Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 706
Segítségkérés / Teleport írás.Help« Dátum: 2011. december 19. - 10:42:41 »Idézetet írta: Calvin date=1324256660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14439\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok.A téma adott...Nos van egy programom,amivel generáltam Teleportot,de nem mûködött a filterscript,ezért kérnék egy kis segítséget..Hogyan tudok 1 teleport srciptet írni? Várom válaszotokat![pawn]if (strcmp(cmd,\"/odatele\",true)==0) { SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe\"); return 1; }[/pawn] 707
Segítségkérés / Hogy tudnám ráilleszteni a kocsi tetejére a "taxi" feliratot?« Dátum: 2011. december 19. - 08:25:09 »
[pawn]public OnGameModeInit ( )
{ new vehicle_id, Text3D:vehicle3Dtext; vehicle3Dtext = Create3DTextLabel( \"szöveg\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); vehicle_id = CreateVehicle( 510, 0.0. 0.0, 15.0, 5, 0, 120 );[/pawn] bár már naon megkopott a script tudásom lehet h nemjó de majd a nagymenõk kijavítják 708
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]« Dátum: 2011. december 17. - 16:42:07 »
öm azt elfelejtettem kitenni, de ott az angól fórum link onnan is lelehet tölteni
709
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. december 17. - 16:28:03 »Idézetet írta: rhassi date=1324050999\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
710
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]« Dátum: 2011. december 17. - 12:11:15 »
én csak áthoztam angol fórumról de nekem is nagyon tetszik azért hoztam át
711
SA-MP: Szerverfejlesztés / Wirtual World RPG [0.3e]« Dátum: 2011. december 16. - 19:12:45 »
jópár bugot javítgattam benne de mindig elõjön egy ujabb...
arról a parancsról meg annyit h omg ezmiez? 712
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. december 16. - 16:12:55 »Idézetet írta: rhassi date=1324047647\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
713
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. december 16. - 15:41:02 »Idézetet írta: rhassi date=1324046070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
714
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. december 16. - 15:17:31 »Idézetet írta: rhassi date=1324044625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234 715
RP/RPG kérések / $ hellyet FT« Dátum: 2011. december 16. - 15:07:25 »
sztem ne akarj mást copyzni de itt a fórumon a programok résznél láttam azthiszem textdrawn készítõt
716
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. december 16. - 15:06:11 »
olyan tûz object id kell amit el is lehet oltani
van ilyen o.O 717
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]« Dátum: 2011. december 16. - 12:55:03 »
szaisztok, megint csak egy más munkáját hoznám ide nem sztem jó
mivel nem scriptelek már csak olvasgatok stb na a videó a scriptrõl: letöltési link: http://pastebin.com/h3MuATqu [pawn]// Hot air balloon filterscript by Srdjan // Date is 01/11/2011 #include <a_samp> #include <mapandreas> #define KEY_AIM 128 #define MAX_BALLOONS 10 new BalloonID[MAX_BALLOONS]; new PlayerInBalloon[MAX_PLAYERS]; new Float: BalloonSpeed[MAX_BALLOONS]; new Float: Radius[MAX_BALLOONS]; new Float: Diametar[MAX_BALLOONS]; new ResetTimer[MAX_BALLOONS]; new ContinueTimer[MAX_BALLOONS]; new Text:commands; forward ResetSpeed (objectid); forward Continue (objectid); public OnFilterScriptInit () { CreateBalloons (); commands = TextDrawCreate (30.0, 270.0,\"~w~Commands:~n~Sprint key - speed up~n~Jump key - speed down~n~Key \'Y\' - Tilt down~n~Key \'N\' - Tilt up~n~LMB - Angle of heading - left~n~RMB - Angle of heading - right\"); TextDrawFont (commands, 2); TextDrawLetterSize (commands, 0.3, 0.; MapAndreas_Init (MAP_ANDREAS_MODE_FULL); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) PlayerInBalloon = -1; printf (\"\\nHot Air Balloon by Srdjan loaded.\\n\"); return 1; } CreateBalloons () { BalloonID[0] = CreateObject (19334, 198.9927, -1832.8091, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[1] = CreateObject (19335, 241.3257, -1834.1189, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[2] = CreateObject (19336, 284.8625, -1830.8752, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); for (new i = 0; i < 3; i++) { new id = CreateObject (18699, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); AttachObjectToObject (id, BalloonID, 0.0, 0.0, 5.5, 0.0, 180.0, 0.0, 1); } } public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp (cmdtext, \"/operate\")) { if (PlayerInBalloon[playerid] != -1) { ClearAnimations (playerid); TextDrawHideForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = -1; } else { if (GetPlayerBalloonID (playerid, 0) > -1) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 0); } else if (GetPlayerBalloonID (playerid, 1) > -1) { new objectid = BalloonID[GetPlayerBalloonID (playerid, 1)]; if (IsObjectMoving (objectid)) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 1); } } } return 1; } return 0; } GetPlayerBalloonID (playerid, b) { new Float: x, Float: y, Float: z; for (new i = 0; i < sizeof (BalloonID); i++) { GetObjectPos (BalloonID, x, y, z); if (!b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 1.5, x, y, z)) continue; else return i; } else if (b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, x, y, z)) continue; else return i; } } return -1; } public OnPlayerKeyStateChange (playerid, newkeys, oldkeys) { if (PlayerInBalloon[playerid] > -1) { new objectid = BalloonID[PlayerInBalloon[playerid]]; if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT)) { if (BalloonSpeed[objectid] < 15.0) BalloonSpeed[objectid] += 0.5; } if ((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP)) { if (BalloonSpeed[objectid] > -10.0) BalloonSpeed[objectid] -= 0.5; } if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES)) { if (Radius[objectid] < 90.0) Radius[objectid] += 5.0; } if ((newkeys & KEY_NO) && !(oldkeys & KEY_NO)) { if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] -= 5.0; } if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE)) { Diametar[objectid] -= 5.0; if (Diametar[objectid] < 0.0) Diametar[objectid] = -5.0; } if ((newkeys & KEY_AIM) && !(oldkeys & KEY_AIM)) { Diametar[objectid] += 5.0; if (Diametar[objectid] > 360.0) Diametar[objectid] = 5.0; } UpdateBalloonMove (objectid); } return 1; } UpdateBalloonMove (objectid) { StopObject (objectid); if (BalloonSpeed[objectid] > 0.0) { Continue (objectid); } else if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) { KillTimer (ResetTimer[objectid]); new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); MapAndreas_FindZ_For2DCoord (x, y, z); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, floatabs(BalloonSpeed[objectid])); ResetTimer[objectid] = SetTimerEx (\"ResetSpeed\", time, 0, \"d\", objectid); } } public ResetSpeed (objectid) { if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) BalloonSpeed[objectid] = 0.0; if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] = 0.0; } public Continue (objectid) { new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); KillTimer (ResetTimer[objectid]); KillTimer (ContinueTimer[objectid]); z = z + 300 * floatcos (-Radius[objectid], degrees); x = x + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatcos (-Diametar[objectid], degrees); y = y + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatsin (-Diametar[objectid], degrees); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, BalloonSpeed[objectid]); ContinueTimer[objectid] = SetTimerEx (\"Continue\", time-2, 0, \"d\", objectid); } [/pawn] eredeti téma : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294701 eredeti készítõ : Srdjan (bár ha megnézi vlaki a script eleét látja 718
RP/RPG kérések / $ hellyet FT« Dátum: 2011. december 15. - 16:24:17 »
egyszerû textdrawn-al de linkeltek már
719
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS] kondigépek« Dátum: 2011. december 15. - 15:58:16 »
nekem c-n is ment szal nem
720
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS] kondigépek« Dátum: 2011. december 15. - 15:46:57 »
sziasztok ezt az angol fórumon találtam mer annó nekem is kelett sokakanak hasznos lehet..
készítõ:Cyanide [pawn]public OnPlayerBenchPress( playerid, reps ) { printf( \"ID %i has just benched, increasing his current reps to %i.\", playerid, reps ); } public OnPlayerStartBenchPress( playerid, result ) { switch( result ) { case 0: { SendClientMessage( playerid, 0x0, \"You\'re not allowed to bench, someone is currently using it!\" ); } case 1: { SendClientMessage( playerid, 0x0, \"{FFFFFF}You\'re now starting to bench, use the spacebar to increase the power bar.\" ); } } } public OnPlayerExitBenchPress( playerid, reps ) { printf( \"Player %i has stopped bench pressing, and has done %i reps!\", playerid, reps ); }[/pawn] eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=275405&highlight=bench+press de itt a videó is : |