Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Fred[HUN]
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
76
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 11:30:15 »
Ezt ragd be az ongamemodeinit alá és nem fog beindulni ManualVehicleEngineAndLights();
77
« Dátum: 2015. szeptember 05. - 14:30:39 »
Most még rosszabb lett... Ha egy vonalban van ez: < > akkor abból csak a jobb nyíl működik és a többinél a két másik clickelős tdnél az a gond ha a vonalába megy az egér akkor \"is\" rá lehet kattintani..
78
« Dátum: 2015. szeptember 05. - 00:42:31 »
Csináltam egy textdraw klikkelős cuccot, és ha a vonalába vagy alatta a környékére kattintok akkor is elfogadja.. De nekem úgy kéne, hogy csak a \"szöveg\" kattintással működjön ezt, hogyan bírom orvosolni?
79
« Dátum: 2015. szeptember 04. - 18:18:36 »
Nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem ez egy mód amivel ezt meg lehet csinálni. Vagy Ha motorban ül akkor az A és D-t illetve <- és -> -t letíltani egy Breakal, vagy returnnal.
80
« Dátum: 2015. szeptember 03. - 20:35:56 »
HA kicsit is konyítanád azt, hogy mi az error akkor tudnád, hogy abban a sorban ezt a részt kell kiszedni... penz = pInfo[playerid][pPenz]
81
« Dátum: 2015. szeptember 03. - 17:07:53 »
Többet bírok segíteni, ha az errort is ide írod nem?
82
« Dátum: 2015. szeptember 03. - 14:12:49 »
Tessék kivettem neked azt amit kértél ;P #include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> #include <fixchars> #include <sscanf> #define PRICE_ARANY 3893 #define PRICE_PLATINA 4145 #define PRICE_PALLADIUM 2140 #define PRICE_EZUST 2472 #define PRICE_RODIUM 3361 #define PRICE_RUTENIUM 3799 #define PRICE_REZ 2228 #define DIALOG_TASKA 1 #define DIALOG_ARLISTA 2 #define DIALOG_HELP 3 #define DIALOG_GPS 4 #define DIALOG_OPCIO_ARANY 51 #define DIALOG_OPCIO_PLATINA 52 #define DIALOG_OPCIO_PALLADIUM 53 #define DIALOG_OPCIO_EZUST 54 #define DIALOG_OPCIO_RODIUM 55 #define DIALOG_OPCIO_RUTENIUM 56 #define DIALOG_OPCIO_REZ 57 #define DIALOG_ELADAS_ARANY 61 #define DIALOG_ELADAS_PLATINA 62 #define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM 63 #define DIALOG_ELADAS_EZUST 64 #define DIALOG_ELADAS_RODIUM 65 #define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM 66 #define DIALOG_ELADAS_REZ 67 #define DIALOG_ELADAS_ARANY_K 71 #define DIALOG_ELADAS_PLATINA_K 72 #define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K 73 #define DIALOG_ELADAS_EZUST_K 74 #define DIALOG_ELADAS_RODIUM_K 75 #define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K 76 #define DIALOG_ELADAS_REZ_K 77 #define KEK \"{007BFF}\" #define FEHER \"{FFFFFF}\" #define SARGA \"{FFF700}\" #define LILA \"{822EDB}\" forward BanyaszTimer(playerid); forward PihenoTimer(playerid); enum PlayerInfo { pArany, pPlatina, pPalladium, pEzust, pRodium, pRutenium, pRez, } new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo]; new BanyaszMunka[MAX_PLAYERS] = 0; new Banyaszik[MAX_PLAYERS] = 0; new Piheno[MAX_PLAYERS] = 0; new EladoFemMennyiseg[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"Bányász Munka v1.0 betöltve!\"); Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Mount Chilliad Bánya \"FEHER\"]\", -1, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 120.0, 0, 0); Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Angel Pine Diamonds \"FEHER\"]\", -1, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 30.0, 0, 0); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!dini_Exists(File)) { dini_Create(File); dini_IntSet(File, \"Arany\", 0); dini_IntSet(File, \"Platina\", 0); dini_IntSet(File, \"Palládium\", 0); dini_IntSet(File, \"Ezüst\", 0); dini_IntSet(File, \"Ródium\", 0); dini_IntSet(File, \"Ruténium\", 0); dini_IntSet(File, \"Réz\", 0); } else { LoadPlayer(playerid); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { SavePlayer(playerid); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_GPS) { if(response) { new Float: Banya_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969), Float: Diamonds_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000), MSG[128]; switch(listitem) { case 0: SetPlayerCheckpoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"A Mount Chilliad Bánya pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Banya_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG); case 1: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Az Angel Pine Diamonds pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Diamonds_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG); case 2: DisablePlayerCheckpoint(playerid), SendClientMessage(playerid, -1, \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Minden jel törölve térképedrol!\"); } } } if(dialogid == DIALOG_TASKA) { if(!response) return 1; else { switch(listitem) { case 0: return 0; case 9: return 0; case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_ARANY, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PLATINA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_EZUST, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RODIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 7: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_REZ, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); } } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_ARANY) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pArany] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Aranyad!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Aranyat %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Arany Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pArany] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Aranyat %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PLATINA) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pPlatina] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Platinád!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Platinát %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Platina Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pPlatina] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Platinát %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PALLADIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pPalladium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Palládiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Palládiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Palládium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pPalladium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Palládiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_EZUST) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pEzust] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ezüstöd!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ezüstöt %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ezüst Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pEzust] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ezüstöt %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RODIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRodium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ródiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ródiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ródium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRodium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ródiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RUTENIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténium szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRutenium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ruténiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ruténiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ruténium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRutenium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ruténium %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_REZ) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRez] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Rezed!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Rezet %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Réz Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRez] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; GivePlayerMoney(playerid, EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ); format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Rezet %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } CMD:help(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HELP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Segítség\", \"\"SARGA\"Parancs\\tMagyarázat\\n\"FEHER\"/táska\\t\\tA nálad lévo tárgyak megtekintése, eladása\\n/bányász\\tBányász munka felvétele\\n/bányászás\\tBányászás megkezdése\\n/árlista\\t\\tA nemesfémek jelenlegi értéke\\n/gps\\t\\tHelyek megjelölése a térképeden\", \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:taska(playerid, params[]) { new Targyak[512]; new penz = pInfo[playerid][pPenz], arany = pInfo[playerid][pArany], platina = pInfo[playerid][pPlatina], palladium = pInfo[playerid][pPalladium]; new ezust = pInfo[playerid][pEzust], rodium = pInfo[playerid][pRodium], rutenium = pInfo[playerid][pRutenium], rez = pInfo[playerid][pRez]; format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tMennyiség\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d g\\nPlatina\\t\\t%d g\\nPalládium\\t%d g\\nEzüst\\t\\t%d g\\nRódium\\t\\t%d g\\nRuténium\\t%d g\\nRéz\\t\\t%d g\\nPénztárca\\t%d Ft\", arany, platina, palladium, ezust, rodium, rutenium, rez, penz); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TASKA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Táska\", Targyak, \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); return 1; } CMD:arlista(playerid, params[]) { new Targyak[256]; format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tÁr\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d Ft/g\\nPlatina\\t\\t%d Ft/g\\nPalládium\\t%d Ft/g\\nEzüst\\t\\t%d Ft/g\\nRódium\\t%d Ft/g\\nRuténium\\t%d Ft/g\\nRéz\\t\\t%d Ft/g\", PRICE_ARANY, PRICE_PLATINA, PRICE_PALLADIUM, PRICE_EZUST, PRICE_RODIUM, PRICE_RUTENIUM, PRICE_REZ); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ARLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Árlista\", Targyak, \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:banyasz(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969)) { if(BanyaszMunka[playerid] == 0) { BanyaszMunka[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, -1, \"Gratulálunk! Mostantól hivatásos bányász vagy!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már hivatásos bányász vagy!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\"); } return 1; } CMD:banyaszas(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969)) { if(BanyaszMunka[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bányász!\"); } else { if(Piheno[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Még nem telt le az 1 perces piheno, kérlek várj!\"); else { if(Banyaszik[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid, -1, \"Már bányászol, kérlek várj!\"); else { SetTimerEx(\"BanyaszTimer\", 15000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid, \"Bányászol...\\nKérlek várj!\", 15000, 3); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.1,1,0,0,15000,-1); } } } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\"); } return 1; } CMD:gps(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"GPS\", \"Mount Chilliad Bánya\\nAngel Pine Diamonds\\nMinden jel törlése\", \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:give(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON Admin!\"); new id, targy[16], mennyiseg; if(sscanf(params, \"dsd\", id, targy, mennyiseg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\"); if(Egyezik(targy, \"arany\")) { pInfo[id][pArany] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"platina\")) { pInfo[id][pPlatina] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"palládium\") || Egyezik(targy, \"palladium\")) { pInfo[id][pPalladium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ezüst\") || Egyezik(targy, \"ezust\")) { pInfo[id][pEzust] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ródium\") || Egyezik(targy, \"rodium\")) { pInfo[id][pRodium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ruténium\") || Egyezik(targy, \"rutenium\")) { pInfo[id][pRutenium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"réz\") || Egyezik(targy, \"rez\")) { pInfo[id][pRez] += mennyiseg; } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\"); return 1; } public BanyaszTimer(playerid) { new mennyiseg = random(10)+1, MSG[128]; switch(random() { case 0: SendClientMessage(playerid, -1, \"Bányászat befejezve! Sajnos nem találtál semmit!\"); case 1: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Aranyat!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pArany] += mennyiseg; case 2: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Platinát!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPlatina] += mennyiseg; case 3: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Palládiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPalladium] += mennyiseg; case 4: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ezüstöt!\", mennyiseg, mennyiseg*PRICE_EZUST), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pEzust] += mennyiseg; case 5: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ródiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRodium] += mennyiseg; case 6: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ruténiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRutenium] += mennyiseg; case 7: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Rezet!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRez] += mennyiseg; } SetTimerEx(\"PihenoTimer\", 60000, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ClearAnimations(playerid); Piheno[playerid] = 1; return 1; } public PihenoTimer(playerid) { Piheno[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, -1, \"Letelt az 1 perces piheno, ismét bányászhatsz!\"); return 1; } stock Nev(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); return pName; } stock SavePlayer(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(dini_Exists(File)) { dini_IntSet(File, \"Arany\", pInfo[playerid][pArany]); dini_IntSet(File, \"Platina\", pInfo[playerid][pPlatina]); dini_IntSet(File, \"Palládium\", pInfo[playerid][pPalladium]); dini_IntSet(File, \"Ezüst\", pInfo[playerid][pEzust]); dini_IntSet(File, \"Ródium\", pInfo[playerid][pRodium]); dini_IntSet(File, \"Ruténium\", pInfo[playerid][pRutenium]); dini_IntSet(File, \"Réz\", pInfo[playerid][pRez]); } } stock LoadPlayer(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(dini_Exists(File)) { pInfo[playerid][pArany] = dini_Int(File, \"Arany\"); pInfo[playerid][pPlatina] = dini_Int(File, \"Platina\"); pInfo[playerid][pPalladium] = dini_Int(File, \"Palládium\"); pInfo[playerid][pEzust] = dini_Int(File, \"Ezüst\"); pInfo[playerid][pRodium] = dini_Int(File, \"Ródium\"); pInfo[playerid][pRutenium] = dini_Int(File, \"Ruténium\"); pInfo[playerid][pRez] = dini_Int(File, \"Réz\"); } } stock IsNumeric(const string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } stock Egyezik(comp[], with[]) { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if( LenghtComp != LenghtWith ) return false; for( new i; i < LenghtComp; i++ ) { if( comp == with ) { Character++; } } if( LenghtComp == Character ) return true; return false; }
83
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 00:25:22 »
Használok egy rendszerhez SetPlayerMarkerForPlayer-t és ha az egyik fél \"közelébe\" érek, olyan 100-200-as táv akkor eltünik, ez miért van? Viszont a másik személynek jó. Ez számít, hogy mozog-e?
84
« Dátum: 2015. augusztus 30. - 01:33:49 »
Használok egy rendszerhez SetPlayerMarkerForPlayer-t és ha az egyik fél \"közelébe\" érek, olyan 100-200-as táv akkor eltünik, ez miért van? Viszont a másik személynek jó. Ez számít, hogy mozog-e?
85
« Dátum: 2015. augusztus 29. - 20:57:57 »
És ez ugyan úgy az onplayerenterCheckpointtal ellenörzi, hogy benne van-e?
86
« Dátum: 2015. augusztus 29. - 15:33:31 »
Ez attól függ, hogy milyen módod, mentési stílusod van. És ahhoz érdemes hozzá építeni egy ilyen scriptet.
87
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 18:30:18 »
Sziasztok! Szeretnék kérni egy olyan FS-t amivel paranccsal lerakok egy Objectet és hozzá rak egy textet. Majd /edit paranccsal bírom azt az objectet áthelyezni máshova, és ha a Save Iconra nyomok akkor oda rakja a textet és az object és a text onnantól ott lenne. Előre is köszönöm.
88
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 08:11:21 »
Ha a nulla is benne van akkor is csak 3x. 0, 1, 2 Csinálsz egy FOR-t ami a változó értékéig fut le, mint ha lenne egy MAX_valami
89
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 00:15:26 »
new akr[playerid][adat][amennyi legyen.] new akr[playerid][adat][3] és így 3x bírod használni. 1 2 3 :Ö
90
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 20:17:49 »
Azt lehetséges megoldani, hogy egy Checkpoint ne piros hanem mondjuk kék vagy zöld legyen? Mert ahogy láttam frissítésbe jöttek be új checkpointok.
Van a Sramm inventory rendszere és abban az átadás egyszer nem működik, másodszor meg ki szeretném venni az elfogadós részt, hogy bírnám meg csinálni? if(dialogid == ITEM_DIALOG_ULTRA+5) { if(!response) return 1; if(listitem == 0) { new id = ItemPlayerID[playerid]; new i = ItemID[id]; new sucess = AddItem(playerid,srItemName[id],srItemAmount[id],srItemCat[id]); if(sucess) { SFMC(id,-1,\"%s elfogadta a tárgyat.\",GetNamei(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen elfogadtad a tárgyat, elhelyezted a zsebedben.\"); RemoveItem(playerid,srItemName[id],1,srItemCat[id]); ItemID[id] = -1; ItemPlayerID[playerid] = -1; return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég hely a zsebedben!\"); return 1; } } if(listitem == 2) { new id = ItemPlayerID[playerid]; SFMC(id,-1,\"%s nem fogadta el a tárgyat.\",GetNamei(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"Elutasítottad a tárgyat.\"); ItemID[id] = -1; ItemPlayerID[playerid] = -1; return 1; } return 1; } Illetve ha valakinek rakok SetPlayerMarker színt akkor ha a \"közelébe megyek\" miért tűnik el?
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
|