Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kriszrap

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41
76
Segítségkérés / Disconnect
« Dátum: 2014. április 10. - 23:02:01 »
Sziasztok!!
Találkoztatok olyannal hogy Disconnect a tömböket valamiért nem nullázza le a tömböket??
Nem lehet nagyon elrontani egy ilyen dolgot:D
Van ötlet miért??

77
Segítségkérés / HIBA Szerver inditáskor!
« Dátum: 2014. április 06. - 19:08:36 »
hát nem biztos de akkor igazat adok neked:)

78
Segítségkérés / HIBA Szerver inditáskor!
« Dátum: 2014. április 06. - 18:31:10 »
vagy a pawno include mappába minden meg van ami kell ami a gamemodnak?

79
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. április 06. - 12:29:39 »
szerintem meg csináld igy de nem biztos hogy ez a baj:)
 

public tfido(playerid)
{
       PlayerTime[playerid][FMPerc] ++;
        if(PlayerTime[playerid][FMPerc] == 60)
        {
               PlayerTime[playerid][FMPerc] = 0;
        PlayerTime[playerid][FPerc] ++;
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Percet ugrottál!\");
    }
    if(PlayerTime[playerid][FPerc]== 60)
    {
       PlayerTime[playerid][FMPerc]= 0;
       PlayerTime[playerid][FPerc] = 0;
        PlayerTime[playerid][FOra]++;
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Órát ugrottál!\");
        }
}

80
Segítségkérés / Fegyver ammo mentése.
« Dátum: 2014. április 06. - 10:23:47 »
Sikerült zárok:)
megoldás akkor mentek amikor elrakom.

81
Segítségkérés / Fegyver ammo mentése.
« Dátum: 2014. április 05. - 13:10:30 »
Sziasztok!!
Azt szeretném csinálni hogy ha elöveszi a fegyvert és elrakja ment ment egyet a rendesz.
De azt hogy tudom meg csinálni hogy a tömböm számolja a golyót??
pInfo[playerid][pWeaponAmmo][slot]
Rem érhetõen írtam:)
Köszönöm a fáradozásotokat:)

82
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. április 05. - 12:15:29 »
na már kapisgálom:)
nagyon köszönöm:))
Zárok :)

83
Segítségkérés / Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Dátum: 2014. április 05. - 10:07:21 »
Ohh nagyon köszönöm:)
Ezt a SetplayerArmedWeapon nem talláltam:)
Már csak annyi ha \"nem szabályosan\"vált akkor ki tudunk íratni valamilyen szövet?
szerk:
sikerült gy hogy zárok:)

84
Segítségkérés / Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Dátum: 2014. április 04. - 23:10:22 »
Sziasztok!!
A cím mindent elárul:)
De azért le írom:)
Azt szeretném ha játékosnál van egy fegyver akkor görgövel és a Q,E ne lehessen váltani:)
Segítséget elõre is köszönöm:)

85
Segítségkérés / Rendõrautó Fényhíd
« Dátum: 2014. április 04. - 22:55:14 »
köszönöm így már össze ügyeskedem köszi:)

86
Segítségkérés / Rendõrautó Fényhíd
« Dátum: 2014. április 04. - 12:34:25 »
Sziasztok rendõr autóra hogy tok fényhidat rá rakni ???
nagyon nem értem ezt a \"AttachObjectToVehicle\":((
http://sampforum.hu/index.php?topic=18994.0 (elolvastam már) Createobjectnél milyen poziciót adunk meg hogy rátudjam csatolni a kocsira??
vagy hogy van????
lövésem sincs.
Rem tudtok segíteni ha igen meg köszönném:(

87
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 04. - 12:11:23 »
rpg nél mi az /átad animja???

88
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 03. - 21:21:50 »
sziasztok !!
Mi az rp-ben átad animáció??

89
Segítségkérés / 3d text ben a kocsi sebessége
« Dátum: 2014. április 02. - 20:42:43 »
köszönöm megoldva:)

90
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. április 02. - 14:25:47 »
Kicsi szájba rágósan leírnád hogy itt igazából mit csinál és hogy:DDD
(nem szeretem ha olyan kód van a modóm amit én nem értek )
 
 GetVehicleModelInfo(GetVehicleModel(i), VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, X, Y, Z);
                        size = VectorSize(X, Y, Z) / 2;
                       
                            pos[0] -= (size * floatsin(-angle, degrees));
                                pos[1] -= (size * floatcos(-angle, degrees));
                                SetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);

 
[mod]Örülök, hogy pawn code tagbe akartad tenni a forráskódot. :thumbsup: Nem sokan veszik a fáradtságot. Viszont rosszul sült el a dolog, mert pawno-t adtál meg a code tagban, amely egy program, nem pedig pawn-t, amelyik a programozási nyelv. Amely egyben a kulcsszó a megfelelõ tag kitételéhez is. (Ezt adtad meg: [ code=pawno ]) Remélem nem baj, hogy javítottam :D #ModiMagyaráz LvL 999[/mod]

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal