Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [sdc]skyline

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 89
76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ENB series [Segítségkérés]
« Dátum: 2014. március 17. - 13:33:48 »
Játék beállításokba a visual FX -nél ha LOW -on van akkor rakd Medium- ra, ha meg maxon van akkor rakd low ra.

77
Archívum / Grenade War Server
« Dátum: 2014. június 04. - 18:32:14 »
Idézetet írta: BoOy date=1401824537\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46085\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sajnálom a szervert is, és azokat akik olyan gondolkozással élnek, hogyha már egyedi játékmód akkor már meg se nézik a szervert. Hát igen, itt tartunk sajnos. Készíts valami rendezvényt a szerverre, és próbáld hirdetni közösségi oldalakon/fórumokon persze ha engedélyezve van. Semelyik szerver nem 40 játékossal kezd, ismertem egy olyat ami 3 hónapig napi 1-2 játékossal volt aztán fellendült 20-30 játékosra. Várni kell vele hátha rájönnek az emberek hogy mi a jó :)
 
Hát.. igazából haverokkal terveztünk ilyen szerver bemutató videó félét csinálni.. csak aztán elmaradt, de ez a rendezvény jó ötlet..
Igazából attól félek, h nem fognak rájönni arra h mi a jó, és hogy meg kéne nézni az egyedi játékmódos szervereket is..

78
Segítségkérés / Object(ek) betöltési hiba
« Dátum: 2014. június 03. - 16:44:20 »
Hostolt szerver vagy házi?

79
Segítségkérés / Object(ek) betöltési hiba
« Dátum: 2014. június 03. - 16:27:14 »
1.) Betölti a scriptet?
2.) Ha gamemode ba rakod, betölti?
3.) Ha úgy próbálod, h alap gamemode, és a script?

80
Archívum / Grenade War Server
« Dátum: 2014. június 02. - 20:48:08 »
Néha néha meg nézegetem a log -ot (Úgy is csak a fel-, lecsatlakozások vannak benne), aztán néha néha felmegy 1-3 ember.. aztán ennyi.. De tényleg akkor lenne a legjobb ha naponta, nem is tele lenne, de lenne 10-15 fix játékos.. De látod.. Szerintem, azt gondolja 1-2 ember, hogy ha új játékmód biztos nincs értelme stb.. Ezért inkább meg sem nézik.

81
Archívum / Grenade War Server
« Dátum: 2014. június 02. - 19:55:28 »
Hát nem tudom.. Pedig az egyedi játékmódnak (szerintem) elég nagy vonzó erõnek kéne lennie, nem?

82
Segítségkérés / Wallshot
« Dátum: 2014. június 01. - 09:14:44 »
0.3z R2 vel is csak az eredeti GTA -s objecteken megy át, amit létrehozok azokon nem.

83
Segítségkérés / Wallshot
« Dátum: 2014. május 29. - 15:23:38 »
Valaki? Senki sem tud segíteni?

84
Weblapok / Eredeti \'IMG\' fájlok
« Dátum: 2014. május 25. - 17:00:32 »
OFF: Végre van áram, és net :D
ON: Megcsináltam, már zászlók vannak a szöveg helyett :D

85
Weblapok / Eredeti \'IMG\' fájlok
« Dátum: 2014. május 25. - 14:59:37 »
Magába a fõoldalon (link) az van, de ha úgy gondoltad, hogy fent a jobb sarokba is zászlók legyenek, megcsinálhatom azt is.

86
Archívum / Grenade War Server
« Dátum: 2014. május 25. - 14:52:11 »
Nem tudom, hogy most mennyire tudnátok/tudnánk játszani.. Mert itt nálunk nagyon nagy vihar van, és néha-néha elmegy mind a kettõ netem (Szervergépé, meg amit használunk), ezért igazából Játékszerver, TeamSpeak szerver, és weboldal leállások is vannak..

87
Weblapok / Eredeti \'IMG\' fájlok
« Dátum: 2014. május 25. - 14:16:18 »
Már majdnem minden kész, már csak az angol változat fordítása van vissza :D

88
Weblapok / Eredeti \'IMG\' fájlok
« Dátum: 2014. május 24. - 23:02:51 »
Köszönöm!
Már el is kezdtem csinálni! :)

89
Segítségkérés / Wallshot
« Dátum: 2014. május 14. - 18:54:53 »
Hellósztok, van ez a wallshot script:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1)
{
}
else
{
    if(fX < 2 && fY < 2 && fZ < 2 && fX > -2 && fY > -2 && fZ > -2)
    {
    }
    else
{
   for(new j = 0; j <MAX_PLAYERS; j++)
   {
      if(IsPlayerConnected(j))
      {
         if(j == playerid)
         {
         }
         else
         {
            new Float:pX, Float:pZ, Float:pY;
            new pX2, pZ2, pY2;
            new fX2, fZ2, fY2;
            GetPlayerPos(j, pX, pY, pZ);
            pX2 = floatround(pX, floatround_round);
            pY2 = floatround(pY, floatround_round);
            pZ2 = floatround(pZ, floatround_round);
            fX2 = floatround(fX, floatround_round);
            fY2 = floatround(fY, floatround_round);
            fZ2 = floatround(fZ, floatround_round);
 
            if(fX2 < 0 && pX2 > 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fX2 > 0 && pX2 < 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fY2 < 0 && pY2 > 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fY2 > 0 && pY2 < 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fZ2 < 0 && pZ2 > 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if(fZ2 > 0 && pZ2 < 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if((pY2 - fY2) < 5 && (pZ2 - fZ2) < 5 &&(pY2 - fY2) > -5 && (pZ2 - fZ2) > -5)
            {
               switch(weaponid)
               {
                  case 22:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 22);
                  }
                  case 23:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 23);
                  }
                  case 24:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 45, 24);
                  }
                  case 25:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 25);
                  }
                  case 26:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 26);
                  }
                  case 27:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 27);
                  }
                  case 28:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 28);
                  }
                  case 29:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 7, 29);
                  }
                  case 30:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 3, 30);
                  }
                  case 31:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 6, 31);
                  }
                  case 32:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 32);
                  }
                  case 33:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 25, 33);
                  }
                  case 34:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 40, 34);
                  }
                  case 38:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 50, 38);
                  }
               }
            }
         }
      }
   }
}
}
    return 1;
}
minushealth(playerid, killerid, Float: amount, reason)
{
new Float: health;
new Float: armour;
GetPlayerHealth(playerid, health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour >= amount)
{
SetPlayerArmour(playerid, armour-amount);
}
else if(armour > 0 && armour < amount)
{
amount = amount - armour;
SetPlayerArmour(playerid, 0);
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(armour < 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(health < amount)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
return 1;
}

 
Mûködik is meg minden szép és jó.. csak az a gáz, hogy a szerveren létrehozott objectekkel  (CreateObject, CreateDynamicObject) nem megy..
És nem tudom mi befolyásolja ezt, mivel tudtommal ez azt kéri le hogy hova lõ a játékos, és ha ott van player annak veszi le a HP ját.. szóval nem tudom miért nem megy szerveren létrehozott objectekkel.
Ha valaki tud rá valami megoldást, nagyon megköszönném! :)
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

90
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 13. - 15:26:01 »
Dfoglalo: Igen pont ezért mert, ha lehetne OnPlayerStateChange alatt akkor meg is tudtam volna oldani, de így sajnos nem :s
 
Idézetet írta: KovaNovik date=1399985743\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bakki. Megint nem küldte el reggel. Szóval, OnPlayer(Un)Pause callbackes includeok? Igaz, ennek is kell egy jópár másodperc.
forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380686
 
Köszi, de ez nem azt érzékeli amikor pausolva van? szóval a menübe van? Vagy ez azt is érzékeli ha az ESC et nyomom meg?
E: Megoldottam! A Következõ képpen:
 

new bool:EnableTDClick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/enabletdclick\", true))
    {
        EnableTDClick[playerid] = true;
        return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext, \"/disabletdclick\", true))
    {
        EnableTDClick[playerid] = false;
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(EnableTDClick[playerid] == true)
{
SelectTextDraw(playerid, 0xA3B4C5FF);
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 89
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal