Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Nátha
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 69
706
« Dátum: 2012. október 04. - 17:23:21 »
XXVI
707
« Dátum: 2012. október 04. - 16:22:22 »
Egyes IP-nél kiírhat olyat hogy Ismeretlen, csak a tiédet pont nem ismeri fel. Tedd be a szerveredbe ahol többen felmennek és nézd meg hogy a többieknek kiírja hogy Hungary vagy stb. Nekem dinamikus az IP-m és valamikor az enyémet se ismeri fel de legtöbbször ki írja hogy Hungary, általában a dinamikus IP-ket nem szokta felismerni.
708
« Dátum: 2012. október 03. - 21:00:37 »
Hali Ezt meg lehet úgy csinálni hogy akkor lángoljanak a kerekek amikor a space-t nyomjuk ? Mert nekem úgy kellene amikor kézifékezünk akkor lángoljon a kerék ne folyamatosan menet közben.
709
« Dátum: 2012. október 03. - 18:33:06 »
Tessék public OnPlayerConnect(playerid) { new MaxPlayers = GetMaxPlayers(), string[144], IP[16]; GetPlayerIp(playerid, IP, sizeof IP); format(string, sizeof string, \"{1100ff}Felhasználó: {ff3300}%s {1100ff}Csatlakozott a szerverhez {ff5100}| Ország: %s|\", pName(playerid), GetIpCountry(IP)); for(new p; p < MaxPlayers; p++) { if(!IsPlayerConnected(p) || p == playerid) continue; SendClientMessage(p, 0xff5100AA, string); } format(string, sizeof string, \" %s Azonosító: %s |\", string, IP); SendClientMessage(playerid, 0xff5100AA, string); return 1; }
710
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 23:25:40 »
Kösz Casamiro !
711
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 22:19:26 »
Találtam a hivatalos fórumon egy jó kis hógolyó scriptet. Lényege hogy hógolyózni kell Ha ledobsz valakit akkor ad 500 dollárt, és abban kellene nekem a segítség hogy ne 500 dollárt adjon hanem +1 pontot. Script: #if defined Sho_Credits !---------------------------------------------------! !___________________________________________________! ! SSSS ! ! SSSSS SS SS SSSS SSSS SS SS SS SS ! ! SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS ! ! SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS ! ! SS SSSSSS SS SS SS SS SSSS SSSS ! ! SSSSSS SS SS SS SS SS SS SS SS SS ! ! SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS ! ! SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS ! ! SSSSS SS SS SSSS SSSS SSSSS SSSS ! !___________________________________________________! ! ! !---------------------------------------------------! <- ShoScripts™ -> ______________________ | * Version - 1.2 | | * Author - ShOoBy | | * Lines - 184 | | * Time Spent - 4h | | * Mode - Snowballs | | * Variables - 5 | | * Objects - 20 | | * Script - Unique! | ======================== #endif #include <a_samp> #define KEY_AIM (128) new Snow_F[MAX_PLAYERS]; new Obj[MAX_PLAYERS]; new Shoot[MAX_PLAYERS]; new Killer[MAX_PLAYERS]; new Charged[MAX_PLAYERS]; #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { CreateObject(8172,-716.59997559,3800.50000000,8.50000000,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (1) CreateObject(3074,-782.29998779,3785.30004883,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99948120); //object(d9_runway) (6) CreateObject(3074,-782.29998779,3798.89990234,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (7) CreateObject(3074,-782.29998779,3807.60009766,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) ( CreateObject(3074,-752.09997559,3807.60009766,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (9) CreateObject(3074,-722.00000000,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (10) CreateObject(3074,-691.79998779,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (11) CreateObject(3074,-661.59997559,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (12) CreateObject(3074,-753.79998779,3795.19995117,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (14) CreateObject(3074,-723.59997559,3795.10009766,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (15) CreateObject(3074,-693.40002441,3794.89990234,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (16) CreateObject(3074,-664.09997559,3794.69995117,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (17) CreateObject(3074,-664.29998779,3781.69995117,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (18) CreateObject(3074,-694.50000000,3781.80004883,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (19) CreateObject(3074,-724.40002441,3781.89990234,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (20) CreateObject(3074,-754.40002441,3782.00000000,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (21) CreateObject(8172,-796.79998779,3800.50000000,-48.00000000,90.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (2) CreateObject(8172,-650.20001221,3800.50000000,-48.00000000,90.00000000,180.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (3) CreateObject(8172,-729.09997559,3780.69995117,12.80000019,0.00000000,270.00000000,270.00000000); //object(vgssairportland07) (4) CreateObject(8172,-726.20001221,3820.19995117,12.80000019,0.00000000,270.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (5) return 1; } #else main() { print(\"\\n ShoScripts © 2006 - 2011 \"); print(\" SnowBalls Fight Minigame \"); print(\" by ShOoBy ™ \\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { Snow_F[playerid] = 0; Killer[playerid] = 501; Charged[playerid] = 0; Shoot[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(Snow_F[playerid] == 1) return Snow_F[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { DestroyObject(Obj[playerid]); if(Killer[playerid] != 501) { Shoot[Killer[playerid]] = 0; Killer[playerid] = 501; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/snow\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Snow_F[playerid] == 0) { Snow_F[playerid] = 1; Charged[playerid] = 0; Shoot[playerid] = 0; SetPlayerPos(playerid,-708.40002441,3796.19995117,9.69999981); new res22[500], iName[128]; GetPlayerName(playerid,iName,sizeof(iName)); format(res22,sizeof(res22),\"{0088FF}Hey {FF0000}%s{0088FF}!\\nYou\'ve just started playing {15FF00}SnowBall Fight{0088FF} minigame.\\nIn this minigame , your goal is to hit as many players,\\nas you can , without being hit by them.\\nTo throw an snowball press : {FF7B0F}AIM Key\\n{FFFF0F}Good Luck! \",iName); ShowPlayerDialog(playerid,9944,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FF0000}SnowBalls {FFFF00}Fight\",res22,\"Ok\",\"\"); } else if(Snow_F[playerid] == 1) { Snow_F[playerid] = 0; SpawnPlayer(playerid); } return 1; } return 0; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(Snow_F[playerid] == 1) { if(Shoot[playerid] == 0) { if(newkeys & KEY_AIM) { if(Charged[playerid] == 1) return CheckSnow(playerid); else if(Charged[playerid] == 0) return ApplyAnimation( playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0 ), Charged[playerid] = 1; } } } return 1; } forward CheckSnow(playerid); public CheckSnow(playerid) { Shoot[playerid] = 0; for(new i = 0; i < 30; i++) { new Float:X, Float:Y; GetXYInFrontOfPlayer(playerid,X,Y,i); for(new z = 0; z < MAX_PLAYERS; z++) { if(z != playerid && Shoot[playerid] == 0 && Killer[z] == 501) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(z,1.0,X,Y,9.69999981)) { Shoot[playerid] = 1; new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:tX,Float:tY,Float:tZ; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); GetPlayerPos(z,tX,tY,tZ); Obj[z] = CreateObject(2709,pX,pY,pZ+0.5,0.0,0.0,0.0,30); MoveObject(Obj[z],tX,tY,tZ-0.9,25.0); SetPlayerHealth(z,0); Killer[z] = playerid; GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Target ~y~Shoot~B~!~N~~G~+ 500 ~p~Cash\",1000,3); GivePlayerMoney(playerid,500); Charged[playerid] = 0; ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throw\",4.1,0,1,1,0,1000,1); } } } } if(Shoot[playerid] == 0) GameTextForPlayer(playerid,\"~R~NO ~G~Targets~B~!\",1000,1); return 1; } GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) { new Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); if (GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a); } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); } Elõre is köszönöm Üdv Nátha
712
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 17:44:18 »
Nos meg találtam a gamemode-t... GroX készítette: http://sampforum.hu/index.php?topic=3975.0 és abba van egy paintball pálya /pbblue, /pbred és /pbneutral-ból áll. És ott is így van ahogy én leírtam. Flash verziója az mûködik de ha lelõttem valakit a kill listán nem az szerepelt hogy én le lõttem egy ak-val XY-t hanem XY meghalt, meg ha egyszer beírtam /dm onnantól kezdve nem lehetett kikapcsolni az egy lövéstõl meghalást csak ha kilétem. Próbáltam kiszedni GroX modjából de nem találtam a sort xd
713
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 20:13:43 »
CMD:dm(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0) { //ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(... //SetPlayerInterior... csak ha szükséges SetPVarInt(playerid, \"dm\", 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer meglõnek meghalsz!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\"); } return 1; } public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) { SetPlayerHealth(damagedid, 0.0); } return 1; } public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) { //ide ugyanazt a poziciót, amit följebb raktál. SetPlayerPos(... SendClientMessage(playerid,-1, \"Meghaltál, ezért vissza lettél helyezve a DM zónába!\"); return 1; } CMD:dmki(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) { //ide azt a poziciót ahova rakja miútán kilépett SetPlayerPos(... //interiort, csak ha szükséges SetPVarInt(playerid, \"dm\", 0); ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\"); } return 1; } tessék, remélem érthetõ.
Nos ez érthetõnek érthetõ csak nem egészen mûködik Elõször is, nem mûködik az egy lövéstõl rögtön meghalsz dolog, a másik meg amikor meg öltem vkit nem teleportálta vissza a DM-be, amikor meg vissza akart teleportálni meg csak annyit írt hogy Te már DM-be vagy. Nah de mind egy nekem nem kell így túl bonyolítani... nekem elég csak annyi hogyha be írom pl.: /dm akkor be kapcsol ez az egy lövéstõl meghalok, ha meg meghalok akkor kikapcsol. Ha ennyi megoldható akkor köszönöm
714
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 17:48:53 »
Azon a szerveren ahol voltam ott nem ment le az élet csak ha belém lõttek egyet akkor azonnal meghaltam hiába 100 hp-m volt. És nekem a parancs úgy kell hogyha be írom akkor \"be kapcsolja ezt a dolgot\".
715
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 16:16:53 »
Sziasztok Láttam egy szerveren egy olyan DM parancsot hogy amikor beírtuk akkor be teleportált a DM zónába és ami a lényeg hogy onnantól kezdve ha egy golyó eltalált azonnal meghaltam. Nekem is kellene egy ilyen parancs de fogalmam sincs hogy hogyan kell ezt meg csinálni. Köszi elõre is a segítséget
716
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 23:21:26 »
Oké köszönöm a segítségeket.
717
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 21:01:41 »
Jah ezt a range bannt ismerem... mondjuk ellenem semmit sem ér mert ha nekem változik az IP-m akkor nem csak az utolsó egy vagy két szám változik hanem az egész. A merev lemez számos bannt meg nem lehet kivitelezni SA:MP-ben ugye ? :confused:
718
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 17:00:20 »
stock RangeBan(playerid) { if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0; new total[16],ip[16]; GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip)); new cnt; for(new i=0;i<strlen(ip);i++) { if(ip == \'.\') cnt++; if(cnt == 2) { i++; strdel(ip, i, strlen(ip)); format(total,sizeof(total),\"%s*.*\",ip); } } format(string, sizeof(string),\"banip %s\",total); SendRconCommand(string); return 1; }
Egy kis magyarázatot adnál ehhez hogy mit és hogyan csinál mert nem nagyon értem
719
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 16:18:46 »
Létezik már az a módszer vagy script amivel ki lehet bannolni a dinamikus IP-vel rendelkezõket ?
720
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:50:32 »
Nah így már jó... Kösz
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 69
|