Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zalakaka45

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
76
Szkript kérések / Jogosítvány szkript..
« Dátum: 2013. május 20. - 14:54:33 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1368986252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37496\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem fejtsd ki bõvebben, hogy mit szeretnél látni benne, meg mit nem. Meg hogyan gondolod és hogyan nem.. Amm ez nem olyan kis munka :S
 
Öm... Patrik ez nem nagy munka... Legalábbis a kérdéseket egy egyszerü dialoggal meglehet oldani, a CP-ket pedig kocsinak az állapotának lekérõ dologgal és akkor if( tárárá....)..... GetVehicle mitomén oszt kész, megbuktatja ha megvan sérülve
Annyi.
 

Sziasztok!
Szükségem volna egy olyan oktató scriptre,amellyel cp-ken kellene keresztülmenni és mint egy kisvárosos rp szerveren lenne benne rutin,kresz,gyakorlat és ha mind hibátlan,akkor kapna jogsit!
Elõre is köszi!
Üdv.
 
[/quote]
Megcsinálom neked hamar ha adsz koordinátákat hogy hol legyenek a CP-k meg stb

77
Segítségkérés / Pénz Mentése Hiba
« Dátum: 2013. április 23. - 18:17:55 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1366605135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36437\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pénzt mentessz és Admint töltessz be? Persze h nemjo.
 
Jaj sry sry sry pillanat, rosszat másoltam be.
Javítva!

78
Segítségkérés / Pénz Mentése Hiba
« Dátum: 2013. április 22. - 03:07:43 »
Helló ujra! Készitettem egy olyat dini vel hogy mentse a pénzt. Az van hogy amikor adok magamnak pénzt és megnézem a scriptfiles mappát akkor ott van, de mikor már megint belépek akkor már nem addja meg, amikor kilépek akkor meg lenulláza!
Itt van minden:
 
enum Informacio
{
Penz,
}
new Info[MAX_PLAYERS][informacio];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Betolt[128];
new Ment[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(dini_Exists(Betolt))
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
                GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]);
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(Ment))
      {
      dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
      }
return 1;
}

79
Készülõ munkák / [FS]Telefon Rendszer
« Dátum: 2013. április 21. - 12:24:18 »
Idézetet írta: Beckham date=1366536598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36401\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


- Telefon Rendelése Netrõl Wifi segitségével
 
Minek rendeljen ha wifirõl ha már van neki?
Vagy több telefonja lehet egy játékosnak?
Sok sikert!
 
[/quote]
Igen, több telefonja lehet. Maximum 3.

80
Készülõ munkák / [FS]Telefon Rendszer
« Dátum: 2013. április 21. - 11:10:17 »
Helló! Gondolkodtam azon hogy készitek egy Telefon Rendszert.
Amit Tartalmazni Fog:
- Telefon Vásárlás Drága Áron
- 3db Telefon Márka
- Telefon Márkáknak különbözõ képességek
- Wifi a drágább telefonokban
- Telefon Rendelése Netrõl Wifi segitségével
- Hívás

81
Szkript kérések / Textdraw és privi kocsi
« Dátum: 2013. április 21. - 10:52:53 »
Idézetet írta: Viktor98(HUN) date=1366491507\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kellene textdraw script és privát kocsi script
 
Privát Autó Script:
 

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Privát Autó Script by CoolEdy betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
         if(kocsiid == 5) // A kocsinak az ID ja, asszem /dl vel nézheted meg
         {
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
       if(strfind(Neve,\"Viktor98(HUN)\",true))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Te nem szállhatsz be ebbe a jármûbe!\");
         }
}
}
return 1;
}

 
TextDraw készitõ Script (!!!MINDIG 1 SCRIPTNEK RAKD BE!!!):
http://www.solidfiles.com/d/250941c036/

82
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dialogos Regisztráció Rendszer (DRR)
« Dátum: 2013. április 19. - 16:43:24 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366292068\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legközelebb ne csinálj copyt!
http://sampforum.hu/index.php?topic=26350.0
 
Kiirtam hogy az OnDialogReponse részt AMF regisztrációs rendszeréböl szedtem, a többi az az enyém

83
Segítségkérés / Pénz mentése
« Dátum: 2013. április 17. - 20:13:06 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366212837\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36244\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas  :smokin:
 

enum Informacio
{
Admin,
Pontok,
Rendor,
Penz,
}
new Info[MAX_PLAYERS][informacio];
new Betolt[128];
new Ment[128];

 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
       }
       else
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Ment)){}
    else
        {
                dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
    }
return 1;
}[/code]
 
[/quote]
(A [ code = pawn ] -ot lehagytad véletlenül, szerintem gyorsan szerkeszd át, mielõtt egy Moderátor rád szólna)
 

A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik!
 
[/quote]
Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell.
 
 if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
       }

 
Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(dini_Exists(Betolt))
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(Ment))
   {
      dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
   }     
return 1;
}

 
Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(dini_Exists(Betolt))
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
                GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]);
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(Ment))
   {
      dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
   }     
return 1;
}

 
Remélem segítettem. :)
 
[/quote]
Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába!

84
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dialogos Regisztráció Rendszer (DRR)
« Dátum: 2013. április 17. - 19:53:34 »
Dialogos Regisztráció Rendszer
Helló! Elkészitettem az elsõ Dialogos Regisztráció Rendszeremet, másnéven DRR.
Ez szerintem nem különbözik a többi regisztrációs rendszertöl de azért remélem a kezdõknek jólessz!
Háth ebben az a lényeg hogy ezt a Módba kell berakni, de nem akárhova!
Egyéb dolgok:
Készitõ: CoolEdy(Zalakaka45)
Elkészitési Idõ: 10-15 perc.
Tesztelve: Volt! Nekem mûködik!
Segitség, ha valaki nem tuddná hogy kell:
Elõször is hozzatok létre a szerver mappájában lévõ Scriptfiles mappában egy \"Karakterek\" nevü mappát!
Nyissátok meg Pawno val a Módot, keressétek meg hogy benne van e a módban hogy #include <Dini>.
Ha nincs benne akkor írjátok bele, fel a többi ilyen Include hoz.
Ha megvan, akkor töltsétek le a Dini.inc -et, majd rakjátok bele a szerver mappájában lévõ Pawno->include mappába!
Nyissátok meg újra a Módot a pawnoval és írjátok a main () fölé ezeket:
 
new Fajl[128];
new Jelszo[64];
new RosszJelszo[MAX_PLAYERS];

 
Ha megvan, defináljátok a Dialógokat, 1 sort kihagytok a new-k fölött és írjátok:
 
#define DialogRegisztracio 1
#define DialogBelepes 2

 
Ha ezzel megvagytok, keressétek meg a public OnPlayerConnect(playerid) függvényt, majd billeszétek alá ezt:
 
format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(Fajl))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Te még nem regisztráltál!\\nKérlek írj be egy jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
   new Neve[128], jNeve[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, jNeve,MAX_PLAYER_NAME);
   ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_Password, \"Belépés\", \"Üdvözöllek %d a szerveren!\\nKérlek írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }

 
Ha ezzel megvagytok, akkor keressétek meg a public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) függvényt, és illeszétek alá ezt:
 
if(dialogid == 1)
        {
                if(!response) Kick(playerid);
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Te még nem regisztráltál!\\nKérlek írj be egy jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                                return 0;
                        }
                        format(Fajl, sizeof(Fajl), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                        if(!fexist(Fajl))
                        {
                                dini_Create(Fajl);
                                dini_Set(Fajl, \"Jelszo\", inputtext);
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Belépés\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                        }
        }
        if(dialogid == 2)
        {
                        format(Fajl, sizeof(Fajl), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                if(!response)
                        {
                                Kick(playerid);
                        }
                        format(Jelszo, 64, \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(!strcmp(inputtext, Jelszo, false))
                        {
                            SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Kérlek válaszd ki a skined!\");
                        }
                        else
                        {
                            RosszJelszo[playerid] ++;
                                SendClientMessage(playerid, -1, \"Helytelen jelszót írtál be!\");
                                if(RosszJelszo[playerid] == 3)
                            {
                                Kick(playerid);
                                }
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Belépés\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek írd be a jelszavad!\", \"Oké\", \"Mégse\");
                        }
        }

 
Ha megvan, a mód legalljára ezt:
 
stock Nev(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        return Nev;
}

 
Rendben. Készen is vagyunk! Remélem érthetõen elmagyaráztam, és sikerül megoldani! Ha bármi problémátok akad valamivel kapcsolatban, akkor szoljatok!  ;)

85
Segítségkérés / Lenti Lista
« Dátum: 2013. április 17. - 13:55:56 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366126235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Kedves Témanyitó!
Felesleges volt duplaposztolni, ugyanis ha valaki tud segíteni, akkor segít. Én például tudok. Ha jól éltem, a képernyõ alján lévõ TextDraw-ra gondolsz. Egyszerûen. A parancsnál a TextDrawShowForPlayer függvényt alkalmazod, hogy megjelenjen a TextDraw. A TextDrawHideForPlayer függvénnyel pedig törölheted az adott TextDrawot a játékos képernyõjérõl.
Wiki
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawShowForPlayer
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawHideForPlayer
TextDraw Editor
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117851
 
Nem tudom hogy mit magyarázol... Van a SeeRPG módban az hogy lent van egy ilyen bár és ott vannak az adatok...
 
[/quote]
Igen, pont azt magyarázom^^ Csupán válaszoltam neked, ráadásul még + információkat is nyújtottam a számodra. Vagy azt se tudod mi az a TextDraw?  ??? Hát így nehéz dolgod lesz  :wall: És akkor ez esetben sürgõsen tanulmányozd át az elsõ hozzászólásomban linkelteket!!!
 
[/quote]
De tudom mi az a TextDraw, és mostmár értem hogy mit akarsz mondani, azért küldted a TextDrawShowForPlayer meg a másikat hogy mitomén beirja /bárbehoz és akkor elõhozza neki azt a lenti bárt. Értem már! Kössz! Ment a +!

86
Segítségkérés / Pénz mentése
« Dátum: 2013. április 17. - 13:47:07 »
Idézetet írta: Red-Eye date=1366137574\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36244\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas  :smokin:
 

enum Informacio
{
Admin,
Pontok,
Rendor,
Penz,
}
new Info[MAX_PLAYERS][informacio];
new Betolt[128];
new Ment[128];

 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
       }
       else
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Ment)){}
    else
        {
                dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
    }
return 1;
}[/code]
A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik!

87
Segítségkérés / Lenti Lista
« Dátum: 2013. április 16. - 17:28:07 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366125804\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kedves Témanyitó!
Felesleges volt duplaposztolni, ugyanis ha valaki tud segíteni, akkor segít. Én például tudok. Ha jól éltem, a képernyõ alján lévõ TextDraw-ra gondolsz. Egyszerûn. A parancsnál a TextDrawShowForPlayer függvényt alkalmazod, hogy megjelenjen a TextDraw. A TextDrawHideForPlayer függvénnyel pedig törölheted az adott TextDrawot a játékos képernyõjérõl.
Wiki
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawShowForPlayer
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawHideForPlayer
TextDraw Editor
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117851
 
Nem tudom hogy mit magyarázol... Van a SeeRPG módban az hogy lent van egy ilyen bár és ott vannak az adatok...

88
Segítségkérés / Pénz mentése
« Dátum: 2013. április 16. - 17:25:20 »
Helló! Van egykis gond az eggyik kis rendszeremmel... Nem menti a pénzt hiába minden jól van.
 
 On Player Connect....
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Pénz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Pénz\", Info[playerid][Penz]);
       }
       else
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Pénz\");
       }

 

OnPlayerDisconnect...
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Ment)){}
    else
        {
                dini_IntSet(Ment, \"Pénz\", Info[playerid][Penz]);
    }

89
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 16. - 17:14:06 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366047751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36155\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kedves témanyitó!
Ajánlom neked ezt az editort: http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0
Könnyû a kezelése, könnyû az objecteket törölni, a kódot alapból a megfelelõ módon adja meg számodra, lehet kiírni .pwn fájlba is, stb. (észrevétel: nálam a linkelt editor map tesztelõje nem mûködik).
Remélem hasznos :D Ha persze maradsz az MTA-nál, oké. :P
 
Én is ezt ajánltam neki...  :facepalm:

90
Segítségkérés / Lenti Lista
« Dátum: 2013. április 16. - 16:55:07 »
Kérlek valaki segítsen!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal