Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - doboka98

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 67
76
Segítségkérés / Fájl sorainak lekérdezése
« Dátum: 2014. március 25. - 13:40:38 »
Sziasztok! Megkérdezném, hogy hogyan tudnám lekérdezni egy fájl sorait? Konkrétan azt szeretném, hogy egy dini fájl minden sorának értékét lekérdezem és ami nem 0 azt kiírni egy dialogba.

77
Segítségkérés / Dialog title jobbra állítása
« Dátum: 2014. március 24. - 09:12:51 »
Sziasztok! Szeretnék egy olyat kérdezni, hogy a szóköz nyomogatásán kívül lehetne-e a dialog captiont/titlet és a listitemeket jobbra igazítani? Tehát azt kérdezem, hogy van-e olyan opció, mint a Wordba, hogy jobbra igazított szöveg.

78
RP/RPG kérések / Frakcióba elõléptetés
« Dátum: 2014. március 23. - 10:49:08 »
Ellenõriztem mindenhol. Az ID amit visszaad mindenhol megfelelõ, csak itt nem. Itt 65535. De ez miért van? Ötletem sincs.

79
RP/RPG kérések / Frakcióba elõléptetés
« Dátum: 2014. március 23. - 10:29:19 »
Sziasztok! Kb. 30 percet idétlenkedtem, mert nem bírok rájönni miért nem mûködik egyik függvényem, holott ugyanez minden más helyzetben mûködik.
 
if(dialogid == 10)
{
    if(response)
    {
            new kattoltid = GetPlayerIdFromName(inputtext);
            printf(\"ok\");
            pInfo[kattoltid][frakcio] = pInfo[playerid][frakcio];
   pInfo[kattoltid][rang] = listitem + 1;
   printf(\"ok\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Sikeresen elõléptetted!\");
   SendClientMessage(kattoltid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A fõnököd elõléptetett! ((/stats))!\");
}
else {
    ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vezetõi iroda\", \"Felvesz\\nElõléptet\\nKirúg\", \"Választ\", \"Kilépés\");
}

 
Itt a pInfo[kattoltid][rang]-ról lenne szó, a felvételnél és a kirúgásnál tökéletesen mûködik, itt viszont nem. Debugoltam is és biztos, hogy ott a hiba. Azon tovább nem hajtódnak végre a függvények. Valakinek van ötlete?

80
Segítségkérés / Táskarendszer probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 18:11:17 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1395507515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);

 
a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
 
Igaz, köszönöm szépen :D !

81
Segítségkérés / Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
« Dátum: 2014. március 22. - 18:10:38 »
Kiírod változókba a dini_Int függvénnyel. Nem tudom, hogy floatnál más-e a függvény.

82
Segítségkérés / Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
« Dátum: 2014. március 22. - 17:49:57 »
De miért nem 1 fájlba mented az összeset?

83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:írás
« Dátum: 2014. március 22. - 17:29:47 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1395505237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerChatBubble
 
Az hozzáfûzném, hogy az OnPlayerText callback alá kell tenni.  :)
 
[/quote]
Azt is tartalmazza a link :) .

84
Segítségkérés / Táskarendszer probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 17:14:54 »
Heló! Megkérdezném mi a hiba ebben a táskarendszerben? Az a gondom, hogy nem ír ki semmit a list dialogba. A caseknél a szám a fegyver ID-jét mutatja.
 
CMD:taska(playerid, params[])
{
new tartalom[496+1];
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
switch(tInfo[playerid][weapon1])
{
    case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; }
    case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; }
    case 4: { fegyver = \"Kés\"; }
    case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; }
    case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; }
    case 11: { fegyver = \"Dildo\"; }
    case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; }
    case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; }
    case 14: { fegyver = \"Virág\"; }
    case 15: { fegyver = \"Mankó\"; }
    case 16: { fegyver = \"Gránát\"; }
    case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; }
    case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; }
    case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; }
    case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
    case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; }
    case 28: { fegyver = \"Uzi\"; }
    case 29: { fegyver = \"MP5\"; }
    case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; }
    case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; }
    case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; }
    case 43: { fegyver = \"Kamera\"; }
    case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
    case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; }
}
switch(tInfo[playerid][weapon2])
{
    case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; }
    case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; }
    case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; }
    case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; }
    case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; }
    case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; }
    case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; }
    case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; }
    case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; }
    case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; }
    case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; }
    case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; }
    case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; }
    case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; }
    case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
    case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; }
    case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; }
    case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; }
    case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; }
    case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; }
    case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; }
    case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; }
    case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
    case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; }
}
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}

85
Szkript kérések / írás
« Dátum: 2014. március 22. - 10:42:19 »

86
Segítségkérés / Zene lejátszási hiba
« Dátum: 2014. március 22. - 10:40:19 »
Hogyhogy 2x? Elindul az egyik és kis idõ múlva ugyanaz megint?

87
Segítségkérés / Apróbb ház rendszer probléma
« Dátum: 2014. március 19. - 19:35:57 »
Sziasztok! Házrendszeremet készítem és adódott egy apróbb probléma.
 
   if(dialogid == 779)
{
    new azonosito = LekerHaz(playerid);
    if(response)
    {
   if(hInfo[azonosito][Hazar] >= pInfo[playerid][penz])
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs elég pénzed a lakás megvásárlásához!\");
   }
   else if(hInfo[azonosito][Hazar] <= pInfo[playerid][penz])
   {
      hInfo[azonosito][Elado] = 0;
      hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid);
      pInfo[playerid][penz] = -hInfo[azonosito][Hazar];
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A házat sikeresen megvásároltad!\");
   }
}
}

 
Erre a sorra ír errort:
hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid);

 
Ötletem sincs hogy lehetne megoldani másképp.

88
Segítségkérés / Karakterválasztó
« Dátum: 2014. március 17. - 14:06:38 »
Ez engem is érdekelne. Nekem úgy kéne, hogy a screen maradjon belockolva, tehát ne spawnoljon, csak egyszerûen tûnjön el a << >> SPAWN sáv.

89
Szkript kérések / Felmondási idõ
« Dátum: 2014. május 09. - 08:09:22 »
Mód elejére:
 
new bool: felmondasido[MAX_PLAYERS];

 
Felvesz parancsod:
 
if(strcmp(cmd, \"/munkafelvesz\", true) == 0)
        {
                if(GettingJob[playerid] > 0)
                {
      felmondasido[playerid] = true;
      SetTimerEx(\"felmondastimer\", 30*60*1000, false, \"i\", playerid);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fonököd mondja: Rendben van a szerzodést sikeressen megkötöttük! Jó munkát kívánok!\");
                PlayerInfo[playerid][pJob] = GettingJob[playerid];
                GettingJob[playerid] = 0;
                if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 9)
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"INFÓ: Minnél többet goldozol annál több Exp-t kapsz a szintlépéshez!\");
                }
                if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17)
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SEGÍTSÉG: Ha segítségre van szükséged /parancsok!\");
                }
                return 1;
        }
            else
            {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Már van munkád!\");
        return 1;
            }
        }

 
Felmond parancs:
 
if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0)
        {
   if(felmondasido[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak fél órával a munkafelvétel után mondhatsz fel!\");
            if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pJob] > 0)
                        {
                            if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17 && CP[playerid] != 0)
                                {
                                    CP[playerid] = 0;
                                        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                                }
                        format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis átadja a felmondási lapot..\", sendername);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis mondja: Rendben van %s a munkaviszonyát megszüntettük! További kellemes napot!\", sendername);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
                                PlayerInfo[playerid][pJob] = 0;
                        }
                        else
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs munkád amibol felmondhatnál!\");
                        }
                }
                return 1;
        }

 
Valahol a mód végére:
 
forward felmondastimer(playerid);
public felmondastimer (playerid)
{
felmondido[playerid] = false;
}

 
Nem teszteltem de jónak kell lennie. Csak ezzel az a baj, hogyha kilép és visszalép, akkor nem mûködik.

90
RP/RPG kérések / Elsõ spawn pozicíója
« Dátum: 2014. május 09. - 07:52:43 »
SetSpawnInfo -t keress. Valszeg közvetlen a regisztráció után lesz (nem tudom milyen modot használsz).

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 67
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal