Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Erik3333

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 63
76
Segítségkérés / Textdraw cím kérdés
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 17:46:59 »
Helló!
Szeretnék újítani a textdrawjaimon, és azon gondolkodtam, hogy lehetne megcsinálni azt, hogy van a blokk, és felette másik színnel egy cím.
Itt lenne egy minta, hogyan képzeltem el az egészet:
\"minta_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kettõ külön TD-be kellene megcsinálni a címet és a tartalmat?
Van esetleg egyszerûbb megoldás?

77
SA-MP: Szerverfejlesztés / Graffiti rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 11:52:03 »
Sziasztok!
Ezt a szkriptet egy RP szerverre editeltem/módosítottam, de mivel eljöttem onnan, így kiadom.
Parancsok:
- /spray - ezzel bekapcsolod a graffiti módot, ezután tudsz csak létrehozni.
Sorok száma: 278
Eredeti szkript: http://pawno-info.ru/showthread.php?t=217470
Eredeti készítõ: Compiler
Letöltés:
http://pastebin.com/rwJmzmR2
 
   
#include <a_samp>
#include <streamer>
enum graff {
pgText[30],
pgColor,
pgBold,
pgSize,
pgSpraying,
bool:pgCommand
}
new pGraff[MAX_PLAYERS][graff];
#define MAX_GRAFFS 100
#define DIALOG_SPRAY 8000
enum GraffSystem
{
Van,
gSQLID,
Object,
gText[30],
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:RotX,
Float:RotY,
Float:RotZ,
gFont[30],
gColor,
gSize,
gOwner
};
new Graff[MAX_GRAFFS][GraffSystem];
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < MAX_GRAFFS; i++)
{
if(Graff[Van] == 0) continue;
DestroyDynamicObject(Graff[Object]);
printf(\"[GRAFFITI]ID#%d törölve\", i);
for(new a; GraffSystem:a < GraffSystem; a++) Graff[GraffSystem:a] = -1;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/asda4w66rtfgh\", true))
{
SelectObject(playerid);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/spray\", true))
{
       if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1;
if(!pGraff[playerid][pgCommand])
{
   pGraff[playerid][pgCommand] = true;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód bekapcsolva! 5 másodpercig fújnod kell a falat graffiti lerakásához.\");
}
else
{
   pGraff[playerid][pgCommand] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód kikapcsolva!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41)
{
if(pGraff[playerid][pgCommand])
{
   SetTimerEx(\"SpreFujas\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
}
return 1;
}
forward SpreFujas(playerid);
public SpreFujas(playerid)
{
new keys, ud, lr;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr);
if(keys == KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF6347AA, \"Lehetõleg olyan helyre rakd, ahol nem gátol senkit a mozgásban, mivel ez szinte láthatatlan objekt!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"Írd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
pGraff[playerid][pgCommand] = false;
}
return 1;
}
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
   MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
   SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z);
   SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz);
       new g = pGraff[playerid][pgSpraying];
        Graff[g][X] = x;
        Graff[g][Y] = y;
        Graff[g][Z] = z;
        Graff[g][RotX] = rx;
        Graff[g][RotY] = ry;
        Graff[g][RotZ] = rz;
        pGraff[playerid][pgSpraying] = 0;
    }
}
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_SPRAY:
    {
        if(response)
       {
           if(strlen(inputtext) > 30)
           {
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"A szöveg túl hosszú\\nÍrd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
               return 1;
           }
           strmid(pGraff[playerid][pgText], inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûszín\", \"Piros\\nKék\\nFehér\\nZöld\\nRózsaszín\\nSárga\\nFekete\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+1:
    {
        if(response)
       {
           pGraff[playerid][pgColor] = listitem;
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûstílus\", \"Alap\\nFélkövér\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+2:
    {
        if(response)
       {
      pGraff[playerid][pgBold] = listitem;
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûméret\", \"Írd be a betûméretet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+3:
    {
        if(response)
       {
           pGraff[playerid][pgSize] = strval(inputtext);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûtípus\", \"Arial\\nComic Sans MS\\nItalic\\nCourier\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+4:
    {
        if(response)
       {
      new Float:gpx,Float:gpy,Float:gpz, szin[16], betu[16];
      GetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz);
      SetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz+1.0);
           switch(pGraff[playerid][pgColor])
      {
          case 0:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFF0000\");
          }
          case 1:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF0088FF\");
          }
          case 2:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFFFF\");
          }
          case 3:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF09AD00\");
          }
          case 4:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFC200DB\");
          }
          case 5:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFB00\");
          }
          case 6:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\");
          }
          default:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\");
          }
          }
           switch(listitem)
      {
          case 0:
          {
            betu = \"Arial\";
          }
          case 1:
          {
            betu = \"Comic Sans MS\";
          }
          case 2:
          {
            betu = \"Italic\";
          }
          case 3:
          {
            betu = \"Courier\";
          }
          default:
          {
            betu = \"Arial\";
          }
          }
      for(new i = 1; i < MAX_GRAFFS; i++)
      {
         if(Graff[Van] == 0)
         {
            Graff[gOwner] = playerid;
            new Float:angle;
            Graff[Van] = 1;
            GetPlayerPos(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z]);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
            Graff[Object] = CreateDynamicObject(19353, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], 0.0, 0.0, angle-90.0);
            SetDynamicObjectMaterial(Graff[Object], 0, 0, \"none\", \"none\", 0);
            SetDynamicObjectMaterialText(Graff[Object], 0, pGraff[playerid][pgText], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, betu, pGraff[playerid][pgSize], pGraff[playerid][pgBold], HexToInt(szin), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
            strmid(Graff[gText], pGraff[playerid][pgText], 0, strlen(pGraff[playerid][pgText]), 255);
            strmid(Graff[gFont], betu, 0, strlen(betu), 255);
            Graff[gSize] = pGraff[playerid][pgSize];
            Graff[gColor] = pGraff[playerid][pgColor];
            pGraff[playerid][pgSpraying] = i;
            Streamer_UpdateEx(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
            EditDynamicObject(playerid, Graff[Object]);
            SetPlayerPos(playerid, Graff[X]+2 , Graff[Y], Graff[Z]);
            return 1;
         }
      }
       }
}
}
return 1;
}
HexToInt(string[])
{
if (string[0]==0) return 0;
new i;
new cur=1;
new res=0;
for (i=strlen(string);i>0;i--) {
if (string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10);
cur=cur*16;
}
return res;
}

78
Segítségkérés / Grafiiti renszer - objekt nem frissül másnak
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 20:34:00 »
Helló!
Lenne egy graffiti rendszerem, streamerrel megoldva, viszont amikor lementem mozgatás(EditDynamicObject) után, másik játékosoknak nem frissit, és ott marad, ahol létrehoztam.
Mi lehet a hibája?
Itt a mentés és bezárás:
 
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
       new g = pGraff[playerid][pgSpraying];
        MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
        Graff[g][X] = x;
        Graff[g][Y] = y;
        Graff[g][Z] = z;
        Graff[g][RotX] = rx;
        Graff[g][RotY] = ry;
        Graff[g][RotZ] = rz;
        pGraff[playerid][pgSpraying] = 0;
    }
}

79
Grafikai Munkák/Logók / Betûtípus kér(d)és
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 14:26:25 »
Újabb kérés:
Ennek mi lehet a betûtípusa?
Már próbáltam a WhatTheFont oldalon, és még sok másikon is, de nem találta:
\"width=495http://akcioswebaruhaz.hu/uploads/shop/akcioswebaruhaz.hu/termek/443778_big.jpg[/img]

80
Segítségkérés / Szerveroldali hangok nem szólnak
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 13:41:35 »
GTA-ban a hangbeállításokban nincs levéve 0-ra a Radio csúszka?

81
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 06. - 14:29:17 »
Legalább lehet vele szállítani? :DD

82
Beszélgetés / Színösszeállítás letiltása (win7)
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 22:03:04 »
Ezt már próbáltad?
 

83
Grafikai Munkák/Logók / Betûtípus kér(d)és
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 18:22:11 »
Még egyszer köszi :)

84
Grafikai Munkák/Logók / Betûtípus kér(d)és
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 17:59:30 »
Köszönöm!
(Amúgy hogyan tudod megállapítani, hogy melyik betûtípus?)

85
Grafikai Munkák/Logók / Betûtípus kér(d)és
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 16:07:21 »
Helló!
Valaki meg tudná mondani, hogy ennek a képnek milyen betûtípusa van? Vagyis mi a neve:
\"psycho-UNIVERSITY-tee-in-black2-350x350.jpg\"

86
Archívum / Amikor RolePlay kitalál valamit ! Új MTA játékmód
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 12:18:06 »
Ez a fórum/weboldal készítõs dolog hogy nézne ki, mibõl állna?

87
RP/RPG kérések / /tankol több helyen
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 10:04:31 »
Ryan_Adam, a tiéd is hibás, mivel csak eddig a sorig ellenõrzi, hogy benzinkúton van:
 
vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN] = Mibol;

88
Játékok / ETS2 vétel
« Dátum: 2014. augusztus 01. - 13:08:07 »
A gold az alap ETS2 + Going East csomag.
http://store.steampowered.com/sub/31562/?l=hungarian

89
RP/RPG kérések / /tankol több helyen
« Dátum: 2014. július 31. - 20:10:37 »
Idézetet írta: Szasza date=1406827309\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A && operátor azt jelenti hogy és ... tehát most az összes pozíción kellene lenned azért hogy tankolhass... a helyes operátor ide a || (vagy).
 
De mivel tagadom az IPIROP-t, ezért kell && operátor.
Ha NEM itt: 2202.3044,2474.2871,10.8203 és(&&) NEM itt: 2113.5823,920.4284,10.820 van, akkor visszatér egy üzenettel.
Ha ott van, akkor pedig lefut a parancs.

90
RP/RPG kérések / /tankol több helyen
« Dátum: 2014. július 31. - 18:39:49 »
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2202.3044,2474.2871,10.8203) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20.0,2113.5823,920.4284,10.8203)
&& !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20.0,1597.0541,2199.2380,10.8203) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20.0,2639.2878,1106.8866,10.8203)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Itt nem tankolhatsz!\");

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 63
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal