Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoSS

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 55
691
SA-MP: Szerverfejlesztés / Call of Duty: Solid Warfare
« Dátum: 2012. március 28. - 20:10:39 »
Tetszik.Valakinek biztos jól jön.

692
Segítségkérés / Nem tölti be az objecteket.
« Dátum: 2012. március 27. - 20:36:33 »
Próbáld meg úgy hogy....
[pawn]
public OnGameModeInit()
#include <map_stunt.pwn> [/pawn] <--- Egy pwn-be lemented az objecteket,meg adod a nevét és berakod az includékhoz
Nekem így müködött mikor nem jelenítette meg. Próbáld ki.

693
Segítségkérés / Rendõr kocsit csak rendõrök vezethessenek.
« Dátum: 2012. március 27. - 20:23:19 »
Én nem RPG szerverre akartam kérni csak a szerveremre akartam mivel szeretnék rendõröket szeromra és amin HQ-k lesznek kocsik azokat csak õk bírják majd vezetni,de sajnos más is tudja ezzel a függvénnyel. :/

694
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr munka
« Dátum: 2012. március 27. - 20:12:30 »
Jó lett,Csak ha resizem a szervert akkor nem menti el a rendõr rangot....
De Like :)
E:Meg csinálnád,hogy resi után is mentse aki már rendõr és hogy rendõr kocsikat csak rendõrök tudják használni amit HQ-ra lerakok/lerakunk.?

695
Segítségkérés / Rendõr kocsit csak rendõrök vezethessenek.
« Dátum: 2012. március 27. - 20:09:58 »
Meg csináltam,de ha nem vagyok rendõr akkor is tudom vezetni.

696
Segítségkérés / Rendõr kocsit csak rendõrök vezethessenek.
« Dátum: 2012. március 26. - 19:55:18 »
Sziasztok.
A nevében benne van,azt szeretném kérdezni,hogy tudom meg csinálni,hogy csak rendõrök vezethessék a kocsikat.Ha nincsenek kinevezve rendõrnek akkor ne tudják vezetni õket.
Elõre is köszi a helpet.

697
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció FS
« Dátum: 2012. március 26. - 17:22:55 »
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1332775118\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19101\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megvan neked a file.inc ?
 
Meg van,bent is van incek közt de errort ír rá.

698
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció FS
« Dátum: 2012. március 26. - 16:58:20 »
[pawn]
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\srammbanda.pwn(568) : error 017: undefined symbol \"fexits\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.[/pawn]

699
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm munkagyûjtemény
« Dátum: 2012. március 25. - 17:13:38 »
a frakcios fs-t felraknád más hová,mert nem tudom innen leszedni,nem jeleniti meg az oldalt.

700
átalakított xadmin rendszerem van.

701
Üdv.
Hogy tudom meg oldani,hogy csak adminok tudják kiválasztani a rendõröket kezdésnél??
[pawn]case 10:
{
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~~h~Police\",2500,6);
}[/pawn]

702
Segítségkérés / a /radio nem megy
« Dátum: 2012. március 22. - 18:40:47 »
Nem lehet,hogy két dialog id ütközik???

703
SA-MP: Szerverfejlesztés / AutóControl
« Dátum: 2012. március 22. - 17:22:15 »
solidfiles-re nem tudom valamiért feltölteni,de ott a kód részlet \"BosS Kód\" azt bemásolod egy pawnoba és Csá :D de próbálkozok még a solidfiles-el háta seikerül feltölteni.

704
Segítségkérés / Dt mode
« Dátum: 2012. március 21. - 19:19:05 »
Bocs,hogy hozzá szolok,de szerintem ne Dt moddal kezdj el rpg szerot mert már minden hol ez a mod fut és full bugos is. (Ez az én vélaményem csak,de osszák egy páran)Elnézést,hogy nem a kérdéshez való választ adtam.

705
SA-MP: Szerverfejlesztés / AutóControl
« Dátum: 2012. március 21. - 18:24:30 »
Sziasztok.
Ezt a Scriptet tegnap elõtt küldte nekem egy srác,hogy rakjam be neki a modjába.
Beraktam neki,de gondoltam ez sok más embernek is jól jönne így felrakom ide
Amit én csináltam benne: Magyarosítottam és ZCMD-sitettem
Eredeti készítõ:Shadow
Eredeti téma: Sajnos nem tudok olyat adni,viszont feltöltöm azt a verziót amit Shadow készített.
Shadow Munkája:
Letöltõlink : http://data.hu/get/4882325/car-control.pwn
Shadow Kód:
[pawn]#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Advanced Vehicle Control System - Created by Shadow\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/vcontrol\",true)==0)
{
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"ERROR : You must be inside a vehicle to use this command.\");
   }
   else
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Control\", \"Lighting ( On/Off )\\nBonnect ( Open/Close )\\nBoot/Trunk ( Open/Close )\\nDoors ( Open/Close )\\nEngine ( On/Off )\\nAlarm ( On/Off )\\nSet Licence Plate\", \"Select\", \"Cancel\");
   }
   return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/spawncar\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   AddStaticVehicle(420, x, y, z, 0, 1, 1);
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(dialogid == 1)
{
   if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFORMATION : You pressed Cancel\");
   switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
               if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 0);
         }
      }
      case 1:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 0);
         }
      }
      case 2:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 0);
         }
      }
      case 3:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 0);
         }
      }
      case 4:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0);
         }
      }
      case 5:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 0);
         }
      }
      case 6:
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"License Plate\", \"Please type your chosen number plate [A-Z, 0-9] (32 Characters Only)\", \"Set\", \"\");
      }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == 2)
{
    if(response)
    {
      new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA;
      SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext);
      GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
            GetVehicleZAngle(veh,vA);
           SetVehicleToRespawn(veh);
            SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
             PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0);
            SetVehicleZAngle(veh,vA);
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 
BosS Munkája:
Letöltõlink : http://data.hu/get/4882334/vcontrol.pwn
BosS Kód
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
 
CMD:vcontrol(playerid, params[])
{
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"Hiba: Nem ülsz autóban!\");
   }
    else
    {
   ShowPlayerDialog(playerid, 6111, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autó control\", \"Világítás [be/Ki]\\nMotorháztetõ [Nyit/Zár]\\nCsomagtartó [Nyit/Zár]\\nAjtók [Nyit/Zár]\\nMotor [indít/Leállit]\\nRiasztó [be/Ki]\\nRendszám\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
return 1;
}
CMD:spawncar(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
AddStaticVehicle(420, x, y, z, 0, 1, 1);
return 1;
}
 
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(dialogid == 6111)
{
if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFORMÁCIÓK : You pressed Cancel\");
switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
               if(GetPVarInt(playerid, \"Fény\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Fény\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Fény\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Fény\", 0);
      }
   }
   case 1:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\", 0);
      }
   }
   case 2:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\", 0);
      }
   }
   case 3:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Ajtók\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Ajtók\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Ajtók\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Ajtók\", 0);
      }
   }
   case 4:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Motor\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motor\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Motor\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motor\", 0);
      }
   }
   case 5:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Riasztó\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Riasztó\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Riasztó\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Riasztó\", 0);
      }
   }
   case 6:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 6112, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RendszámTábla\", \"Add meg a jármûved,rendszámát\", \"Ok\", \"\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 6112)
{
    if(response)
    {
   new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA;
   SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext);
   GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
            GetVehicleZAngle(veh,vA);
           SetVehicleToRespawn(veh);
            SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
             PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0);
            SetVehicleZAngle(veh,vA);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Remélem jól jön valakinek :)
Na Pá.

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 55
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal