Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
76
Segítségkérés / Összeomlás indításkor
« Dátum: 2013. október 31. - 16:46:43 »
Compilézd a grandlarc.pwn-t, próbáld meg, ha nem
0.3x verziójú szerver fájlokat, illetve klienst használsz? Ha nem frissítsd (sa-mp.com), ha nem
Ha nem megy akkor ellenõrizd az összes AddMenuItem-es részt, vagy másold be ahol ezek szerepelnek a grandlarc.pwn fájlban.. :)

77
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. október 29. - 15:17:32 »
Értem, csak ezért kérdeztem, hogy van neki 2000 jármûve lerakva és van fenn 2-10-20 játékos akkor semmi értelme hogy végig fusson az összesen.. :/

78
Segítségkérés / Connect - MySQL
« Dátum: 2013. október 29. - 15:16:00 »
Legelejére teszem és nem :/

79
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. október 29. - 15:12:40 »
Jó, ne haragudj..
 
new i = 1*

 
és egyébként, ha ciklust szeretnél használni, te hova rakod be?:)

80
Segítségkérés / Connect - MySQL
« Dátum: 2013. október 29. - 15:04:43 »
Mondom, a print-ek LESEFUTNAK, mintha kihagyná õket a szerver.. :ss

81
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. október 29. - 15:03:33 »
ja... tényleg, elfelejtettem, hogy az emberek akarnak fel robbanni :) jó hogy szóltál ;)
a Timer-t a játékosok kapják, ha jármûre rakom a timer az sokkal gázabb....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 29. - 15:07:23 )

kis javítás:
 
    new dam_timer[MAX_PLAYERS];     //timer-eknek egy tömb
   public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)    //ha állást vált
   {
           if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){
                       dam_timer[playerid] = SetTimerEx(\"repair\", 500, true, \"i\", playerid);   //elindítja a timert, fél másodpercenként, azaz 500ms-enként fut le
           }
           return 1;
   }
   forward repair(playerid);
   public repair(playerid)
   {
           SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);   //1000 lesz a kocsi
           return 1;
   }
   public OnPlayerExitVehicle(playerid)
   {
           KillTimer(dam_timer[playerid]); //kilövi a timert
           return 1;
   }

82
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. október 29. - 14:57:50 »
ha elolvasnád ott van a killtimer  :facepalm: 1,
2 pedig a ciklus az megfagyaszthatja 1-2 másodpercre a szervert ha sok a jármû.

83
Segítségkérés / Connect - MySQL
« Dátum: 2013. október 29. - 14:56:31 »
Ezt már kijavítottam, de ha figyelmesen átolvasod, nem ez a problémám :/

84
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. október 29. - 14:25:41 »
Nem teszteltem, de ha hiba van akkor szólj:
 
new dam_timer[MAX_PLAYERS];     //timer-eknek egy tömb
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)    //ha állást vált
{
if(newstate != PLAYER_STATE_DRIVER) return 0;   //ha nem õ a sofõr
dam_timer[playerid] = SetTimerEx(\"repair\", 500, true, \"i\", playerid);   //elindítja a timert, fél másodpercenként, azaz 500ms-enként fut le
return 1;
}
forward repair(playerid);
public repair(playerid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);   //1000 lesz a kocsi
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid)
{
KillTimer(dam_timer[playerid]); //kilövi a timert
return 1;
}

85
Segítségkérés / Connect - MySQL
« Dátum: 2013. október 29. - 14:15:19 »
Üdv.
Nekem lenne egy olyan problémám,hogy mikor csatlakozik a player le kellene futni egy query-nek és közölnie kellene a játékossal, hogy
regisztrálva van e.
Ezt a mysql plugint használom: http://sampforum.hu/index.php?topic=9285.0
Máshol nicns probléma tökéletesen lekéri, tárolja, felszabadítja minden...
De connectnél mintha nem lenne odaírva, próbálkoztam köztesen print-el a MSQL karakter láncot kiíratni, de még üres helyet sem ír ki, mintha kihagyná azokat.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pInfo[playerid][pw_try] = 0;
format(MSQL_Q, 256, \"SELECT * FROM `users` WHERE `user` = \'%s\'\", pName(playerid));
mysql_query(MSQL_Q);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
mysql_fetch_row(MSQL_FR);
sscanf(MSQL_FR, \"p<|>s[32]s[32]iiii\", pInfo[playerid][user], pInfo[playerid][pw], pInfo[playerid][money], pInfo[playerid][score], pInfo[playerid][deaths], pInfo[playerid][kills]);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"[RENDSZER]: Ez a felhasználó már regisztrálva van!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"[RENDSZER]: Kérlek jelentkezz be (/bejelentkez <jelszó>)\");
mysql_free_result();
}
else
{
    //nincs regizve
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"[RENDSZER]: Regisztráláshoz: /regi <jelszó>\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"[RENDSZER]: Ha nem regisztrálsz, akkor mindened elveszik kilépés után.\");
}
return 1;
}

 
A debug sem ír ki semmit, se hiba, azt se írja, hogy le akarna futni egy query, \"átlép rajta\" kb.

86
Segítségkérés / ZCMD Fegyver adás
« Dátum: 2013. október 20. - 17:05:37 »
Ha minden inc-et kicserélted és úgy is rossz, akkor ellenõrizd:
-Hogy minden helyesen van e lezárva
pl:
 
public blalba
{
return 1; / return 0; //<-- ezek is okozhatják a hibát
}

87
Szkript kérések / Kasztok
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 21:26:56 »
Game mode tetejére:
 
#define DIALOG_KASZT_VALASZTAS

 
amikor kiválasztja h amerikai v német ott a listitemek alá:
 
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KASZT_VALASZTAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kaszt választás\", \"Kaszt 1\\nKaszt 2\", \"OK\", \"\");

 
on dialog response alá
 
if(dialogid == DIALOG_KASZT_VALASZTAS)
{
if(response)
{
    if(listitem == 0)
    {
        //Kaszt 1-et választott
    }
    else if(listitem == 1)
    {
        //Kaszt 2-t választott
    }
}
return 1;
}

88
Szkript kérések / Kasztok
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 15:02:25 »
rákattint, hogy német pilóta és bejön a kaszt választás
kaszt választás alatt mit értesz?:o
skin választás vagy mi?

89
Szkript kérések / /neonsave
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:54:07 »
Háát, ha elmented az autókat kilépéskor, akkor egyszerû,
ahol rárakod, parancsban, vagy bármi ott a vehicle id-hez kapcsolod az object id-t, pl ZCMD parancsra:
 
CMD:neonkek(playerid, params[])
{
new vehid;
vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
dini_IntSet(\"autok.txt\", vehid, kek_object_id);
AttachObjectToVehicle(...);
return 1;
}

 
gamemodeinit
autó betöltés után:
 

for(new i = 1;i < MAX_VEHICLES;i++)
{
if(dini_Int(\"autok.txt\", i) > 0)
{
AttachObjectToVehicle(i, dini_IntSet(\"autok.txt\", i).....);
}
}

 
ezzel annyi a gond, hogy ha nem mented az autókat, akkor szinte fölösleges, mivel ha félre csúsznak a jármû id-k,
akkor más autóra fogja rárakni

90
Segítségkérés / Szavazós Minigame HELP
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:36:48 »
dialog id-ket ellenõriz, hogy ne akadjanak össze  ;)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal