Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Segítségkérés / ZeroMTA Hiba Házi hosztnál« Dátum: 2016. május 29. - 15:40:52 »
Ha a szerver sem indul el, miért lenne mysql probléma? :wall:
77
Segítségkérés / setCameraMatrix« Dátum: 2016. május 29. - 15:39:20 »
local valtozo = 1
local x, y, z, lx, ly, lz = getCameraMatrix() if (valtozo == 1) then x, ly = x + 0.08 , ly end setCameraMatrix(x,y,z,lx,ly,lz) 79
Segítségkérés / Gui létrehozás!!« Dátum: 2016. május 29. - 15:35:54 »
dxCreateButton-al tudsz létrehozni gombot.
80
Segítségkérés / Minimap készítés! Mi kell hozzá , mennyire nehéz?« Dátum: 2016. május 29. - 15:34:41 »
Nézz csak bele egy minimapba. Puszta matek az egész, kezdőként lehetetlen megírnod.
81
Segítségkérés / szeretném mozgathatóvá tenni a hudomat.« Dátum: 2016. május 29. - 15:34:00 »
A képernyő lekérdezés kapott értékét megszorzod a getCursorPosition-al, beállítod hogyha kattint a megadott helyre akkor elkezdje renderelni a poziciót, majd a felengedéssel mentse a jelenlegi pozicióját a panelnak.
82
Segítségkérés / Frakció panel: kattintható guiLabel a tagoknál« Dátum: 2016. május 29. - 15:27:04 »
Azért érzékeli az utolsót, mivel a for loopban létrehozott változó az utolsó elemig tart, jelen esetben elem=elem+1-ig, tehát mindenképpen az elem legutolsó értéket fogja érzékelni.
Csinálj egy slot rendszert, tömb elembe hozza létre a frakcióban tartózkodó játékosokat, és máris ki tudsz emelni a tömb-ből magadnak elemet. 83
Segítségkérés / dxCreateFont« Dátum: 2016. május 29. - 15:21:22 »
local FONT = dxCreateFont (\"BEBAS.ttf\",14)
dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1077, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"FONT\",\"left\",\"top\",false,false,false,true ) Így írjad. local betutipus = dxCreateFont (\"betutipus.ttf\",14) dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1077, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, betutipus,\"left\",\"top\",false,false,true,true, true ) Vannak hülyeségei a luának. A betutipust, meg a lokális változóját kicsibe írd. A dx-ben a font változóját ne idézőjelbe írd. 84
Segítségkérés / Kocsi modellezés bug« Dátum: 2016. május 29. - 15:13:11 »
Hogyan töltöd be a modellezést? engineLoadDFF-el, illetve más módon? Próbáld újra tenni az mta-d, resource-n belül engineload-al indítsd a modellezést mindenképpen, ne nyúlj az mta-hoz. Még azért crashelhet tőle, mert túl sok pollygonból áll, és a resource indításakor az mta nem bírja a gyűrődést.
85
Segítségkérés / Szeretnék működésbe állítani egy Item-systemet« Dátum: 2016. május 29. - 15:10:32 »
Kikeresed a mysql lekérését, ahol a parancs létrehozza az itemet, majd megnézed, hogy a tábla megtalálható -e. Ha igen, tovább keresel, megnézed, hogy kötve van-e element adathoz a lehívás, illetve más if elágazáshoz. Talán tudok neked segíteni, ha elküldöd az item rendszer sorát, és a mysql táblát.
86
MTA: Általános / Kérdés az MT Fejlesztési Websorozat Tutoriallal kapcsolatban« Dátum: 2016. május 29. - 14:44:58 »
Pedig abból még lett is volna valami
87
MTA: Általános / Fejlesztőt keresek !« Dátum: 2016. május 29. - 14:43:43 »
Főként azt írd bele, hogy mennyi az a pénzügyi juttatás.
89
Archívum / Indepent Gaming« Dátum: 2016. május 29. - 12:16:51 »
Az a baj hogy várják tőle a csodát, és nem lesz belőle semmi
90
Archívum / Indepent Gaming« Dátum: 2016. május 29. - 11:38:47 »Idézetet írta: toxsick date=1464509968\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60561\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ez is valhalla |