Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Archívum / MySQL-es regisztráció« Dátum: 2015. február 24. - 15:29:22 »
De értek csak miért nem jó neki egy zero-s ha jól megcsinálod működik?
77
Archívum / Bejelentkezés Után Fekete Képernyő« Dátum: 2015. február 23. - 21:01:04 »
vagy csak nincs map XD!
78
Archívum / MySQL-es regisztráció« Dátum: 2015. február 23. - 20:59:24 »
Jól szerkeszthető?Mihez képest?:itt egyregisztrációs cucc(elég gagyi) ZERO MTA letöltöd amodot éskikeresed berakod átírod ENNYI.
79
Kérdések, Segítség / LUA« Dátum: 2015. február 22. - 14:45:07 »
A cliens-oldal az az amit beír egy játékos és neki hajtja végre (pl.:beírom /gate és csak nekem nyílik ki a kapu)
A szerver-oldal az pedig valaki beírja és mindenki látja!(legalábbis én így tudom(ezek csak példák) 80
Kérdések, Segítség / LUA« Dátum: 2015. február 22. - 13:42:56 »
Itt tudsz róla olvasni(legalábbis az MTA függvényekről):wiki.multitheftauto.com
81
Archívum / Emelő script textúra cseréje« Dátum: 2015. február 21. - 18:42:34 »
HELLO!Van egy autó emelő-m olyan h rááálsz felemeli a kocsid de mire tudnám rámodolni méretei azok mint amien a see-nek van csak ennek más a textúrája(nem loptam csak hasonlít)ezeket mire tudnám rámodolni ami nem fog máshol buggolni mert van lerakva alapból és ha egy házra modolom rá akkor nem tok közel menni hozzá mert azt érzékeli h fal van ott !
85
Modellezés / Saját object berakása MTA szerveredbe« Dátum: 2015. február 18. - 14:27:35 »
És azt meglehet oldani,hogy ha én csak 1db bizonyos objectet akarok lecserélni pl.: van 4 ugyanolyan fa de csak az egyik van textúrázva
86
Archívum / LIft/Gate látási bug!« Dátum: 2015. február 17. - 20:52:43 »
őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő azt hogy akkor egyáltalán nem kell kliens-oldali ?csak szerveroldali kell?és a meta-ban a client-et írjam szerverre ugye??
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 17. - 20:55:48 Idézetet írta: Rolplay date=1424202763\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55966\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő azt hogy akkor egyáltalán nem kell kliens-oldali ?csak szerveroldali kell?és a meta-ban a client-et írjam szerverre ugye??itt az IP valaki feljön és megnézi ,hogy látja -e? IP:178.248.200.34:22069 87
Archívum / LIft/Gate látási bug!« Dátum: 2015. február 17. - 15:39:04 »
Hello!Van egy scriptem ami elvileg mozgatná a lift-et de én látom , hogy felemelkedik de ő nem!Mi lehete a megoldás ,hogy én tudjam használni ő nem és mindketten lássuk?
local object = createObject(1689, 338, -1798, 5, 0,0,0) 88
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 10. - 19:14:03 »
De tényleg még ők valloták be a devgaming-eset!
89
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 10. - 19:07:28 »
DE!Lefordított valhalla devGaming modokkal átírva!
90
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 10. - 14:30:44 »
A SeeV1 Zero modot használt és a mostani see azt átírt Zero-t/Valhallát!
|