Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 185
646
Készülõ munkák / 3D-s autólehívó.
« Dátum: 2012. július 23. - 14:04:07 »
sok sikert!

647
SA-MP: Szerverfejlesztés / CreateZoneSquare()
« Dátum: 2012. július 23. - 13:33:18 »
Rendben , köszönöm

648
Üdv,áthoztam a másik fórumrol egy alkalmazást amit House Készített
Eredeti link : http://gta*****.hu/index.php?topic=14224.0
Eredeti készítõ : House
Info : itt van a képben
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120722/samphun_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés: http://data.hu/get/5371387/samp.exe

649
SA-MP: Szerverfejlesztés / CreateZoneSquare()
« Dátum: 2012. július 23. - 11:59:17 »
pontosabban mire jó ez a kis kód?
am szép munka

650
SA-MP: Szerverfejlesztés / findindex
« Dátum: 2012. július 23. - 11:55:50 »
szép

651
tul low az admin teamje nem csinálok semmit azt bannol..

652
Készülõ munkák / [MAP] Labyrinth Game + DM
« Dátum: 2012. július 21. - 22:54:48 »
sok sikert lesz Level 10 is?xd

653
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar Prison RPG
« Dátum: 2012. július 21. - 22:32:24 »
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1741) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1742) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1749) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerProgressBarValue\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1750) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1775) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerProgressBarValue\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1776) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1797) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerProgressBarValue\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1798) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1823) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerProgressBarValue\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1824) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1845) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerProgressBarValue\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(1846) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2067) : error 017: undefined symbol \"HidePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2069) : error 017: undefined symbol \"HidePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2071) : error 017: undefined symbol \"HidePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2073) : error 017: undefined symbol \"HidePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2075) : error 017: undefined symbol \"HidePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2090) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2090) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2091) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2093) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2093) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2094) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2096) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2096) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2097) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2099) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2099) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2100) : error 017: undefined symbol \"UpdatePlayerProgressBar\"
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\Downloads\\PrisonRPG.pwn(2102) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerProgressBar\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.
 
[/quote]
tesztelni próbáltam de ennyi e rrort kaptam compilezáskor..

654
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MYSQL] KaPlaylist[2.0]
« Dátum: 2012. július 21. - 17:09:29 »
Idézetet írta: Daniel_Moskva date=1342883266\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14294\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép ment a+!
 
1 éves téma. bump

655
Klánok / .::| Drift World ExtreMe |::. [MEGSZÜNT]!!!
« Dátum: 2012. július 21. - 15:39:25 »
bõ leírás.

656
Munkaerő keresése / ProLife RPG - Scriptert keres!
« Dátum: 2012. július 21. - 10:22:43 »
OFF:nem lehet h 1 személy?

657
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blade admin rendszer
« Dátum: 2012. július 20. - 22:23:22 »
tökmind1 cxd

658
SA-MP: Szerverfejlesztés / TDM
« Dátum: 2012. július 20. - 13:10:33 »
Üdv
Bemutatom egy nagyon régebbi Játékmódomat az alapját még márciusban írtam , de a mai napokban újra elõvettem és elkesztem fejleszteni és most egy kicsit jobb lett.
Információk:
Külön Teamchat a csapatoknak
Területbe korlátozva a harctérre
Tiltott fegyverek betiltva ,(Sramm által készített függvény könyvtára segítségével)
JármûRespawn
Ping Kicker
Anti Team Kill
Szabályzat
Ölés és halál számláló menti az öléseket
Kód:
 
#include <a_samp>
#include zcmd
#include sscanf2
#include streamer
#include dini
#pragma unused ret_memcpy
#include fixchars
forward AntiPing(playerid);
forward CarRespawn( );
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30
#define ReGiStEr 8
#define LoGiN 9
//===========[szinek]======================|
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF//           |
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF//           |
#define COLOR_RED 0xFF0000FF//             |
#define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF//            |
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF//           |
#define COLOR_GREEN 0x008000FF//           |
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF//          |
#define achat 0x00d5ffAA//               |
#define COLOR_BLUE 0x0009ffAA//            |
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x0BBF6AA//        |
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x90EE90FF//      |
#define COLOR_LIGHTBLUE1 0x0BBF6AA//       |
//============[HEXA Színek]================|
#define COL_LILA       \"{A000FA}\"//      |
#define COL_PIROS       \"{F81414}\"//      |
#define COL_VKEK       \"{00C0FF}\"//      |
#define COL_VZOLD       \"{6EF83C}\"//      |
#define COL_FEHER       \"{FFFFFF}\"//      |
#define COL_NARANCS    \"{FA9600}\"//      |
#define COL_CITROM       \"{FAE600}\"//      |
#define COL_PINK       \"{F814E6}\"//      |
#define COL_SKEK       \"{1466F8}\"//      |
#define COL_SZURKE       \"{757167}\"//      |
#define COL_VPINK       \"{FF3E98}\"//      |
#define COL_NZOLD       \"{22F710}\"//      |
#define COL_FEKETE      \"{000000}\"//      |
//-----------------------------------------|
#define asay 0x8aff70AA
#define MAX_PING 250
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_Maffia 0
#define TEAM_POLICE 1
new Warns[MAX_PLAYERS];
new zone;
new pickup;
new
Text:Olesek[MAX_PLAYERS],
Text:Halalok[MAX_PLAYERS];
enum Stats
{
Kill,
Death
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][stats];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Rendõrvs Maffia\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
//textdrawok --->
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
Olesek = TextDrawCreate(247.000000,10.000000,\"~r~Ölések : %d\");
TextDrawTextSize(Olesek,460.000000,51.000000);
TextDrawColor(Olesek,-1);
TextDrawBackgroundColor(Olesek,255);
Halalok  = TextDrawCreate(352.000000,10.000000,\"~r~Halálok: %d\");
TextDrawTextSize(Halalok,460.000000,51.000000);
TextDrawColor(Halalok,-1);
TextDrawBackgroundColor(Halalok,255);
}
//<---Textdrawok End
AddIllegalWeapon(38);
AddIllegalWeapon(37);
AddIllegalWeapon(39);
AddIllegalWeapon(40);
AddIllegalWeapon(36);
AddIllegalWeapon(35);
pickup=CreatePickup(1242,23,207.6507,-62.2565,1.7914,0);
AddPlayerClass(111,2075.7737,1668.5237,10.6719,1.2298,0,0,0,0,0,0); // //maffia1
AddPlayerClass(280,2076.0833,1668.7789,10.6719,271.2299,0,0,0,0,0,0); // //rendor1
DisableInteriorEnterExits();
AddStaticVehicle(415,200.1472,-66.5532,1.2707,89.7260,72,78); //
AddStaticVehicle(411,219.4686,-66.3731,1.2285,92.7395,16,62); //
AddStaticVehicle(560,215.9868,-76.4542,1.2064,89.0822,68,0); //
AddStaticVehicle(597,199.9622,-77.1671,1.2663,87.7944,0,1); //
AddStaticVehicle(411,166.4758,-55.0504,1.3052,269.4739,38,66); //
AddStaticVehicle(560,166.0343,-45.0168,1.2833,268.1713,116,0); //
AddStaticVehicle(426,165.2016,-36.6506,1.3207,267.1553,103,83); //
AddStaticVehicle(421,165.4751,-15.2269,1.4606,273.7128,65,10); //
AddStaticVehicle(402,175.9867,-7.1715,1.4097,177.2646,13,10); //
//maffia
AddStaticVehicle(402,12.0341,-261.8622,5.2612,89.4663,121,95); //
AddStaticVehicle(411,12.8779,-257.5403,5.1568,89.9455,88,107); //
AddStaticVehicle(560,11.8154,-252.9381,5.1352,90.1047,71,16); //
AddStaticVehicle(603,12.0607,-249.1846,5.2684,91.3005,102,26); //
AddStaticVehicle(551,14.0379,-245.0655,5.2304,88.4869,105,95); //
zone = GangZoneCreate(-270,-462,462,108);
UsePlayerPedAnims();
SendRconCommand(\"hostname Teszt\");
SetGameModeText(\"Teszt TDM\");
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
GangZoneDestroy(zone);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0:
{
gTeam[playerid] = TEAM_Maffia;
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~h~Maffia\",2500,6);
SetPlayerPos(playerid,0.4886,-239.3074,5.4297);
SetPlayerCameraPos(playerid,0.3394,-243.8046,5.4297);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,0.4886,-239.3074,5.4297);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerFacingAngle(playerid,166.6908);
}
case 1:
{
SetPlayerInterior(playerid,6);
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~~h~Police\",2500,6);
SetPlayerPos(playerid,246.5480,84.6529,1003.6406);
SetPlayerCameraPos(playerid,246.5294,82.2114,1003.6406);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,246.5480,84.6529,1003.6406);
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.9055);
}
}
return 1;
}
new Jatekosok;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Jatekosok++;
new string[160];
format(string,160,\"\"COL_LILA\"%s \"COL_PINK\"csatlakozott a szerverre!\"COL_PIROS\"Játékosok : %i \",sname(playerid),Jatekosok);
SendClientMessageToAll(-8,string);
new file[256];
format(file, sizeof(file), \"%s.dat\", sname(playerid));
if (!dini_Exists(file))
{
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"Kill\",PlayerInfo[playerid][Kill] = 0);
dini_IntSet(file,\"Death\",PlayerInfo[playerid][Death] = 0);
}
if(fexist(file))
{
PlayerInfo[playerid][Kill] = dini_Int(file, \"Kills\");
PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(file, \"Deaths\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Jatekosok--;
new str[270];
if(reason == 0) {
format(str, sizeof(str), \"\"COL_LILA\"%s kilépett \"COL_PIROS\"(Idõtúllépés)\"COL_NZOLD\"Játékosok:%i\", sname(playerid),Jatekosok);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str);
}
if(reason == 1) {
format(str, sizeof(str), \"\"COL_LILA\"%s kilépett\"COL_PIROS\"(Kilépés)\"COL_NZOLD\" Játékosok:%i\", sname(playerid),Jatekosok);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str);
}
if(reason == 2) {
format(str, sizeof(str), \"\"COL_LILA\"%s kilépett\"COL_PIROS\"(Kick/Ban)\"COL_NZOLD\"Játékosok:%i\", sname(playerid),Jatekosok);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str);
}
new file[256];
format(file, sizeof(file), \"%s.txt\", sname(playerid));
dini_IntSet(file, \"Kill\",PlayerInfo[playerid][Kill]);
dini_IntSet(file, \"Death\",PlayerInfo[playerid][Death]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Olesek[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Halalok[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Olesek[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Halalok[playerid]);
if(gTeam[playerid] == TEAM_Maffia)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-4.0994,-223.3703,5.4297);
GivePlayerWeapon(playerid,31,5000);
GivePlayerWeapon(playerid,24,5000);
GivePlayerWeapon(playerid,4,2);
GivePlayerWeapon(playerid,32,5000);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
SetPlayerInterior(playerid,6);
SetPlayerCheckpoint(playerid,247.3893,62.9942,1003.6406,2.0);
SetPlayerPos(playerid,246.4177,83.1093,1003.6406);
GivePlayerWeapon(playerid,31,5000);
GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
GivePlayerWeapon(playerid,2,5);
SetPlayerArmour(playerid,100);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
PlayerInfo[killerid][Kill]++;
PlayerInfo[playerid][Death]++;
TextDrawHideForPlayer(playerid,Olesek[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Halalok[playerid]);
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
if (gTeam [killerid] == gTeam [playerid]) {
new str[120];
format(str,120,\"%s kickelve lett TK miatt!\",sname(killerid));
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,str);
Kick(killerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new str[300];
if(text[0] == \'*\')
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
{
format(str, sizeof(str),\"[Rendõr Chat] %s: %s\", sname(playerid), text[1]);
}
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(gTeam == TEAM_POLICE)
{
SendClientMessage(i,0x00ff09AA, str);
}
}
return 0;
}
if(text[0] == \'!\')
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_Maffia)
{
format(str, sizeof(str),\"[Maffia Chat] %s: %s\", sname(playerid), text[1]);
}
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(gTeam == TEAM_Maffia)
{
SendClientMessage(i,0x00ff09AA, str);
}
}
return 0;
}
return 1;
}
public AntiPing(playerid)
{
new string[128], string2[256];
new PlayerName[16];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(GetPlayerPing(playerid) >= MAX_PING)
{
Warns[playerid] ++;
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Figyelmeztetés! Magas a pinged, csökkentsd, különben kickelve leszel!. Max Ping: 500\");
if(Warns[playerid] >= 3)
{
format(string, sizeof(string), \"%s kickelve lett. Ok: Magas Ping [%d]\", PlayerName, MAX_PING);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
format(string2, sizeof(string2), \"Kickelve lettél a szerver által. Ok: Magas Ping [%d]\", MAX_PING);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string2);
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
CMD:help(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"-Help-\",\"{FF0000}Banda Chat : !(MAffiáké) *(Rendõrõké)\\n{DC143C}Szabályzat: /rules\\n{808000}\",\"Cancel\",\"\");
return 1;
}
CMD:rules(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"\"COL_PIROS\",_]SZABÁLYZAT[_!!!!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"a TK!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"az SK!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"a DB!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"a flood!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"a káromkodás!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"Hirdetni!|\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"|{ff0000}Tilos \"COL_VKEK\"a Cheat|\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,207.4764,-65.3840,1.5781);
SetPlayerInterior(playerid,0);
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup ( playerid, pickupid )
{
if(pickupid == pickup)
{
SetPlayerInterior(playerid,6);
SetPlayerPos(playerid,247.5843,65.6881,1003.6406);
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    Antiweap_ON(playerid);
    new string[127];
    format(string,sizeof(string),\"~r~Halálok: ~w~%d\",PlayerInfo[playerid][Death]);
    TextDrawSetString(Halalok[playerid],string);
format(string,sizeof(string),\"~G~Ölések:  ~w~%d\",PlayerInfo[playerid][Kill]);
TextDrawSetString(Olesek[playerid],string);
return 1;
}
public CarRespawn()
{
for(new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++)
if(!IsVehicleOccupied(vid))SetVehicleToRespawn(vid); return SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, \"* Minden használaton kívüli jármû helyreállítva!\");
}
stock IsVehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid))
return 1;
return 0;
}
stock sname(playerid)
{
new sname[24];
GetPlayerName(playerid,sname,sizeof(sname));
return sname;
}
/*
native AddIllegalWeapon(weaponid);
native RemoveIllegalWeapon(weaponid);
native AddIllegalWeaponForPlayer(playerid,weaponid);
native RemoveIllegalWeaponFromPlayer(weaponid);
native RemovePlayerWeaponEx(playerid,weaponid);
*/
new Weapon[47];
new PWeapon[MAX_PLAYERS][47];
forward OnWeaponHack(playerid,weaponid);
forward Antiweap_ON(playerid);
stock AddIllegalWeapon(weaponid)
{
if(weaponid != 0)
{
if(Weapon[weaponid] == 1) return 1;
Weapon[weaponid] = 1;
}
return 1;
}
stock RemoveIllegalWeapon(weaponid)
{
    if(weaponid != 0)
{
if(Weapon[weaponid] == 0) return 1;
Weapon[weaponid] = 0;
}
return 1;
}
stock AddIllegalWeaponForPlayer(playerid,weaponid)
{
if(PWeapon[playerid][weaponid] == 1) return 1;
PWeapon[playerid][weaponid] = 1;
return 1;
}
stock RemoveIllegalWeaponFromPlayer(playerid,weaponid)
{
if(PWeapon[playerid][weaponid] == 0) return 1;
PWeapon[playerid][weaponid] = 0;
return 1;
}
 
stock RemovePlayerWeaponEx(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12];
new plyAmmo[12];
for(new slot=0; slot != 12; slot++)
{
       new wep, ammo;
       GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
       if(wep != weaponid)
       {
           GetPlayerWeaponData(playerid, slot, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot]);
       }
}
SetPlayerAmmo(playerid,weaponid,0);
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
       GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot]);
}
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFF0F0F80);
SetPlayerWorldBounds(playerid, 462,-270,108,-462);
    return 1;
}
public Antiweap_ON(playerid)
{
if(Weapon[GetPlayerWeapon(playerid)] == 1 || PWeapon[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] == 1)
{
    CallLocalFunction(\"OnWeaponHack\", \"dd\",playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
    RemovePlayerWeaponEx(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
    return 1;
}
return 1;
}

 
Készitõ : Blade.
Készitési idõ : Párnap
Képek :
\"T8cvb.jpg\"
\"JSsTj.png\"
\"MTOhp.jpg\"
(Régi Maffia vs Rendõrök GM)

659
Munkaerő keresése / Scriptert Keresek.
« Dátum: 2012. július 20. - 12:56:48 »
Üdv mindenkinek.
A Hamarosan nyíló RP serveremhez keresek scriptereket.
Módról: 0áról írt mód lenne, ami Angel Pineban játszódna.
A Regisztrálást úgy képzeltem el, hogy beírod a jelszavad, rp teszt és utána: kitenne valahova
a várostól kicsit távolabb és jönne egy npc, ami elvinne a városba és közben körbevezetne.pl.:
NPC mondja: Üdvözlöm a városunkban. Most elviszem a városházára, ahol átírhatja a papírjait, és akkor
elviszi, ott ülne egy NPC aki megiratná vele a papírokat: Nem, Születési idõ, hol született stb.
Frakciók: Legális:
- Rendõrség
- Mentõszolgálat
- Szerelõ
- Taxi
Illegális:
- Yakuza ( xdd )
- Maffia
Munkák naggyából:
- Úttisztító
- Lomis ( annyit tesz, hogy fel kell venni cuccokat és elszállítani )
- Favágó
- fa szállító
- Valamiféle Karbantartó -> rossz villanyokat javítaná :D
- még esetleg 1-2 munka
\"Rendszerek\"
- Ház
- Jármû
- Invectory
- Admin
- Biznisz ( ez nem biztos, hogy annyira kell egy ilyen kis városba :) )
Map:
A Mappolást Dead végzi, elég jól halad vele :)
Jutalom:
Mindenféle elérés:
- Serveren Fõadmin
- Weben Admin
- Választhatsz leadert ( karaktertörténet megírása után :P )
- amire gondolsz még azt skypen megbeszéljük.
\"Terv\":
Egy nagyon egyedi, valóságos, RP-s közösséget létrehozni, Megteremteni az igazi RP-t :)
 
Adat mentés : Dini

660
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Script Oktatás.
« Dátum: 2012. július 20. - 12:52:01 »

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal