Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Castle

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
76
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. Június 08. - 11:26:08 »
Nem mûködik valamiért.
Valaki megnézné mi a probléma vele?
 
new string[500], weaponname[500];
    if(reason != 47 || reason != 49 || reason != 50 || reason != 51 || reason != 53 || reason != 54)
    {
GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}megölte {%06x}%s (%d) {\"feher\"}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 47)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Fake Pistol\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 50)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Helicopter Blades\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 51)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Explosion\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 53)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Drowned\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 54)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Splat\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}

 
[mod]Beágyazás javítva![/mod]

77
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. Június 08. - 01:04:18 »
Sziasztok!
Van egy kódom ami a chatbe írja ha valaki megölt valakit.
Csak ezzel az a problémám hogyha leesett magasról és abba halt bele vagy ha egy égõ jármûben felrobbant akkor hülyeséget ír oda hogy ki ölte meg.
Valaki megtudná mondani hogy ezt hogyan lehetne kiküszöbölni, hogy úgy írja XY meghalt.?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[500], weaponname[500];
GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}megölte {%06x}%s (%d) {\"feher\"}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal