Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BlackSy

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 43
76
Segítségkérés / Custom model hiba
« Dátum: 2018. július 10. - 21:33:36 »
Ha jól gondolom, akkor nem a script-el lesz baj, hanem az Import-export-ért felelős plugin a 3dsMax-ban. Azt hiszem a Kam\'s plugin-nak volt ilyen hibája. Velem is megesett, csak nekem a textúra full fehér volt, nem fekete. Keress egy másik plugin-t.

77
Segítségkérés / Szöveg kiírása autóban létkor.
« Dátum: 2018. július 10. - 21:30:40 »



   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnVehicleEnter
   

[/quote]
 
Többi remélem meglesz.

78
Archívum / <>
« Dátum: 2018. július 08. - 06:02:39 »
Csak engem akasztott ki ez a sok \"szerver\" szó? 13-szor szerepel a \"szerveren\" szó, és 5-ször a \"szerver\" :D

79
Segítségkérés / Szerver és Kliens oldal
« Dátum: 2018. július 01. - 12:51:53 »
Ebben is van igazság. De akinek nincs erős szervergépe, annak javasoltabb inkább kliens oldalra írni. Jobb az, hogy pár embernek szaggat a szerver, minthogy mindenkinek. :D

80
Segítségkérés / Szerver és Kliens oldal
« Dátum: 2018. június 29. - 22:30:55 »
Úgy hallottam, hogy a legtöbb dolgot amit tudsz, érdemesebb kliens oldalra írni, hogy ne a szervert terhelje. Nem tudom Job system alatt mit értesz, magát a munka felvételt, vagy a munkákat. De nézzünk csak egy alap CP-s melót. Ha kocsival mész, szerver oldalon lehívsz egy autót. Kliens oldalon lerakod a CP-ket, hogy csak az lássa, aki éppen a munkát végzi. Tulajdonképp szerver oldalon ilyen esetben csak a spawn-olásokat, a destroy-okat, és a mentéseket érdemes.

81
Segítségkérés / Szerver és Kliens oldal
« Dátum: 2018. június 29. - 17:41:24 »
Marci? :D Tulajdonképp szerver oldalra azt szokás írni, ami mindenkinek lefut, amit minden kliens lát, és befolyásolja a szervert, vagy nem is tudom hogy fejezzem ki magam. Kliens oldalra meg azt, ami a klienseknek/játékosoknak jelenik meg. Használni tudom, magyarázni nem, szóval ha nem érthető, bocsi. :D

82
Archívum / HL MTA - Működő bugtalan mód - létezik?
« Dátum: 2018. június 26. - 19:41:28 »
Bizton állíthatom @#ωᴇʙsᴛᴇʀ barátom, hogy a HL az egyik legnormálisabb publikált mod. Az igaz, hogy nem tökéletes, és nem is kéne más módját használni, de ha tényleg lopott modos szervert akar, had csináljon. Legalább nem External-t használ.

83
Archívum / External Mod - Duty nem működik
« Dátum: 2018. június 25. - 12:46:11 »
HL pl. Esetleg még Sanyi modjai. Social/Existence. Bár az utóbbiak kicsit körülményesebb telepítéssel rendelkeznek.

84
Archívum / External Mod - Duty nem működik
« Dátum: 2018. június 24. - 23:15:31 »
Haver, ne erőltesd az External-t. Ha annyira modot akarsz lopni, inkább valami minőségit. Egyáltalán nem megsérteni akarlak, csak arra akarlak rávilágítani, és minden embert, aki azzal akar szervert nyitni/azokra jár, hogy hulladék mod. Nem unalmas, hogy mára minden második szerver External, úgy, hogy a navet átírják, de az External logot meg bent hagyják valahol? Kezdünk átmenni Metin2-re. Ott is az a divat. Fognak egy szerverfájlt, és megnyitják ugyan azokat a szervereket, más néven.

85
Pályakészítő / LV bánya feltöltése vízzel
« Dátum: 2018. június 22. - 07:38:26 »
A bánya sarkait kell megadnod, pozícióba, így lesz 9db számod minimum. Ebben a 9-ben bent van 3 sarok, a 4-edik sarok már opcionális, nem kötelező megadni,viszont ha nem adod meg, egy háromszöget fogsz kapni eredményül. A 4-edikkel már 12 szám lenne.
 

water = createWater ( 1866, -1444, 10, 1968, -1442, 10, 1866, -1372, 10, 1968, -1370, 10 )

 
x1, y1, z1
 
x2, y2, z2
 
x3, y3, z3
 
Opcionális:
 
x4, y4, z4

86
Pályakészítő / LV bánya feltöltése vízzel
« Dátum: 2018. június 20. - 11:42:53 »
Odamész, és /getpos

87
Pályakészítő / LV bánya feltöltése vízzel
« Dátum: 2018. június 20. - 11:16:51 »
Szia. Hirtelen ez jutott eszembe. Ez esetleg jó lehet.https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater

88
Segítségkérés / MTA Menü
« Dátum: 2018. június 20. - 11:12:14 »
Szia. Nálam is ez volt, szerintem valami fájlba van beleírva a kép pozíciója. Azt javaslom, hogy tölts le egy egyedit, és azt próbáld módosítani.

89
Segítségkérés / Fehér CJ
« Dátum: 2018. június 16. - 19:19:48 »
Sziasztok. Elkezdett járni az agyam, hogy is lehetne több féle CJ skin. Addig eljutottam, hogy egy-egy elem már kap más textúrát, de nagyon nem értek a shader-ekhez.
 

addCommandHandler(\"change\", function()
textures2 = {{\"body\",\"white.png\"},{\"head\",\"face.png\"}}
 
for i,v in pairs (textures2) do
   local shader = dxCreateShader(\"shader.fx\", 0, 0, true, \"ped\")
   local normal = dxCreateTexture(v[2])
   dxSetShaderValue(shader,\"body\",normal)
   engineApplyShaderToWorldTexture(shader,v[1])
end
end)

 
Ezt a kódot a hivatalos mta fórumon találtam, ezzel nem jó. Próbáltam máshogy is, de nem hinném, hogy a Lua-nak van baja, sokkal inkább az FX-nek.
 

texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;   
        Texture[1] = head;         
    }
}


texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;         
    }
}
technique tec1
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = head;         
    }
}


texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;         
    }
pass P1
{
    Texture[0] = head;         
}
}

 
Így próbáltam az FX részét. Ezekkel a megoldásokkal sem jó. Esetleg aki jobban ért a shader-ekkel, mint jómagam, az segíthene. Előre is köszi. :D

90
Segítségkérés / Fegyverskines akármi
« Dátum: 2018. június 12. - 13:02:40 »
Jobb lenne itt, engem is érdekelne a téma. :D

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 43
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal