Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - _[G]M[K]_Sh1ft_

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Segítségkérés / Float használata
« Dátum: 2015. október 28. - 10:24:00 »
Idézetet írta: Anthony Gates date=1446021820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Változó[sor][oszlop] = érték;
 
Köszönöm a válaszokat! :D
Zárok

77
Segítségkérés / Float használata
« Dátum: 2015. október 28. - 09:32:37 »
Rendben, köszönöm szépen!  :thumbsup:
Ha nem lenne baj kérhetnék 1 példát?

78
Segítségkérés / Float használata
« Dátum: 2015. október 27. - 22:04:56 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1445409671\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet, hogy én vagyok az hülye, vagy reggel van, de nekem elég zavaros amit leírtál.
 
Van egy 2 dimenziós tömb adott értékekkel és azt a későbbiekben meg akarom változtatni egyes/adott elemeit. Lehetséges-e?
pl: van egy változóm egy mód elején \"new a=5;\"
majd egy fgv meghívásakor pl: OnPlayerConnectnél \"a\" értéke 6 lesz. <= tudom ez nem tömb
Remélem érhető :D Bocsi lehet én fogalmazok rosszul, sőt biztos de máshogy nem bírom elmagyarázni mit szeretnék.

79
Segítségkérés / Float használata
« Dátum: 2015. október 15. - 21:17:17 »
Sziasztok!
Röviden: Olyat szeretnék csinálni, hogy létrehoztam egy változót amely két dimenziós tömbben tárolja az adatokat. Lásd:
new Float:BC01[3][4] = {{2795.8096,1232.6162,10.4726,269.1470},{2979.5374,1293.6962,18.2394,1.4599},{2878.9316,1590.8331,10.5257,87.8260}};
Majd szeretném megváltoztatni a BC01(első sorban lévő, 4 értéket).
Arra gondolok hogy ugye létrehoztam a változót, majd az OnPlayerConnect fgv. meghívásakor:
 
BC01[1][4]={{0.0,1.1,2.2,3.3}};

 
Vagy előbb kéne létrehozni egy változót, majd utána értéket adni neki?

80
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 09:00:32 »
Idézetet írta: Hawkz date=1442771617\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57818\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így elsőre azt mondanám, hogy törölj minden járművet, amiben nem ülnek vagy valami, és hívd meg az alap járműveket egy stock vagy public-al 1sec késleltetéssel. Bár biztosan van valami gyorsabb megoldás, ilyennel még nem igazán foglalkoztam.
 
Megvalósítva:
 

CMD:vdel(playerid)
{
    for(new i = 1, j = GetVehiclePoolSize(); i <= j; i++) // vehicleids start at 1
    {
        for(new k = 0, l = GetPlayerPoolSize(); k <= l; k++)
{
           if(!IsPlayerInVehicle(k, i))
           {
               DestroyVehicle(i);
           }
       }
    }
}

 
Remélem tudtam segíteni, és ez jó lesz :D
Bocsi nem tudtam még tesztelni.
E: ez az összes használaton kívüli kocsit törli, de ha azt akarod hogy a lehívottakat akkor fent az i betű értékét át írod az utolsó olyan jármű IDjére ammedig nem akarod hogy törölje
Ezt hogy tudhatod meg? Megszámolod hány kocsid készítettél a scriptbe majd a végeredményt oda írod

81
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 21:49:43 »
Így csináltad?
Kitörölted => F5 => szeró resi

82
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 21:35:29 »
Egyik a piros kicsi házikóé lehet a másik meg a zöldé gondolom töröld mind a 2 majd tesztelgesd :D
Ui.: pastebin lehet érdemesebb ilyen hosszú scriptekre

83
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 21:27:42 »
Hmm.. nem hiszem hogy nem lenne ilyesmi sorok a scriptbe. Kérlek másold be a parancsot ha tudod. (Globálisan kerested?)

84
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 21:22:49 »
Esetleg SetPlayerDynamicMapIcon ?

85
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 21:10:43 »
Szia!
Keresel a ház rendszerben egy olyat hogy: SetPlayerMapIcon és azt a sort törlöd :D

86
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 20:41:32 »
Szia!
 
error 025: function heading differs from prototype

 ez az hogy nem teljesül vmi a kívántaknak ez lehet az hogy rossz helyre raksz vesszőt, több/kevesebb érték megadása stb... gondolom a stock -al van vmi hiba ami rossz helyen van, tedd legalulra
 
error 029: invalid expression, assumed zero

 hát itt lehet nem zártál le vmit helyesen

87
RP/RPG kérések / Pawno hibák....
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 19:36:12 »
Szia!
Ha arra vagy kíváncsi hogy mit jelentenek akkor az előttem hozzászóló már elmondta hogy hol kell ezt megtenni.
Ha segítséget vársz a problémád(id) megoldására akkor másold be a kódot.

88
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Serial változtatás
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 19:26:38 »
MAC címet úgy is tudsz változtatni hogy veszel egy haló kártyát vagy egy külső usb-s wifi vevő jószágot ÉS CSAK azzal csatlakozol a netre. (Bocs nem változtatsz hanem veszel. Ezt a hülye gyerek is megtudja tenni. (Bocs a kifejezésért))
(Nekem sikerült, bár laptopom van és nem kellet venni mert több interfészem is van, hogy tudjak csatlakozni az internetre)
Bár még nem szorultam ilyenre.
BIG OFF: szerintem nem érdemelnél választ a kérdésedre, ha csak így tudsz közölni dolgokat a társadalommal. (Személyes vélemény nem muszáj komolyan venned)

89
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. szeptember 26. - 12:40:14 »
Szia!
Hát nem szeretnélek szidni gondolom még kezdő vagy, de az emberek azt szokták mondani a legtöbb esetben a google a barátod googlézd ki a dolgokat. De én azért vagyok hogy segítsek :D
Nos
warning 217: loose indentation ez azt jelenti hogy helytelenül használod a tabulátort
Továbbá nem volt lezárva pár sorod sem.
A kis kódot kijavítottam teljes egészében de vázolom mik voltak a problémák(:kódban megjegyzések)
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#if defined FILTERSCRIPT
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\" Alap Scriptem betöltve\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n----------------------------------\");
    print(\" A gamemodok futnak\");
    print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
    // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
    SetGameModeText(\"TesztElek\");
    AddPlayerClass(66,1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425,4,1,23,100,0,0);
AddStaticVehicle(560,1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425,9,39); // tuning
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new uzi[128];
GetPlayerName(playerid,uzi,sizeof(uzi));
format(uzi,128,\"%s feljött a szerverre :)!!!!\",uzi);
new szia[128];
GetPlayerName(playerid,szia,sizeof(szia));
format(szia,128,\"Üdv a szerveren %s!!!!\",szia);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,szia);
SendClientMessageToAll(0x2f9cc4AA,uzi);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new bye[118];
GetPlayerName(playerid,bye,sizeof(bye));
format(bye,118,\"%s Itthagyta a szerverünket :(!!!!\",bye);
SendClientMessageToAll(0xff00ccAA,bye);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Meghaltál/megöltek hamarosan respawnolsz...\");
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SendClientMessage(vehicleid,0xff0000AA,\"Új kocsit hoztál létre,mostmár szágúldhatsz vele az úton...\");
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
       SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"Parancsok Listája: Dolgozom rajta :S\");
        // Do something here
        return 1;
    }
    return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
        return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
        return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
        return 1;
}
CMD:skinvaltas(playerid,params[])
{
    //if(!IsPlayerConnected(playerid)); //ez tudod ire jó? ez azt jelenti hogy a feltétel akkor fog teljesülni, ha a játékos nincs fent
new skinid;
//if(sscanf),params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,0x00ffb7AA,\"Használat:/skinvaltas [skinID]\"); Itt a záró jellel volt a gond, pontatlan vagy
if(sscanf(params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,0x00ffb7AA,\"Használat:/skinvaltas [skinID]\");
{
if (skinid <= 299 && skinid >=0)
{
   SetPlayerSkin(playerid,skinid);
   SendClientMessage(playerid,0xb700ffAA,\"Sikeresen megváltoztattad a Skinedet ;)\");
}
else SendClientMessage(playerid,0xb700ffAA,\"A SkinID nem megfelelő(0 és 299 között kell lennie\");
}
//továbbá azért mert ronda volt a kód kinézete szerintem te se láttad át valahol pl nem volt lezárva a kapcsos záró jel sem
      return 1;
}

 
Ui.: Nagyon csúnyán \"írsz\" kérlek törekedj a rendezett \"kódokra\" és megkönnyíted a saját és mások dolgát is! ;) :D
E: Eredeti téma áthelyezésre/lezárásra került, ezért lehet vmi nem illik ide sry.

90
Beszélgetés / Migráns (menekült) helyzet
« Dátum: 2015. szeptember 18. - 21:34:44 »
[FIGYELEM! A következő vélemény nyivánítás, sértheti egyes emberek vallási/politikai nézeteit!]
Sajnos ez a \"menekült helyzet\", igen csak veszélyes (ránk) az Európa népességére nézve, mivel köztudott, hogy nem csak menekültek érkeznek/mennek tovább országunkba/ból. Jobban belegondolva köztük lehetnek ún csendes sejtek is (=szépen beépülnek a társadalomba majd parancsra elkezd lőni. Sajnos a háború idején a nagyhatalmak elő szeretettel csináltál ezt. Lásd CIA-KGB.) (Röviden ennyi)
Az meg, hogy elítélik a menekülteket szerintem elfogadhatatlan(nem tehet róla senki hogy milyennek és hova szület, de arról már inkább hogy mit tesz), ezek az emberek tűzön-vízen érkeztek és menedéket keresnek. (Már bocs de azért nekik is van annyi eszük hogy ha már \"menekülnek\" nem maradnak itt, hanem mennek a \"gazdagabb\" országokba.)
Akkor lesz baj, ha nem csak a közép és a gazdag réteg kezd el vándorolni hanem a szegények is. Mert ugye akik ahonnan jönnek ott nem igazán voltak szegények.
Azok az országok meg szégyelljék el magukat akik Magyarországot megvetik, mert teljesíti Schengeni egyezményben írotakat. Egyben Magyarország és az EU védelmében épül a kerítés. (Nem is beszélnék arról hogy a Szerbek, Románok, Horvátok mit művelnek.) Különben is az a személy aki jelen esetben kívül álló és úgy ítél meg egy országot hogy \"azt se tudja hol van\" annak meg csak gratulálni tudok. Remélem oda megy az összes menekült és eltudja majd őket látni. (Adja az Isten! )
Félre ne értsen senki, de én nem a menekültektől tartok, hanem a terroristáktól. Lehet mondjuk nem Magyarországon fognak először fegyvert ragadni, de akkor is... Az meg hogy a terroristák egy Isten nevében gyilkolnak, azoknak meg valami gond lehet az agyukkal. Az ISIS nevű terror szervezet szerintem egy őrült pszichopata csapat, amely több száz ember/gyerek elött tart lefejezéseket. (??? Ha a gyerek ebben nő fel, ez az inger érheti úgy mint egy sokk vagy úgy hogy ez természetes dolog és talán ő is terrorista lesz mert ez látja)
Ezt félre téve, zavar az is, hogy itt van az Európa Unió. Szerintem ha már Únió vagyunk nem lenne szükségünk határokra hanem lenne egy közös határ/cél/pénznem. Miért keres többet egy Osztrák vendégmunkás/asztalos/kőműves/informatikus/rendőr/bolti eladó mint itt? Ugyan annyi a cukor a liszt az olaj és sorolhatnám még mi. Külföldi cégeknek is krvára megéri mint a BMW Mercedes, SCA és egyéb nagyválalatoknak az hogy itt 3-4x kevesebb fizut adjon ugyan annyi munkáért. Ez nem lopás? Ez kizsákmányolás. A mai világ amit élünk az egy nagy kupac szemét. Ráadásul olyan vezetőink vannak akik a bukás szélén vannak. (Bocs enyhe túlzás)
A leírtak alapján lehet picit skizofrén, de én nem csak egy szemszögből látom a dolgokat. Lehet velem van a baj és én látom rosszul a dolgokat, túl élénk a fantáziám, de ezt látom és akárhogy szeretném jobban megérteni ezt nem megy.
Röviden ennyi, tudnék ezekről hosszabban is, de minek mindenkinek van egy álláspontja amit nem én fogok megváltoztatni :D Ez csak egy igen erős vélemény.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal