Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Segítségkérés / Összeomlás indításkor« Dátum: 2013. október 31. - 16:46:43 »
Compilézd a grandlarc.pwn-t, próbáld meg, ha nem
0.3x verziójú szerver fájlokat, illetve klienst használsz? Ha nem frissítsd (sa-mp.com), ha nem Ha nem megy akkor ellenõrizd az összes AddMenuItem-es részt, vagy másold be ahol ezek szerepelnek a grandlarc.pwn fájlban.. 77
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló« Dátum: 2013. október 29. - 15:17:32 »
Értem, csak ezért kérdeztem, hogy van neki 2000 jármûve lerakva és van fenn 2-10-20 játékos akkor semmi értelme hogy végig fusson az összesen.. :/
78
Segítségkérés / Connect - MySQL« Dátum: 2013. október 29. - 15:16:00 »
Legelejére teszem és nem :/
79
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló« Dátum: 2013. október 29. - 15:12:40 »
Jó, ne haragudj..
new i = 1* és egyébként, ha ciklust szeretnél használni, te hova rakod be? 80
Segítségkérés / Connect - MySQL« Dátum: 2013. október 29. - 15:04:43 »
Mondom, a print-ek LESEFUTNAK, mintha kihagyná õket a szerver.. :ss
81
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló« Dátum: 2013. október 29. - 15:03:33 »
ja... tényleg, elfelejtettem, hogy az emberek akarnak fel robbanni jó hogy szóltál
a Timer-t a játékosok kapják, ha jármûre rakom a timer az sokkal gázabb.... Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 29. - 15:07:23 ) kis javítás: new dam_timer[MAX_PLAYERS]; //timer-eknek egy tömb 82
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló« Dátum: 2013. október 29. - 14:57:50 »
ha elolvasnád ott van a killtimer :facepalm: 1,
2 pedig a ciklus az megfagyaszthatja 1-2 másodpercre a szervert ha sok a jármû. 83
Segítségkérés / Connect - MySQL« Dátum: 2013. október 29. - 14:56:31 »
Ezt már kijavítottam, de ha figyelmesen átolvasod, nem ez a problémám :/
84
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló« Dátum: 2013. október 29. - 14:25:41 »
Nem teszteltem, de ha hiba van akkor szólj:
new dam_timer[MAX_PLAYERS]; //timer-eknek egy tömb 85
Segítségkérés / Connect - MySQL« Dátum: 2013. október 29. - 14:15:19 »
Üdv.
Nekem lenne egy olyan problémám,hogy mikor csatlakozik a player le kellene futni egy query-nek és közölnie kellene a játékossal, hogy regisztrálva van e. Ezt a mysql plugint használom: http://sampforum.hu/index.php?topic=9285.0 Máshol nicns probléma tökéletesen lekéri, tárolja, felszabadítja minden... De connectnél mintha nem lenne odaírva, próbálkoztam köztesen print-el a MSQL karakter láncot kiíratni, de még üres helyet sem ír ki, mintha kihagyná azokat. public OnPlayerConnect(playerid) A debug sem ír ki semmit, se hiba, azt se írja, hogy le akarna futni egy query, \"átlép rajta\" kb. 86
Segítségkérés / ZCMD Fegyver adás« Dátum: 2013. október 20. - 17:05:37 »
Ha minden inc-et kicserélted és úgy is rossz, akkor ellenõrizd:
-Hogy minden helyesen van e lezárva pl: public blalba 87
Szkript kérések / Kasztok« Dátum: 2013. augusztus 13. - 21:26:56 »
Game mode tetejére:
#define DIALOG_KASZT_VALASZTAS amikor kiválasztja h amerikai v német ott a listitemek alá: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KASZT_VALASZTAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kaszt választás\", \"Kaszt 1\\nKaszt 2\", \"OK\", \"\"); on dialog response alá if(dialogid == DIALOG_KASZT_VALASZTAS) 88
Szkript kérések / Kasztok« Dátum: 2013. augusztus 11. - 15:02:25 »
rákattint, hogy német pilóta és bejön a kaszt választás
kaszt választás alatt mit értesz? skin választás vagy mi? 89
Szkript kérések / /neonsave« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:54:07 »
Háát, ha elmented az autókat kilépéskor, akkor egyszerû,
ahol rárakod, parancsban, vagy bármi ott a vehicle id-hez kapcsolod az object id-t, pl ZCMD parancsra: CMD:neonkek(playerid, params[]) gamemodeinit autó betöltés után:
ezzel annyi a gond, hogy ha nem mented az autókat, akkor szinte fölösleges, mivel ha félre csúsznak a jármû id-k, akkor más autóra fogja rárakni 90
Segítségkérés / Szavazós Minigame HELP« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:36:48 »
dialog id-ket ellenõriz, hogy ne akadjanak össze
|