Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32
76
Segítségkérés / Kivétel
« Dátum: 2012. május 05. - 23:29:14 »
Idézetet írta: #Nexus# date=1336244450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20922\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Egy másik témába készítettem egy antimoneyhack scriptet, azt használd, és nem kell ennyit szenvedni..
 
Úgyse fogja megtalálni lusta keresõt használni
 
[/quote]
Pedig ezen az oldalon van.. Jelenleg az 5. téma, és moneyhax a téma neve.. Ehhez csak nem lusta :D

77
Segítségkérés / oxfordrpg5 pawno
« Dátum: 2012. május 05. - 23:26:51 »
Idézetet írta: Tom_Hudson date=1336242923\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21064\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
módot átszeretném rakni amxre hogy átirhassam
 
Az amx-et nem tudod átírni, azt a szerver futtatja.. Csak a pwn-t tudod szerkeszteni...

78
Segítségkérés / Kivétel
« Dátum: 2012. május 05. - 20:24:08 »
Egy másik témába készítettem egy antimoneyhack scriptet, azt használd, és nem kell ennyit szenvedni..

79
Segítségkérés / Checkpoint hiba
« Dátum: 2012. május 05. - 20:21:45 »
Véletlenül nem hiányzik a scriptbõl/modból egy olyan hogy:
 
new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS];

 
?

80
Segítségkérés / oxfordrpg5 pawno
« Dátum: 2012. május 05. - 20:19:36 »
Miért kell neked ennyire az a mod?
Gondolom kell neked valami belõle.. Elárulnád, hogy mi?
Vagy csakis kizárólag a mod kell, hogy legyen saját rp szeród?

81
Segítségkérés / moneyhax
« Dátum: 2012. május 05. - 20:14:36 »
Nem, hanem kitiltja.. Ha azt akarod h állítsa vissza kitiltás helyett akkor:
 
#include <a_samp>
//====== Beállítások ======//
#define CHECKING_INTERVAL   10 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki
#define MAX_CASH_DIFF       5000000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni
//=========================//
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
//#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE)
#define SetPlayerMoney(%0,%1) do{ResetPlayerMoney(%0); GivePlayerMoney(%0,%1);}while(FALSE)
new oldCash[MAX_PLAYERS];
new newCash[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldCash[playerid] = 0;
newCash[playerid] = 0;
return 1;
}
func CheckAllCash()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i))continue;
    oldCash = newCash;
    newCash = GetPlayerMoney(i);
    if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF)
    {
        SetPlayerMoney(i,oldCash);
}
}
return 1;
}

82
Segítségkérés / Névre szóló skin probléma
« Dátum: 2012. május 04. - 22:09:13 »
Elõször is.. OnPlayerSpawn-hoz kell rakni.
A többi pedig:
 
if(!strcmp(name,\"Natha\",true) || !strcmp(name,\"HaverNeve\",true))
{
//Mi történjen ha az a neve
}
else
{
//Mi történjen ha egyik sem a neve
}

 
Tehát:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
if(SkinID == 217)
{
if(!strcmp(name,\"Natha\",true) || !strcmp(name,\"HaverNeve\",true))
{
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ezt a skint nem használhatod !\");
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
ForceClassSelection(playerid);
}
}
return 1;
}

 
Ha viszont neki is más lenne a skine..
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
if(SkinID == 217)
{
if(!strcmp(name,\"Natha\",true))
{
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ezt a skint nem használhatod !\");
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
ForceClassSelection(playerid);
}
}
else if(SkinID == skinid)
{
//ami elõbb..
}
return 1;
}

 
Valahogy így..

83
Segítségkérés / moneyhax
« Dátum: 2012. május 04. - 21:55:51 »
Inkább csináld azt hogy ellenõrzöd hogy mekkora a pénz különbség két checking között..
Tessék, csintem egy scriptet, nem teszteltem, de mûködnie kell..
 
#include <a_samp>
//====== Beállítások ======//
#define CHECKING_INTERVAL   10 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki
#define MAX_CASH_DIFF       5000000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni
//=========================//
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE)
new oldCash[MAX_PLAYERS];
new newCash[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldCash[playerid] = 0;
newCash[playerid] = 0;
return 1;
}
func CheckAllCash()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i))continue;
    oldCash = newCash;
    newCash = GetPlayerMoney(i);
    if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF)
    {
        BanEx2(i,\"Pénz hack (%d másodperc alatt $%d)\",CHECKING_INTERVAL,MAX_CASH_DIFF);
}
}
return 1;
}

84
Archívum / [HUN] |- Rough Laugh -| ** FUN Szerver **
« Dátum: 2012. május 04. - 20:41:27 »
Idézetet írta: HeySaiid date=1332682617\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11273\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon rossz szerver, bocs holy :) túl van mapolva, textdrawolva, szívja az fpst mint atom, így tele van minden laggerrel.
Adminok a lehetõ legsz*rabbul végzik a munkájukat ( Hazzard (L) ) -> Engem azért warnolt/crashelt mert need csúnyán beszélt fél órával ezelõtt :DDDDDDdd Fele szerver dbzik, reportolom és engem crasheltet ki :)
JÓ SZERVER NAGYON!
 
Attól hogy te a rendbontók közé tartozol, én pedig kidoblak, nem azt jelenti, hogy szarok az adminok és a szerver is.
Mellesleg, a másik fél is megkapta a magáét..
Nekem valahogy 70-102 az FPS-em, nem értem miért :S Ja, és nem olyan sok a lagger mint ahogy azt gondolnád, de elnézést a nevükben, hogy nincs olyan jó gépük mint neked..
Textdrawok eltûntethetõk paranccsal.
Ha nem lenne map az lenne a baj.. Van körülbelül 40ezer object.. Igen, kicsit sok.. De most egy olyan szervert nem nagyon élvez senki ahol kevés a map... + Az objectek fele valahol a tengeren van, stuntok meg ilyesmi..
 

Szép leírás. :) Voltam fent a szerveren és nagyon jó szerver. Gratulálok hozzá. :D
 
[/quote]
 

Jó szerver, elismerésem!:D
 
[/quote]
Kösz :)
Ja és sry a több mint 1 hónapot késett válasszal..

85
Archívum / [HUN] |- Rough Laugh -| ** FUN Szerver **
« Dátum: 2012. január 18. - 14:50:13 »
Szerver bemutatás frissítve!
Vissza a bemutatáshoz

86
Segítségkérés / Kidobás az Autóból
« Dátum: 2011. december 30. - 21:11:23 »
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, muszerfal[playerid]);
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
{
   if (JatekosInfo[playerid][Munka] != 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy úttisztító!\");
       RemovePlayerFromVehicle(playerid);
       SetPlayerPos(playerid,x,y,z+3);
       return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, VKEK, \"Ahhoz,hogy elkezd a munkát be kell írnod : /tisztít\");
       return 1;
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Ez nem az a megoldás hogy kifog menni a jármûbõl mintha F-el kiszállna, az nemtom miért nem mûködik, viszont így garantáltan kidobja. :D

87
Segítségkérés / Scripthiba dehogy?
« Dátum: 2011. december 30. - 21:07:35 »
0.3d -s include-k kellenek, valamint a #define PlayAudioStreamForPlayer -t vedd ki mert egymagában semmit sem ér.
Valamint a 0.3d-s pawnot kell használnod. (Másold át az összes 0.3c-s include-t a 0.3d-be és a meglévõket NE írd felül !!! )

88
Segítségkérés / Mi a különbség a 2 timer között?
« Dátum: 2011. december 30. - 21:05:44 »
SetTimer-t akkor használunk, ha a callbacknak nincsenek argumentumai.
PL:
[pawn]SetTimer(\"asd\",1000,0);[/pawn]
[pawn]
forward asd();
public asd()
{
//Valami történik
return 1;
}[/pawn]
SetTimerEx meg az ellenkezõje, tehát mikor használunk argumentumokat.
PL:
[pawn]SetTimerEx(\"KillPlayer\",1500,0,\"i\",playerid);[/pawn]
[pawn]forward KillPlayer(playerid);
public KillPlayer(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
return 1;
}[/pawn]
SetTimerEx-nél az \"i\" azt jelenti, hogy egy érték lesz az argumentum, mint pl a playerid, a játékos id. Érték alatt azt értem, hogy egy egész szám.
\"s\" -t írunk, mikor az argumentum egy szöveg lesz, pl a játékos neve. Ilyenkor az \"s\" mellé odaírunk egy méretet: \"s[20]\". Ez csak példa. 20 az azt jelenti, hány karakter lesz a szöveg (kb , kicsit több).
Remélem érthetõen fogalmaztam. :D

89
Segítségkérés / Javitás!! :D
« Dátum: 2011. december 30. - 21:00:57 »
Nemtom mûködni fog e, de majd meglátjuk:
Script tetejére:
[pawn]new bool:MessageSent[MAX_PLAYERS];
new VHP[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES] = 0;[/pawn]
OnPlayerConnect alá:
MessageSent[playerid] = false;
SetTimerEx(\"VehHP\",1000,1,\"i\",playerid);
Script aljára:
 

forward VehHP(playerid);
public VehHP(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
VHP[playerid][vehid] = hp;
SetTimerEx(\"VehHP2\",500,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
forward VehHP2(playerid);
public VehHP2(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
if(hp < VHP[playerid][vehid] && MessageSent[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ütköztél!\");
MessageSent[playerid] = true;
}
else return 0;
return 1;
}

90
Segítségkérés / 3 kérdés
« Dátum: 2011. december 30. - 20:51:08 »
Jármû állapotot fejtsd ki bõvebben pls!
Fegyverkezelési tapasztalat állítása:
[pawn]http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerSkillLevel[/pawn]
Textdraw-t hozd létre ongamemodeinit v onfilterscriptinit alatt.
Mikor csatlakozik a játékos, rejtsd el neki a textdrawot (TextDrawHideForPlayer) vagy jelenítsd meg neki (TextDrawShowForPlayer)
A parancshoz írd ezt:
[pawn]
SetTimerEx(\"HideTextDraw\",5000,0,\"i\",playerid);[/pawn]
Script aljára írd ezt:
[pawn]forward HideTextDraw(playerid);
public HideTextDraw(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,TEXTDRAW_NEVE); //Textdraw nevét természetesen átírod amire kell
return 1;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal