Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rayle

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
76
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. október 11. - 13:49:10 »

77
Segítségkérés / String Hiba
« Dátum: 2014. október 11. - 10:48:51 »
Mindig kiírja, ez a normális, viszont
 
Idézetet írta: æbøl date=1413016969\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

[10:37:50]   Loading filter script \'ls_elevator.amx\'...
[10:37:50]   Unable to load filter script \'ls_elevator.amx\'.

 

az ls_elevator nevû filterscriptet nem tudta betölteni.

78
Szkript kérések / Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
« Dátum: 2014. október 11. - 10:45:44 »
Egyszerûbb ha /rs -el mented a pozíciót, mert az csak az X, Y, Z, A koordinátát menti le.
Ugyanabban a mappában megtalálod mint a savepositionst, csak ennek rawpositions a neve. Neked az elsõ 3 (X, Y, Z) koordinátára lesz szükséged.

79
Szkript kérések / Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
« Dátum: 2014. október 10. - 23:50:15 »
Idézetet írta: Nátha date=1412976497\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
}
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
}
return 1;
}

 

OnPlayerConnect helyett nem OnPlayerUpdate akart lenni?

80
Idézetet írta: rayle date=1412607151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha az IsValidVehicle függvényre hibát írna ki, írd a mod elejére:
 
native IsValidVehicle(vehicleid);

 

Ha még ezután is hibát ír, másold be a parancsot.

81
Mod eleje:
new Jarmu[MAX_PLAYERS];

 
Parancs:
 

CMD:leviathan(playerid, params [])
{
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new Float:A;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,A);
if(IsValidVehicle(Jarmu[playerid])) DestroyVehicle(Jarmu[playerid]);
Jarmu[playerid] = CreateVehicle(417,X,Y,Z,A,-1,-1,-1);
PutPlayerInVehicle(playerid,Jarmu[playerid],0);
return 1;
}

Ennek mintájára kell a többi parancsot is megcsinálnod.

82
new Jarmu[MAX_PLAYERS];

Ezt a mod elejére, gondolom van több globális változód.
 
Jarmu[playerid] = CreateVehicle/AddStaticVehicle(Ex)(...);

Ezt pedig amikor a megadott paranccsal létrehozod neki a jármûvet, pl. látom írtad hogy minden kocsira külön parancsod van, tehát jelenleg egy parancs hasonlóan nézhet ki:
 
CMD:infernus(playerid, params[])
{
    GetPlayerPos(...);
    CreateVehicle(...);
    return 1;
}

A jármû létrehozásakor a CreateVehicle függvény visszatér a létrehozott jármû azonosítójával, így azt kell eltárolni a Jarmu változóba minden játékosnak. Tehát:
 
CMD:infernus(playerid, params[])
{
    GetPlayerPos(...);
    Jarmu[playerid] = CreateVehicle(...);
    return 1;
}

 
Majd a parancs beírásánál le kell ellenõrzni, hogy a játékos hozott -e létre jármûvet, és ha igen, töröljük.
 
CMD:infernus(playerid, params[])
{
    GetPlayerPos(...);
    if(IsValidVehicle(Jarmu[playerid])) DestroyVehicle(Jarmu[playerid]); // ha van létrehozott jármûve, töröljük
    Jarmu[playerid] = CreateVehicle(...);
    return 1;
}

 
Illetve célszerû kilépésnél is törölni a létrehozott jármûvet:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(IsValidVehicle(Jarmu[playerid])) DestroyVehicle(Jarmu[playerid]); // ha van létrehozott jármûve, töröljük
    return 1;
}

 



Ha az IsValidVehicle függvényre hibát írna ki, írd a mod elejére:
 
native IsValidVehicle(vehicleid);

83
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. október 05. - 20:00:55 »

84
Segítségkérés / Névre szóló /get és /goto parancs készítése
« Dátum: 2014. október 05. - 17:10:58 »
CMD:goto(playerid, params[])
{
    if(!strcmp(pName(playerid), \"ide a nevet\", true))
    {
        new player;
        if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/goto [játékos]\");
        if(!IsPlayerConnected(player)) return 1; // nincs csatlakozva a megadott játékos
        new Float:pos[3];
        GetPlayerPos(player, pos[0], pos[1], pos[2]);
        SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(player));
        SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(player));
        SetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
        return 1;
    }
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Ezt a parancsot csak xy használhatja!\");
    return 1;
}
CMD:get(playerid, params[])
{
    if(!strcmp(pName(playerid), \"ide a nevet\", true))
    {
        new player;
        if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/get [játékos]\");
        if(!IsPlayerConnected(player)) return 1; // nincs csatlakozva a megadott játékos
        new Float:pos[3];
        GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
        SetPlayerInterior(player, GetPlayerInterior(playerid));
        SetPlayerVirtualWorld(player, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        SetPlayerPos(player, pos[0], pos[1], pos[2]);
        return 1;
    }
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Ezt a parancsot csak xy használhatja!\");
    return 1;
}

 
pName függvény, ha nincs meg:
 
stock pName(playerid)
{
   new n[24];
   GetPlayerName(playerid, n, 24);
   return n;
}

85
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. október 05. - 17:04:29 »
Akár úgy is meglehet oldani, hogy egy helyre több szemét nem spawnolhat.
forward Szemetek();
public Szemetek()
{
        switch(random(3))
        {
                case 0: if(!IsValidObject(szemetobj[0])) szemetobj[0] = CreateObject(2838,125.36540, -107.04950, 0.61040,0,0,0);
                case 1: if(!IsValidObject(szemetobj[1])) szemetobj[1] = CreateObject(2838,125.45841, -112.04668, 0.61040,0,0,0);
                case 2: if(!IsValidObject(szemetobj[2])) szemetobj[2] = CreateObject(2838,125.54805, -101.97482, 0.61040,0,0,0);
        }
        return 1;
}

86
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. október 05. - 16:08:57 »
Elvileg mûködik.
 
new szemetobj[3];
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Szemetek\", 60*1000*6, true);  //6 percenként spawnoljon
}
forward Szemetek();
public Szemetek()
{
        switch(random(3))
        {
case 0: szemetobj[0] = CreateObject(2838,125.36540, -107.04950, 0.61040,0,0,0);
case 1: szemetobj[1] = CreateObject(2838,125.45841, -112.04668, 0.61040,0,0,0);
case 2: szemetobj[2] = CreateObject(2838,125.54805, -101.97482, 0.61040,0,0,0);
}
return 1;
}
CMD:szemetszed(playerid,params[])
{
new kozel = false;
new Float:Pos[3];
for(new i = 0; i < sizeof(szemetobj); i++)
{
GetObjectPos(szemetobj, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, Pos[0], Pos[1], Pos[2]))
                {
   kozel = true;
   DestroyObject(szemetobj);
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Izéne, kikéne törölni\");
   break;
            }
}
if(!kozel) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy szemét közelében!\");
return 1;
}

87
Segítségkérés / Egy gamemode-ba több dialog
« Dátum: 2014. október 04. - 18:12:16 »
Minden dialognak van egy azonosítója (ID-je), tehát ha különbözõ azonosítókat adsz meg, akkor nem fog keveredni több dialog se.
Olvasd el: http://sampforum.hu/index.php?topic=11685.0

88
RP/RPG kérések / Defensive jogosítvány
« Dátum: 2014. október 04. - 16:03:40 »
Idézetet írta: slre14 date=1412427818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50864\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló! Cél szerû sobeitel le kérni az poziciót lehet h az a gond
 
:D
Másold be azt a részt, amikor elkezdi a vizsgát, illetve az OnPlayerEnterCheckpoint alatti részt.

89
Segítségkérés / /kick parancs hiba
« Dátum: 2014. október 01. - 20:52:47 »
Javítottam a kódon. ScreaM 1-2 hiba még maradt a kódodban.
CMD:kick(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][szint] >= 2 && pInfo[playerid][szint] <= 4)
{
        new string[64];
new jatekos[MAX_PLAYER_NAME], id;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/kick [játékos]\");
                GetPlayerName(id, jatekos, sizeof(jatekos));
format(string, sizeof(string), \"%s {ff0000}ki lett kickelve!\", jatekos);
SendClientMessageToAll(FEHER, string);
Kick(id); // erre hozza a hibaüzenetet
}
        else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff3600}Nem elég nagy a szinted a parancs használatához!\");
return 1;
}

90
Segítségkérés / Object playerre illesztés MIVEL?
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 15:59:15 »
http://sa-mp.com/download.php
Leszeded a legfrissebb szervert, majd a filterscripts mappában lesz egy attachments nevû script. Azt kell betöltened, majd a játékba a /attachments paranccsal tudod szerkeszteni a játékosra csatolt objecteket.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal