Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Detrot
76
« Dátum: 2011. április 20. - 22:39:32 »
jámrûid.txt -vel se megy :S
77
« Dátum: 2011. április 20. - 22:00:33 »
public LoadVehiclesPos() { new arrCoords[11][32]; new strFromFile2[256]; new Float:vx,Float:vy,Float:vz,Float:vangle,Float:health,color1,color2,vehicleid,jarmuid; for(new v=74; v <= 100; v++) { new string[16]; format(string, sizeof(string), \"%d.txt\", v); new File: vkfile2 = fopen(string, io_read); fread(vkfile2, strFromFile2); split(strFromFile2, arrCoords, \',\'); jarmuid = strval(arrCoords[0]); vx = floatstr(arrCoords[1]); vy = floatstr(arrCoords[2]); vz = floatstr(arrCoords[3]); vangle = floatstr(arrCoords[4]); health = floatstr(arrCoords[5]); color1 = strval(arrCoords[6]); color2 = strval(arrCoords[7]); kocsikulcsk[jarmuid] = strval(arrCoords[8]); vehicleid = strval(arrCoords[9]); CreateVehicle(vehicleid, vx,vy,vz,vangle,color1,color2,3600); SetVehicleHealth(v, health); fclose(vkfile2); } return 1; } Itt van ez a függvény, ez elmentené az autó pizícióját egy fileba. Egy másik játékmódból vettem ki. viszont a scriptfile nélkül nem indul el a módom, milyen mappát vagy filet hozzak létre hogy induljon? Aki segít annak megy a +! Köszönöm!
78
« Dátum: 2011. április 18. - 20:19:47 »
Elsõnek! Futtatás-->cmd--> ipconfig és ott ip-cím : alapbó valami ilyesmi: 192.168.1.XXX ezt felírod egy lapra. Utánna beírod a böngészödbe hogy, 192.168.1.1 ((ez az alap belsõ router ip. Ha ezt megváltoztattátok akkor nézd meg hogy mire ugyanigy a ipconfiggal, csak most az alapértelmezett ip átjárót.)) Utánna kér egy jelszót és egy fhnevet. Ez alapból admin - admin vagy root - admin. Utánna keress egy olyat hogy port forwarding. Ha megvan ilyeneket kell látnod: Application Port from Protocol IP Address Port to Enable (nem pont ezeket, hasonlókat) Applicationhoz bármit irhatsz: pl samp Port from: írd be hogy 7777 (samp ezt a portot használja alapból(belevan irva a server.cfg-be) Protocol: ide írd be be vagy válaszd ki azt hogy Both IP address: ide írd be amit megnéztél elsõnek a ipconfigba(192.168.1.XXX) Port to: ide is 7777 (a gépedne erre a portjára írányítja a router a külsö gép kéréseit) Enable: ha van ilyened, pipáld ki, vagy amit kell vele, engedélyezd. A router nem mindig ugyanazt a belsõ ip-t osztja ki neked. Ez változhat. Aki játszani akar a szervereden annak ezt kell beirni: menj fel erre: http://whatismyipaddress.com/ és az IP information után lévõ számsorozatot. szóval (a számsorozat):7777 például : XX.XXX.XX.XX:7777 Remélem érthetõ voltam. Ha nem tudsz valamit, irj PÜ-t! ha segítettem +-t léci
79
« Dátum: 2011. április 18. - 20:02:45 »
// Register / Login Filterscript // #include <a_samp> #include <dudb> #include <dutils> #include <FileManager> #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 //Colors// #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define green 0x33FF33AA #define blue 0x00FFFFAA #define TEAM_CIVIL 0 #define TEAM_MENTO 1 #define TEAM_RENDOR 2 #define TEAM_KOMMANDOS 3 #define TEAM_BERGYILKOS 4 #define TEAM_TAXI 5 #define TEAM_UTTISZTITO 6 new PLAYERLIST_authed[MAX_PLAYERS]; static gTeam[MAX_PLAYERS]; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Register / Login System\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Register / Login System by wasdkiller\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) { if (!PLAYERLIST_authed[playerid]) { SendClientMessage(playerid,green,\"Mar regisztralva vagy, hasznald a /login-t hogy bejelentkezz!\"); return 0; } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { if (PLAYERLIST_authed[playerid]) { // If someone has logged in, it saves money and score. dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"money\",GetPlayerMoney(playerid)); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"score\",GetPlayerScore(playerid)); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"skin\",GetPlayerSkin(playerid)); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"munka\",gTeam[playerid]); } PLAYERLIST_authed[playerid]=false; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if (PLAYERLIST_authed[playerid]==0) { if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) { SystemMsg(playerid,\"Mar regisztralva vagy, hasznald a /login-t hogy bejelentkezz!\"); } else { SystemMsg(playerid,\"Meg nem vagy regisztralva. /register [jelszo]\"); } return 0; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(login,5,cmdtext); dcmd(register,8,cmdtext); return 0; } stock SystemMsg(playerid,msg[]) { if ((IsPlayerConnected(playerid))&&(strlen(msg)>0)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_SYSTEM,msg); } return 1; } stock PlayerName(playerid) { new name[255]; GetPlayerName(playerid, name, 255); return name; } dcmd_register(playerid,params[]) { if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"Mar regisztralva vagy, hasznald a /login-t hogy bejelentkezz!\"); if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"Mar regisztralva vagy, hasznald a /login-t hogy bejelentkezz!\"); if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"HASZNALAT: /register [jelszo]\"); if (udb_Create(PlayerName(playerid),params)) return SystemMsg(playerid,\"Sikeresen regisztraltal, hasznald a /login-t hogy bejelentkezz!\"); return true; } dcmd_login(playerid,params[]) { if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"Mar be vagy jelentkezve!\"); if (!udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"Nem vagy regisztralva! /register [jelszo]\"); if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"HASZNALAT: /login [jelszo]\"); if (udb_CheckLogin(PlayerName(playerid),params)) { SetPlayerScore(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"score\")); SetPlayerMoney(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"money\")); SetPlayerSkin(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"skin\")); gTeam[playerid] = (playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"munka\")); SpawnPlayer(playerid); SetPlayerPos(playerid, -88.2897,1085.8445,19.7422); SetPlayerFacingAngle(playerid, 57.0515); PLAYERLIST_authed[playerid]=true; return SystemMsg(playerid,\"Sikeresen bejelentkeztel, visszakaptad a pontjaidat!\"); } return SystemMsg(playerid,\"Rossz felhasznalovnev vagy jelszo\"); } A pénz-t és a score-t visszadja, de a skin-t és a gTeam-ot nem kapom meg. Mi lehet a baj? Nincs benne a modomba a OnPlayerSpawn-nál semmi(pl. gTeam[playerid] = (szám), sem a GameModInit-nál hogy AddPlayerClass, mi lehet a baj?
80
« Dátum: 2011. április 18. - 18:10:50 »
nem írt hibát:S irjátok le helyesen légyszíves
81
« Dátum: 2011. április 18. - 17:59:19 »
CMD:hnyit(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] == TEAM_MENTO) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, -299.150482, 1053.395386, 18.760628); { MoveObject(hkapu, -307.910645, 1053.393555, 18.760628, 1); } } return 1; } Az mûködik hogy csak a TEAM_MENTO tudja kinyitni, de bárhol van, kibirja. Szóval az isplayerinrangeofpoint ba szúrtam el valamit. Mit?
82
« Dátum: 2011. április 17. - 13:26:52 »
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid) { new vehicle = GetVehicleModel(vehicleid); if(vehicle == 416 || vehicle == 563) { if(gTeam[playerid] == TEAM_MENTO) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó utat!\"); return 1; } else { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } return 1; } Ezt igy beírtam. Ha mentõs vagyok akkor kiirja hogy jó utat. Viszont ha másik teammel megyek akkor nem dob ki a kocsiból :S
83
« Dátum: 2011. április 17. - 12:00:47 »
TEAM_MENTO -re szeretném hogy a 416 és 563 as idjû kocsikat csak a TEAM_MENTO tudja használni. gTeamot használok. Köszönöm a segítséget!
84
« Dátum: 2011. április 16. - 22:59:05 »
Tehát itt van ez: new gTeam[MAX_PLAYERS]; // gTeam #define TEAM_CIVIL 0 #define TEAM_COP 1 #define TEAM_MENTOS 2 if(strcmp(\"/civil\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 250); SetPlayerPos(playerid, -88.2897,1085.8445,19.7422); SetPlayerFacingAngle(playerid, 57.6278); SetPlayerColor(playerid, FEHER); SetPlayerTeam(playerid, 0); } if(strcmp(\"/rendõr\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 280); SetPlayerPos(playerid, -216.2145,978.1495,19.4933); SetPlayerFacingAngle(playerid, 274.6278); SetPlayerColor(playerid, KEK); SetPlayerTeam(playerid, 1); } if(strcmp(\"/mentõs\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 275); SetPlayerPos(playerid, -320.3577,1049.7877,20.3403); SetPlayerFacingAngle(playerid, 274.6278); SetPlayerColor(playerid, PIROS); SetPlayerTeam(playerid, 2); } return 1; } Ezt hogyan irjam át akkor hogy mûködjön?
85
« Dátum: 2011. április 16. - 22:26:44 »
Köszönöm a választ! Írok hogy sikerült-e
86
« Dátum: 2011. április 16. - 21:37:23 »
Üdv mindenkinek Írtam egy egyszerû regisztrációs rendszert. Elmentené a játékos csapatát(gTeam), pénzét, és szintjét(score). A pénz és a score mûködik, de viszont a gTeam-ot nem adja be amikor belépek. Itt a kód: /*============================================================================== SZKRIPT ELEJE by Detroot ==============================================================================*/ #include <a_samp> #include <dudb> #include <dini> #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT //Színek #define ZOLD 0x00FF00FF #define PIROS 0xFF0000FF //Dialog #define Regisztracio 1 #define Bejelentkezes 2 //Unused #pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy enum pInfo { Munka, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Regisztrációs rendszer by Detroot\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Regisztrációs rendszer betöltve! by Detroot\"); IsLogged[playerid] = 0; new file[128], string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Inget City/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, Regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, Bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Inget City/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"Szint:\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pénz:\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Munka:\", GetPlayerTeam(playerid)); } IsLogged[playerid] = 0; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == Regisztracio) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, Regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Tovább\", \"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Inget City/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Jelszó\", strval(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Munka\", GetPlayerTeam(playerid)); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, Bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Tovább\", \"Kilépés\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name); } } } if(dialogid == Bejelentkezes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new PlayerName[24]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdvözöllek %s! \\nTe már regisztrálva vagy a szerveren! \\n\\nKérlek, jelentkezz be.\", PlayerName); ShowPlayerDialog(playerid, Bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Tovább\", \"Kilépés\"); return 0; } new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Inget City/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Jelszó\"); if(strval(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[HIBA]: Rosz jelszót írtál be, kirúgott a szerver!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s nem tudott bejelentkezni!\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Szint\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\")); SetPlayerTeam(playerid, dini_Int(file,\"Munka\")); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Sikeresen bejelentkeztél! Jó játékot!\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } } } return 0; } /*============================================================================== SZKRIPT VÉGE ============================================================================== */ Mi lehet a baj?:S Segítsetek!
|