Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49
691
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)
« Dátum: 2011. október 26. - 19:08:19 »
köszönöm a segítséget :D az sscanf-el sikerült :)

692
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)
« Dátum: 2011. október 25. - 19:54:09 »
Máshogy:
Van egy Dini-vel mentett x,y,z koordinátám. (mentés formátuma: Positions=123.12,123.12,123.12) Bele kéne tenni az x az y és a z koordinátákat külön változóba (miután beolvastam fájlból) hogy utána el tudjam tenni a játékost arra a pozícióra. SetPlayerPos(playerid, xcoord,ycoord,zcoord);
Ezt szerettem volna megoldani de nem sikerült :S
E: köszi megnézem :)

693
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)
« Dátum: 2011. október 25. - 19:37:23 »
Van egy x,y,z koordinátám egy változóban (vmi = 123.12,231.13,213.12). Szeretném úgy a ,-n ként változókba tenni a számokat, hogy utána el tudjam tenni velük a játékost a pozícióra ( valahogy így: SetPlayerPos(playerid,asd[0],asd[1], asd[2]) ) Ezt hogy lehet megoldani?

694
köszi a segítséget sikerült :D

695
Elkezdtem a szerveremen a munkákhoz checkpointokat csinálni CPLoader.inc-el, az egyikbe ha bele megyünk lekéri a jármû IDjét amiben ül a játékos, és megvizsgálja, hogy egyenlõ-e a kombájn IDjével. Az lenne a gond, hogy ha bele megyek a CPbe kombájnnal, akkor kiírja, hogy \"csak kombájnnal mehetek arathatsz\". Mi lehet a gond?  ???
[pawn]
OnPlayerEnterCheckpoint()
{
if(CPS_IsPlayerInCheckpoint(playerid, aratas))
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak   kombájnnal arathatsz!\");
CPS_RemoveCheckpoint(aratas);
        GivePlayerMoney(playerid,500);
}
      return 1;
}
[/pawn]

696
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 14:14:49 »
köszi a segítséget sikerült :D:D

697
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:13:25 »
Hali mindenki,
Megcsináltam a LuxAdminba hogy a játékos neve mögött ott legyen színesen az id, és az lenne a problémám, hogy csak a 3-as 4-es 5-ös szintû playereknek küldi csak el az üzenetét, sima playernek nem és 1, 2 szinten sem küldi. Mi lehet a gond? ???  :\'(
OnPlayerText-nél:
[pawn]
new estr [256 ], writer[MAX_PLAYERS];
        GetPlayerName(playerid, writer, sizeof(writer));
switch(AccInfo[playerid][Level])
    {
   case 0:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{C3C3C3} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 1:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{09ff00} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 2:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 3:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 4:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 5:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{ff0000} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
}
[/pawn]

698
Segítségkérés / Feltételes elágazás string változókkal
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 17:06:56 »
Hogyan lehet feltételt vizsgálni változókkal?
Valami ilyesmire gondoltam:
new vmi[32];
vmi = \"was\";
if(vmi != \"asd\")return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik asd-vel!\");//erre hibát ír
és erre:
vmi = \"asd\";
switch (vmi)//erre hibát ír
{
case \"asd\"://erre hibát ír
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke egyezik asd-vel!\");
}
case \"sdf\"://erre hibát ír
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik sfd-vel!\");
}
default:
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik egyikkel sem!\");
}
}
ha lehet példát is írjatok köszi :D

699
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 18:16:04 »
de mitõl? :/

700
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 17:45:03 »
Hali,
Beleépítettem GM-be a LAdmin4v2-t, de amikor meghal egy játékos, nem spawnol, hanem állva marad és lehet vele futni meg ilyenek, míg a többi játékos csak azt látja, h a földön fekszik... Kill listre kiírja a halált, a HP csík csak üresen villog.
Mi lehet a gond? Én semmit gyanúsat nem vettem észre. Az eredeti oldalról töltöttem le.

701
Segítségkérés / Bank, gang és dialog
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 18:53:35 »
Hali,
A neten találtam egy bankos filterscriptet, lefordítottam magyarra, majd elkezdtem átírni dialogosra.
A funkciója az lenne hogy az egyik LV-i boltban van egy checkpoint, amibe ha belemegy egy játékos kiad egy dialogot a következõ 2 lehetõséggel:
Bank
Banda bank
Amikor rákattintok a Banda opcióra akkor kiad még 3 lehetõséget:
Betesz
Kivesz
Egyenleg
Ez tökéletesen mûködik.
Amikor a banda bankra nyomok akkor ugyan ezeket adja ki, csak a \'gang\' változót máshogy állítottam be mint az elsõnél.
Minden kész, semmi warning, semmi error, nos tehát amikor rámegyek a CP-re kiadja normálisan az opciókat(Bank,Banda bank) a Bank tökéletesen mûködik, mint már írtam, de ha a Banda bank résznél  be akarok tenni egy összeget/le akarok venni egy összeget, akkor azt a sima számlára teszi. Már mindent kipróbáltam, nem mûködik. Kérem segítsen valaki. :\'( :\'(
[pawn]   
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(getCheckpointType(playerid))
{
   case CP_BANK: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
   case CP_BANK_2: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
   case CP_BANK_3: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 200)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
            ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
            }
            case 1:
            {
            new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
            ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
            }
         }
   }
}
if(dialogid == 201)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\");
                    gang = 0;
            }
            case 1:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\");
                    gang = 0;
            }
            case 2:
            {
            gang = 0;
             if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\");
            return 1;
            }
            if(gang && playerGang[playerid]==0) {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
            return 1;
            }
            if(gang)
            format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]);
            else
            format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
   }
   else
   {
   new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
   ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
   }
}
if(dialogid == 202)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\");
                    gang = 1;
            }
            case 1:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\");
                    gang = 1;
            }
            case 2:
            {
            gang = 1;
             if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3)
            {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\");
            return 1;
            }
            if(gang && playerGang[playerid]==0)
            {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
            return 1;
            }
            if(gang)
            format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]);
            else
            format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
   }
   else
   {
   new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
   ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
   }
}
if(dialogid == 203)
{
   if(response)
   {
        if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nem vagy bankban, /bank\");
      return 1;
   }
   if(gang && playerGang[playerid]==0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
    if(!strval(inputtext)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\");
      return 1;
    }
    moneys = strval(inputtext);
    if(moneys < 1) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rossz az összeg amit beírtál.\");
      return 1;
   }
   if(GetPlayerMoney(playerid) < moneys) {
      moneys = GetPlayerMoney(playerid);
   }
   GivePlayerMoney(playerid, 0-moneys);
   if(gang == 1)
       gangBank[playerGang[playerid]]+=moneys;
   else
      bank[playerid]+=moneys;
   if(gang == 1)
      format(string, sizeof(string), \"Betettél a banda számlájára %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van:%d dollár.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]);
   else
      format(string, sizeof(string), \"Betettél a számládra %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d dollár.\", moneys, bank[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
if(dialogid == 204)
{
   if(response)
   {
        if(gang == 1 && playerGang[playerid]==0) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
      return 0;
   }
    if(!strval(inputtext)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\");
      return 1;
    }
    moneys = strval(inputtext);
    if(moneys < 1) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Milyen összeget akarsz betenni?.\");
      return 1;
   }
    if(gang == 1) {
      if(moneys > gangBank[playerGang[playerid]])
          moneys = gangBank[playerGang[playerid]];
    } else {
       if(moneys > bank[playerid])
           moneys = bank[playerid];
        }
   GivePlayerMoney(playerid, moneys);
   if(gang == 1)
      gangBank[playerGang[playerid]] -= moneys;
   else
      bank[playerid] -= moneys;
   if(gang == 1)
      format(string, sizeof(string), \"Levettél a banda számlájáról %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van: %d.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]);
   else
      format(string, sizeof(string), \"Levettél a számládról %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d.\", moneys, bank[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
   }
}[/pawn]
ui: Bocsi de nem illesztem be az egész OnDialogResponse részt mert sok más dolog van még ott, a változókat, mindent jól csináltam meg az elején

702
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:14:48 »
és az Input line too long! hiba mit jelent? :/

703
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 13:53:18 »
Hali,
Elkezdtem egy 0admin rendszert magyarra fordítani, betettem GMbe, minden jól ment, tesztelgettem, hibátlan volt (warning se), folytattam a magyarra fordítást: megnyomtam a compile gombot és kiadta azt a kis ablakot ahogy szokta, és az a baj h akármeddig várok nem fejezi be a .amx-re fordítást (2 gépen  is kipróbáltam ugyanaz a tünet, más scriptet le lehet fordítani csak ezt nem)
valaki segítsen kérem!

704
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!
« Dátum: 2011. május 26. - 21:00:14 »
kösz na de még 1 dolog, ott kihagytál egy ) jelet és nem tom h a * 1.09 mögé tegyem e vagy elé

705
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!
« Dátum: 2011. május 26. - 20:44:16 »
omg
de ha nem 0.09el szorzom akkor az már nem százalék lesz

Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal