Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - scripter01
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 69
706
« Dátum: 2012. június 10. - 12:48:35 »
Házi szeród van vagy hostól bérled? Ha házi akkor .dll kiterjesztést adj neki ha hostos akkor .so-t!
707
« Dátum: 2012. június 10. - 11:35:32 »
Te figyelj már ha Profi scripter van akkor minek neked segítség, nem tudsz egy ucp-t össze dobni talán pofon egyszerû pedig vagy netán nem értesz az smf-hez szólj és segítek benne!
708
« Dátum: 2012. június 10. - 02:23:20 »
Sokan látom nem értik elõbb jöjjetek rá a használatra és lehet kérni ilyent! Eltávolítva!
709
« Dátum: 2012. június 09. - 17:20:54 »
Nem akarok saját zenét szóval én a sima alap zenét akarom meg állítani mikor le Spawnol!
710
« Dátum: 2012. június 09. - 17:16:06 »
Azért erroros mivel PawnoSciteba lépj be majd ott az Options menübe tekert a legaljára azt hiszem találsz ott olyant hogy pwn.propertis ott írd át a pawno el érést azt úgy tudod hogy a See pawnóját megy nyitod jobb klik tulajdonságok és ott lesz az elérés azt be másolod oda a pawno/include mappába a See és a See_MySQl be át írod az adatokat le konvertálod és amit be írtál MYSQL el érést és ip + portot csak azon a szerveren fog funti a mód! Ennyi lenne!
711
« Dátum: 2012. június 09. - 14:30:00 »
Üdv all! Szóval OnPlayerSpawn alá be raktam ezt! StopAudioStreamForPlayer(playerid); és amikor loginolok nem állíjta le az alap samp login zenét! Mi lehet a hiba? Elõre is kösz!
712
« Dátum: 2012. június 06. - 21:46:43 »
Most megint ez lesz mert Rolee publikálta a módot és nem tudják el indítani valamelyik majd meg csinálja nekik és akkor minden 2. Serveren See Relod mód fog futni nem hiszem el nem lehet használni egyedit vagy valami fullra át alakítottat miért mindig See-See-See-See-See-See-See-See-See-See-See! Ez már kicsit sok tudom mi a baja de azért se mondom el mert megint mi lesz huha el indítottam a see módot most akkor én nagy stár vagyok másokat meg le kell nézni! Nah hát ez így nem kóser! Keresgélj! aztán rá jössz mi a bibi! Nem értem miért nagy szám a See mód vagy a See Relod mód amikor ugyan az mint a többi csak GF-rõl lett teljesen át alakítva! Amúgy pofon egyszerû el indítani háziról,hostról is egyaránt!
713
« Dátum: 2012. június 04. - 20:41:34 »
Csak a te kedvedért meg se néztem semmit cska úgy jött!
714
« Dátum: 2012. június 04. - 20:00:02 »
Nos, hát raktam bepár kis cuccot de a nagyja majd a hét közben fog érkezni! UI:Nem voltam itt 3 és fél hónapig srry!
715
« Dátum: 2012. május 29. - 16:59:37 »
Nem lett jobb így sem :S
716
« Dátum: 2012. május 29. - 15:47:47 »
Az imént amit ki javítottunk nos hát nem jól! Mivel oda állok a meg adott kordinátára és nem dob be az intibe! public CheckForWalkingTeleport(playerid) { new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2435.3452,1172.6711,10.8203, cx,cy,cz)) {//Bank Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Bank\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565, cx,cy,cz)) {//Bank Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2435.3452,1172.6711,10.8203); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234, cx,cy,cz)) {//Bolt Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~24/7\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 6); SetPlayerPos(playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 6; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875, cx,cy,cz)) {//Bolt Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414, cx,cy,cz)) {//Városháza Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 18); SetPlayerPos(playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049); PlayerInfo[playerid][pInt] = 18; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049, cx,cy,cz)) {//Városháza Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620, cx,cy,cz)) {//Hotel Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hotel\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 15); SetPlayerPos(playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 15; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875, cx,cy,cz)) {//Hotel Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688, cx,cy,cz)) {//Cassino Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Cassino\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 12); SetPlayerPos(playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859); PlayerInfo[playerid][pInt] = 12; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859, cx,cy,cz)) {//Cassino Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } }
717
« Dátum: 2012. május 29. - 15:23:04 »
Hogyha meg oldódott a probléma akkor \"Téma Megoldva\" menüre katt rá vagy zárd le!
718
« Dátum: 2012. május 29. - 15:20:26 »
Nos köszönöm szépen de volt benne így is error vagy te vagy én ,, raktunk egymás mellé ! De meg van oldva köszönöm szépen megy a +!
719
« Dátum: 2012. május 29. - 14:48:00 »
Üdvözletem! Nos hát szerintem mindenki tudja ez a \"CheckForWalkingTeleport\" fügvény mire is szolgál! Nos ha nem el mondom arra szolgál hogy egy addot pozról egy másik adot pozra dobjon be! Parancs nélkül! Nos én neki is álltam ennek szépen! forward CheckForWalkingTeleport(playerid); Jó mentem tovább! public CheckForWalkingTeleport(playerid) { new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2435.3452,1172.6711,10.8203, cx,cy,cz)) {//Bank Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Bank\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565, cx,cy,cz)) {//Bank Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,,2435.3452,1172.6711,10.8203); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234, cx,cy,cz)) {//Bolt Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~24/7\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 6); SetPlayerPos(playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 6; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875, cx,cy,cz)) {//Bolt Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648, cx,cy,cz)) {//Városháza Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 18); SetPlayerPos(playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049); PlayerInfo[playerid][pInt] = 18; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049, cx,cy,cz)) {//Városháza Ki if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620, cx,cy,cz)) {//Hotel Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hotel\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 15); SetPlayerPos(playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 15; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875, cx,cy,cz)) {//Hotel Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688, cx,cy,cz)) {//Cassino Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Cassino\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 12); SetPlayerPos(playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859); PlayerInfo[playerid][pInt] = 12; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859, cx,cy,cz)) {//Cassino Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; }
Tudtommal ennyi elég! Nos amikor szépen meg csináltam be raktam le konvertáltam 26 erorr várt a végén ami nem állt másból mint GiveCash, és egy ilyen kis szaro* !!!!! Aki ebben segíteni tudni mi a halálom a baja megy a + és a köszönöm!
720
« Dátum: 2012. május 28. - 22:52:33 »
Magyarúl te egy Texrdawot kérsz a képernyõre le a térkép alá péládúl jó lesz?
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 69
|