Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29
76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / fegyvervétel
« Dátum: 2016. január 15. - 18:06:26 »
Sziasztok.
Valaki nem tud segíteni abban, hogy mikor veszek egy fegyvert nem vonja le a pénzt és sokszor más fegyvert is megvesz és ki írja majdnem az összesről, hogy megvettem ezt meg azt..
Mi lehet a probléma?
 
   if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) // Baseball ütő
       {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) // Kés
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
             }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) // Desert Eagle
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) // Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) // AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      }
}
return 1;
}

77
Segítségkérés / Mozgó object..
« Dátum: 2016. január 15. - 17:51:29 »
Sziasztok.
Azt szeretném, hogy ha nem vagyok elég közel az objecthez akkor ne lehessen kinyitni illetve bezárni, és ha nincs a közelébe kapu akkor írja ki, hogy \" nincs a közelbe kapu. \"
Illetve, hogy csak rendőr használhassa, ha más használja akkor írja ki, hogy \" Ezt a kaput nem nyithatod ki. \"
 
    if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(rendorkapu, 245.55, 72.5, 1005.3, 2.5);
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(rendorkapu, 243.771, 72.5, 1005.3, 2.5);
          return 1;
    }

78
RP/RPG kérések / Jármű motor
« Dátum: 2016. január 15. - 15:58:11 »
Sziasztok.
Az a problémám van, hogy ha beszállok a kocsiba egyből elindul a motor, de ugye a kamera lefagyasztó ( vagy hogy nevezzem :D ) nem enged semmi a játékosnak, így nemtudja elvinni a kocsit amíg nem indítja el.
Na most azt szeretném, hogy ha beszáll ne induljon el a motor amíg nem indítja el, és ha kiszáll akkor ne álljon le ( gondolom ez máshol van ezt sajnos nemtudom hol van :( )
És ugye ami ott van még, hogy ha adminszolgálatba van akkor tudja vezetni.
 
public Startup(playerid, vehicleid)
{
    new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
    new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER || engineOn[vehicleid])
{
//I do nothing!
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && !vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
       gEngine[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Először indítsd el a motort!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   vehicleEntered[playerid][vehicleid] = true;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Adminszolgálatban vagy ezért tudod vezetni!\");
}
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
       gEngine[playerid] = 1;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Először indítsd el a motort!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Adminszolgálatban vagy ezért tudod vezetni!\");
}
}
}
public engine2(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
}

79
Segítségkérés / Látszik a mappolás
« Dátum: 2016. január 15. - 12:30:44 »
Hát ez nem jó

80
Segítségkérés / Látszik a mappolás
« Dátum: 2016. január 14. - 21:53:02 »
Igen és most ezzel mit csináljak?:D
 
   RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16386, -117.76562, 1079.4609, 22.21875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, -123.8125, 1079.3984, 19.5, 0.25);

 
Ez a kettő .. közel megyek hozzá és elmosódottan látszódik.

81
RP/RPG kérések / Fegyverrendszer
« Dátum: 2016. január 13. - 14:37:11 »
Sziasztok.
Az a problémám van, mikor veszek fegyvert minden tök jó megkapom a fegyvert, a töltényt viszont nem vonja le a pénzt tőlem..
Nemtudok rájönni miért.
 
   if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 1 és 12 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 308.3991,-141.4642,999.6016)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) // Baseball ütő
       {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) // Kés
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
             }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) // Desert Eagle
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) // Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) // AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      }
}
return 1;
}

82
RP/RPG kérések / Nem müködő parancs
« Dátum: 2016. január 12. - 21:53:09 »
Mikor beírom, hogy /fegyvervesz kijön az üzenet amit kiiratok, viszont mikor beírom a fegyver id-jét és a töltényt nem történik semmi..
Általába oda adja a töltényt viszont nem vonja le a pénzt.
 
      if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 1 és 12 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 308.3991,-141.4642,999.6016)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) // Baseball ütő
       {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000;
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) // Kés
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500;
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
             }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
              format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) // Desert Eagle
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
              format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) // Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
              format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
             format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) // AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
              format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
      }
      }
}
return 1;
}

83
RP/RPG kérések / Éhség, szomjúság
« Dátum: 2016. január 12. - 21:33:09 »
Hát igazából nincs más csak ez:
 
forward SaveAccounts();

84
RP/RPG kérések / Fegyverek
« Dátum: 2016. január 12. - 21:06:25 »
Köszönöm .:)

85
RP/RPG kérések / Fegyverek
« Dátum: 2016. január 12. - 20:42:20 »
Még azt szeretném, hogy ha megveszi akkor írja ki, hogy vettél egy MP5-öt ha csak töltényt akkor vettél X töltényt ha meg nincs pénze rá akkor nincs elég pénzed.

86
RP/RPG kérések / Fegyverek
« Dátum: 2016. január 12. - 19:46:38 »
Sziasztok.
Mikor veszek fegyvert csak töltény szám alapján számolja az árát.
azt akarom, hogy a fegyver maga mondjuk pl . most 5000 és mellé 1 töltény 100
És ha van már fegyverem akkor csak töltényt tudjak venni.
 
                else if(fegyverid==6) // MP5
         {
             if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= tolteny*150)
             {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Vettél egy MP5-öt 9000ft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\");
                 PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*150;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, -tolteny*150);
               varoskassza += tolteny*150;
               Savevaroskassza();
               PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
               PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s vett egy MP5-öt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
               LoOoG(stringx);
               return 1;
            } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed!\"); }
         }

87
RP/RPG kérések / Éhség, szomjúság
« Dátum: 2016. január 12. - 18:57:07 »
Van benne egy mentés ami lementi az összes karaktert, viszont ha azt berakom oda amikor lelép valaki mindig lefogja menteki mindenki profilját..
Azt szeretném hogy ne az összeset hanem az adott playerét mentse csak le.
Illetve csak az éhségét és a szomjúságát
 
public SaveAccounts()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   OnPlayerUpdate(i);
   if(PlayerInfo[pJob] > 0)
       {
           if(PlayerInfo[pContractTime] < 25)
           {
         PlayerInfo[pContractTime] ++;
      }
       }
}
}
}

88
Segítségkérés / NPC slot
« Dátum: 2016. január 12. - 18:20:30 »
Sziasztok.
Ha NPC-t csinálok ahogy olvastam az beszámít 1 playernek.( pl. 30 slotos szerver és abból 1 az NPC )
Meg lehet csinálni úgy hogy ne foglaljon férőhelyet?!

89
RP/RPG kérések / Éhség, szomjúság
« Dátum: 2016. január 12. - 18:19:22 »
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy amikor fent vagyok szerveren és pl. 60%-ra lemegy az éhségem, szomjúságom és utána lelépek és újra fel megint 100% lesz.
Hol lehet beállítani , hogy ne legyen újra 100 hanem maradjon ott ahol volt mielőtt kilépett.
( Afterlife mod ha ez segítség )

90
Segítségkérés / Ki írások
« Dátum: 2016. január 12. - 17:49:23 »
Köszönöm a segítséget, így már működik.:) :) :)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal