Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tonyo

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 79
76
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 21. - 15:30:43 »
Ha valóban használod, 2 hónapon keresztül azzal jársz, akár naponta többször is, akkor fel lehet. De ha 2 hónap alatt elõveszed 2x, akkor semmit nem ér :D

77
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 21. - 15:14:36 »
Amit linkeltél, az talán egy Honda CBF 250-es, 249 cmm-es naked bike. Valszleg 90-es évekbeli(lámpa alakjából ítélve), akkor gyártották ezt a modellt (apummal mi is ilyet néztünk nemrég, jó kis moci). Saját tömege olyan 150 kiló körül van. Nem túl nagy motor, túramotorozásra is alkalmas, nekem kényelmes is, bár én nem vagyok valami magas :D Az viszont biztos, hogy az a 150 kilós tömeg nem elhanyagolandó. Nem nagy, de nem egy bicikli, és fáj ha rád esik :D Itt a furcsa inkább az lesz neked, hogy ezt a \"tömeget\" hogyan kell mozgatni. Ha még nem ültél motoron, akkor ez furcsa lesz, a 180°-al meggyûlhet a bajod, mert a kezdõk félni szoktak akár picit is bedönteni a motort hogy jobban kanyarodjon.
Edit: a videón is pont egy ilyen motorral mutatják be a rutint.

78
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 21. - 12:47:38 »
Elkezdtem bemásolni megint, van nekünk itt gépen egy rakat ilyen PDF, hogy miylen képzésnél mi a követelmény, stb... Gondoltam csak megvan neten is, meg is találtam, szal inkább linket adok:
TANTERVI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK

79
Beszélgetés / Wifi problem..
« Dátum: 2013. április 21. - 11:57:53 »
Más eszközzel próbáltál rákapcsolódni a wifire? Telefon, laptop, tablet, akármi? Azzal is csinálja? Ha azzal nem, akk az adapterednek annyi, ha azzal is, akk router beállítás gond. Ha nincs másik wifi-s eszközöd, esetleg próbáld más usb portba dugni, vagy az adaptert másik gépben kipróbálni, hogy ott mûködik-e.

80
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 21. - 11:49:20 »
Forgalmi vizsgára ezeket kell tudnod:
A forgalmi vezetés vizsga során a vizsgázónak
 
  • a vizsga elején el kell végeznie a jogszabályban kötelezõen elõírt, a jármûvön végrehajtandó ellenõrzéseket, napi elsõ elindulás elõtti teendõket (Elindulás elõtti teendõk),

  • a szakoktató tájékoztatása, útirány meghatározás alapján a forgalmi szabályok betartása mellett önállóan kell a közúti forgalomban jármûvet vezetnie 40 percen keresztül
    (Forgalmi vezetés a közúti forgalomban), melynek során:
    • a teljes vizsgaidõ alatt a jelen vizsgakövetelményekben meghatározott manõverezési feladatot sikeresen végre kell hajtania (Manõverezési feladat):
      • megfordulás egy ívben,

      • megállás párhuzamosan a járdaszegéllyel vagy parkolóhelyen – elindulás.





Más.. Tárgyi követelmény A2 vizsgára:
 
Tárgyi feltételek
  • érvényes forgalmi engedéllyel és érvényes felelõsségbiztosítással rendelkezõ „L3e”
    kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 400 cm3
    hengerûrtartalommal és legalább 25 kW motorteljesítménnyel,

[/quote]
400 ccm nem kevés ám.
Am én a helyedben a jármûkezelésitõl félnék, ha jól tudom itt még nem szüntették meg a rutint. Mikor én vizsgáztam, akkor láttam mennyit szenvednek tapasztalt motorosok a sok manõverezéssel. Festettem már motoros tanpályát, meg oktatási órát is tartottam már(..), és ekkora motorral csinálgatni a feladatokat, nem könnyû.
Sikertelenséget okozó hibát vét a vizsgázó, ha
 
  • a pálya területét elhagyja;

  • a motorkerékpárral felborul;
    • útvonalat téveszt (kúpot kihagy);

    • kúpnak ütközik;
      • menet közben leteszi a lábát;

      • 1 m/s sebességnél gyorsabban halad át a folyosón;
        • a meghatározott helyen nem áll meg;

        • ha kétszer sebességi fokozatba kapcsolt motort akar beindítani;30
          • ha kétszer technikai kezelési hiba vagy elzárt benzincsap miatt a feladat végrehajtása közben a motor leáll;

          • ha kétszer irányjelzést vagy körültekintést elmulaszt;

          • nem gyorsít fel az elõírt sebességre;

          • a meghatározott helyen nem áll meg;

          • a fékezés kezdetét jelzõ kúp és vonal elõtt a motorkerékpár hosszánál távolabbról kezdi meg a fékezést;

          • az elõírt fékúton nem tud megállni;

          • nem az elsõ és hátsó fék együttes használatával lassít és áll meg


          Márpedig itt vannak ám olyan feladatok is, mint pl. 8 métert haladj 8 mp alatt(jó egyensúly érzék kell hozzá, egy ekkora motoron, és nagyon finom kezelés), vagy 180°-os megfordulás 3,5m sugarú körben. Ami így nagynak tûnik, de majd rájössz... Apriliaval nem igazán csinálható meg, max majd 2-3 év tapasztalat után. :) A megfordulás ráadásul 3x is van, mert 3 alkalommal kell végigmenned a pályán, 3 különbözõ útvonalon.
          Ha gondolod azt is leírhatom, mi miatt bukhatsz meg forgalmi vizsgán.





81
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 20. - 19:58:05 »
Nem azt mondtam, hogy nem lehet át menni 30 órával, csak hogy azt még nem nevezném vezetési tudásnak. Valamint hogy a többségnek nem sikerül. Vicces nézni a Tesco parkolóban, hogy 2-esben tövig nyomott gázpedállal behajt apuci bwm-jével a menõ csávó meg a haverjai, aztán keresgéli a parkolóhelyet, ahol nincs 2 autó egymás közt, és még oda sem tud beállni, ahol a környékben senki nincs. Vicces nézni hogy szenvednek néha 5-10 percig mire sikerül nekik :D
Nem csak Simson létezik. Viszont ha sportmotort akarsz a késõbbiekben (illetve bármi váltós motort), akkor azt szokták ajánlani. Lehet hogy nem egy Kawasaki Ninja, de sokkal strapabíróbb... Márpedig esni fogsz elõbb-utóbb, ezzel jobb megbékélni. És inkább egy 60-70 ezres motor szenvedje el (Simsonnak meg sem kottyan..), mint egy mûanyag burkolatos sportmoci, aminél aztán keresgélheted rá az új panelt aranyáron..
Nem tûnik soknak az a 125, de óriási a különbség egy simson és egy 125-ös moci között. Vezettem már 400 ccm feletti motort is (félreértés ne essék, jogsim még nincs rá), simsont is, meg haver 80-as apriliáját is, 125-ös enduro-t is. Még az egymáshoz közel állók közt is ég és föld a különbség.
Én még mindig azt mondom, inkább 1 év simsonnal, mint tapasztalat nélkül ráülni egy 125-ös motorra, mert azok tudnak már menni.. ezt mondjuk pont nem ismerem, valszleg nem is fogom, én inkább a naked bike-okat, vagy endurokat kedvelem, az ilyesfajta kis sport motorok számomra amolyan \"tegyünk rá egy burkolatot, és akkor már olyan, mint egy nagy motor\" feeling.

82
Kérdések, Segítség / Motor kérdés (kW, ccm3, le)
« Dátum: 2013. április 20. - 19:34:20 »
Idézetet írta: Gentleman date=1366476080\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felõlem bírhatja száz évig is de ha nekem csak 2 hétre van szükségem rá akkor minek vegyem meg? Pénzkidobás. Nekem a simson nagyon nem jön be. Ha az ember motort (vagy autót) vesz akkor olyat vegyen amivel azért el is lehet menni a városba normálisabb helyekre. 50 köbcentivel zümmögni a moziba :O
 
Ez rossz döntés, szerintem. Elsõ autónak ne bömöst, vagy mercit vegyen az ember, mert mindenkinek lesz életében legalább 1x olyan, hogy minimum meghúzza a kocsit. Na most ez egy 10-20 éves kocsinál szinte semmibe kerül javítani, egy új mercinél meg otthagyod érte 8 havi leendõ fizudat. Hagy ne mondjam, egy 10 éves kocsinál egy újrafújás 140k-nál kezdõdik... Arról nem beszélve hogy fene tudja hogy fog utána kinézni...
 

 

 
Autósiskola feladata, hogy megtanítsanak.[/quote]
Ezt is kritizálnám, õk csak elméletben oktatnak te. Gyakorlatot te kell szerezz. És a legtöbb A1-re készülõnek van is.
 
[/quote]
Nem. Harminc forgalmis óra dísznek van (plusz még a vezetési gyakorlati órák)?
Amúgy A2-bõl mennék, A1 az túl pici kategória pénzkidobás lenne letenni (igaz összeköthetném a B-s jogsimmal és akkor csak egy kreszvizsga, 2 elmélet és forgalmi vizsga kellene, de úgy sem érné meg).
 
[/quote]
Screamnek igaza van. A 30 forgalmi óra az semmi. Hidd el nekem. Apum oktató... Autó(B), motor (M, A..), Teherautó, Kamion (C,E), busz (D).. És az a 30 óra lófasz. Kisgyerek korom óta állandóan látok embereket vezetni a kocsinkat, embereket akik apumnál tanulnak vezetni, majd levizsgáznak, jogsijuk lesz... Vagy nem lesz... És az a 30 óra semmire nem jó. Eleve a nagy többség nem megy át 30 órával, mert nem úgy születik az ember hogy tud kocsit/motort/bármit vezetni (Na jó, busz/teherautó/kamion más tészta, mert oda már nem mehet akárki..). De aki átmegy az is.... Olyan embereket engednek ki az útra, aztán még nincs 1 éves se a jogsija, de azt hiszi õ a király. Elég végigmenni bármilyen városban a fõutcán, és meglátszik, hogy az emberek nagy többsége nem is tud vezetni. Ehhez persze kell az is, hogy tudjuk milyen is az, amikor valaki tud... Mert aki világ életében szar példát lát, annak az ilyen nem igazán fog feltûnni.
Egy akármi jármû vezetése nem abból áll, hogy nyomjuk/húzzuk neki azt hajrá... Kezelni sem árt tudni az az adott jármûvet, ami nem abból áll, hogy tudsz menni elõre(-hátra), meg tudsz kanyarodni... És nem is megy mindenkinek egyformán. A motor kifejezetten kényes téma. Van akinek van hozzá érzéke, másnak nincs. Ha nincs, vezethetsz te 60 órát az oktatónál, nem fog tudni rendesen megtanítani, egyszerûen azért, mert ez nem veleszületett dolog, nem kell rá képesnek lennie az embernek. Van aki nem is képes. Más pedig akár 10 óra után át tudna menni. Ha van érzéke igen. De az ilyenek száma annyira elenyészõ...
Van egy mondás felénk... Aki még életében nem esett motorral, az még nem igazi motoros. Én estem már, és nem simsonnal, elhiheted, nem kellemes... De ha te nulla gyakorlattal akarsz egy max. 400 ccm-es motorra (mert ugye papíron ennyit enged az A2) ráülni, úgy hogy elõtte nem hogy 125ccm-es, de még 50 ccm-est sem vezettél... Hát sok szerencsét, de én nem jósolok sok életet a motornak.
Ha csak azt nézed hogy néz ki a motor, már bukott az egész dolog. A motorozás lényege az az érzés, mikor 50-60-70-80-al süvítesz városban, vagy netán kint a semmi közepén. Nem pedig az, hogy hogy néz ki a motor. Lehet neked szép motorod, ha nem tudsz motorozni, elõbb-utóbb bukás lesz a vége. Rossz esetben a legvége is egyben...
Tudod hogy semmi bajom veled, de nem bírom az ilyen hozzáállást. A motor nem egy ékszer, ami arra való hogy a haveroknak mutogasd, meg menõzz vele.. Egy közlekedési eszköz. Lehet halálosat esni 30 km/h-val és 80 km/h-val is... Bár biztos menõbb egy 200k-s mocival fára mászni, mint egy simsonnal...

83
Szkripter Liga 2013 / EREDMÉNYEK - II. Forduló
« Dátum: 2013. április 20. - 19:06:33 »
Anthony pontozása:
 
Backup:
Nem küldött be semmit, 0/15 pont.
---------------------------
Bendor:
Szkript szépsége: 2/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 3/5
ÖSSZESEN 8/15 pont
---------------------------
JBauer:
Nem küldött be semmit, 0/15 pont.
---------------------------
Flash:
Nem küldött be semmit, 0/15 pont.
---------------------------
Fool:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 2/5
ÖSSZESEN 8/15 pont
---------------------------
AMF:
Nem küldött be semmit, 0/15 pont.
---------------------------
Mike.:
Szkript szépsége: 4/5
Kreativitás: 4/5
Átláthatóság, mint játékos: 5/5
ÖSSZESEN 13/15 pont
[/quote]

