Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 117
706
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 14:05:21 »
kösz az infót

707
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 13:13:54 »
Sziasztok.
Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott  de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni.
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 
{
    if(dialogid == Zene_Dialog)
{
        if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\");
        if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\");
        if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\");
        if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3);
    if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\");
    }
    return 1;
}   

708
Segítségkérés / ban
« Dátum: 2014. március 21. - 16:13:52 »
Lehet hogy igazad van én már olyan rég csináltam ezt a kickest hogy nem is emlékszem arra hogy mûködik vagy nem de én úgy emlékszem mintha mûködött volna de mind1 lehet rosszúl emlékszem.

709
Segítségkérés / ban
« Dátum: 2014. március 21. - 15:29:54 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395410011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47270\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ahogyan a Wikiben is áll: a Kick() függvény elõtt semelyik másik, a player számára eljuttatandó dolog nem jut el a playerig, pl. a SendClientMessage üzenetét sem látja a játékos, ugyanis kirúgja õt a rendszer, mielõtt még meglátná az üzenetet.
 
Important Note: As of SA-MP 0.3x, any action taken directly before Kick() (such as sending a message with SendClientMessage) will not reach the player. A timer must be used to delay the kick.
ZSOLTI99, nem 0.3z-tõl \"nem mükszik\", hanem a többi verziónál is így volt. Valamint nem \"nem mükszik\", hanem egyszerûen gyorsabban lesz kirúgva a játékos, minthogy ahhoz eljutni a SendClientMessage függvény által elküldött üzenet, vagy bármi más, számára alapesetben látszódó dolog. Tehát mûködni mûködik. Ahogyan az \"üzenet küldés\" is.
A megoldás rá az, hogy egy timerrel késleleted a Kick() függvényt. Talán egy 100 ezredmásodpercre beállított, nem ismétlõdõ timer is elég hozzá, nem kell több idõt várni. Vagy ha igen, picit megemeled mondjuk 200-ra, de szerintem már 0,1 mp-s timerrel is jó lesz a dolog.
 
[/quote]
Én teszteltem az ilyen dolgot és 0.3e verzión mûködött rendesen

710
Segítségkérés / ban
« Dátum: 2014. március 21. - 14:39:57 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Kick 0.3z nem mükszik a kicknék az üzenet küldés de timer segítségével ki lehet javítani

712
Segítségkérés / Map!
« Dátum: 2014. június 08. - 15:26:32 »
Próbáld meg
 
public OnFilterScriptInit()
{
//alá tenni a dolgokat

713
Segítségkérés / PWN file
« Dátum: 2014. június 08. - 14:29:25 »
Szerintem ez kamu....Még ha vissza is tudná fordítani akkor se lenen olyan mint az eredeti

714
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2014. június 07. - 10:01:36 »
Azt úgy tudod megoldani ha mappolsz egyet és azt teszed be..

715
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. május 20. - 20:06:57 »
Sziasztok akadta egy kis problémám de nem látom a hibát errort ír ki erre a sorra
 
 public Convoy_Timer(Convoy)
{
// Setup local variables
new LeaderID, MemberID;
// Update the textdraws for all convoy members
    Convoy_UpdateTextDraws(Convoy);
// Get the leader-id
LeaderID = AConvoys[Convoy][Members][0];
    // Check the jobstep for the entire convoy
switch (AConvoys[Convoy][ConvoyStep])
{
case 0: // Convoy has just been created, but a job hasn\'t started yet by the leader
{
   new bool:AllSameTrailer = true;
   // Keep checking if the leader has started a job already
   if (APlayerData[LeaderID][JobStarted] == true)
   {
      // Copy the job-data from the leader to the convoy
      AConvoys[Convoy][LoadID] = APlayerData[LeaderID][LoadID];
      AConvoys[Convoy][Location1] = APlayerData[LeaderID][JobLoc1];
      AConvoys[Convoy][Location2] = APlayerData[LeaderID][JobLoc2];
      // Set the trailer-model required by all members to the convoy
      AConvoys[Convoy][TrailerModel] = GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(LeaderID)));
      // First check if all players have the correct trailer (except for the leader)
      for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++)
      {
         MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot
         if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid
         {
             // Check if the player has the same trailer-model attached to his vehicle as the convoy requires
            if (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(MemberID))) != AConvoys[Convoy][TrailerModel])
            {
                // Inform the player that he hasn\'t got the correct trailer
                switch (AConvoys[Convoy][TrailerModel])
                {
                  case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Cargo pótkocsira.\");
                  case VehicleTrailerOre: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Ore pótkocsira.\");
                  case VehicleTrailerFluids: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Tartályos poótkocsira.\");
               }
               // Not everyone has the same trailer
               AllSameTrailer = false;
            }
         }
      }
                else // Leader has no trailer attached, so check for the vehiclemodel //erre ír errort de nem találom benne a hibát
      {
         // First check if all players have the correct trailer (except for the leader)
         for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++)
         {
            MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot
            if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid
            {
                // Get the vehiclemodel of the member
                new vModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(MemberID));
                // Check if the member has a valid trucking vehicle (flatbed or DFT30)
               switch (vModel)
               {
                  case VehicleFlatbed, VehicleDFT30, VehicleCementTruck, VehicleBenson, VehicleYankee: AllSameTrailer = true;
                  default:
                  {
                     TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"~w~Neked nincs megfelelõ ~r~jármûved így nem indúlhat a convoy\");
                     AllSameTrailer = false;
                  }
               }
            }
         }
      }

 

D:\\modom\\pawno\\include\\PPC_Convoys.inc(352) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

716
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rubik\'s Cube | by: razr
« Dátum: 2014. május 13. - 00:33:49 »
Nagyon jó ....Ötletes mapp :D

717
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 08. - 11:05:04 »
Sziasztok. Az lenne a problémám hogy van az a Tarm nevezetû villamos féle jármû és ha kiszállok belõle akkor nem tudok vissza ülni.Ezért kérem a segítségeteket.

718
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 20:18:58 »
Hát mert úgy van meg alkotva de itt a link ahol ezt találtam : http://sampforum.hu/index.php?topic=38449.0

719
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 20:00:11 »
#include <a_samp>
#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
 
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    if(IsPlayerConnected(i))
   StopPlayerHoldingObject(i);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
StopPlayerHoldingObject(playerid);
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
    StopPlayerHoldingObject(playerid);
if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
{
    new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
    if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
    {
        HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
        switch(oldweapontype)
        {
            case WEAPON_TYPE_LIGHT:
            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_MELEE:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_HEAVY:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
        }
    }
}
if(oldweapontype!=weapontype)
   OldWeapon[playerid]=weaponid;
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
GetWeaponType(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 22,23,24,26,28,32:
        return WEAPON_TYPE_LIGHT;
case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
    return WEAPON_TYPE_MELEE;
case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
    return WEAPON_TYPE_HEAVY;
}
return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 33..45:
    return weaponid+324;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}

720
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 05. - 15:46:34 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1399284016\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


a SetPlayerPos-nál az utolsó koordináta (1007.1719) szerintem kicsit magas xd mentsd le újra azt a helyet, ahova szeretnéd, hogy letegyen, és azt másold be a SetPlayerPos után :)
 
if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }

 

Szerintem az egy interior, vagy egy bármi féle mapolás akar lenni. Ha így van, akkor azért portál rossz helyre, mert kimenetelkor is ugyan oda teszed vissza a játékost:
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 
helyett
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); // Ezt a sort javítottam
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,1555.5016,-1675.7087,16.1953);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 

[/quote] Köszönöm a segítséget müködik.

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal