Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Nátha
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 69
691
« Dátum: 2012. október 13. - 09:39:10 »
Hol tudom megnézni hogy egy topicnak mi az ID-je ?
692
« Dátum: 2012. október 12. - 08:53:11 »
Kösz
693
« Dátum: 2012. október 11. - 23:21:37 »
Hali A LuxAdminba van a /giveweapon parancs, és azt kellene nekem megoldani hogy a következõ fegyver ID-ket ne lehessen vele adni: 35, 36, 37, 38, 39, 40 Itt a parancs kimásolva: dcmd_giveweapon(playerid,params[]) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 2) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /giveweapon [Játékos ID] [Fegyver ID/Név] [Lõszer]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Más játékosnak adhatsz fegyvert\"); new player1 = strval(tmp); new weap, ammo, WeapName[32]; new string[128]; if(!strlen(tmp3) || !IsNumeric(tmp3) || strval(tmp3) <= 0 || strval(tmp3) > 99999) ammo = 500; else ammo = strval(tmp3); if(!IsNumeric(tmp2)) weap = GetWeaponIDFromName(tmp2); else weap = strval(tmp2); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(!IsValidWeapon(weap)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Rossz Fegyver ID\"); SendCommandToAdmins(playerid,\"GiveWeapon\"); GetWeaponName(weap,WeapName,32); format(string, sizeof(string), \"|- Adtál \\\"%s\\\" a %s (%d) with %d Fegyvert -|\", PlayerName2(player1), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string); if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"|- Adminisztrátor \\\"%s\\\" Adott %s (%d) with %d Fegyvert -|\", PlayerName2(playerid), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(player1,blue,string); } return GivePlayerWeapon(player1, weap, ammo); } else return ErrorMessages(playerid, 2); } else return ErrorMessages(playerid, 1); } Köszönöm elõre is a segítséget
694
« Dátum: 2012. október 11. - 10:17:35 »
Jah igen azt elfelejtettem leírni hogy ez elég kényes script... ha scriptként rakod be akkor a filterscripts sorba legelõre vagy max a második helyre rakd mert ha sok script van elõtte akkor már nem mûködik rendesen, régen nekem is így volt
695
« Dátum: 2012. október 08. - 13:54:32 »
Haladó beállításokban átírod az SMF 2.0.2 -t SMF 2.0RC3 -ra ( Azt hiszem azzal kompatibilis.. )
A telepítésnél emulálj egy másik verziót. [/quote] Ugye tudjátok hogy ez nekem most kínai volt ? Nem rég kezdtem SMF-ezni így még nem sok mindent értek Ez megoldva
696
« Dátum: 2012. október 07. - 21:40:34 »
Hali Nekem kellene ezek a Moderátor, Globális Moderátor meg Adminisztrátor Comment csomag, találtam is ezt: http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2104 de ez nem kompatibilis az smf 2.0.2 verzióhoz, mert amikor telepíteném akkor csak ennyit ír hogy sérült a csomag vagy nem kompatibilis. Valaki tudna linkelni egy újabb verziójú csomagot ? Elõre is köszönöm
697
« Dátum: 2012. október 07. - 16:25:48 »
Ok, ment a PÜ
698
« Dátum: 2012. október 07. - 15:50:00 »
Üdv SMF fórumhoz kellene nekem egy segéd aki jól ért hozzá mert én még elég kezdõ vagyok benne. Csak kis pitiáner dolgokat kellene csinálni, ilyenre gondolok hogy SimplePortal meg stb. Jutalom: Admint kap a fórumra Ha valakit érdekel az írjon és én PÜ-be küldöm az elérhetõségemet
699
« Dátum: 2012. október 07. - 11:09:20 »
Van routered ? Mert ha van akkor az a baj, mert ha router mellett akarsz szervert futtatni akkor valamit be kell állítani a routereden. Itt megnézheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=6849.0
700
« Dátum: 2012. október 06. - 23:01:33 »
Milyen házrendszert használsz ?
701
« Dátum: 2012. október 06. - 22:58:27 »
Szerintem egyszerûbb ha ezt a scriptet használod: /******************************************************************************/ //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /////***********************SCRIPT NEVE:NEON SCRIPT************************///// /////**************************HASZNÁLAT: /NEON****************************///// /////************************KÉSZÍTETTE: QUATTRO***************************///// /////***********************JAVÍTOTTA: [sDM]SANYI**************************///// //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /******************************************************************************/ #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n************************************\"); print(\"Neon System By [EDT]Quattro Betöltve\"); print(\" Fordította InAceX \"); print(\" Javította [sDM]Sanyi \"); print(\"************************************\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n***************************************\"); print(\"Neon System By [EDT]Quattro Kikapcsolva\"); print(\"***************************************\\n\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { // new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid); // new State = GetPlayerState(playerid); if(strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz neon színt\", \"Kék\\nPiros\\nZöld\\nFehér\\nRózsaszín\\nSárga\\nRendõr fény\\nInterior Fény\\nHátsó Neon\\nElsõ Neon\\nTetõ Neon\\nMinden Neon törlése\", \"Kiválaszt\", \"Kilépés\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 8899) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"Neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"Neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } if(listitem == 1) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 2) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 3) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 4) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 5) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 6) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 7) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior fény telepítve\"); } if(listitem == { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Hátsó neon telepítve\"); } if(listitem == 9) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Elsõ neon telepítve\"); } if(listitem == 10) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tetõ fény telepítve\"); } if(listitem == 11) { DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); } } } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Neon System betöltve.Írd be /neon használatához!!!\"); return 1; } Ez egy neon rendszer. Ebben benne van az a rendõrfény ami neked kell
702
« Dátum: 2012. október 05. - 16:13:23 »
Nos a dialoggal eddig sem volt nagy problémám, inkább a scriptbe írásával. Abba tudnál még segíteni ?
703
« Dátum: 2012. október 05. - 14:40:23 »
Épp ez az hogy nem megy, kidobott vagy 26 errort
704
« Dátum: 2012. október 05. - 14:03:17 »
Üdv Van Srjdan-nek a hõlégballon scriptje, és az /operate parancsot dialoggal szeretném megoldani csak nem sikerül. Egyszerûen úgy kellene hogy beírja /operate felhoz egy MSGBOX stílusú dialogot Melyben ezt írná: Itt vehetsz jegyet a hõlégballonhoz. és lenne két gombja hogy Veszek Nem veszek. Ha Veszekre megy akk behozza az irányítási menüt meg mindent ha nem veszekre akk csak kilép a dialogból. Script: // Hot air balloon filterscript by Srdjan // Date is 01/11/2011 #include <a_samp> #include <mapandreas> #define KEY_AIM 128 #define MAX_BALLOONS 10 new BalloonID[MAX_BALLOONS]; new PlayerInBalloon[MAX_PLAYERS]; new Float: BalloonSpeed[MAX_BALLOONS]; new Float: Radius[MAX_BALLOONS]; new Float: Diametar[MAX_BALLOONS]; new ResetTimer[MAX_BALLOONS]; new ContinueTimer[MAX_BALLOONS]; new Text:commands; forward ResetSpeed (objectid); forward Continue (objectid); public OnFilterScriptInit () { CreateBalloons (); commands = TextDrawCreate (30.0, 270.0,\"~w~Parancsok:~n~Space - fel~n~Bal shift - le~n~Y - Lefele dontes~n~N - Felfele dontes~n~Bal klikk - Balra menes~n~Jobb klikk - Jobbra menes\"); TextDrawFont (commands, 2); TextDrawLetterSize (commands, 0.3, 0.; MapAndreas_Init (MAP_ANDREAS_MODE_FULL); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) PlayerInBalloon = -1; printf (\"\\nHot Air Balloon by Srdjan loaded.\\n\"); return 1; } CreateBalloons () { BalloonID[0] = CreateObject (19334, 198.9927, -1832.8091, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[1] = CreateObject (19335, 241.3257, -1834.1189, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[2] = CreateObject (19336, 284.8625, -1830.8752, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); for (new i = 0; i < 3; i++) { new id = CreateObject (18699, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); AttachObjectToObject (id, BalloonID, 0.0, 0.0, 5.5, 0.0, 180.0, 0.0, 1); } } public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp (cmdtext, \"/operate\")) { if (PlayerInBalloon[playerid] != -1) { ClearAnimations (playerid); TextDrawHideForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = -1; } else { if (GetPlayerBalloonID (playerid, 0) > -1) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 0); } else if (GetPlayerBalloonID (playerid, 1) > -1) { new objectid = BalloonID[GetPlayerBalloonID (playerid, 1)]; if (IsObjectMoving (objectid)) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 1); } } } return 1; } return 0; } GetPlayerBalloonID (playerid, b) { new Float: x, Float: y, Float: z; for (new i = 0; i < sizeof (BalloonID); i++) { GetObjectPos (BalloonID, x, y, z); if (!b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 1.5, x, y, z)) continue; else return i; } else if (b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, x, y, z)) continue; else return i; } } return -1; } public OnPlayerKeyStateChange (playerid, newkeys, oldkeys) { if (PlayerInBalloon[playerid] > -1) { new objectid = BalloonID[PlayerInBalloon[playerid]]; if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT)) { if (BalloonSpeed[objectid] < 15.0) BalloonSpeed[objectid] += 0.5; } if ((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP)) { if (BalloonSpeed[objectid] > -10.0) BalloonSpeed[objectid] -= 0.5; } if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES)) { if (Radius[objectid] < 90.0) Radius[objectid] += 5.0; } if ((newkeys & KEY_NO) && !(oldkeys & KEY_NO)) { if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] -= 5.0; } if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE)) { Diametar[objectid] -= 5.0; if (Diametar[objectid] < 0.0) Diametar[objectid] = -5.0; } if ((newkeys & KEY_AIM) && !(oldkeys & KEY_AIM)) { Diametar[objectid] += 5.0; if (Diametar[objectid] > 360.0) Diametar[objectid] = 5.0; } UpdateBalloonMove (objectid); } return 1; } UpdateBalloonMove (objectid) { StopObject (objectid); if (BalloonSpeed[objectid] > 0.0) { Continue (objectid); } else if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) { KillTimer (ResetTimer[objectid]); new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); MapAndreas_FindZ_For2DCoord (x, y, z); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, floatabs(BalloonSpeed[objectid])); ResetTimer[objectid] = SetTimerEx (\"ResetSpeed\", time, 0, \"d\", objectid); } } public ResetSpeed (objectid) { if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) BalloonSpeed[objectid] = 0.0; if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] = 0.0; } public Continue (objectid) { new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); KillTimer (ResetTimer[objectid]); KillTimer (ContinueTimer[objectid]); z = z + 300 * floatcos (-Radius[objectid], degrees); x = x + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatcos (-Diametar[objectid], degrees); y = y + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatsin (-Diametar[objectid], degrees); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, BalloonSpeed[objectid]); ContinueTimer[objectid] = SetTimerEx (\"Continue\", time-2, 0, \"d\", objectid); }
Elõre is köszönöm
705
« Dátum: 2012. október 04. - 20:22:19 »
Itt van a szabályzatnak az msg box, van rajta két gomb Elfogad és Kick, már csak annyi a dolgod hogy megcsinálod ha Kick-re megy akk kickelje ki, gondolom az már megy. public OnPlayerConnect(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffbf00}Szabályzat\", \"{a200ff}1-es pont:\\n{ff6600}2-es pont:\\n{a200ff}3-as pont:\\n{ff6600}4-es pont:\\n{a200ff}5-ös pont:\\n{ff6600}6-os pont:\", \"Elfogad\",\"Kick\"); return 1; }
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 69
|