Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Segítségkérés / Kivétel« Dátum: 2012. május 05. - 23:29:14 »Idézetet írta: #Nexus# date=1336244450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20922\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Úgyse fogja megtalálni lusta keresõt használni 77
Segítségkérés / oxfordrpg5 pawno« Dátum: 2012. május 05. - 23:26:51 »Idézetet írta: Tom_Hudson date=1336242923\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21064\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic módot átszeretném rakni amxre hogy átirhassamAz amx-et nem tudod átírni, azt a szerver futtatja.. Csak a pwn-t tudod szerkeszteni... 78
Segítségkérés / Kivétel« Dátum: 2012. május 05. - 20:24:08 »
Egy másik témába készítettem egy antimoneyhack scriptet, azt használd, és nem kell ennyit szenvedni..
79
Segítségkérés / Checkpoint hiba« Dátum: 2012. május 05. - 20:21:45 »
Véletlenül nem hiányzik a scriptbõl/modból egy olyan hogy:
new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS]; ? 80
Segítségkérés / oxfordrpg5 pawno« Dátum: 2012. május 05. - 20:19:36 »
Miért kell neked ennyire az a mod?
Gondolom kell neked valami belõle.. Elárulnád, hogy mi? Vagy csakis kizárólag a mod kell, hogy legyen saját rp szeród? 81
Segítségkérés / moneyhax« Dátum: 2012. május 05. - 20:14:36 »
Nem, hanem kitiltja.. Ha azt akarod h állítsa vissza kitiltás helyett akkor:
#include <a_samp> 82
Segítségkérés / Névre szóló skin probléma« Dátum: 2012. május 04. - 22:09:13 »
Elõször is.. OnPlayerSpawn-hoz kell rakni.
A többi pedig: if(!strcmp(name,\"Natha\",true) || !strcmp(name,\"HaverNeve\",true)) Tehát: public OnPlayerSpawn(playerid) Ha viszont neki is más lenne a skine.. public OnPlayerSpawn(playerid) Valahogy így.. 83
Segítségkérés / moneyhax« Dátum: 2012. május 04. - 21:55:51 »
Inkább csináld azt hogy ellenõrzöd hogy mekkora a pénz különbség két checking között..
Tessék, csintem egy scriptet, nem teszteltem, de mûködnie kell.. #include <a_samp> 84
Archívum / [HUN] |- Rough Laugh -| ** FUN Szerver **« Dátum: 2012. május 04. - 20:41:27 »Idézetet írta: HeySaiid date=1332682617\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11273\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nagyon rossz szerver, bocs holy túl van mapolva, textdrawolva, szívja az fpst mint atom, így tele van minden laggerrel.Attól hogy te a rendbontók közé tartozol, én pedig kidoblak, nem azt jelenti, hogy szarok az adminok és a szerver is. Mellesleg, a másik fél is megkapta a magáét.. Nekem valahogy 70-102 az FPS-em, nem értem miért :S Ja, és nem olyan sok a lagger mint ahogy azt gondolnád, de elnézést a nevükben, hogy nincs olyan jó gépük mint neked.. Textdrawok eltûntethetõk paranccsal. Ha nem lenne map az lenne a baj.. Van körülbelül 40ezer object.. Igen, kicsit sok.. De most egy olyan szervert nem nagyon élvez senki ahol kevés a map... + Az objectek fele valahol a tengeren van, stuntok meg ilyesmi..
85
Archívum / [HUN] |- Rough Laugh -| ** FUN Szerver **« Dátum: 2012. január 18. - 14:50:13 »
Szerver bemutatás frissítve!
Vissza a bemutatáshoz 86
Segítségkérés / Kidobás az Autóból« Dátum: 2011. december 30. - 21:11:23 »
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{ TextDrawShowForPlayer(playerid, muszerfal[playerid]); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { if (JatekosInfo[playerid][Munka] != 1) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy úttisztító!\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetPlayerPos(playerid,x,y,z+3); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, VKEK, \"Ahhoz,hogy elkezd a munkát be kell írnod : /tisztít\"); return 1; } } return 1; }[/pawn] Ez nem az a megoldás hogy kifog menni a jármûbõl mintha F-el kiszállna, az nemtom miért nem mûködik, viszont így garantáltan kidobja. 87
Segítségkérés / Scripthiba dehogy?« Dátum: 2011. december 30. - 21:07:35 »
0.3d -s include-k kellenek, valamint a #define PlayAudioStreamForPlayer -t vedd ki mert egymagában semmit sem ér.
Valamint a 0.3d-s pawnot kell használnod. (Másold át az összes 0.3c-s include-t a 0.3d-be és a meglévõket NE írd felül !!! ) 88
Segítségkérés / Mi a különbség a 2 timer között?« Dátum: 2011. december 30. - 21:05:44 »
SetTimer-t akkor használunk, ha a callbacknak nincsenek argumentumai.
PL: [pawn]SetTimer(\"asd\",1000,0);[/pawn] [pawn] forward asd(); public asd() { //Valami történik return 1; }[/pawn] SetTimerEx meg az ellenkezõje, tehát mikor használunk argumentumokat. PL: [pawn]SetTimerEx(\"KillPlayer\",1500,0,\"i\",playerid);[/pawn] [pawn]forward KillPlayer(playerid); public KillPlayer(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,0); return 1; }[/pawn] SetTimerEx-nél az \"i\" azt jelenti, hogy egy érték lesz az argumentum, mint pl a playerid, a játékos id. Érték alatt azt értem, hogy egy egész szám. \"s\" -t írunk, mikor az argumentum egy szöveg lesz, pl a játékos neve. Ilyenkor az \"s\" mellé odaírunk egy méretet: \"s[20]\". Ez csak példa. 20 az azt jelenti, hány karakter lesz a szöveg (kb , kicsit több). Remélem érthetõen fogalmaztam. 89
Segítségkérés / Javitás!! :D« Dátum: 2011. december 30. - 21:00:57 »
Nemtom mûködni fog e, de majd meglátjuk:
Script tetejére: [pawn]new bool:MessageSent[MAX_PLAYERS]; new VHP[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES] = 0;[/pawn] OnPlayerConnect alá: MessageSent[playerid] = false; SetTimerEx(\"VehHP\",1000,1,\"i\",playerid); Script aljára:
90
Segítségkérés / 3 kérdés« Dátum: 2011. december 30. - 20:51:08 »
Jármû állapotot fejtsd ki bõvebben pls!
Fegyverkezelési tapasztalat állítása: [pawn]http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerSkillLevel[/pawn] Textdraw-t hozd létre ongamemodeinit v onfilterscriptinit alatt. Mikor csatlakozik a játékos, rejtsd el neki a textdrawot (TextDrawHideForPlayer) vagy jelenítsd meg neki (TextDrawShowForPlayer) A parancshoz írd ezt: [pawn] SetTimerEx(\"HideTextDraw\",5000,0,\"i\",playerid);[/pawn] Script aljára írd ezt: [pawn]forward HideTextDraw(playerid); public HideTextDraw(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid,TEXTDRAW_NEVE); //Textdraw nevét természetesen átírod amire kell return 1; }[/pawn] |