Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZSOLTI99
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 117
706
« Dátum: 2014. március 22. - 14:05:21 »
kösz az infót
707
« Dátum: 2014. március 22. - 13:13:54 »
Sziasztok. Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni. CMD:zene(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == Zene_Dialog) { if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\"); if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\"); if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\"); if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3); if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\"); } return 1; }
708
« Dátum: 2014. március 21. - 16:13:52 »
Lehet hogy igazad van én már olyan rég csináltam ezt a kickest hogy nem is emlékszem arra hogy mûködik vagy nem de én úgy emlékszem mintha mûködött volna de mind1 lehet rosszúl emlékszem.
709
« Dátum: 2014. március 21. - 15:29:54 »
Ahogyan a Wikiben is áll: a Kick() függvény elõtt semelyik másik, a player számára eljuttatandó dolog nem jut el a playerig, pl. a SendClientMessage üzenetét sem látja a játékos, ugyanis kirúgja õt a rendszer, mielõtt még meglátná az üzenetet.
Important Note: As of SA-MP 0.3x, any action taken directly before Kick() (such as sending a message with SendClientMessage) will not reach the player. A timer must be used to delay the kick. ZSOLTI99, nem 0.3z-tõl \"nem mükszik\", hanem a többi verziónál is így volt. Valamint nem \"nem mükszik\", hanem egyszerûen gyorsabban lesz kirúgva a játékos, minthogy ahhoz eljutni a SendClientMessage függvény által elküldött üzenet, vagy bármi más, számára alapesetben látszódó dolog. Tehát mûködni mûködik. Ahogyan az \"üzenet küldés\" is. A megoldás rá az, hogy egy timerrel késleleted a Kick() függvényt. Talán egy 100 ezredmásodpercre beállított, nem ismétlõdõ timer is elég hozzá, nem kell több idõt várni. Vagy ha igen, picit megemeled mondjuk 200-ra, de szerintem már 0,1 mp-s timerrel is jó lesz a dolog. [/quote] Én teszteltem az ilyen dolgot és 0.3e verzión mûködött rendesen
710
« Dátum: 2014. március 21. - 14:39:57 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Kick 0.3z nem mükszik a kicknék az üzenet küldés de timer segítségével ki lehet javítani
711
« Dátum: 2014. június 08. - 15:29:54 »
712
« Dátum: 2014. június 08. - 15:26:32 »
Próbáld meg public OnFilterScriptInit() { //alá tenni a dolgokat
713
« Dátum: 2014. június 08. - 14:29:25 »
Szerintem ez kamu....Még ha vissza is tudná fordítani akkor se lenen olyan mint az eredeti
714
« Dátum: 2014. június 07. - 10:01:36 »
Azt úgy tudod megoldani ha mappolsz egyet és azt teszed be..
715
« Dátum: 2014. május 20. - 20:06:57 »
Sziasztok akadta egy kis problémám de nem látom a hibát errort ír ki erre a sorra public Convoy_Timer(Convoy) { // Setup local variables new LeaderID, MemberID; // Update the textdraws for all convoy members Convoy_UpdateTextDraws(Convoy); // Get the leader-id LeaderID = AConvoys[Convoy][Members][0]; // Check the jobstep for the entire convoy switch (AConvoys[Convoy][ConvoyStep]) { case 0: // Convoy has just been created, but a job hasn\'t started yet by the leader { new bool:AllSameTrailer = true; // Keep checking if the leader has started a job already if (APlayerData[LeaderID][JobStarted] == true) { // Copy the job-data from the leader to the convoy AConvoys[Convoy][LoadID] = APlayerData[LeaderID][LoadID]; AConvoys[Convoy][Location1] = APlayerData[LeaderID][JobLoc1]; AConvoys[Convoy][Location2] = APlayerData[LeaderID][JobLoc2]; // Set the trailer-model required by all members to the convoy AConvoys[Convoy][TrailerModel] = GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(LeaderID))); // First check if all players have the correct trailer (except for the leader) for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++) { MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid { // Check if the player has the same trailer-model attached to his vehicle as the convoy requires if (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(MemberID))) != AConvoys[Convoy][TrailerModel]) { // Inform the player that he hasn\'t got the correct trailer switch (AConvoys[Convoy][TrailerModel]) { case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Cargo pótkocsira.\"); case VehicleTrailerOre: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Ore pótkocsira.\"); case VehicleTrailerFluids: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Tartályos poótkocsira.\"); } // Not everyone has the same trailer AllSameTrailer = false; } } } else // Leader has no trailer attached, so check for the vehiclemodel //erre ír errort de nem találom benne a hibát { // First check if all players have the correct trailer (except for the leader) for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++) { MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid { // Get the vehiclemodel of the member new vModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(MemberID)); // Check if the member has a valid trucking vehicle (flatbed or DFT30) switch (vModel) { case VehicleFlatbed, VehicleDFT30, VehicleCementTruck, VehicleBenson, VehicleYankee: AllSameTrailer = true; default: { TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"~w~Neked nincs megfelelõ ~r~jármûved így nem indúlhat a convoy\"); AllSameTrailer = false; } } } } } D:\\modom\\pawno\\include\\PPC_Convoys.inc(352) : error 029: invalid expression, assumed zero Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
716
« Dátum: 2014. május 13. - 00:33:49 »
Nagyon jó ....Ötletes mapp
717
« Dátum: 2014. május 08. - 11:05:04 »
Sziasztok. Az lenne a problémám hogy van az a Tarm nevezetû villamos féle jármû és ha kiszállok belõle akkor nem tudok vissza ülni.Ezért kérem a segítségeteket.
719
« Dátum: 2014. május 05. - 20:00:11 »
#include <a_samp> #define WEAPON_TYPE_NONE (0) #define WEAPON_TYPE_HEAVY (1) #define WEAPON_TYPE_LIGHT (2) #define WEAPON_TYPE_MELEE (3)//Nahkampf new OldWeapon[MAX_PLAYERS]; new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS]; #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i)) StopPlayerHoldingObject(i); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT) { StopPlayerHoldingObject(playerid); OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT) { new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]); new weapontype=GetWeaponType(weaponid); if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid) StopPlayerHoldingObject(playerid); if(OldWeapon[playerid]!=weaponid) { new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]); if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype) { HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid]; switch(oldweapontype) { case WEAPON_TYPE_LIGHT: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_MELEE: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_HEAVY: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0); } } } if(oldweapontype!=weapontype) OldWeapon[playerid]=weaponid; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ GetWeaponType(weaponid) { switch(weaponid) { case 22,23,24,26,28,32: return WEAPON_TYPE_LIGHT; case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41: return WEAPON_TYPE_MELEE; case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38: return WEAPON_TYPE_HEAVY; } return WEAPON_TYPE_NONE; } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; }
720
« Dátum: 2014. május 05. - 15:46:34 »
a SetPlayerPos-nál az utolsó koordináta (1007.1719) szerintem kicsit magas xd mentsd le újra azt a helyet, ahova szeretnéd, hogy letegyen, és azt másold be a SetPlayerPos után
if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); }
Szerintem az egy interior, vagy egy bármi féle mapolás akar lenni. Ha így van, akkor azért portál rossz helyre, mert kimenetelkor is ugyan oda teszed vissza a játékost:
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) { if(pickupid == pPickupbe) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480); } if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); } return 1; } helyett
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) { if(pickupid == pPickupbe) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); // Ezt a sort javítottam SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480); } if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,1555.5016,-1675.7087,16.1953); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); } return 1; }
[/quote] Köszönöm a segítséget müködik.
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 117
|