Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101
736
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 18:40:15 »
Világi a brigád,ígyhát hibátlanul hibázik. :D Mekkora lett az a szám és a videóklippe. AKPH Mondjuk mindig is da best ;)

737
Függvények / GetPlayerArmedWeapon
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 14:58:50 »
GetPlayerArmedWeapon
Ez a függvény arra szolgált, hogy megtudjuk, hogy a játékosnál melyik fegyver volt elõvéve. (Azt teljesítette, mint most a GetPlayerWeapon)


Paraméterek:
 
( playerid )

 
Magyarázat:
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) akinek le akartuk kérdezni a nála lévõ fegyvert.
Visszatérés
A fegyver ID-je.
Megjegyzés
-Ez a függvény egy ma már törölt függvény így nem mûködik a jelenlegi SA:MP Verziókon.
-A Wikipédiás leírás vele törölve volt ezért memóriából írtam le az egész függvényt.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( cmdtext, \"/mi a fegyverem\", true ) ) {
    new fegyverem, string[48];
    fegyverem = GetPlayerArmedWeapon(playerid);
    format(string, sizeof(string), \"A jelenleg nálad lévõ fegyver ID-ja: %d\", fegyverem);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó függvények
SetPlayerArmedWeapon - http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmedWeapon
Eredeti téma: N/A - Törölve

738
Függvények / GetVehicleRotationQuat
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:23:25 »
GetVehicleRotationQuat
Ez a függvény visszatér az összes jármû rotációval (tengeléyel) kvaterniói számként.


Paraméterek:
 
( vehicleid, &Float:w, &Float:x, &Float:y, &Float:z )

 
Magyarázat:
vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója (ID-je) amelyiknek a rotációját akarjuk lekérdeni.
Float:w - Az a változó ahova  az elsõ kvaterniói számot mentjük
Float:x - Az a változó ahova a második kvaterniói számot mentjük
paraméter - Az a változó ahova  a harmadik kvaterniói számot mentjük
paraméter - Az a változó ahova  a negyedik kvaterniói számot mentjük
Visszatérés
A visszatérés 1, ha sikeresen lefutott a függvény, 0 ha sikertelenül.
Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3b verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Ennek a függvénynek nincs \'Set\' avagy olyan hozzá tartozó függvény amivel beállíthatnánk a kvaternió tengelyt. Helyette SetVehicleZAngle-t használunk.
Példa a használatra:
 

new Float:quat_w,Float:quat_x,Float:quat_y,Float:quat_z;
GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);

 
Kapcsolódó függvények
GetVehicleZAngle - http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleZAngle
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleRotationQuat

739
Függvények / swapchars
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:02:29 »
Függvény neve
Ez a függvény kicserél a bájtokat a cellában.


Paraméterek:
 
( c )

 
Magyarázat:
c - Az érték amire ki akarod cserélni a bájtokat.
Visszatérés
A bájtok az új kicserélt értékükkel.
Példa a használatra:
 

swapchars(3);

 
Kapcsolódó függvények
getarg - http://sampforum.hu/index.php?topic=46786.0
numargs - http://sampforum.hu/index.php?topic=46788.0
setarg - http://sampforum.hu/index.php?action=post;msg=459542;topic=46790.0
Eredeti téma: N/A
Forrás: C# Nyelv valamint http://www.compuphase.com/pawn/Pawn_Language_Guide.pdf

740
Függvények / memcpy
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:30:04 »
memcpy
Átmásolja a bájtokat az egyik helyrõl a másikhoz.


Paraméterek:
 
( dest[], const source[], index=0, numbytes, maxlength=sizeof dest )

 
Magyarázat:
dest[] - Egy tömb ahova átmásoljuk a bájtokat.
const source[] - A forrás tömb, ahonnan a bájtokat másoljuk át
index - A kezdõ index értéke bájtokban ahová az adatok vannak elmentve.
numbytes - A bájtok (nem cellák!)  száma amit átmásolunk.
maxlength=sizeof dest - A maximum cella nagysága annak a tömbnek ahová az adatokat másoljuk.
Visszatérés
Igaz értékkel (azaz 1-el) tér vissza ha sikerült, és hamis értékkel (azaz 0-val) tér vissza ha nem.
Példa a használatra:
 
 // Ez a kód összefûz két string tömböt és a végeredmény így fog kinézni: \"Ez egy - 32 bites string tömb
new destination[64] = \"Ez egy\";
new source[] = \"- 32 Bites string tömb\";
memcpy(destination, source, strlen(destination) * 4, sizeof source * 4, sizeof destination);
print(destination);

 
Kapcsolódó függvények
strcmp - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp

strfind -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strfind

strtok -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strtok

strdel -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strdel

strins -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strins

strmid -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strmid

strpack -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strpack

strval -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strval

strlen -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strlen

strcat -
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcat
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Memcpy

741
Függvények / SetPlayerShopName
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:16:47 »
SetPlayerShopName
Ennek a függvénynek a segítségével be és ki tölthetünk interoroknak a különbözõ scriptjeit ( példának az ammunation menü)


Paraméterek:
 
( playerid, shopname[] )

 
Magyarázat:
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinél létre szeretnénk a függvényt hajtani
shopname[] - Az üzlet neve aminek a scriptjét be szeretnénk tölteni.
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Ez a függvény nem tölti be a casino scripteket.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext))
    {
        SetPlayerInterior(playerid, 5);
        SetPlayerPos(playerid, 372.5565, -131.3607, 1001.4922);
        SetPlayerShopName(playerid,\"FDPIZA\");
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Üdv a Pizza Stack-ben!\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó függvények
DisableInteriorEnterExits - http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisableInteriorEnterExits
SetPlayerInterior - http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerInterior
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerShopName

742
Függvények / setarg
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:05:31 »
setarg
Beállít egy argumentumot.


Paraméterek:
 
(  arg, index=0, value )

 
Magyarázat:
arg - Az argumentum száma, használj 0-át az elsõ argumentumért.
index=0 - Az index, amelyik meghatározza, hogy az adott argumentum egy tömb vagy sem. (ha nem akkor 0 ha igen akkor 1)
value - Az érték amennyire beállítani szeretnénk.
Visszatérés
A beállított argumentummal tér vissza.
Megjegyzés
-Ez a függvény hivatalos wikipédiás forrásban még nem lett leírva, ám más, a hivatalos fórumon használt forrásból vannak az adatok kissé átfogalmazva és a minta szerint megszerkesztve.
Példa a használatra:
 
setarg(i, 0, 15);

 
Kapcsolódó függvények
getarg - http://sampforum.hu/index.php?topic=46786.0
numargs - http://sampforum.hu/index.php?topic=46788.0
Eredeti téma: N/A
Forrás: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=77000

743
Függvények / getarg
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 11:34:41 »
getarg
Lekérdezhetünk vele egy argumentumot. (Argumentum jelentése paraméter aki esetleg nem tudná)


Paraméterek:
 
( arg, index=0  )

 
Magyarázat:
arg - Az argumentum száma, használj 0-át az elsõ arugmentumért.
index=0 - Az index, amelyik meghatározza, hogy az adott argumentum egy tömb vagy sem. (ha nem akkor 0 ha igen akkor 1)
Visszatérés
Az argumentum száma
Példa a használatra:
 

// Hivatalos wikipédián nem találtam ezért egy máshonnan áthozott példa lesz.
stock TestFunction(playerid, {Menu}:...)
{
    new num = numargs();
    new start = 1;
    for(new i=start; i<num; i++)
    {
      new Menu:menu = Menu:getarg(i, 0);
      AddMenuItem(menu, 0, \"Testing\");
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A menü részletei hozzáadva.\");
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények
setarg - Nincs róla leírás
numarg - Nincs róla leírás
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Getarg

744
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 01:49:45 »
Idézetet írta: Cigany_Mardzso date=1377987949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akinek van kreativitása az nem játékokban fogja felhasználni, hanem abban, hogy az életben elõrejusson. A játék a kikapcsolódásról szól, nem a munkáról.
 
Bár én nem írok ebbe a témába, de követem elég gyakran és úgy gondolom, hogy van elég tapasztalatom és a szerepjáték megértését SA:MP-ba már megkíséreltem felfogni, úgy hogy véleményt tudjak nyílvánítani mindenféle hülyeségek nélkül.
Szóval, ha valaki azért jár fel RolePlayezni, mert neki meg kell szereznie a pénzt az autóra az nem szerepjáték, az csak valami felé való orientálódottság . Szerepjátéknak azt nevezzük amikor egy adott karakter fizikai és mentális tulajdonságait kell alakítanunk. Az nem szerepjáték, hogy felmegyek és 3 órán át megyek A pontból B pontba, a szerepjáték ott kezdõdik amikor találkozol más emberekkel és velük interakcióba lépve cselekvéseket hajtottok végre úgy, hogy mindenki a maga karakterét alakítja. És ez nem a munka, hanem a közös szórakozások kalandozások és ezért teszi ezt a mûfajt annyira közkedvelté a SA:MP világában. ;) Ha meg nem értesz hozzá akkor ne szólj hozzá, én se teszem azt csak, hogy hülyeséget állítsak valahol.
E: Amúgy a téma címéhez még egy dolgot: tökéletes nincs, nem is volt és nem is lesz (max ha egy ember marad a földön akkor lesz tökéletes mert nincs kivel vitáznia). Ez vonatkozik a RolePlay szerverekre is ;)

745
Segítségkérés / Két szám között...
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 00:40:35 »

stock HouseBetolt(filename[])
{
        if(!fexist(filename)) printf(\"HIBA: Az adott fájl nem létezik, hozd létre ezzel a címmel : hazak.txt\");
 
File:opened = fopen(\"hazak.txt\", io_read);
       if(opened)
{
                   while(fread(opened, buff))
                   {
         CreateDynamicObject(object vagy akarmi, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, WorldID, IntID, -1, 200.0);
                                        // Ide jöhet a házad létrehozása               
                                        szamlalo++;
         }
         fclose(opened);
        }
return 1;
}

 


stock HazMent(filename[],object,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ, WorldID, IntID)
{
   new File:opened,
   sorok[256];
   format(sorok,sizeof(sorok), \"%d %f %f %f %f %f %f %d %d \\r\\n\", object, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, WorldID,IntID);
   // Ide pedig a koordináták ahova létrehozza, és azokat menti el. ;)
   opened = fopen(filename, io_append);
   fwrite(opened, sorok);
   fclose(opened);
   return 1;
}

 
Bár nem tudom, hogy a házad mi de gondolom az object helyett behelyetesíted a te saját dolgod. Remélem jó lesz ;)

746
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 22:53:05 »
Hogy tönkretegye :D

747
Függvények / tolower
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 11:35:50 »
Idézetet írta: kurta999 date=1377936097\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42159\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre szerintem fölösleges függvény, mivel ez ugyanazt eredményezi.
 
printf(\"%c\", text[0] | 0x20);

 

Egyszerûbb használni ezt a függvényt a hétköznapi embernek, mint egy logikai \'és\' operátort. :D

748
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:32:50 »
Idézetet írta: Loky date=1377895515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azért a komment alatta : \"If you can\'t become a famous singer, please do porn.\" :DDDD

749
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:03:34 »
Idézetet írta: BoOy date=1377872126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt most nem offolás képen írom, mivel Zyzu-val már megtárgyaltuk hogy én már leírtam ezt a függvényt pár nappal ezelõtt, de valamiért még azután is megtalálható volt a \"Nem elérhetõ függvények\" között  :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=46531.0
U.I: Ezért a kavarodásért nehogy baj legyen, bocsássatok meg.
>>> Most veszem észre, talán azért mert nagy betûvel írtam a címet? <<<
 
Valóban és nem vettem észre. Amúgy igen a nagybetû miatt van, ahogy a wikipédián van (magyar) pont itt is úgy kell legyen a betû és érzékeli. Minden esetre a témát lockolom és ha majd mindenki látta nemsokára törlöm is. Elnézést ZyZu, de úgy fair dolog, hogy ha õ nyitotta hamarabb akkor az õ témája marad fent.

750
Lesz ebbõl még valami?

Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal