Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JBauer

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 92
691
Függvények / TextDrawUseBox
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 09:02:39 »
Kiírtam õket.

692
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. július 31. - 23:39:36 »
/jelentes

693
Függvények / TextDrawUseBox
« Dátum: 2012. július 31. - 23:37:18 »
TextDrawUseBox
Egy \'dobozt\' ad a TextDrawhoz
Paraméterek:
 
(Text:text, use)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
Use: 1 a \'doboz\' láthatóságához, 0 a kikapcsolásához.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(122.00, 33.00, \"TextDraw\");
  TextDrawUseBox(textem, 1);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawUseBox

694
Függvények / TextDrawTextSize
« Dátum: 2012. július 31. - 23:32:02 »
TextDrawTextSize
A TextDraw méretét módosítja
Paraméterek:
 
(Text:text, Float:x, Float:y)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
X: Az x tengely mérete (640x480)
Y: Az y tengely mérete (640x480)
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(100.00, 33.00, \"TextDraw\");
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  TextDrawTextSize(textem, 100.00, 30.00);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawTextSize

695
Függvények / TextDrawSetString
« Dátum: 2012. július 31. - 23:25:50 »
TextDrawSetString
Megváltoztathatod a TextDraw szövegét.
Paraméterek:
 
(Text:text, string[])

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
String: Az a szöveg amit be szeretnél állítani.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.00, 50.00, \"A te id-d: 0\");
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  new s_szStr[128+1];
  format(s_szStr, sizeof(s_szStr), \"A te id-d: %i\", playerid);
  TextDrawSetString(textem, s_szStr);
  TextDrawShowForPlayer(playerid, textem);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString

696
Függvények / TextDrawSetShadow
« Dátum: 2012. július 31. - 23:19:33 »
TextDrawSetShadow
Ez a függvény egy árnyékot ad egy TextDraw jobb alsó sarkához, amely illeszkedik a betûtípushoz.
Paraméterek:
 
(Text:text, size)

 
Text: Az a textdraw amivel dolgozni szeretnél.
Size: Az árnyék mérete.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.00, 78.00, \"TextDraw\");
  TextDrawSetShadow(textem, 5);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetShadow

697
Függvények / TextDrawSetProportional
« Dátum: 2012. július 31. - 23:10:02 »
TextDrawSetProportional
Ezzel a függvénnyel bõvítheted a TextDrawot egy térközzel.
Paraméterek:
 
(Text:text, set)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
Set: 1 a térköz hozzáadásának engedélyezéséhez, 0 a letiltásához.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.0, 50.0, \"TextDraw\");
  TextDrawSetProportional(textem, 1);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetProportional

698
Függvények / TextDrawSetOutline
« Dátum: 2012. július 31. - 23:01:10 »
TextDrawSetOutline
Ezzel a függvénnyel egy fekete körvonalat adhatsz a textdrawhoz. Ennek a színét nem lehet megváltoztatni.
Paraméterek:
 
(Text:text, size)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél
Size: Meghatározza a körvonal vastagságát.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(120.00, 50.00, \"TextDraw\");
  TextDrawSetOutline(textem, 2);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetOutline

699
Függvények / TextDrawLetterSize
« Dátum: 2012. július 31. - 22:53:11 »
TextDrawLetterSize
Ez a függvény a TextDraw betûméretét állítja be
Paraméterek:
 
(Text:text, Float:x, Float:y)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
X: A betû szélessége
Y: A betû magassága
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke
Példa script:
new Text: Textem;
public OnGameModeInit()
{
  Textem = TextDrawCreate(120.00, 80.00, \"TextDraw\");
  TextDrawLetterSize(Textem, 10.0, 10.0);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize

700
Függvények / TextDrawFont
« Dátum: 2012. július 31. - 22:44:25 »
TextDrawFont
Ezzel a függvénnyel egy textdraw betûtípusát tudod megváltoztatni
Paraméterek:
 
(Text: text, font)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni akarsz.
Font: A betûtípus idje, 4 típus van, ha efölött adod meg akkor a textdraw nem jelenik meg. Ha 16 fölötti számot adsz meg akkor az a kliens crashelésével jár.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Elérhetõ betûtípusok:
\"clipboard01vu9.png\"
\"width=500http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/2/26/Textdraw_Fonts.png[/img]
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawFont

701
Függvények / TextDrawDestroy
« Dátum: 2012. július 31. - 22:36:27 »
TextDrawDestroy
Ezzel a függvénnyel TextDrawot törölhetsz.
Paraméterek:
 
(Text: text)

 
Text: Annak a textdrawnak az idje amit törölni szeretnél.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen visszatérési értéke.
Példa script:
new Text: textem[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  textem[playerid] = TextDrawCreate(120.000, 80.000, \"TextDraw\");
  return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
  TextDrawDestroy(textem[playerid]);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawDestroy

702
Segítségkérés / Lerakott autó elmentése.
« Dátum: 2012. július 31. - 21:53:26 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
new g_szFile[128+1];
new g_iVehek;
enum vehen
{
Float:x,
Float:y,
Float:z,
model
}
new vehI[MAX_VEHICLES][vehen];
CMD:v(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new modell, Float: Pos[3];
if(sscanf(params, \"d\", modell)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /v [model]\");
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
g_iVehek++;
CreateVehicle(modell, Pos[0]+0.5, Pos[1], Pos[2], 0.0, random(126), random(126), 0);
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", g_iVehek);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
else
{
dini_Create(g_szFile);
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
  LoadKocsik();
  return 1;
}
stock LoadKocsik()
{
for(new veh; veh < MAX_VEHICLES; veh++)
{
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", veh);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
vehI[veh]
  • = dini_Float(g_szFile, \"X\");

vehI[veh][y] = dini_Float(g_szFile, \"Y\");
vehI[veh][z] = dini_Float(g_szFile, \"Z\");
vehI[veh][model] = dini_Int(g_szFile, \"Model\");
CreateVehicle(vehI[veh][model], vehI[veh]
  • , vehI[veh][y], vehI[veh][z], 0.0, random(126), random(126), 0);

}
}
}

 
Nem teszteltem, remélem ilyesmire gondolsz.
(A pawno nem ír errort.)

703
Segítségkérés / több változó létrehozása egyszerre - kérdés -
« Dátum: 2012. július 31. - 18:53:10 »
Nem, mivel minden változó 32 bitet foglal ezért abszolút mindegy. (Legalábbis én így tudom)

704
Segítségkérés / NPC Gondok nem jön fel a szerverre...
« Dátum: 2012. július 31. - 16:53:03 »
A
main(){}

 részt rakd a modba az OnGameModeInit() alá. A Tomas maradhat FS.

705
Függvények / TextDrawCreate
« Dátum: 2012. július 31. - 15:31:34 »
Oda nyitnám, de csak segítõkész rangtól lehet.

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 92
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal