Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29
76
SA-MP: Szerverfejlesztés / SongSystem by SkillZ
« Dátum: 2012. október 01. - 13:34:53 »
Köszönöm a linket :P.Am nem tudom hogy vagytok vele de nekem akadt egy kis bugg.Igyekszem kijavítani.Persze köszönöm a pozitív hozzászólásokat :)

77
Segítségkérés / Bála
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 16:53:53 »
Miért?Ott hogy van? :P

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / GPS jeladó [RP szerverre]
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:56:07 »
Akkor bocsáss meg :S

79
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szám formázása v2
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:26:59 »
Ja ez ténleg jó.Sokat segít az érték leolvasásában.Nem kell mindig számolni a nullákat stb :)) grat

80
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zombi 1.7
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:24:58 »
Jó kis script.Én is akarok csinálni egy hasonlót.Persze én nem modot, hanem lessz külön zombiedm és ha megvan minimum 2 játékos indul a játék.

81
Segítségkérés / Objecthez kötödõ kérdés.
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:20:55 »
Hát nyílván ha 0.3e-s a modod engedi mind2 -t.Frissitsd a szervered 0.3e re.Másképp nem megoldható

82
SA-MP: Szerverfejlesztés / GPS jeladó [RP szerverre]
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:16:01 »
Nagyon jó kis script.Ötletes.Nekem ami nem tetszik az a 25% os cucc.Nem tudom hogy de valami RP-sebbre kéne írni.Például van egy pici object és az ténleg ráragad a jármûre.Ha észreveszi ok, ha nem akk nem.De végülis így is nagyon jó.Ez csak egy ötlet :S

83
Off Telep / Magyar wwe közösség
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 13:10:57 »
1-2 éve  nagyon nagy WWE rajongó voltam.Most már hogy nem nagyon ismerem mindet nem nagyon érdekel, de attól szivesen visszatérnék a WWE re :P.Fel nézek a fórumodra :P

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tüzes Kerekek By Hugo
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 12:50:20 »
Én is.Csak nincs idõm.Egyenlõre elég saját szerverem modja, a maprõl nem is beszélve :S  :wall:

85
SA-MP: Szerverfejlesztés / SongSystem by SkillZ
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 12:46:49 »
Hello mindenki.
Szerveremnek volt egy zenesystemje, viszont egyfolytában pawnoban kellet új zenét hozzá adjak, ezért össze dobtam ezt a kis scriptet.
A lényege az hogy bárki, bármikor új zenét tud berakni szerverébe, csak egy linkre és egy zenenévre lessz szüksége.
Két nyelvre írtam ezért nem kell bajlódni az angollá/magyarrá írason.
A script elején találsz pár konfigot, amivel a script mûködésén változtathatsz.
Elõre mondom, hogy van benne pár szükségtelen dolog.Ezek azért maradtak benne mert siettem és még akarom folytatni.
Akit zavar kiszedheti.
Mit is tud?
A script egy dialogra alapúl szóval csak egy parancsot kell megtanuljál, ami nem más mint a /zene
1.A dialog menüben megállíthatod a zenét.
2.Megnyithatod a zene listát.(Ha még nincs zene hozzáadva, akkor üres.
3.Zenét lejátszhatsz linkröl
4.Új zenét adhatsz a listádról, ami már azonnal meg is található a listán.
5.Mindezt elmeni, úgyhogy nem kell újra berakni a zenéket.
A script elején állíthatol pár dolgot, mint példáúl:
1.Zene csak jármûben
2.Új zenét csak RCON Adminok adhatnak
3.A zenék lementési helye.
Milyen includera van szükséged?
 
  • dfile by DrAkE

  • zcmd by Zeex


Nagyjából ennyi.Akarom újítani pár dologgal mint például:
 
  • Zene keresés
  • Saját zene lista
  • Zene vezérlés Clickable Textdrawwal is

 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dfile>
//CONFIG
#define SL 0 // 1 if ENGLISH , 0 if HUNGARIAN || 1 ha Angol, 0 ha Magyar
#define ADD_SONG_ONLY_ADMINS 1 // 1 if only admins can put new songs in the music list, 0 if all || 1 ha csak adminok adhatnak új zenéket, 0 ha mindenki
#define SONGS_ONLY_IN_CAR 0 //Players can listen music only in vehicle || A játékosok csak jármûben hallgathatják a zenét
#define SAVE_SONGS_IN \"Songs.ini\" //Save songs in || Zenék lementése ide
//DIALOGS
#define DIALOG_1 789
#define DIALOG_2 790
#define DIALOG_3 791
#define DIALOG_4 792
#define DIALOG_5 793
#define DIALOG_6 793
//COLORS || SZINEK
#define BLUE 0x0055ffAA //  {0055ff}
#define RED 0xeb1717AA // {eb1717}
#define GREEN 0x17eb17AA // {17eb17}
#define BBLUE \"{0055ff}\"
#define RRED \"{eb1717}\"
#define GGREEN \"{17eb17}\"
//-------------
new ssstr[126],ssstr2[2000], ssstr3[260], musicnumber, Songs[1000][500], musicname[30], musiclink[100];
//-------------
public OnFilterScriptInit()
{
#if SL == 1
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Music System by SkillZ Loaded Succesfully\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#else
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Zene System by SkillZ Sikeresen Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#endif
if(!dfile_FileExists(SAVE_SONGS_IN)) {
    dfile_Create(SAVE_SONGS_IN);
#if SL == 1
    printf(\"File Created:%s\", SAVE_SONGS_IN);
    #else
    printf(\"File Elkészítve:%s\", SAVE_SONGS_IN);
    #endif
    }
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   
#if SL == 1
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Music System by SkillZ Unloaded Succesfully\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#else
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Zene System by SkillZ Sikeresen Kikapcsolva\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#endif
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
#if SL == 1
SendClientMessage(playerid, BLUE, \"If you wanna see the servers music list write:{eb1717} /music\");
#else
SendClientMessage(playerid, BLUE, \"Ha szeretnéd látni a szerver zenelistáját írd:{eb1717} /zene\");
#endif
   
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_1)
    {
        if(response)
        {
      switch(listitem) {
                case 0: { // Stop
                StopAudioStreamForPlayer(playerid);
               } case 1: { // Lista
               dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
               musicnumber = dfile_ReadInt(\"MusicNumber\");
               for(new ss; ss <= musicnumber; ss++) {
               format(ssstr, sizeof(ssstr), \"S%d\", ss);
               Songs[ss] = dfile_ReadString(ssstr);
               format(ssstr2, sizeof(ssstr2), \"%s\\n%s\", ssstr2, Songs[ss]);
               }
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_5,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",ssstr2,\"Kiválaszt\", \"Vissza\");
               ssstr2 = \"\";
               dfile_CloseFile();
               } case 2: { //Link
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the url of the song\\n(http://...)\\n\"RRED\"ATTENTION:The url must be direct\\n(If you write that link on your webbrowser\\nthe song must start immediatly\", \"Play\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a zene url-ját\\n(http://...)\\n\"RRED\"FIGYELEM:Az url élõ kell hogy legyen\\n(Ha beírod a linket a keresõdbe(webbrowser)\\na zene azonnal el is kell induljon\", \"Lejátszás\", \"Vissza\");
         #endif
               } case 3: { //Új zene
         #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         }
            }
        }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_2)
    {
        if(!response)
        {
            #if SL == 1
            if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\",\"Select\", \"Close\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #endif
      #else
      if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
          #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #endif
      #endif
        }
        else
        {
            if(strfind(inputtext, \"-\", false) != -1)
            {
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the url of the song\\n(http://...)\\n\"RRED\"ATTENTION:The url must be direct\\n(If you write that link on your webbrowser\\nthe song must start immediatly\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a zene url-ját\\n(http://...)\\n\"RRED\"FIGYELEM:Az url élõ kell hogy legyen\\n(Ha beírod a linket a keresõdbe(webbrowser)\\na zene azonnal el is kell induljon\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         strcat(musicname, inputtext);
            }
            else
            {
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"You forget the ( - ) from the songname\\nWrite the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Elfelejtetted a ( - ) -t a zenenévbõl\\nÍrd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         }
            }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_3)
    {
        if(!response)
        {
               #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"You forget the ( - ) from the songname\\nWrite the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Elfelejtetted a ( - ) -t a zenenévbõl\\nÍrd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
        }
        else
        {
                strcat(musiclink, inputtext);
              #if SL == 1
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Your song was saved succesfully.Now you can search it from musiclist.\");
            SendClientMessage(playerid, GREEN, \"If your song don\'t starts you need to contact with an admin, who can help for you\");
            printf(\"%s Saved a song\\nName:%s || Link:%s\", PName(playerid), musicname, musiclink);
            
         #else
                SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeresen lementetted a zenéd.Azonnal megtudod hallgatni a zenelistában.\");
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Ha nem mûködik, akkor vedd fel a kapcsolatot egy adminnal, aki megoldhatja a gondjaid\");
                printf(\"%s elmentett egy zenét\\nNév:%s || Link:%s\", PName(playerid), musicname, musiclink);
         #endif
         dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
                musicnumber = dfile_ReadInt(\"MusicNumber\");
                musicnumber++;
         dfile_WriteInt(\"MusicNumber\", musicnumber);
                format(ssstr, sizeof(ssstr), \"S%d\", musicnumber);
                dfile_WriteString(ssstr, musicname);
                format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", musicnumber);
                dfile_WriteString(ssstr, musiclink);
                dfile_SaveFile();
                dfile_CloseFile();
   }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_4)
    {
        if(!response)
        {
            #if SL == 1
            if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\",\"Select\", \"Close\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #endif
      #else
      if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
          #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #endif
      #endif
        }
        else
        {
      PlayAudioStreamForPlayer(playerid, inputtext);
   }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_5)
    {
        if(response)
        {
   format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", listitem + 1);
   dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
   ssstr3 = dfile_ReadString(ssstr);
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, ssstr3);
        }
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_6)
    {
        if(response)
        {
   format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", listitem + 1);
   dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
   ssstr3 = dfile_ReadString(ssstr);
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, ssstr3);
        }
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
#if SL == 1
CMD:music(playerid) {
#if SONGS_ONLY_IN_CAR == 1
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, BLUE, \"You can listen sound only in vehicle!\");
#endif
if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
#if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\",\"Select\", \"Close\");
#else
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
#endif
return 1;
}
#else
CMD:zene(playerid) {
    #if SONGS_ONLY_IN_CAR == 1
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, BLUE, \"Zenét csak jármûben hallgathatsz!\");
#endif
if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
    #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
#else
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
#endif
return 1;
}
#endif
stock PName(playerid) {
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
return pname;
}
 
Letöltés itt:http://www.solidfiles.com/d/ae62728a29/
Képet és videót hamarosan rakok:P
FIGYELEM
Ha nincs meg a teljes lista, akkor az ssstr2
  • ben az \"x\" et írjátok feljebb.

86
Segítségkérés / Automatikus lift
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 12:30:14 »
Én csak beraktam azt amit te adtál de csinád így akkor:
 

public FelLe() {
     if(fenntvan == 0) {
     MoveDynamicObject(mozgoobject, 2592.6999511719, 2759.6000976563, 23.700000762939, 1.0, 270, 0, 270);
     fenntvan++;
     } else if(fenntvan == 1) {
     MoveDynamicObject(mozgoobject, 2592.8999023438, 2759.8000488281, 10.10000038147, 1.0, 270, 0, 270);
     fenntvan--;
     }
     return 1;
}

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tüzes Kerekek By Hugo
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 12:06:18 »
Ez nagyon jó kis script.Nagyon jól néz ki az a hosszú tûzcsóva :P. Fel használom :P

88
Segítségkérés / Automatikus lift
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 11:57:53 »
Script/mod tetejére:
 

forward FelLe();
new fenntvan, mozgoobject;

 
onGamemodeinit/Filterscriptinit alá:
 

SetTimer(\"FelLe\", 20000, 1);
mozgoobject = CreateDynamicObject(991, 2592.8999023438, 2759.8000488281, 10.10000038147, 270, 0, 270);

 
Script/Mod aljára:
 

public FelLe() {
     if(fenntvan == 0) {
     MoveDynamicObject(mozgoobject, 2592.6999511719, 2759.6000976563, 23.700000762939, 1.0, 23.700000762939, 270, 0);
     fenntvan++;
     } else if(fenntvan == 1) {
     MoveDynamicObject(mozgoobject, 2592.8999023438, 2759.8000488281, 10.10000038147, 1.0, 270, 0, 270);
     fenntvan--;
     }
     return 1;
}

89
Segítségkérés / Hóesés script
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 11:48:00 »
>\" post=\"346703\" timestamp=\"1348991288\"]
Esetleg ez
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    20
#define UPDATE_INTERVAL     750
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
CMD:hoeses(playerid, params[])
{
if(snowOn{playerid})
{
    DeleteSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\");
}
else
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
}
return 1;
}
CMD:allhoeses(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 
 

[/quote]
Aha ez ténleg nagyon jó. :P.Nagyon természetes :P

90
Segítségkérés / Hóesés script
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 08:00:55 »
Van egy object, amiben sok pici fehér pont van.Ha azt megtudod mondani, akkor megírom neked.
Am ennyi a dolgod.
 

#define HOOBJECT <hoobjectid>
new pho[MAX_PLAYERS];

 
Ha szeretnéd hogy megjelenjen a hó, akkor:
 

pho[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, HOOBJECT, 0, 0, 0, 0, 0, 96);
AttachPlayerObjectToPlayer(playerid, pho[playerid], playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2);

 
Lehet hogy nem jó, mert ezzel még nem foglalkoztam és nem is teszteltem.
Annyi hogy így nem hullanak a hópelyhek, viszont egy kis moveobjectel ezt is megtudod csinálni.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal