Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ?getr3kt

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
Segítségkérés / Nem jó a kick meg a ban!
« Dátum: 2016. július 09. - 14:52:32 »
<group name=\"Admin\">
        <object name=\"resource.[resourced neve]\" />
</group>

77
Segítségkérés / Szerelő duty hiba!
« Dátum: 2016. július 09. - 14:49:44 »
Hibát ír? Mi ez az allocateElement?

78
Segítségkérés / Double item-system
« Dátum: 2016. július 09. - 14:48:26 »
Részletet másolnál a scriptből? Esetleg a hibát leírnád?

79
Segítségkérés / MTA Gui készítés
« Dátum: 2016. július 09. - 14:47:34 »
Szerintem ne gui-val dolgozz, hanem dx-el.. Sokkal szebb dolgokat készíthetsz dx-el :)

80
Segítségkérés / smoothMoveCamera segítség
« Dátum: 2016. július 09. - 14:46:26 »
--Ez a smoothMoveCamera nem egy alap MTA-s függvény. Rakd be ezt a scripted alá:
local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
sm.moov = 0
end
end
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end

81
Segítségkérés / Szeretnék működésbe állítani egy Item-systemet
« Dátum: 2016. július 09. - 14:42:53 »
Normálisan tedd fel a kérdésed. Ha berakod és lefuttatod milyen hibákat ír ki stb..

82
Segítségkérés / Buszos munka blip
« Dátum: 2016. július 09. - 14:41:22 »
Elágazással oldd meg. Lekéred, hogy dolgozik-e vagy sem, illetve a munkáját is lekéred.

83
Segítségkérés / MTA Kamionos munka
« Dátum: 2016. július 09. - 14:40:13 »
Mennyi pénzre gondoltál? 2-300 forintért senki se fogja neked ezt megcsinálni.

84
Segítségkérés / Rejtett parancsok RolePlay szervereken.
« Dátum: 2016. július 09. - 14:39:19 »
Ha saját védelemre van szükséged csináld azt meg, hogy lua-t hívsz meg valami előre megadott címről. És amit meghívsz azt is codeld le base64-el.

85
Segítségkérés / Tuning alkatrészek
« Dátum: 2016. július 09. - 14:33:06 »
A modellel van baj.

86
Archívum / Chatbubbles
« Dátum: 2016. március 30. - 16:17:49 »
Másold be a programkódod, segítek.

87
Archívum / Nyereményjáték, gyorsasági verseny
« Dátum: 2016. március 30. - 16:15:55 »
function penztKerek()
local penztKaptam = getElementData(localPlayer, \"penztKaptam\") -- ha nem csak reconnectig szeretnéd akkor az adatbázisodba rögzited az adatot, majd bejelentkezésnél beállítód ennek az értékét.
if penztKaptam ~= 1 then
setElementData(localPlayer, \"penztKaptam\", 1)
givePlayerMoney ( 20000 )
else
outputChatBox(\"Már kaptál pénzt.\")
end
end
addCommandHandler(\"penztkerek\", penztKerek)

88
Archívum / Hozzáértő segítségét várnám
« Dátum: 2016. február 15. - 18:59:38 »

bool setFarClipDistance  ( float distance )

 
Az MTA:SA sose töltötte be úgy a mappolt objektumokat, mint az alap mapot.
Ezzel a függvénnyel tudod nővelni az egész map látótávolságát. (Csak az alap objektumokat látod jobban tőle.)

90
Archívum / Újra ugyan az a hiba.. fekete képernyő
« Dátum: 2015. november 10. - 17:48:54 »

local cRoot = getRootElement()
local cThis = getThisResource()
local cThisRoot = getResourceRootElement(cThis)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", cThisRoot, function()
    setBirdsEnabled(false)
    setAmbientSoundEnabled(\"gunfire\", false)
    fadeCamera(true)
end)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal