Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 74
661
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 10. - 19:39:35 »
Idézetet írta: EnterR date=1397143164\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor ezt mond. Custom ROM alapból rootolva van, erre írtam, hogy a külsõ tárhelyrõl való alkalmazás futtatáshoz szükséges a SU bináris megléte, ami a root jogot jelenti.
 
==
 

Akkor ezt mond. A telefonodra készített némileg módosított operációs rendszer alapból rendszergazdai jogokkal van felruházva, erre írtam, hogy a külsõ tárhelyrõl való alkalmazás futtatáshoz szükséges a SU bináris megléte, ami a rendszergazdai jogot jelenti.
 
[/quote]

662
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 10. - 14:29:58 »
Kicsit máshogy, de igen. Az strcmp-t is használhatod kétféleképpen, ezt is. Csak az strcmp pont máshogy returnol, de itt nem ez a lényeg.
 

if(!Fuggveny())
{
}

 
...ugyanaz, mint...
 

if(Fuggveny() == 0)
{
}

 
Ha return Masikfuggveny()-t írsz, akkor meg arra tér vossza, amivel a masikfuggveny visszatérne. Mivel sikerült elküldeni, az SCM 1-el tér vissza. Mindnél írják a különlegességeit, pl. az scmnél 0-val tér vissza, ha nincs csatlakozva a játékos, de ha túl hosszú, és nem küldte el, akkor nem 0-val returnol. Ezért van (volt :D) erre is saját függvényem.
Próba: ha zcmdnél 0-ra térsz vissza, azt írja, ismeretlen parancs. Ha nem csatlakozott játékosnak küldesz clientmessaget, akkor 0-val tér vissza az scm--> a parancs is.
Ez...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    SendClientMessage(28473, -1, \"ASD!\");
    return 1;
}

 
...1-el, míg...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    return SendClientMessage(50294, -1, \"ASD\");
    return 1;
}

 
...ez 0-val tér vissza.

663
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 10. - 09:37:26 »
Ez meg ThL W8, csájníz bilding. Csak az obbt nem tudom mivel kicsomagolni. Mintha a régebbi verzió alapból ki lett volna csomagolva. Magyarítást így hogy teszek rá?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 10. - 10:00:44 )

ThL W8.
Kicsit sz*rrá partícionált.
Alapból 1GB Alkalmazásoknak, 2GB belsõ memó, de egy hackkel ezt megcseréltem, és a belsõt úgy sem használom, szóval a külsõ van beállítva alapértelmezettnek, (sdcard0). Ez a beállítás a 3.0-s verzióban bugos volt, a 3.2-re kijavították. A rom neve: Gravitymod2. C3C076 készítette az XDA-n. Rootolva van, de alap fájlkezelõvel másoltam, az nem kezelhette a root jogokat (nem írta legalábbis). Az SD kártya 8gigás Kingston, class 10-es, azt hiszem.

664
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 10. - 00:03:48 »
Idézetet írta: EnterR date=1397075338\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


EnteR: köszi, így már értem mik ezek androidon. Csak azt nem értem, akkor nálam miért a külsõ SDre kellett rakni. Ott volt a GTA mappája is alapból.
 
Akkor neked valamilyen földöntúli készüléked lehet. Belsõn van az OBB, viszont az elõfordulhat, hogy van az SD-n az Android mappában egy com.rockstargames.gtasa mappa, ahol szimpla ideiglenes fájlok, és kódolt tartalmak vannak.
 
[/quote]
Hehe. Most próbáltam ki, és mûködik. Az 1.05-ös verziót a külsõ (alapértelmezettnek beállított) SD kártyára az Android/obb mappába tettem a fájljait. Mûködik.

665
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 09. - 22:23:40 »
EnteR: köszi, így már értem mik ezek androidon. Csak azt nem értem, akkor nálam miért a külsõ SDre kellett rakni. Ott volt a GTA mappája is alapból.

666
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. április 09. - 22:04:07 »
Én amikor SAMP Map Constructiont használtam, az objekteknél az Addra mentem, és a keresõnél az office szóra kiadta azokat az objekteket.

667
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2014. április 09. - 22:00:29 »
Itt van egy eszméletlen ütõs sztorim régebbrõl:
http://deciki.blog.hu/2013/07/03/david_van_zacskod

668
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 09. - 21:45:28 »
nCoreon megtaláltam a megfelelõ torrentet, most, utoljára letöröltem a 2.2gb zenémet, hogy megnézzem, megy-e ez a dolog, az új 1.05-ös verzióval.

669
Kérdések, Segítség / 16:9 videórögzítés
« Dátum: 2014. április 09. - 21:43:33 »
Elfelejtetted zárni.
Csak, hogy ne legyen off:
4:3-as, vagy álló telefonnal felvett felvételt csak egyszer próbálj meg így széthúzni. Én megpróbáltam, olyan lett a fejem, mint a rántotta. :D
U.i.: Egy igai cs pro van köztünk :D

670
Kérdések, Segítség / 16:9 videórögzítés
« Dátum: 2014. április 09. - 16:41:53 »
Két megoldás van Sony Vegasban:
1. Jobb gomb a videósávon, Properties, és a Maintain Aspect Ratiot bepipálod (vagy ki, nem tudom már). Ezt darabonként kell alkalmazni, szóval vágás elõtt érdemes megcsinálnod.
2. Event pan/croppal levágod a széleit. Ezt akár sávra is megcsinálhatod, talán ez a legegyszerûbb.
Csak megjegyzem, ha nekem pl. 4:3-as monitorom van, akkor nem fogom sosem rendesen látni a te videóidat, ez inkább a videóba beleégetett fekete csíkot szedi ki. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Én is jártam már így, hogy kiszedtem, de youtubeon már nem volt jó. Mostanábam viszont fel szokta ajánlani a youtube, hogy kicseréle valami sexy háttérre, ami sokkal jobban mutat, mint a videóhiba, és még a képarányt sem rontja el.
Youtube felbontások:
144p - 176*144 (asszem)
240p - 320*240 (ez biztos)
360p - 640*360 (ez sem biztos)
480p - 4:3-nál 640*480, 16:9-nél 854*480, vagy 858*480
720p - 1280*720
1080p - 1920*1080
2440p -2440*1920 (asszem)
4K - 4xxx*2xxx, ezt nem tudom pontosan.

671
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 09. - 13:41:24 »
Nem rögtön a csatlakozás után betenni, egy kis késleltetéssel.

672
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 09. - 11:58:48 »
Nem lehet, hogy elõtte le kéne spawnoltatni vagy esetleg egy timerrel berakni a kocsiba? (Tipp)

673
Segítségkérés / XP Rendszer hiba
« Dátum: 2014. április 09. - 11:56:04 »
A mododba beszúrtad a függvényeket a megfelelõ helyekre?

674
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.
« Dátum: 2014. április 09. - 11:01:49 »
Szerintem még azt próbáld meg, hogy csinálsz az egész szerver mappádról egy biztonsági másolatot, és letöltöd a samp szervert újra, oda a gamemodesba bemásolod a gamemodeodat, majd a pluginokat leszeded újra, és az új szervermappában lévõ cuccokkal fordítod le. Esetleg próbáld meg az includeokat, pluginokat más sorrendben betölteni. Amúgy azt nézd meg, hogy van-e loopban olyan, ahol a loop valamilyen külsõ (pl. SQL-bõl szedett) változóra vonatkozik.
Pl.
 

for(new a = 1; a < JatekosAdat[playerid][Marihuana], a++)
{
}

 
És betöltesz neki 0 Marihuanat.
...vagy az a++-t hagyod le a végérõl, vagy nem megfelelõ relációsjelet teszel esetleg..
Remélem érthetõ volt.

675
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.
« Dátum: 2014. április 08. - 13:36:08 »
Akkor válts szerver account + rcon + email + minden jelszót. Minél hamarabb. Nem lehet, hogy járkál benne valaki?

Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal