Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 59
646
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 21:44:40 »
Boltban vásárlás:
 
case ABC_VESZ:
         {
             if(!response) return 0;
             if(response)
             {
      if(listitem == 0)
      {
          Taska[playerid][CocaCola] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
          Taska[playerid][sprite] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
          Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
      }
   }
         }

 
Tárgy átadás:
 
case TASKA_SPRITEAD:
         {
             if(!response) return 0;
             if(!strlen(inputtext)) return 0;
            new id;
            id = strval(inputtext);
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
            GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
            Taska[playerid][sprite] -= 1;
            Taska[id][sprite] += 1;
            SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
            SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
            cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
            cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
         }

 
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
 
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)

 
Ezeknél sem mindig csinálja.

647
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 21:17:42 »
Sziasztok!
 Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D  Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm!   -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

648
Segítségkérés / Nem fut végig a pawno
« Dátum: 2014. május 31. - 21:31:27 »
Nekem is volt ilyen. Gép újraindítás + új pawno segít.. Ez biztos!

649
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. május 23. - 13:57:16 »
Idézetet írta: DrAkE date=1400802878\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48331\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius   The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
 
Írtam, hogy találtam itt egy témát, ott ugyanezt írták le. De egyébként tudom mit jelent. Nagyobb értéken volt, de nem mûködött. Azért van jelenleg az összes 0.25-ön mert azt írták megoldásnak, de nem jött be.
Azért megnézem hátha tudok vele valamit csinálni..
Szerk.:
Nem oldódott meg, 50-es re raktam(Float miatt 50.0!), kicsit javult a tegnapihoz képest(bár amilyen rövid a memóriám), de mindig fent áll.

650
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. május 22. - 21:53:27 »
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, amit egy szerûen sehogy nemtudok megoldani  :wag:
Egy szerver projekten dolgozok éppen. Beraktam a szükséges mappokat, szépen streamerrel mint ahogy kell.. blablabla.
OnPlayerConnectnél töröltem a kellõ objecteket így ni:
 
   RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.289123, -456.015594, 16.007810, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.140625, -455.773406, 16.335939, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.117187, -452.257812, 20.039060, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 717.943420, -462.720794, 17.242570, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.015625, -454.617187, 18.156250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.875000, -465.742187, 15.937500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 681.536682, -472.995788, 17.332080, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.250000, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.546875, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.523376, -464.476593, 22.750000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.226623, -439.390594, 16.375000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 655.782287, -439.910308, 16.336469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 709, 706.101623, -427.031188, 15.351559, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.601623, -433.085906, 13.867190, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3425, 1015.093994, -361.101593, 84.039062, 0.25);

 
A probléma ahogy láttam sokaknál elõfordult, méghozzá: Az objectet törli(khm.. hivatalosan), de mikor az object a képernyõ szélére ér megjelenik. Átlehet menni rajta, de látszik ilyen elmosódott textúrával.
Itt egy videó, ami nem az enyém, de nekem is ez a problémám..:
Spoiler for Ebbe tettem, mert nemtudom beszúrni mint videjót:

Keresgéltem fórumokon megoldás után, ezt találtam:
http://sampforum.hu/index.php?topic=19320.0
Mondanom sem kell. Nem jött be ugyanaz a probléma.
Mivel MTA-val lett törölve, sime converter nem konvertálja át az object törlést, ezzel oldottam meg:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=427160
Bevált letörölte, de utána bugol. Remélem érthetetlen voltam, este van. Köszönöm annak aki rám szánja az idejét!

651
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. június 05. - 14:41:11 »
Köszi, ezt valóban nem tudtam.. Real Map editorral sikerült megoldani, de a témát eddig azért nem zártam, mivel MTA-val sokkal könnyebb lenne.
Mostmár zárom, lényegtelen. Cserébe tanultam valami újat :D

652
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 18:45:15 »
Köszi, de megoldódott. :) Jobban átnéztem a kódot, és anim lejátszásnál írtam el. Mikor \'sprite\'-ra nyom, és ivés animot akart lejátszani,
a VENDING helyen VENPDING volt írva(elírás).. Azóta nem  crashelt, ma egyszerre 3-an voltunk fent.. De hogy miért csinálta ezt sima vezetésnél nemtudom..
Azárt köszönöm mindenkinek! \'+\' Zárok!

653
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 15:11:57 »
Idézetet írta: kos date=1401870817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e?  :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek?  :hmmm:
 
Valamivel elõbbre jutottam.. Amikor spriteot akarok inni, kifagy a játék. Hogyha Coca-Colát választom nem.. Ezek szerint amit bemásoltam kódrészletet a Sprite átadását, hibás.. Viszont azt még nem értem, hogy mikor pl. vezetek akkor miért vagyott ki? Ott is ahol elõtte nem jártam. De még nézelõdök, hátha észreveszek mást is.
Egyébként itt a crash üzenet, ha valakinek mond valamit:
 
SA-MP 0.3z
Exception At Address: 0x0048C3A9
Base: 0x03CE0000
Registers:
EAX: 0x00000000   EBX: 0x0000FFFF   ECX: 0x0028F51C   EDX: 0x00000000
ESI: 0x03CA9CC8   EDI: 0x000004EE   EBP: 0x0028F5CC   ESP: 0x0028F4A0
EFLAGS: 0x00210246
Stack:
+0000: 0x0028F51C   0x00000000   0x000004EE   0x0028F5CC
+0010: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0020: 0x00000000   0x00000000   0x16000016   0x00000000
+0030: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0040: 0x16417247   0x00200206   0x000000CF   0x5CD7630B
+0050: 0x77DEFFFF   0x0020FFFF   0x00000000   0x03CA0000
+0060: 0x0028F534   0x760B7320   0x000007FF   0x0D6BF900
+0070: 0x00200217   0x00000046   0x00000001   0x4E544556
+0080: 0x474E4944   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0090: 0x00000000   0x000000DB   0x77BEEA8A   0x03CA00C0
+00A0: 0x0028F554   0x0028F55C   0x000002DC   0x0D6C0910
+00B0: 0x77DEFD00   0x000002DC   0x00000000   0x03CA50E0
+00C0: 0x77DED4BC   0x77BE1211   0x00000000   0x0028F5BC
+00D0: 0x008384BA   0xFFFFFFFF   0x00469EF7   0x000004EE
+00E0: 0x0028F5D4   0x03D52B9E   0x03D52D54   0x760A98C0
+00F0: 0x00000009   0x0028F748   0x00000000   0x0028F5D4
+0100: 0x00000008   0xFFFFD8F0   0x00000000   0x03DB2B17
+0110: 0x00000000   0x0028F58C   0x0028EEDC   0x0028F94C
+0120: 0x03D90AA4   0x03DB3608   0x00000000   0x089208D8
+0130: 0x03D4434F   0x03DB2B14   0x0028F748   0x03D4F169
+0140: 0x0028F748   0x0028F948   0x0D6AA701   0x0028F968
+0150: 0x0028F95C   0x03CF579E   0x0028F848   0x0028F748
+0160: 0x40833333   0x00000001   0x00000001   0x00000001
+0170: 0x00000001   0x000003E8   0x0D6A9248   0x0D08818A
+0180: 0x01010101   0x00000000   0x000003E8   0x40833333
+0190: 0x00000110   0x00000110   0x0000010C   0x0028F968
+01A0: 0x03D91500   0x03DDD980   0x03D9154B   0x0894818A
+01B0: 0x03DDD980   0x00000004   0x00000000   0x0028F64C
+01C0: 0x03DB89F0   0x0028F944   0x03D90AA4   0x03DB88F8
+01D0: 0xFFFFFFFF   0x03D9154B   0x03D5A16A   0x03DDD980
+01E0: 0x0028F840   0x538F1932   0x3A35315B   0x343A3330
+01F0: 0x00005D36   0x00000004   0x06B08D21   0x00000000
+0200: 0x0028F6C8   0x03F9E267   0x0028F6C8   0x00000000
+0210: 0x00000004   0x03D92A26   0x9688ABD8   0x0031CE16
+0220: 0x00000004   0x0028F840   0x0894818A   0x03D5A6EF
+0230: 0x089480AE   0x0028F840   0x00000090   0x0D6AA901
+0240: 0x08941DE8   0x0028F840   0x0028F954   0x03D5AAD1
+0250: 0x00000004   0x0028F840   0x00000000   0xFFC40A99
+0260: 0x00000000   0x0028F940   0x0028F960   0x03CEB1D1
+0270: 0xC40A99AA   0x03CEB1E5   0x0D652250   0x01A67CF8
SCM Op: 0x4EE, lDbg: 1 LastRendObj: 1239
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0

654
Archívum / Falusi RPG | Whalehost.eu
« Dátum: 2014. június 03. - 21:56:06 »
Nekem már ott nem tetszik, hogy az órának a textdrawja csak rá van baszva(kb.)... Hónapokat dolgoztok akkor már új módot össze lehetett volna rakni..

655
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 03. - 18:39:27 »
Rendben, köszi. Még megpróbálom csökkenteni esetleg a változók számát, mert nem keveset pazaroltam   :)
 
Idézetet írta: EntoX date=1401797513\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
[/quote]
Az a gond, hogy máshol nem crashel egyikünknek sem. de még megpróbálok pár dolgot.
 
Szerk.:
Nem jó.. Kivettem tizennemtomhány változót, mind felesleges volt, és ugyanúgy kifagyogat.. Más embert is hívtam fel, õ is kifagyott... pedig fontos lenne ezt megoldani valahogy.

656
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 21:44:40 »
Boltban vásárlás:
 
case ABC_VESZ:
         {
             if(!response) return 0;
             if(response)
             {
      if(listitem == 0)
      {
          Taska[playerid][CocaCola] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
          Taska[playerid][sprite] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
          Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
      }
   }
         }

 
Tárgy átadás:
 
case TASKA_SPRITEAD:
         {
             if(!response) return 0;
             if(!strlen(inputtext)) return 0;
            new id;
            id = strval(inputtext);
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
            GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
            Taska[playerid][sprite] -= 1;
            Taska[id][sprite] += 1;
            SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
            SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
            cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
            cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
         }

 
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
 
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)

 
Ezeknél sem mindig csinálja.

657
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 21:17:42 »
Sziasztok!
 Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D  Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm!   -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

658
Segítségkérés / Nem fut végig a pawno
« Dátum: 2014. május 31. - 21:31:27 »
Nekem is volt ilyen. Gép újraindítás + új pawno segít.. Ez biztos!

659
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. május 23. - 13:57:16 »
Idézetet írta: DrAkE date=1400802878\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48331\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius   The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
 
Írtam, hogy találtam itt egy témát, ott ugyanezt írták le. De egyébként tudom mit jelent. Nagyobb értéken volt, de nem mûködött. Azért van jelenleg az összes 0.25-ön mert azt írták megoldásnak, de nem jött be.
Azért megnézem hátha tudok vele valamit csinálni..
Szerk.:
Nem oldódott meg, 50-es re raktam(Float miatt 50.0!), kicsit javult a tegnapihoz képest(bár amilyen rövid a memóriám), de mindig fent áll.

660
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. május 22. - 21:53:27 »
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, amit egy szerûen sehogy nemtudok megoldani  :wag:
Egy szerver projekten dolgozok éppen. Beraktam a szükséges mappokat, szépen streamerrel mint ahogy kell.. blablabla.
OnPlayerConnectnél töröltem a kellõ objecteket így ni:
 
   RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.289123, -456.015594, 16.007810, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.140625, -455.773406, 16.335939, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.117187, -452.257812, 20.039060, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 717.943420, -462.720794, 17.242570, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.015625, -454.617187, 18.156250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.875000, -465.742187, 15.937500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 681.536682, -472.995788, 17.332080, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.250000, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.546875, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.523376, -464.476593, 22.750000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.226623, -439.390594, 16.375000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 655.782287, -439.910308, 16.336469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 709, 706.101623, -427.031188, 15.351559, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.601623, -433.085906, 13.867190, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3425, 1015.093994, -361.101593, 84.039062, 0.25);

 
A probléma ahogy láttam sokaknál elõfordult, méghozzá: Az objectet törli(khm.. hivatalosan), de mikor az object a képernyõ szélére ér megjelenik. Átlehet menni rajta, de látszik ilyen elmosódott textúrával.
Itt egy videó, ami nem az enyém, de nekem is ez a problémám..:
Spoiler for Ebbe tettem, mert nemtudom beszúrni mint videjót:

Keresgéltem fórumokon megoldás után, ezt találtam:
http://sampforum.hu/index.php?topic=19320.0
Mondanom sem kell. Nem jött be ugyanaz a probléma.
Mivel MTA-val lett törölve, sime converter nem konvertálja át az object törlést, ezzel oldottam meg:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=427160
Bevált letörölte, de utána bugol. Remélem érthetetlen voltam, este van. Köszönöm annak aki rám szánja az idejét!

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal