ppatrik2012

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27
76
Segítségkérés / SA:MP editor kód használat
« Dátum: 2014. április 05. - 14:01:55 »
Ha a SAMP map editorban kitörlök valami elemet, azt RemoveBuilding.... stb stb. -be menti le kód formájában, ezt a módban hová tegyem?

77
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 04. - 21:25:20 »
Szerintem már értem, hogy hogy van.. Szóval a két parancs funkcióját kell felcserélnem. Most fáradt vagyok, majd holnap tesztelem..

78
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 01. - 20:34:24 »
Nah jó, ma kivan az agyam mindennel. De úgy hogy lehetne megcsinálni, hogy nem kell elõre beírni az acceptparancsot,hanem utána, mert így csak úgy jó, ha elõre beírom azt, aztán a parancsot.

79
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 01. - 17:36:50 »
És ha pl 1 módban 2 ilyen parancsot szeretnék írni? Akkor nem fog összegabalyodni az egész? :D

80
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 01. - 17:32:02 »
köszi, majd tesztelem, de ez mit csinál?
 
SetPVarInt(playerid, \"cmd\", 1);

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]

81
Szkript kérések / Ütközéskor jelezzen a játékosnak
« Dátum: 2014. április 01. - 17:14:30 »
Flash, szerintem nem arra gondolt, hanem arra, hogyha hirtelen nagyot ugrik a jármû élete, csak akkor írja ki a szöveget. A te megoldásod pedig akkor mutatja, ha az élete 900 alá esik a jármûnek akkor írja.

82
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 01. - 17:08:50 »
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudok egy olyan parancsot írni, ami úgy mûködik, hogy: pl.
Beírjuk, hogy: /parancs  És a parancs mûködésbe lépéséhez be kellene írni, azt hogy:/acceptparancs. Elõre is kösz a helpet.

83
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 30. - 18:47:32 »
Nem értelmezted félre, de ennél a SetSpawninfos dolognál pl. A legtöbbször oda dob ahová kell, de van hogy grove közepére stb..

84
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 30. - 10:12:53 »
Igen azt szeretném..

85
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 29. - 18:18:07 »
Helló Martin, így már próbáltam, de ugyan az..

86
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 29. - 17:19:04 »
Nekem csak szimplán annyi kellene, hogy le spawnoljon egy adott skinbe egy adott pozícióra halál után. De eddig mindig vagy grove közepén kötött ki a személy, vagy a skin választóba..

87
RP/RPG kérések / Frakcióhoz autó
« Dátum: 2014. március 28. - 16:50:21 »
Alul katt a  \"topic solved\" gombra, és a \"téma lezárása\" gombra :D
[mod]Ez nem a te feladatod![/mod]

88
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. március 28. - 16:49:16 »
Én csak segíteni próbálok :) Egyébként mind2-nknek van egy ötlete rá, nincs ezzel semmi baj :D 

89
Segítségkérés / TextDrawba adat
« Dátum: 2014. március 28. - 16:10:11 »
Azt szeretném elérni, hogy TextDrawba kiírassak valamiféle adatot. Ami automatikusan frissül változáskor. Addig eljutottam, hogy kiíratom, de össze bugolt a frissítéskor a régi adattal.
Hogyan csinálhatnám meg rendesen? Ehez kód nem szükséges, mivel csak magyarázatot várok(amúgy is \"szétvan szóródva\" már a textdraw :D )

90
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. március 28. - 16:04:44 »
Ezzel szimplán az X,Y,Z tengely kordinátáit kérem le, a Forgás tengelyt nem. Te a Z forgás tengelyrõl beszéltél nem?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 28. - 16:33:28 )

Egyébként így lelehet kérdezni a Z forgás tengely értékét is. ( Z_rot)
 
CMD:lekerdez(playerid, params[])
{
    new currentveh;
          new Float:z_rot;
          new message[40];
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          GetVehicleZAngle(currentveh, z_rot);
          format(message, sizeof(message), \"A Jármû Z forgás tengely értéke: %.0f\", z_rot);
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message);
          return 1;
}

 
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleZAngle
Majd írok egy teszt scriptet erre, csak most van egy kis dolgom. De így tuti, hogy nem olyan bonyolult. Elméletben az elve az amit én is írtam..

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal