Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Segítségkérés / MoveObject« Dátum: 2012. március 24. - 21:53:57 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd> new rejtekhely; public OnGameModeInit() { rejtekhely = CreateObject(9076, 2179.4431, 1285.6946, 24.0471, 0 ,0 ,0); return 1; } CMD:rejtekzar(playerid) { MoveObject(rejtekhely, 2179.4431, 1285.6946, 24.0471, 0 ,0 ,0, 3); return 1; } CMD:rejteknyit(playerid) { MoveObject(rejtekhely, 2189.7095, 1285.9165, 24.0471, 0, 0, 0, 3); return 1; }[/pawn] 77
Archívum / [HUN/ENG] Good-RC-Company >>>« Dátum: 2012. március 19. - 15:58:30 »
Voltam már párszor ezen a szerveren, el kell mondjam, nagyon tetszik, H4cker eléggé szigorú Admin, de ez nem is baj. Jók a mappok és tetszenek a funkciók is. Van fantázia ebben a szerverben Csak így tovább!
78
SA-MP: Szerverfejlesztés / >>[Stunt]<<[0.3c Objeckt-el]« Dátum: 2011. november 09. - 10:45:17 »
Én azt mondom, hogy a letöltési link most sem jó. Not found.
79
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]támadó/zombi npc« Dátum: 2011. november 07. - 16:07:39 »
nálam se csinál mást mint hogy emelgeti a kezét. pedig én is a leírtak alapján csináltam.
80
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 06. - 11:03:04 »
Tudok igen Köszi
81
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 05. - 15:41:52 »
Akkor most mit csináljak?
WeaponHack = 1 MoneyHack = 1 Jetpack = 1 HealthHack = 1 ArmourHack = 1 DriveBy = 3 Spam = 1 CommandSpam = 1 BadWords = 1 CarJackHack = 1 TeleportHack = 1 MaxPing = 500 SpectateHack = 1 Blacklist = 1 IpBans = 1 TempBans = 1 SpawnKill = 3 CapsLock = 1 3DSpeed = 0 MaxSpeed = 230 AdminImmunity = 1 Advertisement = 0 FreezeUpdate = 0 SpawnTime = 10 CheckpointTeleport = 1 Airbrake = 150 TankMode = 1 WarnPlayers = 0 SingleplayerCheats = 1 MinFPS = 13 DisableBadWeapons = 1 CBug = 16 AntiBugKill = 1 NoReload = 20 NoReloadForSawnOff = 4 ActiveGMC = 2 GMCBan = 0 ServerSideHealth = 1 CheckVMPos = 0 QuickTurn = 1 VehicleTeleport = 1 Wallride = 170 DisplayTextDraw = 1 AFK = 5 PickupTeleport = 1 FlyHack = 40 JunkBusterChrome = 1 CheckWalkAnims = 0 ReportMoneyHack = 1 SpeedhackAdvanced = 20 Joypad = 0 ArmedVehicles = 0 VehicleRepair = 2 TuningHack = 1 PayForGuns = 0 SpawnVehicles = 2 MaxTotalWarnings = 15 TooManyWarningsAction = 1 AirbrakeDetection = 1 SpeedhackDetection = 0 Ezek közül csak VechileTeleport, Spam, CommandSpam és SpectateHack-ért dob ki (kénytelen voltam cheatelni a tesztelése miatt :angry: ) A többi miatt vajon miért nem? ááá Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 05. - 15:44:22 ) mármint ami 0-ra van állítva, azért egyértelmû, hogy nem, na de a többiért... 82
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 04. - 20:40:31 »
Már írtam, hogy megoldódott az a probléma, a másik még nem!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 04. - 20:41:16 ) olyan mintha kikapcsoltam volna az összes dolgot, h ne csináljon semmit 83
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 04. - 20:28:07 »
Amit kellett Amit útólag írtam problémát, már elõtte is fenn állt. Elmondok egy fura történetet Egyik nap asszem, kedden probáltam ki a junkot elõször, és akkor minden jó volt. miután láttuk, hogy idióta mód banolgat mindenkit, kitöröltem, aztán visszaraktam, gondolva h najó most megcsinálom, aztán utána is kibanolgatott embereket, utána írtam ide fórumra. Azóta nem kickel se banol se semmi, csak akkor ha \"cheatet észlel\" , semmikor máskor... nem értem, ennyire lehetetlen problémát.
84
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 04. - 18:23:04 »
Azonnal tesztelem is. Lenne még egy olyan kérdésem, hogy ugye ez a JunkBuster tiltja a jetpackot, örökéletet stb.. és egyikkel se rúg/banol ki, pedig mindegyik elött \"1\" van.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 04. - 18:40:28 ) Köszi! Megoldódott a gond! Most már csak az a gáz, hogy semmi miatt nem dob le senkit. Próbáltam mindenféle hackel, de semmi.... 85
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 04. - 16:49:29 »
v11-es JunkBuster.
Indok: Csalás észlelése (de hogy milyen, azt jó lenne tudni Folyamatosan hackelnek, így megadva a véleményt a normális playereknek, akik azonnal elhúznak. 86
Segítségkérés / Sok a cheater, mit tegyek?« Dátum: 2011. november 04. - 13:56:01 »
Sziasztok! Óriási nagy problémám van, és a segítségeteket kérném! Az a nagy helyzet, hogy van egy szerverem, most már-már fejlettnek mondhatni. Vannak benne jó mapok, scriptek, szépen elrendezett külsõ. Vannak Adminjaim is, és naponta átlagba 10-en voltunk, ami nem is rossz ahhoz képest, hogy nem rég indult a szerverem. A probléma a cheatereknél kezdõdött. Van nem egy olyan játékos, aki azért jön fel, hogy oltsa a szervert, anyázzon mindenkit. Nem õ van egyedül. Dinamikus ip-jük van, és még /rban-al sem tudom kivágni õket, mert 1 perc múlva újra fent vannak. 3 napja éjjel-nappal sampforum.hu-n, sa-mp.com-on és google-n élek, hogy találjak valami érdemleges választ, vagy anti cheat programot, de semmi. Mindenfélét kipróbáltam, több kevesebb sikerrel. Megnéztem azokat is amit itt vannak fenn, de annyit se értem el vele mintha ki se próbáltam volna ha már anti cheat, a JunkBusterre mondom azt, hogy ér valamit, viszont haveromat folyamatosan kidobta azzal, hogy cheat észlelhetõ, holott nem használ. Nagyon bíztam abba mert jónak tûnt, de sajnos nem megbízható, és ne jöjjön senki azzal, hogy nála teljesen jó, mert nálam NEM az, és természetesen mindent jól állítottam be, és configot is átnéztem plusz még leírást is néztem hozzá h tuti minden jól állítok be. A cheateres probléma óta kb 3-nál többre nem nagyon megy feljebb a létszám. Egyre többen vannak rossz véleménnyel a szerverre, holott elõtte mindenki mondta, hogy jó, sõt akadt aki gratulált is. Szóval mit ajánlotok, mit csináljak? Komolyan semmi megoldást nem tudok már, és a t.köm tele van a dinamikus ip-kkel Valaki kérem szépen segítsen vagy legalább tippet adjon. Mit tegyek?
88
Segítségkérés / Karácsonyfa« Dátum: 2011. november 03. - 10:23:48 »
error 025: function heading differs from prototype
89
Segítségkérés / Karácsonyfa« Dátum: 2011. november 03. - 01:36:01 »
Sziasztok! Segítségetek kérném! Találtam karácsonyra egy kis karácsonyfa scriptet és azt szeretném, hogy ne keljen parancsot beírni, ahhoz, hogy mutassa, hanem ahogy csatlakozik a játékos, már kint is legyen neki. A kód a következõ:
[pawn] #include < a_samp > #define V03c #define COL_ORANGE \"{FFAF00}\" #define COL_GREEN \"{6EF83C}\" #define COL_RED \"{FF4040}\" #define COL_BLUE \"{0285FF}\" #define COL_YELLOW \"{FFEA02}\" #define COL_EASY \"{85D5FF}\" forward LoadTree( ); ChangeColors( ); UpdateTree( ); DestroyTree( ); HideTree( playerid ); ShowTree( playerid ); stock RGBA(R, G, B, A) return ( R * 16777216 ) + ( G * 65536 ) + ( B * 256 ) + A ; new Text:ChristmasTree[23], RedValue, BlueValue, GreenValue, Phase, PhaseTimes, bool:pTree[ MAX_PLAYERS ] ; public OnFilterScriptInit( ) { SetTimer( \"ChangeColors\" , 50, true ); LoadTree( ); return true; } public OnFilterScriptExit( ) { DestroyTree( ); return true; } public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] ) { if ( strcmp ( cmdtext, \"/fa\", true ) == 0 ) { if ( pTree[ playerid ] == true ) { pTree[ playerid ] = true ; #if defined V03c #else #endif HideTree( playerid ); } else { pTree[ playerid ] = true ; #if defined V03c #else #endif ShowTree( playerid ); } return true; } return false; } public OnPlayerConnect( playerid ) { pTree[ playerid ] = true ; #if defined V03c #else #endif ShowTree( playerid ); return true; } public UpdateTree( ) { TextDrawColor( Text:ChristmasTree[ 10 ], RGBA ( RedValue , GreenValue , BlueValue , 255 ) ); TextDrawColor( Text:ChristmasTree[ 11 ], RGBA ( RedValue , GreenValue , BlueValue , 255 ) ); TextDrawBackgroundColor( Text:ChristmasTree[ 10 ], RGBA ( RedValue , GreenValue , BlueValue , 255 ) ); TextDrawBackgroundColor( Text:ChristmasTree[ 11 ], RGBA ( RedValue , GreenValue , BlueValue , 255 ) ); TextDrawSetOutline( ChristmasTree[ 10 ], 1); TextDrawSetOutline( ChristmasTree[ 11 ], 1); } public ChangeColors( ) { for ( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ ) { if ( IsPlayerConnected( playerid ) ) { if ( pTree[ playerid ] == false ) return 0; } } if ( Phase == 0 ) { RedValue += 5; UpdateTree( ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 11 ] ); if ( RedValue == 255 )Phase = 1; } else if ( Phase == 1 ) { RedValue -= 5; BlueValue += 5; UpdateTree( ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 11 ] ); if ( BlueValue == 255 )Phase = 2; } else if ( Phase == 2 ) { GreenValue += 5; BlueValue -= 5; UpdateTree( ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 11 ] ); if ( GreenValue == 255 )Phase = 3; } else if ( Phase == 3 ) { RedValue += 5; GreenValue -= 5; UpdateTree( ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForAll(Text:ChristmasTree[ 11 ] ); if ( RedValue == 255 )Phase = 4; } else if ( Phase == 4 ) { PhaseTimes += 1; if ( PhaseTimes == 1 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 2 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 3 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 4 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 5 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 6 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 7 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 8 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); } if ( PhaseTimes == 9 ) { TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawShowForAll(ChristmasTree[ 16 ] ); Phase = 1; PhaseTimes = 0; } } return 1; } public DestroyTree( ) { for ( new i = 0; i < 22; i ++ ) TextDrawHideForAll( Text:ChristmasTree[ i ] ), TextDrawDestroy( Text:ChristmasTree[ i ] ); } public LoadTree( ) { ChristmasTree[ 0 ] = TextDrawCreate(585.000000, 403.000000, \"~n~\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 0 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 0 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 0 ], 0.500000, 4.799999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 0 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 0 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 0 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 0 ], 1); TextDrawUseBox(ChristmasTree[ 0 ], 1); TextDrawBoxColor(ChristmasTree[ 0 ], -1975123713); TextDrawTextSize(ChristmasTree[ 0 ], 564.000000, 20.000000); ChristmasTree[ 1 ] = TextDrawCreate(542.000000, 404.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 1 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 1 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 1 ], 2.499999, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 1 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 1 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 1 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 1 ], 0); ChristmasTree[ 2 ] = TextDrawCreate(607.000000, 404.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 2 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 2 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 2 ], -2.499999, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 2 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 2 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 2 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 2 ], 0); ChristmasTree[ 3 ] = TextDrawCreate(599.000000, 391.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 3 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 3 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 3 ], -1.789999, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 3 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 3 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 3 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 3 ], 0); ChristmasTree[ 4 ] = TextDrawCreate(549.000000, 391.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 4 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 4 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 4 ], 1.799999, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 4 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 4 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 4 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 4 ], 0); ChristmasTree[ 5 ] = TextDrawCreate(596.000000, 379.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 5 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 5 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 5 ], -1.679998, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 5 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 5 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 5 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 5 ], 0); ChristmasTree[ 6 ] = TextDrawCreate(553.000000, 379.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 6 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 6 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 6 ], 1.500000, 3.199999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 6 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 6 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 6 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 6 ], 0); ChristmasTree[ 7 ] = TextDrawCreate(594.000000, 363.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 7 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 7 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 7 ], -1.359998, 4.199998); TextDrawColor(ChristmasTree[ 7 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 7 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 7 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 7 ], 0); ChristmasTree[ 8 ] = TextDrawCreate(554.000000, 361.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 8 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 8 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 8 ], 1.500000, 4.499999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 8 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 8 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 8 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 8 ], 0); ChristmasTree[ 9 ] = TextDrawCreate(585.000000, 382.000000, \"~n~\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 9 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 9 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 9 ], 0.509998, 4.299999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 9 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 9 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 9 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 9 ], 1); TextDrawUseBox(ChristmasTree[ 9 ], 1); TextDrawBoxColor(ChristmasTree[ 9 ], 934019327); TextDrawTextSize(ChristmasTree[ 9 ], 564.000000, 20.000000); ChristmasTree[ 10 ] = TextDrawCreate(549.000000, 420.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 10 ], 65535); TextDrawFont(ChristmasTree[ 10 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 10 ], 3.109998, -1.700000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 10 ], 65535); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 10 ], 1); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 10 ], 1); ChristmasTree[ 11 ] = TextDrawCreate(555.000000, 400.000000, \"/\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 11 ], 65535); TextDrawFont(ChristmasTree[ 11 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 11 ], 2.589998, -1.700000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 11 ], 65535); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 11 ], 1); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 11 ], 1); ChristmasTree[ 12 ] = TextDrawCreate(554.000000, 435.000000, \"~w~~h~T~n~ ~p~~h~T~n~~n~ ~r~~h~T ~b~~h~T\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 12 ], -65281); TextDrawFont(ChristmasTree[ 12 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 12 ], 0.300000, -1.100000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 12 ], -65281); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 12 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 12 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 12 ], 0); ChristmasTree[ 13 ] = TextDrawCreate(565.000000, 411.000000, \"~y~~h~T~n~~n~~r~~h~T\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 13 ], -65281); TextDrawFont(ChristmasTree[ 13 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 13 ], 0.300000, -1.100000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 13 ], -65281); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 13 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 13 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 13 ], 0); ChristmasTree[ 14 ] = TextDrawCreate(544.000000, 440.000000, \"~y~~h~T ~b~~h~~h~T\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 14 ], -65281); TextDrawFont(ChristmasTree[ 14 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 14 ], 0.300000, -1.100000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 14 ], -65281); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 14 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 14 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 14 ], 0); ChristmasTree[ 15 ] = TextDrawCreate(524.000000, 427.000000, \"O\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 15 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 15 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 15 ], 3.499998, 8.000000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 15 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 15 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 15 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 15 ], 1); ChristmasTree[ 16 ] = TextDrawCreate(561.000000, 358.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 16 ], -65281); TextDrawFont(ChristmasTree[ 16 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 16 ], 0.800000, 2.499999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 16 ], -36561153); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 16 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 16 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 16 ], 1); ChristmasTree[ 17 ] = TextDrawCreate(581.000000, 422.000000, \"~r~~h~~h~T\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 17 ], -65281); TextDrawFont(ChristmasTree[ 17 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 17 ], 0.300000, -1.100000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 17 ], -65281); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 17 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 17 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 17 ], 0); ChristmasTree[ 18 ] = TextDrawCreate(582.000000, 422.000000, \"O\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 18 ], -1); TextDrawFont(ChristmasTree[ 18 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 18 ], 3.499998, 8.000000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 18 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 18 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 18 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 18 ], 3); ChristmasTree[ 19 ] = TextDrawCreate(569.000000, 384.000000, \"O\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 19 ], 934019327); TextDrawFont(ChristmasTree[ 19 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 19 ], 0.409999, -0.800000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 19 ], 934019327); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 19 ], 1); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 19 ], 1); ChristmasTree[ 20 ] = TextDrawCreate(560.000000, 430.000000, \"~r~~h~Boldog~n~~i~Karacsonyt!\"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 20 ], -1); TextDrawFont(ChristmasTree[ 20 ], 3); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 20 ], 0.360000, 1.000000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 20 ], 255); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 20 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 20 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 20 ], -1); ChristmasTree[ 21 ] = TextDrawCreate(539.000000, 400.000000, \". ~n~ . . . . ~n~ . . . . . .~n~ . . ~n~ . . . . ~n~ . . . . ~n~ . . \"); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 21 ], 255); TextDrawFont(ChristmasTree[ 21 ], 1); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 21 ], 0.240000, 0.699999); TextDrawColor(ChristmasTree[ 21 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 21 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 21 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 21 ], 0); ChristmasTree[ 22 ] = TextDrawCreate(638.000000, 360.000000, \". ~n~ . . . . ~n~ . . . . . .~n~ . . ~n~ . . . . ~n~ . . . . ~n~ . . \"); TextDrawAlignment(ChristmasTree[ 22 ], 3); TextDrawBackgroundColor(ChristmasTree[ 22 ], -1); TextDrawFont(ChristmasTree[ 22 ], 0); TextDrawLetterSize(ChristmasTree[ 22 ], 0.270000, 1.000000); TextDrawColor(ChristmasTree[ 22 ], -1); TextDrawSetOutline(ChristmasTree[ 22 ], 0); TextDrawSetProportional(ChristmasTree[ 22 ], 1); TextDrawSetShadow(ChristmasTree[ 22 ], -8); for(new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 0 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 1 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 2 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 3 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 4 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 5 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 6 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 7 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 8 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 9 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 11 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 12 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 13 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 14 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 15 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 16 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 17 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 18 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 19 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 20 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 21 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 22 ] ); } } } public ShowTree( playerid ) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 0 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 1 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 2 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 3 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 4 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 5 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 6 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 7 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 8 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 9 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 11 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 12 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 13 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 14 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 15 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 16 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 17 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 18 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 19 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 20 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 21 ] ); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 22 ] ); } public HideTree( playerid ) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 0 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 1 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 2 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 3 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 4 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 5 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 6 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 7 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 8 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 9 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 10 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 11 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 12 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 13 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 14 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 15 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 16 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 17 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 18 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 19 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 20 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 21 ] ); TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:ChristmasTree[ 22 ] ); } [/pawn] 90
Segítségkérés / Dialog eltûnik« Dátum: 2011. október 30. - 14:14:39 »
Köszi, de ennél bõvebb leírásra lenne szükségem. Melyik sorok itt a dialog ID-k? és mire irjam át?
|