84
Általános / Új verzió 0.4a?
« Dátum: 2013. április 17. - 01:15:31 »
Akik itt pampognak a fejlesztésért... Nem olyan könnyû az. Minél több könnyû dolgot megcsinál, annál több olyan marad, amit baromi nehéz. NPC rendszer fejlesztés... Persze nem nehéz, gondoljátok ti. Kérdezzétek meg krisket.. Való igaz, hogy csinálhatnák ennél sokkal jobban is. De hát.. Még mindig ingyen kapjuk, szal úgy gondolom, egy szót sem szólhatunk. Ha valami nem tetszik benne, oldd meg magad másképp :)

85
Képek / Videók / Assembly OS
« Dátum: 2013. április 13. - 22:34:17 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1365882652\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36136\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gratulálok, én is úgy tudom hogy elég  nehéz nyelv.
 
Relatív. Ha valaki életében nem nyúlt még programozási nyelvhez, akkor nagyon nehéz, de annak egy sima C is az. Ha csak felületesen ismer valamilyen nyelvet, akkor nehéz. Ha az illetõ megfelelõen jártas egy alacsonyabb szintû programozási nyelvben(pl.: C, bár az még annyira nem alacsony szintû) világában, akkor már nem annyira nehéz. Ha az ember tisztában van a memóriakezeléssel, annak felépítésével, és emellett megfelelõen képzett valamely nem túl magas szintû programozási nyelvben (pl. C), akkor számára már nem nehéz.
Hogy a témához is szóljak, nem rossz, anno én is csináltam ilyet, EZ alapján. De aztán nem folytattam, lényegében egy szint felett teljesen felesleges foglalkozni az assembly nyelvekkel, mert az esetek 99,99%-ában úgysem lesz szükséged rá soha, hacsak nem kapsz állást egy jól menõ cégnél.
Viszont ezen a szókapcsolaton: \"C++ assembly\", jót mosolyogtam :)

86
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2013. április 13. - 10:29:04 »
Ez nem anim, hanem a nitro effect \"object\".

87
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2013. április 12. - 22:14:47 »
Július 1.

88
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2013. április 11. - 19:58:29 »
Idézetet írta: emu date=1365695601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
facebookon bárki láthatja, tehát tök fölösleges volt a törlés, mert mindenki láthatja. akkor azt is kivehetitek a profilból, mert akkor az is sértheti. de erre tuti az a válaszotok, hogy nem kötelezõ kirakni. tehát nem kötelezõ kirakni, õ még is kirakta, ezért én felhasználhatom nyugodtan. de tuti öngyilkos lettem volna ha +10%-al gyarapodik a warnom, habozás nélkül felakasztottam volna magam, egyértelmû
 
Most komolyan azoknak akarod bemagyarázni, hogy márpedig nem úgy van a szabályzat ahogy gondoljuk, akik azt megírták?... Elmondták többször is, de te csak azért sem hagyod. Téma lezárva, ha nem érted, akkor így jártál. Máshova úgy töltöd fel a képed ahova akarod, de ez egy fórum. Vagy elfogadod a szabályzatot, vagy keresel más idõtöltést. A jövõben pedig jó lenne ha a téma arról szólna, ami a célja, nem pedig az értetlenkedésrõl, és veszekedésrõl.

89
Szkripter Liga 2013 / EREDMÉNYEK - I. Forduló
« Dátum: 2013. április 08. - 12:15:01 »
Pontozásom:
 
Backup:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 10/15 pont
---------------------------
Bendor:
Szkript szépsége: 4/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 3/5
ÖSSZESEN 10/15 pont
---------------------------
JBauer:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 4/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 11/15 pont
---------------------------
Flash:
0/15 pont, mivel nem saját szkript
---------------------------
Fool:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 4/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 11/15 pont
---------------------------
AMF:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 3/5
ÖSSZESEN 9/15 pont
---------------------------
Mike.:
Szkript szépsége: 4/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 11/15 pont
[/quote]

90
Szkripter Liga 2013 / Kérdések
« Dátum: 2013. április 08. - 01:13:35 »
Idézetet írta: Fool date=1365356080\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35676\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az elsõ fordulót Anthony még fogja értékelni?
 
Sajnos csak most értem haza, és már nagyon fáradt vagyok, így az én értékelésem holnap délelõttre marad. Helyesebben annak a 3 munkának az értékelése, amit megkaptam.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 79
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal