Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sanyko

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22
76
Szkript kérések / Prefix
« Dátum: 2016. május 29. - 10:37:21 »
Sziasztok!Van egy PPC-modom és olyant szeretnék bele hogy ha chatbe ír valaki akkor előtte legyen ott hogy ő mi. pl [Tulajdonos]Sanyko Sziasztok ezt szeretném megcsinálni. Tudnátok segíteni?

77
Segítségkérés / Rádió
« Dátum: 2016. május 29. - 06:35:30 »
Idézetet írta: blackdog476 date=1464467272\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60619\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
változó, böngészőben ctrl + u-val vadássz linket
 
Köszi sikerült

78
Segítségkérés / Rádió
« Dátum: 2016. május 28. - 17:43:44 »
Sziasztok! azt szeretném kérdezni hogy egy rádiónak hogy tudom meg a linkjét amit belehet rakni a modba?

79
Segítségkérés / Automatikus object
« Dátum: 2016. május 23. - 08:48:35 »
Ha a 60000*5-ot atirom 60000*15 akkor 15percenkent megy ?

80
Segítségkérés / Automatikus object
« Dátum: 2016. május 23. - 06:27:55 »
Idézetet írta: Flαsн date=1463954336\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60537\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
new hajo, ship1, ship2, ship3;
public OnFilterScriptInit() {
    ship1 = CreateObject(10794, 3032.941895, -1855.616211, 3.840821, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
    ship2 = CreateObject(10795, 3030.660156, -1855.546997, 13.947429, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
    ship3 = CreateObject(10793, 2957.849121, -1855.491333, 32.335598, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
SetTimer(\"VisszaMennyeHajo\", 60000*5, true);
return 1;
}
forward VisszaMennyeHajo();
public VisszaMennyeHajo() {
    hajo = !hajo;
if(hajo) {
        MoveObject(ship1, 3283.209473, -1855.613281, 3.854892, 7);
        MoveObject(ship2, 3280.890137, -1855.675659, 13.944846, 7);
        MoveObject(ship3, 3207.841553, -1855.745605, 32.383705, 7);
}else{
        MoveObject(ship1, 3032.941895, -1855.616211, 3.840821, 7);
        MoveObject(ship2, 3030.660156, -1855.546997, 13.947429, 7);
        MoveObject(ship3, 2957.849121, -1855.491333, 32.335598, 7);
}
return 1;
}

 

Köszi megy ment a + És még annyit hogy hogy jött ki a 5 perc? ha netán átakarom írni

81
Segítségkérés / Automatikus object
« Dátum: 2016. május 22. - 21:51:45 »
Sziasztok! Valaki megtudná nekem csinálni ezt:
 
#include <a_samp>
new
        ship1,
        ship2,
        ship3
;
new elevator;
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\" \");
        print(\"**** Floating Admin Area filterscript loaded (By Kwarde) ****\");
        print(\" \");
        ship1 = CreateObject(10794, 3032.941895, -1855.616211, 3.840821, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
        ship2 = CreateObject(10795, 3030.660156, -1855.546997, 13.947429, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
        ship3 = CreateObject(10793, 2957.849121, -1855.491333, 32.335598, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
        elevator = CreateObject(5837, 3172.162354, -2025.484619, 4.215692, 0.0000, 0.0000, 313.5904);
        return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
        if(!strcmp(cmd, \"elore\", true)){
            MoveObject(ship1, 3283.209473, -1855.613281, 3.854892, 7);
            MoveObject(ship2, 3280.890137, -1855.675659, 13.944846, 7);
            MoveObject(ship3, 3207.841553, -1855.745605, 32.383705, 7);
            print(\"** Floating Admin Island: Ship moving to the Admin island\");
            return 1;
        }
        if(!strcmp(cmd, \"vissza\", true)){
            MoveObject(ship1, 3032.941895, -1855.616211, 3.840821, 7);
            MoveObject(ship2, 3030.660156, -1855.546997, 13.947429, 7);
            MoveObject(ship3, 2957.849121, -1855.491333, 32.335598, 7);
            print(\"** Floating Admin Island: Ship moving back to land [Los Santos]\");
            return 1;
        }
        return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if(!strcmp(cmdtext, \"/gotohajo\", true))
{
            if(IsPlayerAdmin(playerid)){
                if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
                SetPlayerPos(playerid, 2845.966796,-1871.616455,11.101553);
                SetPlayerFacingAngle(playerid, 262.121154);
                return 1;
                }
        }
        return 0;
}

 
úgy hogy nem parancsal hanem pl 5 percenként megy egyikből a másikba

82
Segítségkérés / több pénzt adjon
« Dátum: 2016. május 22. - 16:54:50 »
Idézetet írta: $Supra$ date=1463928605\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megkeresed a módban magát a munkát, és ottlesz valahol az érték, hogy mennyit ad a munka. Azt annyira állítod amennyit szeretnéd, hogy adjon.
 
Például itt van hogy mivel saját kamionnal jött bónuszt kap. és ez lenne?
RewardPlayer(playerid, Bonus, 0);

83
Segítségkérés / több pénzt adjon
« Dátum: 2016. május 22. - 16:22:53 »
Sziasztok!
Van egy PPC modom és azt szeretném kérdezni hogy egyes fuvaroknál hogy tudom növelni a pénzt? hogy több pénzt adjon

84
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 19. - 16:16:13 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1463584547\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy használd ezt de alap szerver csomagban is benne van
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=332505
 
Köszi. Egyszerűbbet nem tudsz küldeni hogy megértsem?

85
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 20:15:45 »
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463507438\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include a_samp
#include a_zcmd
#include streamer
new    shiptransport;
public OnGameModeInit( ) {
       shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták odafele.
   print(\"tárgy mozog\");
   return 1;
}
       
public OnGameModeExit( )
       StopDynamicObject(shiptransport);
   print(\"hajó nem mozog\");
   return 1;
}
public OnDynamicObjectMoved(STREAMER_TAG_OBJECT objectid) {
   SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó hamarosan mozog\");
   shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták visszafele.
   return 1;
}
CMD:stopship(playerid) return StopDynamicObject(shiptransport), SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó nem mozog\");

 

Köszi mingyjárt tesztelem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 17. 20:41:46[/time] )

Áhh nem jó

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. május 17. - 21:59:51 )

Még valami ötlet?

86
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 18:45:59 »
http://www.kephost.com/image/cCWj
Ilyent akarok csak nem parancsal hanem pl 5 percenként

87
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 18:34:59 »
Idézetet írta: immortal1876 date=1463502294\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha a szerver játékosainak akarod kiírni a szöveget ettől ez így nem fogja. Ha nem azoknak akkor bocsi  :wall:   :thumbsup:
 
Köszi javítva
 
#include <a_samp>
#define Piros 0xAA3333AA
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer(\"message\", 1000, false);
return 1;
}
public message()
{
    SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");
}

88
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 18:15:19 »
Csáó! na megírtam. Így?
 

#include <a_samp>
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer(\"message\", 1000, false);
return 1;
}
public message()
{
    print(\"A hajó elindúlt\");
}

89
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 06:16:38 »
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463435526\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szóval ha szeretnél egy hajót mozgatni akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra...
https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer - időzítő az OnGameModeInit alatt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - tárgy mozgatása egy X, Y, Z pozícióhoz X sebességgel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved - tárgy megállása, mi történjen tovább a tárgyal? tovább menjen ahonnan eljött vagy törődjön.
Szóval az OnGameModeInit alatt létrehozol egy időzítőt egy publik függvénnyel, majd az alá beírod a tárgynak a mozgatási információit, amikor az meglesz a hajó elindul azzal a sebességgel amit te adtál meg a MoveObject függvénynél. Amikor a tárgy megáll akkor az OnObjectMoved callbacknél előhívod a változóval a hajó nevét és törölöd vagy tovább mozgatod ahová szeretnéd. Remélem tudtam neked segíteni, nem nehéz megírni, pár sor az egész!  :)
 
Köszi ez így pont jó hogy adtál linket. Mert így tudok tanulni

90
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 16. - 20:07:01 »
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463421451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mivel akarod? paranccsal működjön vagy amikor elindítod a játékmódot akkor már a hajó folyamatban legyen? És kinek szeretnéd megmutatni, minden játékosnak vagy csak saját magadnak?
 
Amikor már elindul a szerver. Minden játékosnak

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal