Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 74
721
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 14:17:34 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395493293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?
 
[/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba
[/quote]
Akkor írd hozzá az errorokat, amiket ír.

722
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 13:39:52 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395490434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott  de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni.
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 
{
    if(dialogid == Zene_Dialog)
{
        if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\");
        if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\");
        if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\");
        if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3);
    if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\");
    }
    return 1;
}   

 

Tárold egy tömbben õket, és a dialog elõhozásánál formázd bele a nevüket ;)

723
Szkript kérések / Legközelebbi object törlés
« Dátum: 2014. március 22. - 13:09:49 »
Egy loopot csinálj ami a max objectekig megy. Lekéred a játékostól való távolságát az objektnek, és ha kisebb, mint az elõzõ objekt távolsága hozzá, akkor állítsa át annak az objektnek az idjére úgymond. A távolságot és az object id-t változóban tárold. Az object idje alatt azt értem, hogy pl. Id = DestroyObject(...
Nem biztos, hogy jó amit mondtam, pl. én nem tudok függvényt az objecttõl való távolság mérésére, de arra lehet találni biztos.
Sok szerencsét!
 :thumbsup:

724
Szkript kérések / anticheat(god+aim)
« Dátum: 2014. március 22. - 13:04:27 »
OnPlayerTakeDamagenél, ha nem változott meg az élete:
 
if(amount <= 0)

 
Illetve, ha az élete nagyobb, mint 100:
 
if(GetPlayerHealth(playerid) > 100.0)

725
Szkript kérések / Skin választóba való dobás
« Dátum: 2014. március 22. - 12:57:56 »
Asszem így mennie kellene:
 

ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);

726
Nem vagyok benne biztos, de azért megpróbálok segíteni:
GetPlayerWeapon -- Amit a kezében tart fegyver, azzal tér vissza.
GetPlayerWeaponData -- Leginkább tömbbe le tudod kérni vele az összes fegyvert.
Szvsz jobb, ha változóban tárolod, és azt adod neki oda, amit elõvett. Persze DM szerverekre jó az alap fegyverrendszer is.

727
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 12:51:40 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395485109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?

728
RP/RPG kérések / Nem mûködik a modom!
« Dátum: 2014. március 21. - 19:09:27 »
Próbáld meg a natovechecker és a crashdetect plugint telepíteni, ezek elég gyakran megmutatják, hol vérzik a modod.

729
Segítségkérés / Megtett távolság számlálása?
« Dátum: 2014. március 21. - 18:25:21 »
Szerintem (is) saját függvény kell ehhez. Lennének \"régi
\" x,y,z koordináták, és egy timerrel kivonod a játékos távolságát (amit GetPlayerDistanceFromPoint segítségével kapsz meg) az elõzõ koordinátáiból, majd a kapott értéket hozzáadod a játékos jelenlegi kocsijának a számlálójához,  HA ajármûben van, és a motorja el van indítva. Mondjuk így nem adja hozzá, ha leállítod a motort, meg ilyesmi, de ezen az alapon azt is meg lehetne csinálni.
Bocs, ha hülyeséget írtam, kezdõ vagyok még :D

730
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 20. - 21:54:18 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1395346159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De pl több szerveren is olyan szinten jól elvannak \"Takarva\"... Hogy a fenébe csinálják? :D
 
Én már megcsináltam editorban a saját modomhoz. Kicsit kilóg a dollárjel, mivel nem akartam olyan nagyon megnyújtani. Nincs rajta box, emiatt néhány számjegynél kilóg alóla a dollárjel. Emellett a színe nem egyezik meg az eredeti GTA-sal teljesen, mert a screenshot, amirõl szedtem a színét, kicsit torzított.
 

new Text:PenzJelzo[MAX_PLAYERS];
//OGMI-hez:
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
PenzJelzo = TextDrawCreate(488.000000, 76.000000, \" 00000000ft\");
TextDrawBackgroundColor(PenzJelzo, 255);
TextDrawFont(PenzJelzo, 3);
TextDrawLetterSize(PenzJelzo, 0.679998, 2.399999);
TextDrawColor(PenzJelzo, 777658367);
TextDrawSetOutline(PenzJelzo, 1);
TextDrawSetProportional(PenzJelzo, 1);
TextDrawSetSelectable(PenzJelzo, 0);
if(IsPlayerConnected(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, PenzJelzo);
}
}
//OnPlayerDisconnectnél:
TextHideShowForPlayer(i, PenzJelzo);

 
Nincsenek tabsize-ok, bocsi, telefonról írok (másolok).
Persze a saját modomból :D.
U.i.: Azért van elõtte szóköz, mert így egyszerûbb lesz kiírni elé a mínusz jelet.
 

#define fuggveny%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
stock intabs(int)
{
    if (int < 0)
        return -int;
    else
        return int;
}
fuggveny AdatTDFrissites(playerid)
{
new
    penz1 = intabs(jatekosAdat[playerid][Penz]);
    if(-99999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -99999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-00%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-99999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -99)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-00000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-99 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < 0)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(0 <= jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(9 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(99 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 00000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(9999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(99999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 00%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
if(999999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
if(9999999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" %dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}

 
Az AdatTD frissites függvényt timerre rakod, akkor frissül is rendesen, habár \"pörögni\" nem fog, mint az alap GTA-s (nem fog felfelé számolni, rögtön odaugrik).
VAGY!
Csinálsz egy saját HozzaadPenz függvényt, ami amellett, hogy hozzáadja a pénzr, frissíti is azt. Így nem lesznek felesleges frissülések, csak ha kell.
U.i.: Ebben az nincs megcsinálva, hogy ha többet adsz neki, akkor mit írjon ki, hanem akkor beragad, mindaddig, amíg nem változtatod meg kisebb értékre.
Remélem tudtam segíteni!

731
Kérdések, Segítség / domain/tárhely
« Dátum: 2014. március 18. - 12:25:56 »
Próbáld meg a hostingert, igaz, azt ugyanaz csinálja, mint a 000webhostot, de szerintem megteszi.

732
Média / Biznisz iroda - rövid bemutató
« Dátum: 2014. március 17. - 19:31:56 »
Idézetet írta: citrom.so date=1395071608\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47170\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gratulálok!
Egy kérdés: Minnek az a füllhalgató oda az asztalra? :)
 
Köszönöm! Most elkezdhetném magyarázni, hogy a mai modern világban nagyon elterjedt az emberek üzleti megbeszéléseinek interneten való bonyolítása, de sajnos azt kell mondjam, csak azért van ott, hogy ne legyen annyira üres a szoba (mondjuk így is eléggé az), valamint, mert aztmondják a sok pici tereptárgy teszi valósághûvé a dolgokat. Nem tudom, ez mennyire igaz. Lehet, hogy inkább a realitásra kellett volna törekednem. :)

733
Média / Biznisz iroda - rövid bemutató
« Dátum: 2014. március 17. - 15:39:05 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1395066239\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47170\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezek a sampos objectek nagyon egyhangúak
 
Ezt hogy érted? Tudtommal raktam bele sima GTA-s, és SAMP-os objekteket is.
Minden esetre köszönöm az észrevételt.

734
Média / Biznisz iroda - rövid bemutató
« Dátum: 2014. március 17. - 13:49:38 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1395037348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47170\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

õõ, elsõ mapnak egész jó :)
Mondjuk még ilyen WC-t vagy vmit csinálhattál volna, de szép lett, ment a +
 
Köszi! A WC-re tényleg nem gondoltam, majd megpróbálom azt is beilleszteni valahova.
 
[/quote]
 Szerintem hülyeség WC-t rakni a biznisy irodába :laugh: Üzletelés közbe,senki nem fog a WC-n ülni,szerintem felesleges.
 
[/quote]
Én eddig nem láttam olyan írodát ahol nem volt WC.  :-[
Szerintem jó lett.. Csak középen nagyon üres
 
[/quote]
Azt én is észrevetten, csak nem tudtam mit rakni oda. Illetve próbáltam mindenfélét, de nem illett oda.

735
Ezzel csak az a baj, hogy mindig csak az utolsó halott játékos pozíciójára rak vissza.
Mindhárom változót írd át MAX_PLAYERS-re, és halálkor az adott játékos utolsó koordinátájához teleportálj.
Amúgy jó lett, hasznos lehet DM/FUN/STUNT szervereken!

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal