Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tomaker

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
Archívum / [Help]Mysql Segitseg
« Dátum: 2015. február 18. - 13:49:48 »
Sziasztok az lenne kerdesem hogy hogy lehet elmenteni valamilyen szamot egy mysql-be csak egy szamot
a Lua - Kód erdekelne Valaki leirna vagy linkelne hogy mit hasznaljak ?
Elore is koszi :)

77
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. február 16. - 18:52:18 »
Tudom de en csak Példát hoztam fel szoval ne gondold hogy megirom helyeted a scriptett :)

78
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. február 16. - 18:48:39 »
Ennyi lenne csak nem tudom hogy oldod meg azt hogy ha meguti az objectet
Vannak benne hibak de szerintem ertheto
tree = CreateObjec //------ lekrealsz egy fat
local Hp=100
SetElementData(tree,\"Hp\",Hp) // Megadjuk a fa  eletett
if .... Then //ha a player meguti a fat akkor :
Hp = getElementData(tree,\"Hp\")
SetElementData(tree\"Hp\",Hp-10)
function render()
 TreeHp =  GetElementData(tree,\"Hp\")
If TreeHp==0 then
destroyElement(tree)
 
end
addEventHandler(\"onClientRender\",GetrootElement(),render)

79
Archívum / Miért nem jelenik meg a kép?
« Dátum: 2015. február 16. - 18:42:56 »
1. Meta ban nincs be irva a kep
<file src = \"Kepek/loginp.png\"/>
2.Tipp probald ezt beirnod a root helye
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),Render)
3 probald igy :
dxDrawImage ( 0, 0, 150, 40,\"Kepek/loginp.png\" )

80
Archívum / killcam
« Dátum: 2015. február 15. - 16:52:12 »
Erre gondoltal mert ugysem megy
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if attacker ~= source then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
setTimer(function
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
spawnPlayer(source, x, y, z)
end,5000,1 )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end

81
Archívum / killcam
« Dátum: 2015. február 13. - 19:34:31 »
meg mindig buggol a kamera ujra eledek te a CameraTarget a killeren marad ez miert lehet ?

82
Archívum / Hud eltuntetese
« Dátum: 2015. február 12. - 18:38:46 »
Kösz  :D

83
Archívum / killcam
« Dátum: 2015. február 12. - 18:36:56 »
ja de ugysem megy gondolom erre gondoltal javits ki ha tevednek
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if(attacker) then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
if attacker~= source then
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end
end

84
Archívum / Hud eltuntetese
« Dátum: 2015. február 12. - 12:26:15 »
Sziasztok az lenne a kerdesem valahogy meglehetnek oldani hogy exportal eltuntetni a hudot ugyertem csinaltam egy dxDraw -hud ot es valamifele exportal meg lehetne csinalni ?

85
Archívum / Ruhabolt
« Dátum: 2015. február 12. - 10:41:28 »
nem mukodik

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 12. - 13:20:07

ja ok mukodik csak en voltam hulye :D elirtam valamit

86
Archívum / Ruhabolt
« Dátum: 2015. február 11. - 14:00:30 »
Sziasztok az lenne a kerdesem mit hasznaljak hogy megvaltoztasam a player skin et mert SetelementModel csak a kliens latja mas nem az miert lehet ?

87
Archívum / killcam
« Dátum: 2015. február 10. - 09:18:56 »

Sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem mukodik a script lespawnolok de a gyilkosomat mutatja allandoan es engemet nem szoval bebuggol a camera
Szerver oldal
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if(attacker) then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end

88
Archívum / .sql importálás
« Dátum: 2015. február 09. - 18:37:14 »
megy a + :)

89
Archívum / Bug
« Dátum: 2015. február 09. - 16:18:48 »
Sziasztok az lenne a kérdésem a  miért buggol el a szöveg ha  elinditom a scriptet 30-40 percig mutassa a szöveget de azútán már,nem miért van ez igy mta bug ?
 

function createText ( )
    local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )     
    local playerZoneName = getZoneName ( playerX, playerY, playerZ )
    local tx,ty = guiGetScreenSize()
    local tfont = dxCreateFont(\"draw.ttf\",40)   
    local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() )
    local VehicleName =  getVehicleName ( theVehicle )
   
    dxDrawText (VehicleName, tx-480, ty-80, 250, 80, tocolor ( 73,208,141, 255 ), 1.02, tfont)
    dxDrawText (playerZoneName, tx-400, ty-140, 250, 80, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.02, tfont)
   
end
addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )

90
Archívum / dxDrawRectangle
« Dátum: 2015. február 08. - 23:07:38 »
A lényeg az hogy onClientRender Esemény legyen
----------------------------------------------------------------------------------------------
 

local x,y = guiGetScreenSize() -- lekered a kepernyo meretett
function draw()
dxDrawRectangle ( x/3.8, y/3.8,200, 300, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )-- kirajzolosz egy teglalapot
-- x y honan kezdodjon a teglalap rajzolasa
-- 200,300 a teglalap szelesege,magasaga
-- tocolor (red,green,blue,alpha) alpha = a kocka lathatosaga :)
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement,draw)-- minden frame-nel kirajzoltassa a teglalapot

 
Ui.Nem egy nagy ördöngöség

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal