Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 691
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.« Dátum: 2014. április 06. - 20:29:29 »
Szerintem próbáld meg feltenni valamelyik ingyenes szolgáltatóra ideiglenesen, és ha ott is kifagy akkor elég nagy valószínûséggel a modod a rossz.
U.i.: hivatalos fórumon a szerverfrissítésre, sscanf pluginra és egy esetleges végtelen loopra gyanakodnak. Nem csináltál hasonlót mostanában? Én meg még azt nézném meg, nem returnolsz-e 0-ra OnPlayerConnectnél. Pl. valamiért rossz SendClientMessage, ami 0-val tér vissza, vagy valami. Próbáld meg azt az egész részt kikommentezni. 692
Segítségkérés / Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás« Dátum: 2014. április 05. - 08:07:05 »
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom: Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ. Pl. Mod tetejére:
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb.. De ez már így mûködhet. Edit: kibõvítettem egy kis kiírással. 693
Segítségkérés / Mi a probléma a regisztráció rendszerrel?« Dátum: 2014. április 04. - 23:26:13 »
1230, 1234, 1235, 1402, 1405 számú sorok ELÕTTI sorok végére tegyél \";\" jelet (ahonnan hiányzik).
1402: \"imputtext\" helyett \"inputtext\" legyen. 1405: a \"DIALOG_STYLE_INPUT\" szó után kell egy vesszõ. Remélem segít(h)ettem! Sok szerencsét, és további jó scriptelést! :thumbsup: 694
Minecraft / Minecraft PE - Modolás« Dátum: 2014. április 04. - 22:50:49 »
Mivel az irányításnak a megoldása egészen más, nagyon nehéz lenne megoldaniuk, hogy szinkronban legyen a PC-s verzióval ez is, az nem igazán várható (gondolom).
Off: Modolni (gondolom) ezt is lehet kézzel (mint mindent), de jóval egyszerûbb a Block launcher nevû progival, ami egy játékban megjelenõ csavarkulcs menüként funkcionál, onnan érheted el a modtelepítõ menüt is, a screenshot mellett. A hivatalos minecraft fórumon sok modot találhatsz hozzá, ha nagyon sz*rrá szeretnéd modolni, itt van egy jó pack: http://www.minecraftforum.net/topic/1939173-team-petechnics-tekkit-pe-modpack-automated-mining-dimensions-and-more-latest-2500-downloads/ Itt még a BlockLauncherrel való modolás os le van írva jó szájbarágósan, érthetõen. Most én kérdezek: az hogy lehet, hogy ha én osztok wifit, az én világomba fel tud jönni mindenki, de más által kreáltakba nem tudok bemenni, csak akkor, ha õ osztja a netet is. Az õ netjén viszont, érdekes módon, mindenki mindenféle kombinációban fel tud menni, szóval érthetetlen. Az utolsó eset pedig bizonyítja, hogy 100% mindenkinél be van kapcsolva a megosztás IG.
695
Segítség / San Andreas.« Dátum: 2014. április 04. - 22:38:53 »
Ilyesmi nekem is volt, a játék minden példányának és GTA San Andreas User Files mappának törlése mellett a registrybõl is töröld az értékeit. Mindegyik alatt keress Softwaret azon belül Rockstar Gamest, és abból töröld (ha csak ez a GTA van fent, akkor az egészet, egyébként) a GTA San Andreasra vonatkozó részeit. Utána gép restart, és úgy telepítsd fel.
Én elõször a mappát törlöm, utána használom az uninstallert, úgy mindig megy.
Már nem tudom, hogy mi, de emlékszem, hogy valami gond volt a kompatibilitási módokkal, azt nem ajánlom. Lehet, hogy hülyeséget írtam, de egy próbát megér. 696
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1« Dátum: 2014. április 01. - 18:43:52 »Idézetet írta: JDHGamers date=1396366595\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47471\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ... a megaphone mit is csinál? ... 697
RP/RPG kérések / sscanf-ba string« Dátum: 2014. március 30. - 14:29:41 »
} [/code] Sok szerencsét és további jó scriptelést! :thumbsup: 698
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.« Dátum: 2014. március 29. - 15:31:51 »
Nos..
1, Nem jó code taget tettél be. 2, Csináltam neked egy saját függvényt ehhez, hogy biztos mûködjön, hiszen ezt teszteltem.
Ezt beillesztve a mododba, a parancs helyesen:
Azt hiszem javítottam rajta egy ici-picit Sajnos most nem tudok mindent elmagyarázni. Viszont még belefér a szokásos: Sok szerencsét és további jó scriptelést! :thumbsup: 699
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.« Dátum: 2014. március 29. - 13:24:17 »Idézetet írta: TheChansee date=1396092685\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47420\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez már majdnem jó egy kicsi belejavítással.
helyett:
Ide már csak egy kis részlete jön a köcsög, akadékoskodó (és egyben segítõkész, egyszerûségre törekvõ) személyemnek:
helyett:
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup: 700
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2014. március 29. - 12:09:57 »Idézetet írta: JDHGamers date=1396087365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Stunt ugrató object idje kéne.SA-MP Wiki Ramps 18778 RampT1 18779 RampT2 18780 RampT3 18781 MeshRampBig 18782 CookieRamp1 18783 FunBoxTop1 18784 FunBoxRamp1 18785 FunBoxRamp2 18786 FunBoxRamp3 18787 FunBoxRamp4 701
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt« Dátum: 2014. március 29. - 09:18:19 »Idézetet írta: ZyZu. date=1396047771\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46510\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
702
Segítségkérés / Jármû közelbe van-e?« Dátum: 2014. március 29. - 08:55:19 »
Amit Pedro írt, az a helyes megoldás a kérdésre, hisz nem kért mást, csak, hogy a közelében van-e, viszont szerintem szeretne valamit operálni is az ID-vel, mert nem tudom, mire lenne jó egy olyan függvény, ami nem tér vissza az idjével. Bocs, ha hülyeséget mondok, vagy valamit félreértelmeztem.
Ezzel a függvénnyel tudod ezt megoldani (ezt most kivételesen én csináltam):
Megint lehet, hogy teljesen rossz, telefonról írtam. Ezt úgy használd, hogy:
Szóval ez multifunkcionális U.i.: ha a pawno unreachable codot ír, akkor a stock alján lent az if és az elsees sorok helyére csak egy \"return jarmu;\"-t írj. U.i.2.: Most látom mit írt \"TengeriMalac\" (ha más a beceneved, bocsi, nem ismerek innen senkit) \"sTylE\", kb. arra akartam kilyukadni. Szerk.: Javítottam, így már helyes értékkel tér vissza, igaz, az interiort nem nézi. 704
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. március 27. - 18:47:55 »Idézetet írta: huhboy date=1395942051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet?Konkrétan mi a probléma? Nem teszi bele a kocsiba? Nem teleportálja oda? Errort/warningot ír? Crashelteti a szervert? 705
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. március 27. - 18:12:02 »
Üdv mindenkinek, egy Streameres kérdéssel fordulnék hozzátok.
Éppen készítek egy fegyver eldobós rendszert a kis házi szerveremre, amivel hétvégén szoktunk a haverjaimmal kikapcsolódni, azonban egy problémába ütköztem. Itt lenne a kód, amivel leteszem a fegyver objektet, és megadom a játékosnak a lehetõséget, hogy máshova helyezze.
Namost, ez teljesen jól mûködik, mindaddig, amíg interiort nem váltok. Pl. amikor bemegyek egy ajtón (elteleportálok másik interiorba), majd visszajövök, a fegyver nem azon a helyen lesz, ahova mozgattam, hanem ahonnan elkezdtem mozgatni. Igen, próbáltam kiszedni a virtualworldre, illetve interiorra vonatkozó paramétert, de nem jártam sikerrel. VISZONT! Ha sima CreateObjectet és EditObjectet használok, azzal megy, még interior váltás után is. Streamer bug lenne? Vagy csak én rontottam el valamit nagyon. Elõre is köszönöm a segítõ jellegõ hozzászólásokat! Edit: elnézést, most próbáltam ki jobban és nem az interior váltásra, hanem a távolságra ugrik vissza az eredeti helyére. Tehát, ha messze megyek tõle, majd visszamegyek, egyszerûen már más helyen van. |