Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 74
691
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.
« Dátum: 2014. április 06. - 20:29:29 »
Szerintem próbáld meg feltenni valamelyik ingyenes szolgáltatóra ideiglenesen, és ha ott is kifagy akkor elég nagy valószínûséggel a modod a rossz.
U.i.: hivatalos fórumon a szerverfrissítésre, sscanf pluginra és egy esetleges végtelen loopra gyanakodnak.
Nem csináltál hasonlót mostanában?
Én meg még azt nézném meg, nem returnolsz-e 0-ra OnPlayerConnectnél. Pl. valamiért rossz SendClientMessage, ami 0-val tér vissza, vagy valami. Próbáld meg azt az egész részt kikommentezni.

692
Segítségkérés / Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Dátum: 2014. április 05. - 08:07:05 »
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.

693
Segítségkérés / Mi a probléma a regisztráció rendszerrel?
« Dátum: 2014. április 04. - 23:26:13 »
1230, 1234, 1235, 1402, 1405 számú sorok ELÕTTI sorok végére tegyél \";\" jelet (ahonnan hiányzik).
1402: \"imputtext\" helyett \"inputtext\" legyen.
1405: a \"DIALOG_STYLE_INPUT\" szó után kell egy vesszõ.
Remélem segít(h)ettem!
Sok szerencsét, és további jó scriptelést!  :thumbsup:

694
Minecraft / Minecraft PE - Modolás
« Dátum: 2014. április 04. - 22:50:49 »
Mivel az irányításnak a megoldása egészen más, nagyon nehéz lenne megoldaniuk, hogy szinkronban legyen a PC-s verzióval ez is, az nem igazán várható (gondolom).
Off:
Modolni (gondolom) ezt is lehet kézzel (mint mindent), de jóval egyszerûbb a Block launcher nevû progival, ami egy játékban megjelenõ csavarkulcs menüként funkcionál, onnan érheted el a modtelepítõ menüt is, a screenshot mellett.
A hivatalos minecraft fórumon sok modot találhatsz hozzá, ha nagyon sz*rrá szeretnéd modolni, itt van egy jó pack:
http://www.minecraftforum.net/topic/1939173-team-petechnics-tekkit-pe-modpack-automated-mining-dimensions-and-more-latest-2500-downloads/
Itt még a BlockLauncherrel való modolás os le van írva jó szájbarágósan, érthetõen.


Most én kérdezek: az hogy lehet, hogy ha én osztok wifit, az én világomba fel tud jönni mindenki, de más által kreáltakba nem tudok bemenni, csak akkor, ha õ osztja a netet is. Az õ netjén viszont, érdekes módon, mindenki mindenféle kombinációban fel tud menni, szóval érthetetlen. Az utolsó eset pedig bizonyítja, hogy 100% mindenkinél be van kapcsolva a megosztás IG.

695
Segítség / San Andreas.
« Dátum: 2014. április 04. - 22:38:53 »
Ilyesmi nekem is volt, a játék minden példányának és GTA San Andreas User Files mappának törlése mellett a registrybõl is töröld az értékeit. Mindegyik alatt keress Softwaret azon belül Rockstar Gamest, és abból töröld (ha csak ez a GTA van fent, akkor az egészet, egyébként) a GTA San Andreasra vonatkozó részeit. Utána gép restart, és úgy telepítsd fel.


Én elõször a mappát törlöm, utána használom az uninstallert, úgy mindig megy.
 
Már nem tudom, hogy mi, de emlékszem, hogy valami gond volt a kompatibilitási módokkal, azt nem ajánlom.
Lehet, hogy hülyeséget írtam, de egy próbát megér. :)

696
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1
« Dátum: 2014. április 01. - 18:43:52 »
Idézetet írta: JDHGamers date=1396366595\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47471\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szia :D Tehetsz a rendõrhõz /megaphone parancsot mentõshöz /meggyódít, /megvizsgál.  ^-^
 
... a megaphone mit is csinál? ...
 
[/quote]
Tudod, az a tölcsér szerû kihangosító eszköz, amit a rendõrök használnak, ha nem tudják túlkiabálni a(z) ember(eke)t.
Google képkeresõbe beírod, ki is adja. :)
Edit: Köszi, hogy megemlítettél.

697
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:29:41 »

if(!strcmp(mit, \"felsziv\", true))
{
//Ide jöhet, hogy mit csináljon, ha a paraméter felsziv volt.
}
else if(!strcmp(mit, \"atad\", true))
{
//Mit csináljon, ha a paraméter \"atad\" volt.
}

 
}
[/code]
Sok szerencsét és további jó scriptelést! :thumbsup:

698
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.
« Dátum: 2014. március 29. - 15:31:51 »
Nos..
1, Nem jó code taget tettél be.
2, Csináltam neked egy saját függvényt ehhez, hogy biztos mûködjön, hiszen ezt teszteltem.
 

stock LegkozelebbiJatekos(playerid, Float:korzet)
{
new Float:jpoz[3], Float:tav = korzet, legkjatekos;
for(new a = 0; a < LegfJatekos; a++)
{
if(!IsPlayerConnected(a)) continue;
if(a == playerid) continue;
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetPlayerVirtualWorld(a)) continue;
if(GetPlayerInterior(playerid) != GetPlayerInterior(a)) continue;
GetPlayerPos(a, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]);
if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]) > tav) continue;
                else
{
   tav = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]);
   legkjatekos = a;
}
}
if(tav < korzet) return legkjatekos;
else return -1;
}

 
Ezt beillesztve a mododba, a parancs helyesen:
 

CMD:bilincsel(playerid)
{
switch(admins[playerid][frakcio])
{
case 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,36,37,38,39,40:
{
   if(szolg[playerid] != 1) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Nem vagy szolgálatban! ))\");
   new bilincselt = LegkozelebbiJatekos(playerid, 2.5);
                        if(bilincselt == -1) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Nincs a közeledben senki! ))\");
            if(bilincsbe[bilincselt] != 0) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Õ már meg van bilincselve! ))\");
   bilincsbe[bilincselt] = 1;
   TogglePlayerControllable(bilincselt, 0);
   SetPlayerSpecialAction(bilincselt, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
   SetPlayerAttachedObject(bilincselt, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   SendClientMessage(bilincselt, piros, \"(( Egy rendõr megbilincselt. ))\");
   SendClientMessage(playerid, narancssárga, \"(( Megbilincseltél valakit. ))\");
   cmd_me(playerid, \"megbilincselt valakit.\");
           }
       default: return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Nem vagy megfelelõ frakcióban! ))\");
}
return 1;
}

 
Azt hiszem javítottam rajta egy ici-picit :D
Sajnos most nem tudok mindent elmagyarázni.
Viszont még belefér a szokásos:
Sok szerencsét és további jó scriptelést! :thumbsup:

699
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.
« Dátum: 2014. március 29. - 13:24:17 »
Idézetet írta: TheChansee date=1396092685\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47420\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez már majdnem jó egy kicsi belejavítással.
Most az a probléma, hogy, ha megbilincseltem valakit és utána próbálom mindenkitõl messze akkor ismeretlen parancsot ad és azt is írja, hogy senki nincs a közelembe.
 


     } if( targetid == -1 ) SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Senki nincs a közeledben! ))\");

 
helyett:
 

     } if( targetid == -1 ) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Senki nincs a közeledben! ))\");

 
Ide már csak egy kis részlete jön a köcsög, akadékoskodó (és egyben segítõkész, egyszerûségre törekvõ) személyemnek:
 

if(admins[playerid][frakcio] == 4 || admins[playerid][frakcio] == 5 ||admins[playerid][frakcio] == 6 || admins[playerid][frakcio] == 7 || admins[playerid][frakcio] == 8 || admins[playerid][frakcio] == 9 || admins[playerid][frakcio] == 10 || admins[playerid][frakcio] == 11 || admins[playerid][frakcio] == 12 || admins[playerid][frakcio] == 13 ||
admins[playerid][frakcio] == 14 || admins[playerid][frakcio] == 15 ||admins[playerid][frakcio] == 16 || admins[playerid][frakcio] == 17 || admins[playerid][frakcio] == 36 || admins[playerid][frakcio] == 37 || admins[playerid][frakcio] == 38 || admins[playerid][frakcio] == 39 || admins[playerid][frakcio] == 40)

 
helyett:
 

switch(admins[playerid][frakcio])
{
    case 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,36,37,38,39,40:
    {
        //Ide jöjjön a parancs többi része, ami eddig az óriási if alatt volt.
    }
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést!  :thumbsup:

700
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. március 29. - 12:09:57 »
Idézetet írta: JDHGamers date=1396087365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Stunt ugrató object idje kéne.
 
SA-MP Wiki
Ramps
18778   RampT1
18779   RampT2
18780   RampT3
18781   MeshRampBig
18782   CookieRamp1
18783   FunBoxTop1
18784   FunBoxRamp1
18785   FunBoxRamp2
18786   FunBoxRamp3
18787   FunBoxRamp4

701
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. március 29. - 09:18:19 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1396047771\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46510\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Házrendszer:
 

 
Nekem már nem az igazi RPG szerverem. Elsõ sorban \"Az igazi Tudvari\" nem oda illõ.. az nagyon csúnya fent.. másodszor szerintem stunt szerverekre csinálták a \"1/30\" számlálót nem RPG szerverre.. az m
ár alapból nem RP -s. Ha még szépen meg tudnád csinálni a textdrawokat akkor lehetséges jó lenne de ez így katasztrófa.


A ház rendszer szerintem sokkal jobb lenne dialogban.. /housemenu.. majd ház ajtónál és belsõnél lehessen használni.. az már alapból RP -s. Így megmondva elég gyenge ház rendszer.. ha külön parancsokkal csináltad + ikea berendezést akarsz? vagy bemappolsz csak egy házat és kész?  :hmmm: A munka rendszer meg annyi a hozzáfûzni valóm, hogy teljesen nem RP -s, hogy alapból egybõl minden munkát el tudsz vállalni fõleg az oktató melót is.. helyetted csinálnék iskolát a kitanulásért.. sokkal jobb lenne.
Spoiler for Nem kell elolvasni, senki nem követel:
Az \"Új generációs RP szerver\" inkább levenném.. mert ugyan olyan NON-RP -s szerver lesz.. látszik a szerveren hidd el nekem. Nem sértésbõl írom.. nincs veled semmi bajom de szerintem így van.. a kinézet elárul mindent.
 
[/quote]
1, Haverokkal régebben egy üres modra beraktunk /me /do parancsot, /fegyver /pénzt. És valamilyen elképesztõen világtörõ csoda folytán tudtunk rpzni. Csak akkor addoltunk, ha ic lerpztük, hogy találtunk, vettük maffiától stb. Ez nagy játékosszám mellett nem megoldható, ezért vannak a korlátozások. Ennyit a közösségrõl.
2, Hosszú parancsok: már a honlapján és itt is leírta párszor, hogy publikus teszt. Ergo, nem az a legfontosabb, hogy a paramétereket rendezgesse, hanem inkább, hogy javítsa a bugokat. Az is olyan dolog, mint egy kosárlabda script. Amíg percenként 20 bugot kell javítank, addig felesleges berakni, hogy még behozzon vagy 70-et mellé.
3, Nonos/MGs a játékos jelzõ? Akkor a tab menüt is vegyük ki szerintem, az is teljesen nonos.
4. Ha megnézed a verziószámot a honlapon, még 0.3.2-nél jár, vagyis, még a teljes verzióhoz köze nincs. Lásd, a legelsõ verzió óta csak 7-8 elég kicsi verzió volt, azóta a felület teljesen átalakult, meg még sok más.
De ha Te mondod...  :whistle:

702
Segítségkérés / Jármû közelbe van-e?
« Dátum: 2014. március 29. - 08:55:19 »
Amit Pedro írt, az a helyes megoldás a kérdésre, hisz nem kért mást, csak, hogy a közelében van-e, viszont szerintem szeretne valamit operálni is az ID-vel, mert nem tudom, mire lenne jó egy olyan függvény, ami nem tér vissza az idjével. Bocs, ha hülyeséget mondok, vagy valamit félreértelmeztem.
Ezzel a függvénnyel tudod ezt megoldani (ezt most kivételesen én csináltam):
 

stock LegkozelebbiJarmu(playerid, Float:korzet)
{
new Float:jpoz[3], Float:tav = korzet, jarmu;
for(new a = 0; a < MAX_VEHICLES; a++)
{
        if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(a)) continue;
        //if(GetPlayerInterior(playerid) != GetVehicleInterior(a)) continue;
        GetVehiclePos(a, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]);
        if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]) > tav) continue;
        if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]) < tav)
        {
           tav = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]);
           jarmu = a;
}
}
if(tav < korzet) return jarmu;
else return -1;
}

 
Megint lehet, hogy teljesen rossz, telefonról írtam.
Ezt úgy használd, hogy:
 

if(LegkozelebbiJarmu(playerid, 5.0) == -1) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs az 5,0 méteres közeledben jármû!\");
else
{
    new SikUzi[128];
    format(SikUzi, sizeof(SikUzi), \"A hozzád legközelebbi jármû (5.0 méteres körzetben) idje: %d\", LegkozelebbiJarmu(playerid, 5.0));
    SendClientMessage(playerid, -1, SikUzi);

 
Szóval ez multifunkcionális :D
U.i.: ha a pawno unreachable codot ír, akkor a stock alján lent az if és az elsees sorok helyére csak egy \"return jarmu;\"-t írj.
U.i.2.: Most látom mit írt \"TengeriMalac\" (ha más a beceneved, bocsi, nem ismerek innen senkit) \"sTylE\", kb. arra akartam kilyukadni.
Szerk.: Javítottam, így már helyes értékkel tér vissza, igaz, az interiort nem nézi.

703
Beszélgetés / Fotózd a Saját Géped.
« Dátum: 2014. március 28. - 18:55:43 »
Akkor úgy néz ki, eddig nekem van a legjobb (teljesítményileg, persze :D) témám.
\"5MbUTbt.png\"

704
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 27. - 18:47:55 »
Idézetet írta: huhboy date=1395942051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet?
 

forward DerbySpawn(playerid);
public DerbySpawn(playerid)
{
if(derbymap == 1)
{
switch(random(7))
{
    case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid);
    case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid);
    case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
}
}
return 1;
}
stock Autoba(playerid)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
new vid;
vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);
PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);
}

 

Konkrétan mi a probléma? Nem teszi bele a kocsiba? Nem teleportálja oda? Errort/warningot ír? Crashelteti a szervert?

705
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 27. - 18:12:02 »
Üdv mindenkinek, egy Streameres kérdéssel fordulnék hozzátok.
Éppen készítek egy fegyver eldobós rendszert a kis házi szerveremre, amivel hétvégén szoktunk a haverjaimmal kikapcsolódni, azonban egy problémába ütköztem.
Itt lenne a kód, amivel leteszem a fegyver objektet, és megadom a játékosnak a lehetõséget, hogy máshova helyezze.
 

new FegyverObjekt;
//A poz1-ben van az interiorja és a vw-je, a poz2-ben az x, y, és z koordinátája a játékosnak.
FegyverObjekt = CreateDynamicObject(348, poz2[0], poz2[1], poz2[2], 0.0, 0.0, 0.0, poz1[0], poz1[1], -1);
EditDynamicObject(playerid, FegyverObjekt);

 
Namost, ez teljesen jól mûködik, mindaddig, amíg interiort nem váltok. Pl. amikor bemegyek egy ajtón (elteleportálok másik interiorba), majd visszajövök, a fegyver nem azon a helyen lesz, ahova mozgattam, hanem ahonnan elkezdtem mozgatni. Igen, próbáltam kiszedni a virtualworldre, illetve interiorra vonatkozó paramétert, de nem jártam sikerrel.
VISZONT!
Ha sima CreateObjectet és EditObjectet használok, azzal megy, még interior váltás után is. Streamer bug lenne? Vagy csak én rontottam el valamit nagyon.
Elõre is köszönöm a segítõ jellegõ hozzászólásokat!
Edit: elnézést, most próbáltam ki jobban és nem az interior váltásra, hanem a távolságra ugrik vissza az eredeti helyére. Tehát, ha messze megyek tõle, majd visszamegyek, egyszerûen már más helyen van.

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal