Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - draco_blue

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
76
Segítségkérés / Streamer használata -->hogyan is?
« Dátum: 2014. július 10. - 02:20:28 »
az alap CreateObject helyett CreateDynamicObject kell neked, amit a konvertálóval tudsz megváltoztatni, az output-ot az Incognito\'s streamer plugin-ra állítva, a kódot bemásolva :)
egyébként a többi jó, amit csináltál :)

77
Segítségkérés / RemoveBuldingForPlayer Errorozása
« Dátum: 2014. július 09. - 22:37:37 »
Idézetet írta: BenceDaPro date=1404935537\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49329\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hellosztok, elkezdem mappolni a módomba és a következõ hiba adódott:
 
error 017: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"

 
Ezt adja ki mindegyik RemoveBuldingForPlayer-re.  :(
Pawnot a legújabb változatra cseréltem, de az sem segített sajna.
 
vagy nem írtad bele az a_samp include-ot, vagy csak frissítened kell..
a_samp.inc

78
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 20:14:02 »
próbáld meg másik változóra menteni, ne arra, amire létrehoztad..és arra ellenörzöd le az isplayerinrangeofpoint-ot....

79
Segítségkérés / Név elött szöveg létrehozás!
« Dátum: 2014. július 09. - 19:51:44 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404927995\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49325\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Áhá ez mûkszik!
És azt hogy amíg szolgálatban és a chat-be ír valamit az piros legyen az hogy kivitelezhetõ?
 


public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) //vagy ahogy épp leellenõrzöd, szolgálatban van-e
{
format(string, sizeof(string), \"[ADMIN] %s: {ff0000}%s\", pName(playerid), text);
}else
{
format(string, sizeof(string), \"%s: %s\", pName(playerid), text);
}
return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string), 0;
}
stock pName(playerid) {
static getname[24];
GetPlayerName(playerid, getname, 24);
return getname;
}

80
Segítségkérés / Név elött szöveg létrehozás!
« Dátum: 2014. július 09. - 19:37:42 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404927234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49325\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Próbálkoztam egy olyan dolog megírásával hogy ha a játékos admin szoliba lép akkor a neve elõtt írja ki azt hogy Admin. Ez mûködik is szépen csak azt nem tudom hogy hogyan lehet ezt eltûntetni pl ha kilép az adminszoliból ? :D
Így adom meg neki ha aszoliba lép:
 
        format(string,sizeof(string),\"[Admin]%s\",sendername);
        SetPlayerName(playerid, string);

 
És még egy kérdésem lenne ugye ezt az elõtagot nem csak a TAB lenyomásával jeleníti meg a szerver hanem akkor is ha a chat-be írok valamit. Na most amíg admin szoliban vagyok hogyan tudnák a chetbe írni pl pirossal ?
Elõre is köszönöm! :)
 


if(IsPlayerAdmin(playerid)) //vagy ahogy épp leellenõrzöd, szolgálatban van-e
{
format(string), sizeof(string), \"[ADMIN] %s\", sendername);
}else
{
format(string), sizeof(string), \"%s\", sendername);
}

81
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 19:35:17 »
Idézetet írta: Ryan_Adam date=1404926831\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49323\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez egy kocsog létra  ;D
Amúgy az, hogy mikor lementettem az edit objectnél, akkor abban az új koordinátában legyen, ne a létrehozott koordinátában.
 
akkor kapizsgálom..
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Float:LETRAX, Float:LETRAY, FLOAT:LETRAZ;
new letraobj[MAX_PLAYERS];
CMD:letra(playerid)
{
GetPlayerPos(LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
letraobj[playerid] = CreateObject(1437,LETRAX,LETRAY,LETRAZ-2,0.0,0.0,0,0.0);
return 1;
}
CMD:Edit(playerid)
{
    EditObject(playerid, letraobj[playerid]);
    return 1;
}
CMD:objectment(playerid)
{
GetObjectPos(letraobj[playerid], LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
//ide mondjuk a dini, vagy bármit is akarsz vele...
return 1;
}

 
nekem ez jött le belõle. ennek így mûködnie kell xd
EDIT:
most gondolkozom, hogy ha te mented a rotálást (forgatást) is, annak kell még plusz 3 változó.....
szóval lehet, hogy eddig is azért nem úgy ment, ahogy te szeretnéd...vagy nem tudom.xd

82
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 09. - 19:27:40 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404926676\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kaphatok egy mintát ?
 


public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Enter\", 500, true);
return 1;
}
forward Enter();
public Enter()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//azért nem használjuk a szimpla playerid-t, mert akkor a 0 id-vel menne csak.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(3, X, Y ,Z) return SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
//és így tovább, akárhányszor akarod...
}
return 1;
}

83
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 19:25:14 »
hát én elõször a getobjectpos-ra gondoltam, de ahogy olvastam tovább, egyre inkább nem értettem...
mi a célod azzal a létra objecttel?

84
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 09. - 19:23:13 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404926127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Azt hogyan tudnám megoldani, hogy ha a játékos egy adott pozíción van akkor dobja be egy szintén megadott pozícióra ?
És úgy kéne hogy ez visszafelé is mûködjön! Elõre is köszi!
 
timerre kötöd az IsPlayerInRangeOfPoint-ot......abból hozod a SetPlayerPos-t.

85
Segítségkérés / Térképre rajzolás
« Dátum: 2014. július 09. - 11:58:29 »
ugyanúgy, mint mapon belülre :D
fogod itt a szerveren a GangZóna készítõt, és megrajzolod, amit szeretnél :)

86
Segítségkérés / Dinamikus ATM rendszer
« Dátum: 2014. július 09. - 11:46:37 »
és ha létrehozol neki egy változót? pl..:
 

#define MAX_ATMS 30
new ATM[MAX_ATMS];
new ATMText[MAX_ATMS];

 
és ezzel dolgozol tovább? mented ezt is, és így tudod majd ezeket is törölni....

87
Szkript kérések / Prefix hiba
« Dátum: 2014. július 08. - 22:50:41 »
így lesz neked a jó :)
 

public OnPlayerText(playerid,text[])
{
new String[256];
        if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 4)
        {
                new pName[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, pName, 24);
                format(String,sizeof(String),\"{FF0000}[TULAJ]{FFFFFF}%s: %s\",pName,text);
        }
        else
        {
                new pName[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, pName, 24);
                format(String,sizeof(String),\"{FFFF00}[JÁTÉKOS]{FFFFFF}%s: %s\",pName,text);
        }
return SendClientMessageToAll(-1, String), 0;
}

88
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. július 08. - 17:14:09 »
Idézetet írta: Milan999 date=1404832077\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! ööö ilyenkor mi a teendõ??
 
D:\\rp.pwn(28162) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28163) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28164) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28165) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28166) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28167) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28168) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28169) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28170) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28171) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28172) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28173) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28174) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28175) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28176) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28177) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28178) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28179) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28180) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28181) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28182) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28183) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28184) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28185) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28186) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\rp.pwn(28187) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 

a callbach-be írd be a playerid-t, ha hiányzik. ha alapból nics benne, akkor
 

for(new playerid=0;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++)
{
//kód
}

89
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 08. - 11:04:49 »
Idézetet írta: Marci19975 date=1404776653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez az interiorban a kijárat teleportja:2324.9036,-1148.3251,1050.7101
 
nem arra a koordinátára gondoltam, de megoldottam :D
 

#include <a_samp>
new pickup3;
new pickupExit;
public OnFilterScriptInit()
{
pickup3=CreatePickup(1318, 1, 2017.3345,1915.8837,12.3319);
pickupExit = CreatePickup(1318, 1, 2324.9036,-1148.3251,1050.710);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
      if(pickupid == pickup3)
      {
      SetPlayerPos(playerid,2324.419921,-1145.568359,1050.710083); //ide hogy hova teleportáljon
      SetPlayerInterior(playerid, 12); //ide az interior id-t
      }
if(pickupid == pickupExit)
{
    SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2020.9922,1915.4539,12.3272);
}
}

90
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 08. - 01:15:51 »
neem. hanem csinálsz egy pickupot a kijárathoz is, meg a bejárathoz is. a kijáratéhoz a kijárat teleportját, plusz a 0 interiort teszed, míg a bejárathoz a 12-es interiort, plusz annak a teleportját :)
de ha másolsz egy kijárat teleportot, megírom neked :)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal