Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 736
Beszélgetés / Kép rólatok« Dátum: 2013. szeptember 01. - 18:40:15 »
Világi a brigád,ígyhát hibátlanul hibázik.
![]() ![]() 737
Függvények / GetPlayerArmedWeapon« Dátum: 2013. szeptember 01. - 14:58:50 »
GetPlayerArmedWeapon
Ez a függvény arra szolgált, hogy megtudjuk, hogy a játékosnál melyik fegyver volt elõvéve. (Azt teljesítette, mint most a GetPlayerWeapon) Paraméterek: ( playerid ) Magyarázat: playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) akinek le akartuk kérdezni a nála lévõ fegyvert. Visszatérés A fegyver ID-je. Megjegyzés -Ez a függvény egy ma már törölt függvény így nem mûködik a jelenlegi SA:MP Verziókon. -A Wikipédiás leírás vele törölve volt ezért memóriából írtam le az egész függvényt. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények SetPlayerArmedWeapon - http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmedWeapon Eredeti téma: N/A - Törölve 738
Függvények / GetVehicleRotationQuat« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:23:25 »
GetVehicleRotationQuat
Ez a függvény visszatér az összes jármû rotációval (tengeléyel) kvaterniói számként. Paraméterek: ( vehicleid, &Float:w, &Float:x, &Float:y, &Float:z ) Magyarázat: vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója (ID-je) amelyiknek a rotációját akarjuk lekérdeni. Float:w - Az a változó ahova az elsõ kvaterniói számot mentjük Float:x - Az a változó ahova a második kvaterniói számot mentjük paraméter - Az a változó ahova a harmadik kvaterniói számot mentjük paraméter - Az a változó ahova a negyedik kvaterniói számot mentjük Visszatérés A visszatérés 1, ha sikeresen lefutott a függvény, 0 ha sikertelenül. Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3b verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy. -Ennek a függvénynek nincs \'Set\' avagy olyan hozzá tartozó függvény amivel beállíthatnánk a kvaternió tengelyt. Helyette SetVehicleZAngle-t használunk. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények GetVehicleZAngle - http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleZAngle Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleRotationQuat 739
Függvények / swapchars« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:02:29 »
Függvény neve
Ez a függvény kicserél a bájtokat a cellában. Paraméterek: ( c ) Magyarázat: c - Az érték amire ki akarod cserélni a bájtokat. Visszatérés A bájtok az új kicserélt értékükkel. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények getarg - http://sampforum.hu/index.php?topic=46786.0 numargs - http://sampforum.hu/index.php?topic=46788.0 setarg - http://sampforum.hu/index.php?action=post;msg=459542;topic=46790.0 Eredeti téma: N/A Forrás: C# Nyelv valamint http://www.compuphase.com/pawn/Pawn_Language_Guide.pdf 740
Függvények / memcpy« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:30:04 »
memcpy
Átmásolja a bájtokat az egyik helyrõl a másikhoz. Paraméterek: ( dest[], const source[], index=0, numbytes, maxlength=sizeof dest ) Magyarázat: dest[] - Egy tömb ahova átmásoljuk a bájtokat. const source[] - A forrás tömb, ahonnan a bájtokat másoljuk át index - A kezdõ index értéke bájtokban ahová az adatok vannak elmentve. numbytes - A bájtok (nem cellák!) száma amit átmásolunk. maxlength=sizeof dest - A maximum cella nagysága annak a tömbnek ahová az adatokat másoljuk. Visszatérés Igaz értékkel (azaz 1-el) tér vissza ha sikerült, és hamis értékkel (azaz 0-val) tér vissza ha nem. Példa a használatra: // Ez a kód összefûz két string tömböt és a végeredmény így fog kinézni: \"Ez egy - 32 bites string tömb Kapcsolódó függvények strcmp - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp strfind - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strfind strtok - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strtok strdel - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strdel strins - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strins strmid - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strmid strpack - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strpack strval - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strval strlen - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strlen strcat - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcat Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Memcpy 741
Függvények / SetPlayerShopName« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:16:47 »
SetPlayerShopName
Ennek a függvénynek a segítségével be és ki tölthetünk interoroknak a különbözõ scriptjeit ( példának az ammunation menü) Paraméterek: ( playerid, shopname[] ) Magyarázat: playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinél létre szeretnénk a függvényt hajtani shopname[] - Az üzlet neve aminek a scriptjét be szeretnénk tölteni. Visszatérés Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy. -Ez a függvény nem tölti be a casino scripteket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények DisableInteriorEnterExits - http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisableInteriorEnterExits SetPlayerInterior - http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerInterior Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerShopName 742
Függvények / setarg« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:05:31 »
setarg
Beállít egy argumentumot. Paraméterek: ( arg, index=0, value ) Magyarázat: arg - Az argumentum száma, használj 0-át az elsõ argumentumért. index=0 - Az index, amelyik meghatározza, hogy az adott argumentum egy tömb vagy sem. (ha nem akkor 0 ha igen akkor 1) value - Az érték amennyire beállítani szeretnénk. Visszatérés A beállított argumentummal tér vissza. Megjegyzés -Ez a függvény hivatalos wikipédiás forrásban még nem lett leírva, ám más, a hivatalos fórumon használt forrásból vannak az adatok kissé átfogalmazva és a minta szerint megszerkesztve. Példa a használatra: setarg(i, 0, 15); Kapcsolódó függvények getarg - http://sampforum.hu/index.php?topic=46786.0 numargs - http://sampforum.hu/index.php?topic=46788.0 Eredeti téma: N/A Forrás: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=77000 743
Függvények / getarg« Dátum: 2013. szeptember 01. - 11:34:41 »
getarg
Lekérdezhetünk vele egy argumentumot. (Argumentum jelentése paraméter aki esetleg nem tudná) Paraméterek: ( arg, index=0 ) Magyarázat: arg - Az argumentum száma, használj 0-át az elsõ arugmentumért. index=0 - Az index, amelyik meghatározza, hogy az adott argumentum egy tömb vagy sem. (ha nem akkor 0 ha igen akkor 1) Visszatérés Az argumentum száma Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények setarg - Nincs róla leírás numarg - Nincs róla leírás Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Getarg 744
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2013. szeptember 01. - 01:49:45 »Idézetet írta: Cigany_Mardzso date=1377987949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akinek van kreativitása az nem játékokban fogja felhasználni, hanem abban, hogy az életben elõrejusson. A játék a kikapcsolódásról szól, nem a munkáról.Bár én nem írok ebbe a témába, de követem elég gyakran és úgy gondolom, hogy van elég tapasztalatom és a szerepjáték megértését SA:MP-ba már megkíséreltem felfogni, úgy hogy véleményt tudjak nyílvánítani mindenféle hülyeségek nélkül. Szóval, ha valaki azért jár fel RolePlayezni, mert neki meg kell szereznie a pénzt az autóra az nem szerepjáték, az csak valami felé való orientálódottság . Szerepjátéknak azt nevezzük amikor egy adott karakter fizikai és mentális tulajdonságait kell alakítanunk. Az nem szerepjáték, hogy felmegyek és 3 órán át megyek A pontból B pontba, a szerepjáték ott kezdõdik amikor találkozol más emberekkel és velük interakcióba lépve cselekvéseket hajtottok végre úgy, hogy mindenki a maga karakterét alakítja. És ez nem a munka, hanem a közös szórakozások kalandozások és ezért teszi ezt a mûfajt annyira közkedvelté a SA:MP világában. ![]() E: Amúgy a téma címéhez még egy dolgot: tökéletes nincs, nem is volt és nem is lesz (max ha egy ember marad a földön akkor lesz tökéletes mert nincs kivel vitáznia). Ez vonatkozik a RolePlay szerverekre is ![]() 745
Segítségkérés / Két szám között...« Dátum: 2013. szeptember 01. - 00:40:35 »
Bár nem tudom, hogy a házad mi de gondolom az object helyett behelyetesíted a te saját dolgod. Remélem jó lesz ![]() 747
Függvények / tolower« Dátum: 2013. augusztus 31. - 11:35:50 »Idézetet írta: kurta999 date=1377936097\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42159\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Erre szerintem fölösleges függvény, mivel ez ugyanazt eredményezi.Egyszerûbb használni ezt a függvényt a hétköznapi embernek, mint egy logikai \'és\' operátort. ![]() 748
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:32:50 »Idézetet írta: Loky date=1377895515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
749
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:03:34 »Idézetet írta: BoOy date=1377872126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezt most nem offolás képen írom, mivel Zyzu-val már megtárgyaltuk hogy én már leírtam ezt a függvényt pár nappal ezelõtt, de valamiért még azután is megtalálható volt a \"Nem elérhetõ függvények\" közöttValóban és nem vettem észre. Amúgy igen a nagybetû miatt van, ahogy a wikipédián van (magyar) pont itt is úgy kell legyen a betû és érzékeli. Minden esetre a témát lockolom és ha majd mindenki látta nemsokára törlöm is. Elnézést ZyZu, de úgy fair dolog, hogy ha õ nyitotta hamarabb akkor az õ témája marad fent. 750
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pawno tutorial videók magyarul HD minõségben - Bmrk« Dátum: 2013. augusztus 30. - 16:04:18 »
Lesz ebbõl még valami?
|