Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - tomaker
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
« Dátum: 2015. február 18. - 13:49:48 »
Sziasztok az lenne kerdesem hogy hogy lehet elmenteni valamilyen szamot egy mysql-be csak egy szamot a Lua - Kód erdekelne Valaki leirna vagy linkelne hogy mit hasznaljak ? Elore is koszi
77
« Dátum: 2015. február 16. - 18:52:18 »
Tudom de en csak Példát hoztam fel szoval ne gondold hogy megirom helyeted a scriptett
78
« Dátum: 2015. február 16. - 18:48:39 »
Ennyi lenne csak nem tudom hogy oldod meg azt hogy ha meguti az objectet Vannak benne hibak de szerintem ertheto tree = CreateObjec //------ lekrealsz egy fat local Hp=100 SetElementData(tree,\"Hp\",Hp) // Megadjuk a fa eletett if .... Then //ha a player meguti a fat akkor : Hp = getElementData(tree,\"Hp\") SetElementData(tree\"Hp\",Hp-10) function render() TreeHp = GetElementData(tree,\"Hp\") If TreeHp==0 then destroyElement(tree) end addEventHandler(\"onClientRender\",GetrootElement(),render)
79
« Dátum: 2015. február 16. - 18:42:56 »
1. Meta ban nincs be irva a kep <file src = \"Kepek/loginp.png\"/> 2.Tipp probald ezt beirnod a root helye addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),Render) 3 probald igy : dxDrawImage ( 0, 0, 150, 40,\"Kepek/loginp.png\" )
80
« Dátum: 2015. február 15. - 16:52:12 »
Erre gondoltal mert ugysem megy function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart ) x,y,z =1184,-1324,13 if(not attacker)then setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z ) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end if attacker ~= source then if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or getElementType ( attacker ) == \"vehicle\" ) then setTimer(function setCameraTarget(source,attacker) fadeCamera(source, true) spawnPlayer(source, x, y, z) end,5000,1 ) setTimer(function() fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end,5000,1) athp = getElementHealth(attacker) setElementHealth(attacker,athp+5) givePlayerMoney(attacker,100) takePlayerMoney(source,100) stars = getPlayerWantedLevel(attacker) setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1) end end
81
« Dátum: 2015. február 13. - 19:34:31 »
meg mindig buggol a kamera ujra eledek te a CameraTarget a killeren marad ez miert lehet ?
82
« Dátum: 2015. február 12. - 18:38:46 »
Kösz
83
« Dátum: 2015. február 12. - 18:36:56 »
ja de ugysem megy gondolom erre gondoltal javits ki ha tevednek function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart ) x,y,z =1184,-1324,13 if(not attacker)then setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z ) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end if(attacker) then if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or getElementType ( attacker ) == \"vehicle\" ) then if attacker~= source then setCameraTarget(source,attacker) fadeCamera(source, true) setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z ) setTimer(function() fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end,5000,1) athp = getElementHealth(attacker) setElementHealth(attacker,athp+5) givePlayerMoney(attacker,100) takePlayerMoney(source,100) stars = getPlayerWantedLevel(attacker) setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1) end end end
84
« Dátum: 2015. február 12. - 12:26:15 »
Sziasztok az lenne a kerdesem valahogy meglehetnek oldani hogy exportal eltuntetni a hudot ugyertem csinaltam egy dxDraw -hud ot es valamifele exportal meg lehetne csinalni ?
85
« Dátum: 2015. február 12. - 10:41:28 »
nem mukodik Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 12. - 13:20:07
ja ok mukodik csak en voltam hulye elirtam valamit
86
« Dátum: 2015. február 11. - 14:00:30 »
Sziasztok az lenne a kerdesem mit hasznaljak hogy megvaltoztasam a player skin et mert SetelementModel csak a kliens latja mas nem az miert lehet ?
87
« Dátum: 2015. február 10. - 09:18:56 »
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem mukodik a script lespawnolok de a gyilkosomat mutatja allandoan es engemet nem szoval bebuggol a camera Szerver oldal function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart ) x,y,z =1184,-1324,13 if(not attacker)then setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z ) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end if(attacker) then if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or getElementType ( attacker ) == \"vehicle\" ) then setCameraTarget(source,attacker) fadeCamera(source, true) setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z ) setTimer(function() fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end,5000,1) athp = getElementHealth(attacker) setElementHealth(attacker,athp+5) givePlayerMoney(attacker,100) takePlayerMoney(source,100) stars = getPlayerWantedLevel(attacker) setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1) end end
88
« Dátum: 2015. február 09. - 18:37:14 »
megy a +
89
« Dátum: 2015. február 09. - 16:18:48 »
Sziasztok az lenne a kérdésem a miért buggol el a szöveg ha elinditom a scriptet 30-40 percig mutassa a szöveget de azútán már,nem miért van ez igy mta bug ? function createText ( ) local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer ) local playerZoneName = getZoneName ( playerX, playerY, playerZ ) local tx,ty = guiGetScreenSize() local tfont = dxCreateFont(\"draw.ttf\",40) local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() ) local VehicleName = getVehicleName ( theVehicle ) dxDrawText (VehicleName, tx-480, ty-80, 250, 80, tocolor ( 73,208,141, 255 ), 1.02, tfont) dxDrawText (playerZoneName, tx-400, ty-140, 250, 80, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.02, tfont) end addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
90
« Dátum: 2015. február 08. - 23:07:38 »
A lényeg az hogy onClientRender Esemény legyen ---------------------------------------------------------------------------------------------- local x,y = guiGetScreenSize() -- lekered a kepernyo meretett function draw() dxDrawRectangle ( x/3.8, y/3.8,200, 300, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )-- kirajzolosz egy teglalapot -- x y honan kezdodjon a teglalap rajzolasa -- 200,300 a teglalap szelesege,magasaga -- tocolor (red,green,blue,alpha) alpha = a kocka lathatosaga end addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement,draw)-- minden frame-nel kirajzoltassa a teglalapot
Ui.Nem egy nagy ördöngöség
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
|