Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - buci11

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
76
Archívum / [Újítások!] Verity Role Play Game Server
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:01:08 »
Köszönöm a válaszokat. Játszott órát is mér a szerver és ez elég sok dologban fog szerepet játszani tehát biztos ami biztos.
Jelenleg amin dolgozok:
-Széf rendszer: Minden háznak saját széfje lesz amibe mindenféle anyagokat,fegyvereket és pénzt lehet tárolni.

77
Archívum / [Újítások!] Verity Role Play Game Server
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 20:35:37 »
Köszönöm az eddigi válaszokat. Igyekszem de csak esténként tudok vele foglalkozni :(.
 
Idézetet írta: Dzsorden date=1344085484\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25476\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem vedd ki a szintrendszert, nem kell az semmire.
 
Szerintem szükséges elvégre ezzel lehet meghatározni egy játékos tapasztalatát/megbízhatóságát.

78
Archívum / [Újítások!] Verity Role Play Game Server
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 00:51:13 »
Üdv mindenki!
Újítások:
  ● Legnagyobb újítás hogy a lementések MySQL segítségével történnek ami persze jelentõsen gyorsabb és megbízhatóbb
  ● Textdraw ok és a pénz mutató kicsit fel lettek dobva színekkel.
  ● Jármû rendszer stabilizálva lett.
  ● Sokkal több ház lett berakva.
  ● Kórház lett létrehozva
  ●  Index rendszer lett berakva (Q-E gombokkal mûködnek)
  ●  Házakba vannak széfek amikbe lehet pakolni pénzt fegyvereket drogot...
  ●  Boltokba meg lehet venni mind a 3 fajta biciklit amit /bicikli elõvesz/elrak al lehet kezelni!
  ●  Npc busz jár  a két város között!
  ●  Éhség rendszer ami a pénz felett (képeken látjátok) egy másik csíkon látszódik és egyre nõ! Enni étterembe és gyorsétterembe lehet amitõl csökken.
RPG szerveremen szeretném bemutatni ami jelenleg még kb. 50-60% állapotában van. A módot a 0 ról kezdtem el semmit nem másoltam benne!
Maga a játék Dillimore és Blueberry ben játszódik.
Házrendszer:
Teljesen egyedi. A házak 15-20.000.000Ft között vannak ám lehetõség van venni Lakókocsit 2.000.000Ft körül, ezek az árrak at \"Új\" házakra vonatkoznak , személytõl olcsóbban is tudunk szerezni. Minden háznak saját interiorja van.
Telefon rendszer:
Fl0rian segítségével készûlt. /call parancsal mûködik utána kell írni a hívni kívánt személy telefonszámát. Percdíj is van ami 200Ft telefon megvételekor 200Ft a telefon egyenlege de ATM eknél lehet +ba tölteni rá.
Jármû rendszer:
Az alapokban Fl0rian segített de ezt jócskán továbbfejlesztettem. Jármûvet lehet venni az autókereskedésbe illetve magánszemélytõl is. Alap esetben a frissen vett jármû fehér színû szerelõvel át lehet színeztetni.
Jármûvek árai 1-2.000.000Ft körül vannak továbbá vannak robogók amik 100.000Ft ér vehetõk.
Jármû felrobbanása törés után nem következik be a jármû állapota eléri az 50 et a motor leáll és nem mûködik tovább csak szerelõ tudja megjavítani.
Ha valami módon sikerült felrobbantani a jármûvünket az respawnol a legutóbb lementett helyen
Munkák:
Civil munkák:
-Út tisztító.
(A munka szerintem már ismert Városházán lehet felvenni egy személygépjármûi jogosítvány szükséges. Sweeper be beszállás után Random CP ket kapsz. Fizetése:100-300Ft és 1-10 EXP között mozog CP-nként)
-Ételszállító
(Ezt a munkát szintén a VH-n lehet felvenni de ehhez már tehergépjármûi jogosítvány szükséges. Yankee ba beszállás után kapsz egy CP t az étterem mellé ezt felvéve étel berakodása megkezdõdik berakodás után random CP t kapunk ahova ki kell vinni az ételt. Fizetése:500-1200Ft és 30-50 EXP között mozog CP-nként)
-Kukás
(Ezt a munkát is a VH-n lehet felvenni és szintén tehergépjármûi jogosítvány szükséges. Trashmaster be beszállás után kapsz egy CP t az elsõ háznál amit felvéve megkezdõdik a szemét berakodása berakodás után (2-3 mp) Mehetsza  következõ ház elé felvenni a szemetet. Ha minden ház készen van akkor irány a szeméttelep ahol szemét kipakolása után (10mp) kapsz +1500ft és 100Exp jutalmat a fizetésed mellé. Fizetés: 600-1300Ft és 20-60 Exp)
Lesz még...
Leaderes(fõnökös) Munkák:
-Mentõ
Feladata:Fogadni a hívásokat segíteni az embereknek.
Parancsai:/segít.
((/me vel köteles le RP zni minden egyes szituációt.Megkérdezni hogy mi a panasza majd megvizsgálni szükség szerint a beteget bevinni a kórházba.))
-Rendõr
Feladata: Fogadnia hívásokat felügyelni a rendre szükség szerint rendet rakni.
Parancsai:/berak (jármûbe)\"y\" gombbal megbilincsel, \"n\" gombbal leveszi a bilincset,/berak (börtönbe),/kienged (börtönbõl),/kerekbilincs levesz/feltesz
((/me vel szintén köteles le RP-zni a szituációkat fegyverét csak vészesetbe használhatja))
-Taxis
Feladata:Fogadni a hívásokat kivinni a személyt a kért helyre.
Parancsai:(egyenlõre nincs)
((/me vel köteles a szituációkat le RP-zni))
-Autószerelõ
Feladata: fogadni a hívásokat Jármûvekkel kapcsolatba intézni az ügyeket.
Parancsai:/atfest(anyagdíj 50.000Ft),/javit(Anyagdíj 15.000Ft),/szerel(Anyagdíj 7.000Ft)
((/me vel köteles a szituációkat le RP-zni. Munkájáért pénzt nem köteles kérni de az anyag díj tõle lesz levonva))
A szerver még jócskán nem mondható késznek további munkálatok lesznek még és még sok munka lesz berakva . Javaslatokat észrevételeket szívessen fogadom akár kommentbe akár privát üzenetben.
Néhány kép:
Index rendszer (Q-E):
\"width=500http://kepgep.hu/2012/08/26/main/sa_mp_004.png[/img]
NPC busz (Dillimore és Blueberry közt járkál 400ft egy busz jegy):
\"width=500http://kepgep.hu/2012/08/26/main/sa_mp_003.png[/img]
Átalakított DM:
\"width=500http://kepgep.hu/2012/08/26/main/sa_mp_002.png[/img]
Az étterem menüje:
\"width=500http://kepgep.hu/2012/08/26/main/sa_mp_001.png[/img]
Városháza:
\"width=500http://kepgep.hu/2012/08/26/main/sa_mp_000.png[/img]

79
Segítségkérés / Miért nem mûködik ez a parancssor?
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 04:09:42 »
Van egy jármû rendszerem.
Amibe van ez a sor:
 
SetVehicleZAngle(vehicleid,dini_Float(File,\"aPOS\"));

 
De az istenért se akarja arra állítani a kocsi orrát mindig úgy áll ahogy a CreateVehicle Angel értéke. Ez a sor késõbb van meghívva de nem tudom mi a baja .
Köszi!

80
Archívum / Desert Little City RPG
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 14:29:18 »
Megérdemelne egy kiemelést.. mégis csak egyedi mód nem?

81
Segítségkérés / Hogy lehet lekérni azt hogy egy jármûvet használnak e?
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 00:27:04 »
szóval hogy lehetne megírni egy olyan parancsot amivel az összes jármûvet lehet Respawnolni de csak azokat amiket nem használnak.

82
OnVehicleSpawn alá nem tudom mert az csak akkor hívódik meg hogyha a kocsi felrobban. A többi válasz nem volt túl kielégítõ számomra de már kitaláltam egy megoldást stock az új jármû létrehozó függvényt csináltam és azon belül hozza létre . Azért köszi a válaszokat zárok mindenkinek ment a +.

83
Van egy ilyenem:
 
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"kocsi/kocsi_%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(string)) return dini_Create(string);

 
Hova rakjam?
Köszönöm

84
Segítségkérés / Miért nem hozza létre a fájlt?
« Dátum: 2012. július 30. - 22:55:03 »
köszönöm mostmár értem

85
Segítségkérés / Miért nem hozza létre a fájlt?
« Dátum: 2012. július 30. - 12:47:36 »
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, false, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"kocsi/kocsi_%d.ini\", vehicleid);
if(GetVehicleModel(vehicleid)!=541)
{
if(!dini_Exists(string)) return dini_Create(string);
kilometer[vehicleid]=dini_Float(string,\"Futottkm\");
}
return 1;
}

 
Van egy ilyenem de nem hoz létre semmit a kocsi mappa tuti megvan köszi!

86
Segítségkérés / Futott km bug?
« Dátum: 2012. július 30. - 12:20:01 »
Köszönöm tesztelem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 30. - 12:26:58 )

Jó lett zárok ++

87
Segítségkérés / Futott km bug?
« Dátum: 2012. július 30. - 04:11:00 »
van egy km mérõm
nagyjából ez van benne
 
new Float:kilometer[MAX_VEHICLES]
forward MasodpercesIdozito(vehicleid);
public MasodpercesIdozito(vehicleid)
{
kilometer[vehicleid] += GetVehicleSpeed(vehicleid)*0.001;
}
stock GetVehicleSpeed( vehicleid )
{
new Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:final_speed,final_speed_int;
GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z);
final_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*136.666667;
final_speed_int = floatround(final_speed,floatround_round);
return final_speed_int;
}

 
van egy timer ami akkor hívja meg ha beszállok egy autóba
De ahogy beülök egy jármûbe a km mérõ felugrik nagyon sok számra és ott váltogatja magát
\"width=500http://kepgep.hu/2012/07/30/main/sa_mp_002.png[/img]

88
Segítségkérés / Hogy lehet futott km -t lemérni?
« Dátum: 2012. július 29. - 00:38:28 »
Köszönöm szépen tökéletesen mûködik ment a + és zárok

89
Segítségkérés / Hogy lehet futott km -t lemérni?
« Dátum: 2012. július 28. - 15:04:20 »
Szóval van egy jármû annak hogy lehet lemérni azt hogy hány km lett vele megtéve? köszönöm

90
Segítségkérés / miért nem fogadja el a pwn ez az inc et?
« Dátum: 2012. július 18. - 08:24:20 »
köszönöm megcsináltam és így már jó mennek a +ok és zárok

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal