Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbee0170

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 73
706
Segítségkérés / Teleport írás.Help
« Dátum: 2011. december 19. - 10:42:41 »
Idézetet írta: Calvin date=1324256660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14439\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.A téma adott...Nos van egy programom,amivel generáltam Teleportot,de nem mûködött a filterscript,ezért kérnék egy kis segítséget..Hogyan tudok 1 teleport srciptet írni?:D Várom válaszotokat!
Tiszteletem!
 
[pawn]if (strcmp(cmd,\"/odatele\",true)==0)
               {
   SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   SetPlayerInterior(playerid,0);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe\");
   return 1;
   }[/pawn]

707
[pawn]public OnGameModeInit ( )
{
    new vehicle_id, Text3D:vehicle3Dtext;
    vehicle3Dtext = Create3DTextLabel( \"szöveg\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
    vehicle_id = CreateVehicle( 510, 0.0. 0.0, 15.0, 5, 0, 120 );[/pawn]
bár már naon megkopott a script tudásom lehet h nemjó de majd a nagymenõk kijavítják :D

708
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]
« Dátum: 2011. december 17. - 16:42:07 »
öm azt elfelejtettem kitenni, de ott az angól fórum link onnan is lelehet tölteni

709
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 17. - 16:28:03 »
Idézetet írta: rhassi date=1324050999\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

 

 

 

olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O
 
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
 
[/quote]
jó de én object id-t kérdertem de ezmiez ?
 
[/quote]
Ez egy lista.
Van közte tûz is, csk meg kell keresni. Aztán ott a neve mellette. Ha abból nem tudod kideríteni az id-jét akkor buta vagy.
 
[/quote]
nemtudom h te ott hol látsz id-t...  :mistrust:
\"1174743519n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 
[/quote]
Egy szóval sem mondtam, hogy ott az id.
 
[/quote]
ember elöbb olvasd a topic címét
 
Itt kérdezz object ID-t![/quote]
 
[/quote]
Nevét beírod a google-be és meg is van az id. Inkább köszönnéd meg hogy nem csak egy lehetõséget adtam.
Offolást abbahagyom, helló.
 
[/quote]
off: az jólenne..
on: ami van tûz object azt viszont nemlehet eloltani azér írtam h
 
olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O
[/quote]

710
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]
« Dátum: 2011. december 17. - 12:11:15 »
én csak áthoztam angol fórumról :D  de nekem is nagyon tetszik azért hoztam át :D

711
SA-MP: Szerverfejlesztés / Wirtual World RPG [0.3e]
« Dátum: 2011. december 16. - 19:12:45 »
jópár bugot javítgattam benne de mindig elõjön egy ujabb...
arról a parancsról meg annyit h omg ezmiez?

712
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 16. - 16:12:55 »
Idézetet írta: rhassi date=1324047647\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

 

olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O
 
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
 
[/quote]
jó de én object id-t kérdertem de ezmiez ?
 
[/quote]
Ez egy lista.
Van közte tûz is, csk meg kell keresni. Aztán ott a neve mellette. Ha abból nem tudod kideríteni az id-jét akkor buta vagy.
 
[/quote]
nemtudom h te ott hol látsz id-t...  :mistrust:
\"1174743519n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 
[/quote]
Egy szóval sem mondtam, hogy ott az id.
 
[/quote]
ember elöbb olvasd a topic címét
 
Itt kérdezz object ID-t![/quote]

713
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 16. - 15:41:02 »
Idézetet írta: rhassi date=1324046070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O
 
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
 
[/quote]
jó de én object id-t kérdertem de ezmiez ?
 
[/quote]
Ez egy lista.
Van közte tûz is, csk meg kell keresni. Aztán ott a neve mellette. Ha abból nem tudod kideríteni az id-jét akkor buta vagy.
 
[/quote]
nemtudom h te ott hol látsz id-t...  :mistrust:
\"1174743519n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

714
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 16. - 15:17:31 »
Idézetet írta: rhassi date=1324044625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O
 
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
 
[/quote]
jó de én object id-t kérdertem de ezmiez ?

715
RP/RPG kérések / $ hellyet FT
« Dátum: 2011. december 16. - 15:07:25 »
sztem ne akarj mást copyzni :D de itt a fórumon a programok résznél láttam azthiszem textdrawn készítõt

716
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 16. - 15:06:11 »
olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O

717
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]
« Dátum: 2011. december 16. - 12:55:03 »
szaisztok, megint csak egy más munkáját hoznám ide nem sztem jó :D :)
mivel nem scriptelek már csak olvasgatok stb :D
na a videó a scriptrõl:

letöltési link: http://pastebin.com/h3MuATqu
[pawn]// Hot air balloon filterscript by Srdjan
// Date is 01/11/2011
#include <a_samp>
#include <mapandreas>
#define KEY_AIM 128
#define MAX_BALLOONS 10
new BalloonID[MAX_BALLOONS];
new PlayerInBalloon[MAX_PLAYERS];
new Float: BalloonSpeed[MAX_BALLOONS];
new Float: Radius[MAX_BALLOONS];
new Float: Diametar[MAX_BALLOONS];
new ResetTimer[MAX_BALLOONS];
new ContinueTimer[MAX_BALLOONS];
new Text:commands;
forward ResetSpeed (objectid);
forward Continue (objectid);
public OnFilterScriptInit ()
{
CreateBalloons ();
commands = TextDrawCreate (30.0, 270.0,\"~w~Commands:~n~Sprint key - speed up~n~Jump key - speed down~n~Key \'Y\' - Tilt down~n~Key \'N\' - Tilt up~n~LMB - Angle of heading - left~n~RMB - Angle of heading - right\");
TextDrawFont (commands, 2);
TextDrawLetterSize (commands, 0.3, 0.8);
MapAndreas_Init (MAP_ANDREAS_MODE_FULL);
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) PlayerInBalloon = -1;

printf (\"\\nHot Air Balloon by Srdjan loaded.\\n\");


return 1;


}


CreateBalloons ()


{


BalloonID[0] = CreateObject (19334, 198.9927, -1832.8091, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);


BalloonID[1] = CreateObject (19335, 241.3257, -1834.1189, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);


BalloonID[2] = CreateObject (19336, 284.8625, -1830.8752, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);


for (new i = 0; i < 3; i++)


{


    new id = CreateObject (18699, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);


    AttachObjectToObject (id, BalloonID
, 0.0, 0.0, 5.5, 0.0, 180.0, 0.0, 1);

}


}


public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[])


{


if (!strcmp (cmdtext, \"/operate\"))


{


    if (PlayerInBalloon[playerid] != -1)


    {


        ClearAnimations (playerid);


        TextDrawHideForPlayer (playerid, commands);


        PlayerInBalloon[playerid] = -1;


    }


    else


    {


        if (GetPlayerBalloonID (playerid, 0) > -1)


        {


            ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1);


            TextDrawShowForPlayer (playerid, commands);


           PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 0);


      }


        else if (GetPlayerBalloonID (playerid, 1) > -1)


            {


                new objectid = BalloonID[GetPlayerBalloonID (playerid, 1)];


          if (IsObjectMoving (objectid))


           {


            ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1);


               TextDrawShowForPlayer (playerid, commands);


              PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 1);


         }


        }


    }


    return 1;


}


return 0;


}


GetPlayerBalloonID (playerid, b)


{


new Float: x, Float: y, Float: z;


for (new i = 0; i < sizeof (BalloonID); i++)


{


   GetObjectPos (BalloonID
, x, y, z);

   if (!b)


   {


      if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 1.5, x, y, z)) continue;


      else return i;


   }


   else if (b)


   {


       if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, x, y, z)) continue;


      else return i;


   }


}


return -1;


}


public OnPlayerKeyStateChange (playerid, newkeys, oldkeys)


{


if (PlayerInBalloon[playerid] > -1)


{


    new objectid = BalloonID[PlayerInBalloon[playerid]];


   if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT))


   {


       if (BalloonSpeed[objectid] < 15.0) BalloonSpeed[objectid] += 0.5;


   }


   if ((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP))


   {


       if (BalloonSpeed[objectid] > -10.0) BalloonSpeed[objectid] -= 0.5;


   }


   if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES))


   {


       if (Radius[objectid] < 90.0) Radius[objectid] += 5.0;


   }


   if ((newkeys & KEY_NO) && !(oldkeys & KEY_NO))


   {


       if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] -= 5.0;


   }


   if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE))


   {


      Diametar[objectid] -= 5.0;


      if (Diametar[objectid] < 0.0) Diametar[objectid] = -5.0;


   }


   if ((newkeys & KEY_AIM) && !(oldkeys & KEY_AIM))


   {


      Diametar[objectid] += 5.0;


      if (Diametar[objectid] > 360.0) Diametar[objectid] = 5.0;


   }


   UpdateBalloonMove (objectid);


}


return 1;


}


UpdateBalloonMove (objectid)


{


StopObject (objectid);


if (BalloonSpeed[objectid] > 0.0)


{


    Continue (objectid);


}


else if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0)


{


   KillTimer (ResetTimer[objectid]);


   new Float: x, Float: y, Float: z;


    GetObjectPos (objectid, x, y, z);


    MapAndreas_FindZ_For2DCoord (x, y, z);


   new time = MoveObject (objectid, x, y, z, floatabs(BalloonSpeed[objectid]));


   ResetTimer[objectid] = SetTimerEx (\"ResetSpeed\", time, 0, \"d\", objectid);


}


}


public ResetSpeed (objectid)


{


if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) BalloonSpeed[objectid] = 0.0;


if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] = 0.0;


}


public Continue (objectid)


{


    new Float: x, Float: y, Float: z;


    GetObjectPos (objectid, x, y, z);


    KillTimer (ResetTimer[objectid]);


    KillTimer (ContinueTimer[objectid]);


    z = z + 300 * floatcos (-Radius[objectid], degrees);


    x = x + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatcos (-Diametar[objectid], degrees);


    y = y + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatsin (-Diametar[objectid], degrees);


new time = MoveObject (objectid, x, y, z, BalloonSpeed[objectid]);


ContinueTimer[objectid] = SetTimerEx (\"Continue\", time-2, 0, \"d\", objectid);


}


[/pawn]


eredeti téma :
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294701

eredeti készítõ : Srdjan


(bár ha megnézi vlaki a script eleét látja :)

718
RP/RPG kérések / $ hellyet FT
« Dátum: 2011. december 15. - 16:24:17 »
egyszerû textdrawn-al de linkeltek már

719
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS] kondigépek
« Dátum: 2011. december 15. - 15:58:16 »
nekem c-n is ment szal nem :)

720
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS] kondigépek
« Dátum: 2011. december 15. - 15:46:57 »
sziasztok ezt az angol fórumon találtam  mer annó nekem is kelett sokakanak hasznos lehet..
készítõ:Cyanide
[pawn]public OnPlayerBenchPress( playerid, reps )
{
      printf( \"ID %i has just benched, increasing his current reps to %i.\", playerid, reps );
}
public OnPlayerStartBenchPress( playerid, result )
{
      switch( result )
      {
           case 0:
           {
                SendClientMessage( playerid, 0x0, \"You\'re not allowed to bench, someone is currently using it!\" );
           }
           case 1:
           {
                SendClientMessage( playerid, 0x0, \"{FFFFFF}You\'re now starting to bench, use the spacebar to increase the power bar.\" );
           }
      }
}
public OnPlayerExitBenchPress( playerid, reps )
{
       printf( \"Player %i has stopped bench pressing, and has done %i reps!\", playerid, reps );
}[/pawn]
eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=275405&highlight=bench+press
de itt a videó is :
 

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 73
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal