Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 691
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)« Dátum: 2011. október 26. - 19:08:19 »
köszönöm a segítséget az sscanf-el sikerült
692
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)« Dátum: 2011. október 25. - 19:54:09 »
Máshogy:
Van egy Dini-vel mentett x,y,z koordinátám. (mentés formátuma: Positions=123.12,123.12,123.12) Bele kéne tenni az x az y és a z koordinátákat külön változóba (miután beolvastam fájlból) hogy utána el tudjam tenni a játékost arra a pozícióra. SetPlayerPos(playerid, xcoord,ycoord,zcoord); Ezt szerettem volna megoldani de nem sikerült :S E: köszi megnézem 693
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)« Dátum: 2011. október 25. - 19:37:23 »
Van egy x,y,z koordinátám egy változóban (vmi = 123.12,231.13,213.12). Szeretném úgy a ,-n ként változókba tenni a számokat, hogy utána el tudjam tenni velük a játékost a pozícióra ( valahogy így: SetPlayerPos(playerid,asd[0],asd[1], asd[2]) ) Ezt hogy lehet megoldani?
694
Segítségkérés / Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?« Dátum: 2011. szeptember 19. - 15:17:08 »
köszi a segítséget sikerült
695
Segítségkérés / Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:15:41 »
Elkezdtem a szerveremen a munkákhoz checkpointokat csinálni CPLoader.inc-el, az egyikbe ha bele megyünk lekéri a jármû IDjét amiben ül a játékos, és megvizsgálja, hogy egyenlõ-e a kombájn IDjével. Az lenne a gond, hogy ha bele megyek a CPbe kombájnnal, akkor kiírja, hogy \"csak kombájnnal mehetek arathatsz\". Mi lehet a gond?
[pawn] OnPlayerEnterCheckpoint() { if(CPS_IsPlayerInCheckpoint(playerid, aratas)) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak kombájnnal arathatsz!\"); CPS_RemoveCheckpoint(aratas); GivePlayerMoney(playerid,500); } return 1; } [/pawn] 696
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé« Dátum: 2011. szeptember 18. - 14:14:49 »
köszi a segítséget sikerült :D
697
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:13:25 »
Hali mindenki,
Megcsináltam a LuxAdminba hogy a játékos neve mögött ott legyen színesen az id, és az lenne a problémám, hogy csak a 3-as 4-es 5-ös szintû playereknek küldi csak el az üzenetét, sima playernek nem és 1, 2 szinten sem küldi. Mi lehet a gond? :\'( OnPlayerText-nél: [pawn] new estr [256 ], writer[MAX_PLAYERS]; GetPlayerName(playerid, writer, sizeof(writer)); switch(AccInfo[playerid][Level]) { case 0: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{C3C3C3} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 1: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{09ff00} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 2: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 3: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 4: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 5: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{ff0000} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } } [/pawn] 698
Segítségkérés / Feltételes elágazás string változókkal« Dátum: 2011. augusztus 24. - 17:06:56 »
Hogyan lehet feltételt vizsgálni változókkal?
Valami ilyesmire gondoltam: new vmi[32]; vmi = \"was\"; if(vmi != \"asd\")return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik asd-vel!\");//erre hibát ír és erre: vmi = \"asd\"; switch (vmi)//erre hibát ír { case \"asd\"://erre hibát ír { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke egyezik asd-vel!\"); } case \"sdf\"://erre hibát ír { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik sfd-vel!\"); } default: { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik egyikkel sem!\"); } } ha lehet példát is írjatok köszi 699
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug« Dátum: 2011. augusztus 21. - 18:16:04 »
de mitõl? :/
700
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug« Dátum: 2011. augusztus 21. - 17:45:03 »
Hali,
Beleépítettem GM-be a LAdmin4v2-t, de amikor meghal egy játékos, nem spawnol, hanem állva marad és lehet vele futni meg ilyenek, míg a többi játékos csak azt látja, h a földön fekszik... Kill listre kiírja a halált, a HP csík csak üresen villog. Mi lehet a gond? Én semmit gyanúsat nem vettem észre. Az eredeti oldalról töltöttem le. 701
Segítségkérés / Bank, gang és dialog« Dátum: 2011. augusztus 14. - 18:53:35 »
Hali,
A neten találtam egy bankos filterscriptet, lefordítottam magyarra, majd elkezdtem átírni dialogosra. A funkciója az lenne hogy az egyik LV-i boltban van egy checkpoint, amibe ha belemegy egy játékos kiad egy dialogot a következõ 2 lehetõséggel: Bank Banda bank Amikor rákattintok a Banda opcióra akkor kiad még 3 lehetõséget: Betesz Kivesz Egyenleg Ez tökéletesen mûködik. Amikor a banda bankra nyomok akkor ugyan ezeket adja ki, csak a \'gang\' változót máshogy állítottam be mint az elsõnél. Minden kész, semmi warning, semmi error, nos tehát amikor rámegyek a CP-re kiadja normálisan az opciókat(Bank,Banda bank) a Bank tökéletesen mûködik, mint már írtam, de ha a Banda bank résznél be akarok tenni egy összeget/le akarok venni egy összeget, akkor azt a sima számlára teszi. Már mindent kipróbáltam, nem mûködik. Kérem segítsen valaki. :\'( :\'( [pawn] public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(getCheckpointType(playerid)) { case CP_BANK: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case CP_BANK_2: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case CP_BANK_3: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } } return 1; } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } case 1: { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\"); gang = 0; } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\"); gang = 0; } case 2: { gang = 0; if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 1; } if(gang) format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } else { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\"); gang = 1; } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\"); gang = 1; } case 2: { gang = 1; if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 1; } if(gang) format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } else { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } if(dialogid == 203) { if(response) { if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nem vagy bankban, /bank\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); if(!strval(inputtext)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\"); return 1; } moneys = strval(inputtext); if(moneys < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rossz az összeg amit beírtál.\"); return 1; } if(GetPlayerMoney(playerid) < moneys) { moneys = GetPlayerMoney(playerid); } GivePlayerMoney(playerid, 0-moneys); if(gang == 1) gangBank[playerGang[playerid]]+=moneys; else bank[playerid]+=moneys; if(gang == 1) format(string, sizeof(string), \"Betettél a banda számlájára %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van:%d dollár.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Betettél a számládra %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d dollár.\", moneys, bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } if(dialogid == 204) { if(response) { if(gang == 1 && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 0; } if(!strval(inputtext)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\"); return 1; } moneys = strval(inputtext); if(moneys < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Milyen összeget akarsz betenni?.\"); return 1; } if(gang == 1) { if(moneys > gangBank[playerGang[playerid]]) moneys = gangBank[playerGang[playerid]]; } else { if(moneys > bank[playerid]) moneys = bank[playerid]; } GivePlayerMoney(playerid, moneys); if(gang == 1) gangBank[playerGang[playerid]] -= moneys; else bank[playerid] -= moneys; if(gang == 1) format(string, sizeof(string), \"Levettél a banda számlájáról %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van: %d.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Levettél a számládról %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d.\", moneys, bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } }[/pawn] ui: Bocsi de nem illesztem be az egész OnDialogResponse részt mert sok más dolog van még ott, a változókat, mindent jól csináltam meg az elején 702
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:14:48 »
és az Input line too long! hiba mit jelent? :/
703
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!« Dátum: 2011. augusztus 01. - 13:53:18 »
Hali,
Elkezdtem egy 0admin rendszert magyarra fordítani, betettem GMbe, minden jól ment, tesztelgettem, hibátlan volt (warning se), folytattam a magyarra fordítást: megnyomtam a compile gombot és kiadta azt a kis ablakot ahogy szokta, és az a baj h akármeddig várok nem fejezi be a .amx-re fordítást (2 gépen is kipróbáltam ugyanaz a tünet, más scriptet le lehet fordítani csak ezt nem) valaki segítsen kérem! 704
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!« Dátum: 2011. május 26. - 21:00:14 »
kösz na de még 1 dolog, ott kihagytál egy ) jelet és nem tom h a * 1.09 mögé tegyem e vagy elé
705
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!« Dátum: 2011. május 26. - 20:44:16 »
omg
de ha nem 0.09el szorzom akkor az már nem százalék lesz |